BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Gaal naar Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de.fan
 de.fan - maandag 07 maart 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Nu kan Louis van Gaal naar de kuip komen.
Al denk ik niet dat het gaat gebeuren helaas.
Ik zou graag willen zien of Louis de spelers wel beter kan laten worden en beter samen laat spelen.
Maar het probleem is dat er helaas van die forum leden aanwezig die al moeite met iemand met een 020 verleden.
Dat is helaas zo en dat zal ook niet zo snel veranderen deze hatelijkheden.
Het is zo jammer dat er zoveel haat is over en weer.
van Gaal is een irritante klootzak maar wel een toptrainer!!
En die kunnen we goed gebruiken in de kuip, maar er zal geen ene trainer zijn die net zoveel credits krijgt als die Mario heeft gekregen in de afgelopen 2 jaar.
Ik vind nog steeds dan Mario geen spelers beter maakt en ook het voetbal was weer om niet naar huis te schrijven.
Hij moet zijn tijd krijgen maar er is dan ook niet een klein beetje vooruitgang en daar heb ik best veel moeite mee.
R()b
 R()b - maandag 07 maart 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Egoistische trainer hebben we niets aan.
Past niet in De Kuip , Past niet bij Feyenoord, Past niet bij ons.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 07 maart 2011 - 23:17   quote  deeplink  
pfffff.....weer zo'n onzintopic
raket
 raket - maandag 07 maart 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Gefeliciteerd.Je hebt voor dit jaar al de meest domme topic geopend die ik ooit heb gezien.Zie je die mongool al staan op het stadhuis.Daar heb ik 10 jaar voor over om hem met een snipper geweer vanaf te schieten
Hardmart
 Hardmart - maandag 07 maart 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Met een snipper geweer zal het niet gaan.

Misschien met een sniper geweer.!!!!
Dace73
 Dace73 - maandag 07 maart 2011 - 23:47   quote  deeplink  
idd onzintopic zou te mooi zijn maar gaat ech niet gebeuren.
Misschien moet truus m effe onder z'n ballen kietelen
Dace73
 Dace73 - maandag 07 maart 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 23:12 schreef R()b het volgende:
Egoistische trainer hebben we niets aan.
Past niet in De Kuip , Past niet bij Feyenoord, Past niet bij ons.
Hoe kan je in godsnaam zeggen dat we daar niets aan hebben
Toptrainer !
Martijn
 Martijn - maandag 07 maart 2011 - 23:49   quote  deeplink  
Het is denk ik wel een goeie trainer, maar past echt niet bij Feyenoord.
R()b
 R()b - maandag 07 maart 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 23:48 schreef Dace73 het volgende:

[..]

Hoe kan je in godsnaam zeggen dat we daar niets aan hebben
Toptrainer !
Heeft dat nou echt uitleg nodig ?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 maart 2011 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 23:05 schreef de.fan het volgende:
Nu kan Louis van Gaal naar de kuip komen.
Al denk ik niet dat het gaat gebeuren helaas.
Ik zou graag willen zien of Louis de spelers wel beter kan laten worden en beter samen laat spelen.
Maar het probleem is dat er helaas van die forum leden aanwezig die al moeite met iemand met een 020 verleden.
Dat is helaas zo en dat zal ook niet zo snel veranderen deze hatelijkheden.
Het is zo jammer dat er zoveel haat is over en weer.
van Gaal is een irritante klootzak maar wel een toptrainer!!
En die kunnen we goed gebruiken in de kuip, maar er zal geen ene trainer zijn die net zoveel credits krijgt als die Mario heeft gekregen in de afgelopen 2 jaar.
Ik vind nog steeds dan Mario geen spelers beter maakt en ook het voetbal was weer om niet naar huis te schrijven.
Hij moet zijn tijd krijgen maar er is dan ook niet een klein beetje vooruitgang en daar heb ik best veel moeite mee.
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?

