BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gullit wilt Bahia naar Terek Grozny halen!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR12-1908
 FR12-1908 - maandag 07 maart 2011 - 16:24   quote  deeplink  
'Gullit kan financiële zorgen Feyenoord verlichten met Bahia'

Ruud Gullit kan zijn oude club Feyenoord een enorme dienst bewijzen. De trainer van Terek Grozny heeft zich volgens diverse Belgische media bij de Rotterdammers gemeld om André Bahia over te nemen.

De 27-jarige verdediger is na de doorbraak van Stefan de Vrij in De Kuip op een zijspoor beland bij Feyenoord. De Braziliaan is voor de Rotterdammers dan ook een ideale speler voor een transfer. Bahia heeft namelijk nog een contract tot 2012 bij Feyenoord, waardoor het steenrijke Grozny een afkoopsom voor de verdediger neer moet leggen. Een onverwachte geldstroom voor de financieel geplaagde club.

Gullit kent Bahia nog van zijn tijd als hoofdtrainer van Feyenoord. De Zwarte Tulp haalde de speler van Flamengo in het seizoen 2004/'05 zelf naar Rotterdam. Sindsdien speelde Bahia 176 competitieduels voor Feyenoord.

Gullit wil van Terek Grozny een topclub in Rusland maken. Om die reden meldde hij zich ook al bij Mbark Boussouffa van Anderlecht.

bron: ELFVOETBAL

Als de heer Gullit er een lekker bedrag bijlegt verkopen neem ik aan!?
MMM
 MMM - maandag 07 maart 2011 - 16:30   quote  deeplink  
Obiku gaat boos op je worden.
de.fan
 de.fan - maandag 07 maart 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Gauw laten gaan, kan Feyenoord er nog iets aan verdienen!
R()b
 R()b - maandag 07 maart 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:24 schreef FR12-1908 het volgende:
Als de heer Gullit er een lekker bedrag bijlegt verkopen neem ik aan!?
Jazeker altijd doen!
Maar ik denk dat Bahia alleen naar Brazil wil :)
Tenminste in zijn vorige interview was hij best duidelijk dacht ik?
Maar ik snap ook wel dat voor Bahia de pegeltjes ook lekker zijn.
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Blijkbaar ziet Been het ook niet als vervanger van de cler in hem zitten, als André daar nog even zijn zakken kan vullen is dat leuk voor hem. Mooi afscheid en bedankt!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Goh, Gullit doet iets leuk naar Feyenoord. Mooi voor André, mooi voor alle partijen. Als het maar schuift.
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 maart 2011 - 19:15   quote  deeplink  
snik snik.... wereld topic. alleen dubbel. ik ben niet boos. deze bedekken we met de mantel der liefde. omdat ze avatar zo mooi is. hahaha
de kromme2
 de kromme2 - maandag 07 maart 2011 - 20:30   quote  deeplink  
doen !!!
Kan Gullit nog wat terugdoen. Met zijn transferbeleid is de ellende begonnen....
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 maart 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Ik wil m wel brengen?
Zwaai ik m uit als een held.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 maart 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:38 schreef hotjumper het volgende:
Blijkbaar ziet Been het ook niet als vervanger van de cler in hem zitten, als André daar nog even zijn zakken kan vullen is dat leuk voor hem. Mooi afscheid en bedankt!
+1
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - dinsdag 08 maart 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:38 schreef hotjumper het volgende:
Blijkbaar ziet Been het ook niet als vervanger van de cler in hem zitten, als André daar nog even zijn zakken kan vullen is dat leuk voor hem. Mooi afscheid en bedankt!
Helemaal eens.
Ik denk echter dat Bahia naar Brazilie terug wil. Hopelijk kiest hij alsnog voor een flinke zak geld.
Als hij naar Brazilie gaat zal Feyenoord denk ik geen transfersom vragen maar naar Grozny ligt het anders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door vakkieQkeleku --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gullit wilt Bahia naar Terek Grozny halen!









0.0048058