|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Piet is mijn held
Hij heeft een goede kijk op ons Ajax Hij plaats goede topcs Hij scheldt nooit,tenzij je hem tergt Al ons forumleden kunnen met hem opschieten zoniet dan schieten we ze af Je kunt altijd een raad krijgen van hem zowel online of via pb Hij geeft altijd antwoord En volgens mij is hij ons oudste forumlid en de verstandigste van ons allemaal
Piet ik ben blij dat ik je heb leren kennen via dit forum en ik hoop dat je nog heel lang blijft posten hier Niets is groter als onze club Ajax,maar jij bent toch wel een twijfel geval
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik ben er ook bij! Piet bedankt!!
En nou zuipen!!!!!!!!!!!
hahaha!
Our Godfather!!/////Pietje!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
hahaha godfather is ook een hele mooie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Niets vermoedend kruip ik nog even achter de PC... Jongens, toch!! Jullie laten me echt blozen. Ik ben beslist niets meer dan jullie hoor, hooguit een aantal jaren ouder ;-) Overigens ben ik ook erg blij met jullie!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Onze PIET |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 22:39 schreef Pietje het volgende:Niets vermoedend kruip ik nog even achter de PC... Jongens, toch!! Jullie laten me echt blozen. Ik ben beslist niets meer dan jullie hoor, hooguit een aantal jaren ouder ;-) Overigens ben ik ook erg blij met jullie!!! is je geraden ook gehgehgehe :D |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 22:39 schreef Pietje het volgende:Niets vermoedend kruip ik nog even achter de PC... Jongens, toch!! Jullie laten me echt blozen. Ik ben beslist niets meer dan jullie hoor, hooguit een aantal jaren ouder ;-) Overigens ben ik ook erg blij met jullie!!! Is je inderdaad geraden "ouwe" ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha. Ja, lachen jullie (jij en nummer10) deze ouwe man maar uit hoor ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nee jo ik lach niemand uit ik lach je toe !! :D |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Zou ik nooit doen (wel durven), maar je hebt je respect naar mij toe al lang en breed verdiend!
Weet JE nog dat ik je de allereerste keer met U aansprak?? Toen kon ik JE nog niet eens en had ik al respect voor JE! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
srry dat ik er nie meer zoveel ben trouwens... :( zoals eerder vermeld deed ik dat ook veel op mijn werk maar hebben ze helaas geblokt :( en thuis dat weet je wel.. een zoon + vrouw + voetbal trainingen + voetballen + zwemlessen van die kleine + blabalbalabla druk leven :D |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 22:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Zou ik nooit doen (wel durven), maar je hebt je respect naar mij toe al lang en breed verdiend! Weet JE nog dat ik je de allereerste keer met U aansprak?? Toen kon ik JE nog niet eens en had ik al respect voor JE! Hahahaha. Ja, dat weet ik maar al te goed. Jij was overigens niet de enige die mij oorspronkelijk met "U" aansprak. Dat heb ik iedereen wel afgeleerd. ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:srry dat ik er nie meer zoveel ben trouwens... :( zoals eerder vermeld deed ik dat ook veel op mijn werk maar hebben ze helaas geblokt :( en thuis dat weet je wel.. een zoon + vrouw + voetbal trainingen + voetballen + zwemlessen van die kleine + blabalbalabla druk leven :D No worries, you're one of the guys, so part of the family!!
Nice to see you around, no hard feelings when you're not here for a week or longer!!
Enjoy the feeling of immortality, we are one big family, AJAX!!! Pietje////GODFATHER! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Poco loce my friend!! lol!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:srry dat ik er nie meer zoveel ben trouwens... :( zoals eerder vermeld deed ik dat ook veel op mijn werk maar hebben ze helaas geblokt :( en thuis dat weet je wel.. een zoon + vrouw + voetbal trainingen + voetballen + zwemlessen van die kleine + blabalbalabla druk leven :D Geen punt, kerel! Dat drukke leven herken ik wel van vroeger hier thuis. Ongeveer hetzelfde schema ;-) Meld je maar gewoon als je toch wat tijd hebt! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 22:58 schreef Pietje het volgende:[..] Geen punt, kerel! Dat drukke leven herken ik wel van vroeger hier thuis. Ongeveer hetzelfde schema ;-) Meld je maar gewoon als je toch wat tijd hebt! en toen was dat wijventopic er nog niet eens...... 8D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Altijd toch,lol in het leven maakt je oud
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahahahaha!!!!!! Klopt Altijd Prijs. Laat mijn vrouw het maar niet merken, die slaat mij de hersens in... ervan uitgaande dat ik die heb (die hersens)... Whahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ga mijn oortje op mijn kussen leggen,slaap lekker vrienden
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ben ook weg mannen ! morgen 6.00 de wekker.. de mazzel !! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pietje for president!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pietje de forummaster!!! Onze held!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Piet de voorspeller,Piet het orakel Piet,Piet,aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaPiet wie kent hem niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 18:33 schreef nemam-tiL het volgende:Piet de voorspeller,Piet het orakel Piet,Piet,aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaPiet wie kent hem niet Piet de blozer (van oor tot oor). Jongens zo veel eer verdien ik echt niet! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
nog effe pietje en je word gepijpt door een van die twee,je doet toch niet aan parkeer sex... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 09:45 schreef verbrande harry het volgende:nog effe pietje en je word gepijpt door een van die twee,je doet toch niet aan parkeer sex... Ik heb gewoon heel veel respect voor deze man want hij zal nooit op zo'n infantiele manier reageren zoals jij. Daarom kan ik geen respect voor jou opbrengen,of is het jou soort humor?Dan moet je er rekening mee houden dat het op een forum anders kan overkomen. Zeg je het recht in mijn bek dan kan ik er wel om lachen Waar ben je trouwens Piet?? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2011 - 22:14 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Ik heb gewoon heel veel respect voor deze man want hij zal nooit op zo'n infantiele manier reageren zoals jij. Daarom kan ik geen respect voor jou opbrengen,of is het jou soort humor?Dan moet je er rekening mee houden dat het op een forum anders kan overkomen. Zeg je het recht in mijn bek dan kan ik er wel om lachen Waar ben je trouwens Piet?? Hij was CL-voetbal kijken denk ik.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2011 - 22:14 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Ik heb gewoon heel veel respect voor deze man want hij zal nooit op zo'n infantiele manier reageren zoals jij. Daarom kan ik geen respect voor jou opbrengen,of is het jou soort humor?Dan moet je er rekening mee houden dat het op een forum anders kan overkomen. Zeg je het recht in mijn bek dan kan ik er wel om lachen Waar ben je trouwens Piet?? Dit is een Ajax forum, waar gaat dit over hier?? Til you come. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zegt de kneus die hier net een weekje post. Houd gewoon je snavel en doe je ding, kan je dat niet, flikker dan lekker op hier..
En het is een Ajax forum, en het gaat over een Ajax supporter, logisch toch... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|