van Gaal heeft een veel te groot ego en dat gaat bij een club als Feyenoord geheid problemen opleveren.
Deze man -als ie al zou willen- gaat idiote eisen (o.a. spelers, faciliteiten) stellen aan de club, met als gevolg dat hij de club een jaar later berooid achter laat.
de.fan
 de.fan - dinsdag 08 maart 2011 - 06:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 00:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?

van Gaal heeft een veel te groot ego en dat gaat bij een club als Feyenoord geheid problemen opleveren.
Deze man -als ie al zou willen- gaat idiote eisen (o.a. spelers, faciliteiten) stellen aan de club, met als gevolg dat hij de club een jaar later berooid achter laat.
Een ding is wel duidelijk jullie zijn niet zo slim!! Zo kan er NOOIT een toptrainer naar de kuip komen. Dat is een ding dat wel heel duidelijk is. Maar ja ieder zijn eigen mening he. Als jullie nu eens je eigen ego laat varen dan zou er misschien iets moois in de kuip kunnen groeien
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 maart 2011 - 06:22   quote  deeplink  
ik hoef geen adolf replica op het bordes van het stadhuis. opzouten met van gaal
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 maart 2011 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 23:05 schreef de.fan het volgende:
Nu kan Louis van Gaal naar de kuip komen.
Al denk ik niet dat het gaat gebeuren helaas.
Ik zou graag willen zien of Louis de spelers wel beter kan laten worden en beter samen laat spelen.
Maar het probleem is dat er helaas van die forum leden aanwezig die al moeite met iemand met een 020 verleden.
Dat is helaas zo en dat zal ook niet zo snel veranderen deze hatelijkheden.
Het is zo jammer dat er zoveel haat is over en weer.
van Gaal is een irritante klootzak maar wel een toptrainer!!
En die kunnen we goed gebruiken in de kuip, maar er zal geen ene trainer zijn die net zoveel credits krijgt als die Mario heeft gekregen in de afgelopen 2 jaar.
Ik vind nog steeds dan Mario geen spelers beter maakt en ook het voetbal was weer om niet naar huis te schrijven.
Hij moet zijn tijd krijgen maar er is dan ook niet een klein beetje vooruitgang en daar heb ik best veel moeite mee.
ben het met je eens dat sommigen hun haat voor Ajax tever laten gaan en daardoor hun beoordeling laten beinvloeden. Van Gaal vind ik een goede trainer daar niet van, maar een geschikte trainer moet aan 2 zaken voldoen. Of hij goed genoeg is en of hij bij de club past. Bij het eerste ben ik geneigd ja te zeggen en bij het 2de kan ik niets anders dan nee zeggen. En dan speelt het feit dat hij een Ajax verleden heeft nauwelijks een rol. Zijn persoonlijkheid, zijn manier van uiten (dorpsidioot en iedereen is altijd tegen Van Gaal) passen niet bij Feyenoord. Daarom nooit aan beginnen.

Bovendien Van Gaal is in goede doen de beste trainer ter wereld (of een van de), maar bij elke club of land waar hij gezeten heeft, heeft hij ook een slechte periode gekend en dan is het ook meteen heel slecht. het is bij Van Gaal wel een beetje alles of niets en Feyenoord is nu boven alles op zoek naar stabiliteit en daarom zou een aanstelling van Louis van Gaal een grote gok zijn.

Trouwens, ik heb nog altijd het volste vertrouwen in Mario, dus is voor mij een trainerswissel niet aan de orde.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 maart 2011 - 06:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 23:31 schreef Hardmart het volgende:
Met een snipper geweer zal het niet gaan.

Misschien met een sniper geweer.!!!!
haha, jou verwijs ik door naar Suske:

full.jpg

Snipper(en) is trouwens een ingeburgerde term, tenminste, ik hoor het vaak genoeg.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 08 maart 2011 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 06:02 schreef de.fan het volgende:

[..]

Een ding is wel duidelijk jullie zijn niet zo slim!! Zo kan er NOOIT een toptrainer naar de kuip komen. Dat is een ding dat wel heel duidelijk is. Maar ja ieder zijn eigen mening he. Als jullie nu eens je eigen ego laat varen dan zou er misschien iets moois in de kuip kunnen groeien
Jij bent ook echt niet goed bij je hoofd he.. Je legt de focus op een paar forum leden, maar bedenk je eens hoe groot het percentage is van supporters door heel het land die geen zin hebben in van Gaal.

En "als jullie je ego laten varen dan zou er misschien iets moois in de kuip kunnen groeien"? Denk je nou werkelijk dat de directie iets om de mening geeft van een paar supporters op een internet forum?
R()b
 R()b - dinsdag 08 maart 2011 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 06:02 schreef de.fan het volgende:

[..]

Een ding is wel duidelijk jullie zijn niet zo slim!! Zo kan er NOOIT een toptrainer naar de kuip komen. Dat is een ding dat wel heel duidelijk is. Maar ja ieder zijn eigen mening he. Als jullie nu eens je eigen ego laat varen dan zou er misschien iets moois in de kuip kunnen groeien
Waarom moeten wij onze ego laten varen?
En Louis van Gaal hoeft dat in jou ogen niet?
Dan erbij hoef je jou mening niet op te dringen aan ons a la Louis.
Voor de rest zijn er een hoop toptrainers welkom , Hiddink, V. Marwijk, Mourinho ,Wenger etc...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 08 maart 2011 - 07:00   quote  deeplink  
Deze toptrainer doet het zo goed bij bayern dat hij kan gaan aan het eind van het seizoen.
fredje
 fredje - dinsdag 08 maart 2011 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 07:00 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Deze toptrainer doet het zo goed bij bayern dat hij kan gaan aan het eind van het seizoen.
Als hij geen toptrainer is, bestaan er geen toptrainers.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 maart 2011 - 07:15   quote  deeplink  
dan voor de mensen die pro van gaal zijn: schrijf een brief naar het adelaarsnest. te berchtesgaden, beieren, deutschland. daar zit zijn voormalig hoofdkwartier. sc inruilen voor ss en we kunnen zo door! nogmaals opzouten met v gaal
fredje
 fredje - dinsdag 08 maart 2011 - 07:16   quote  deeplink  
V gaal past niet bij Feyenoord maar is wel een toptrainer.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 maart 2011 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 07:16 schreef fredje het volgende:
V gaal past niet bij Feyenoord maar is wel een toptrainer.
eens!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 maart 2011 - 07:28   quote  deeplink  
teiltje.
raket
 raket - dinsdag 08 maart 2011 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 23:31 schreef Hardmart het volgende:
Met een snipper geweer zal het niet gaan.

Misschien met een sniper geweer.!!!!
Oke dan,dan pakken we die.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 maart 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 06:02 schreef de.fan het volgende:

[..]

Een ding is wel duidelijk jullie zijn niet zo slim!! Zo kan er NOOIT een toptrainer naar de kuip komen. Dat is een ding dat wel heel duidelijk is. Maar ja ieder zijn eigen mening he. Als jullie nu eens je eigen ego laat varen dan zou er misschien iets moois in de kuip kunnen groeien
1) je hebt een eigen ego want jij vindt je slimmer dan iedereen, schrijf je
2) een toptrainer kost VEEL geld, en dat hebben we niet,
3) "jullie je eigen ego laten varen" is een aanname die je niet uit kunt leggen, behalve met een spiegel voor je eigen neus.

Schei toch uit man, dat je meningen hebt is leuk, maar je probleem ligt anders: je vergroot jezelf door anderen (Forumleden) te verkleinen.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 08 maart 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 06:02 schreef de.fan het volgende:

[..]

Een ding is wel duidelijk jullie zijn niet zo slim!! Zo kan er NOOIT een toptrainer naar de kuip komen. Dat is een ding dat wel heel duidelijk is. Maar ja ieder zijn eigen mening he. Als jullie nu eens je eigen ego laat varen dan zou er misschien iets moois in de kuip kunnen groeien
wij laten ons ego wel varen als jij een keer met een nuttig topic komt
Maximus
 Maximus - dinsdag 08 maart 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Wat een ongeloflijke DROPLUL ben jij zeg! Donder op naar de Joden sukkel!
Milo
 Milo - dinsdag 08 maart 2011 - 09:20   quote  deeplink  
ik ken dhr van gaal persoonlijk, op het veld en alles wat met voetbal te maken heeft is het een tiran! wat mij zelfs angst geeft, hehehehehe... prive is het echt een topvent!

maar hij past niet bij feyenoord het gaat nooit werken, GJV moest al plaats maken omdat hij tegendraads was!

Tevens is hij te veel joods!
Einde discussie, einde topic!!!!!!!!!!
keeperrkvvheksenberg
 keeperrkvvheksenberg - dinsdag 08 maart 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 23:05 schreef de.fan het volgende:
Nu kan Louis van Gaal naar de kuip komen.
Al denk ik niet dat het gaat gebeuren helaas.
Ik zou graag willen zien of Louis de spelers wel beter kan laten worden en beter samen laat spelen.
Maar het probleem is dat er helaas van die forum leden aanwezig die al moeite met iemand met een 020 verleden.
Dat is helaas zo en dat zal ook niet zo snel veranderen deze hatelijkheden.
Het is zo jammer dat er zoveel haat is over en weer.
van Gaal is een irritante klootzak maar wel een toptrainer!!
En die kunnen we goed gebruiken in de kuip, maar er zal geen ene trainer zijn die net zoveel credits krijgt als die Mario heeft gekregen in de afgelopen 2 jaar.
Ik vind nog steeds dan Mario geen spelers beter maakt en ook het voetbal was weer om niet naar huis te schrijven.
Hij moet zijn tijd krijgen maar er is dan ook niet een klein beetje vooruitgang en daar heb ik best veel moeite mee.
Ach, ik vind dat mario het uitstekend doet.
We hoeven geen ego coach.
mario past bij feyenoord
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 09:29 schreef keeperrkvvheksenberg het volgende:

[..]

Ach, ik vind dat mario het uitstekend doet.
We hoeven geen ego coach.
mario past bij feyenoord
EENS! Been gaat ons heel snel kampioen maken!
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 08 maart 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Van Gaal naar Feyenoord ?
NOOIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 08 maart 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 06:02 schreef de.fan het volgende:

[..]

Een ding is wel duidelijk jullie zijn niet zo slim!! Zo kan er NOOIT een toptrainer naar de kuip komen. Dat is een ding dat wel heel duidelijk is. Maar ja ieder zijn eigen mening he. Als jullie nu eens je eigen ego laat varen dan zou er misschien iets moois in de kuip kunnen groeien
Persoonlijk vind ik Bert van Marwijk ook een toptrainer en die heeft al twee perioden bij Feyenoord erop zitten. Toptrainers kunnen dus wel degelijk naar Feyenoord komen, maar je moet geen toptrainers als V. Gaal hebben, want die zorgt voor teveel onrust bij Feyenoord. En zoals al eerder is genoemd in dit topic: er is behoefte aan stabiliteit.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Van Gaal's vrouw schijnt wel Feyenoord-fan te zijn en zij heeft al aangegeven dat ze graag terug naar NL wil ... maar toch zie ik het niet zitten!
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Ik denk dat het kort door de bocht is om toptrainers uit te sluiten alhoewel Louis écht een te foute match is! Ik gun het Mario Been zo, echt wat een goeie vent is het, ik geloof ook in zn Feyenoord hart....

Toch kan ik er niet omheen dat hij dit seizoen echt dramatisch presteerd. Buiten het feit dat geen enkele speler zich goed ontwikkeld met uitzondering van De Vrij en Mulder heeft hij ook tactische dwalingen! Hoe kan hij nu zeggen dat hij niet meer om Leerdam kan????

Heeft hij er 3 gemaakt in de klassieker? Het is een nuttige speler voor bv Excelsior maar daarvoor ons in mijn ogen grootste talent van Feyenoord Leroy Fer ervoor op de bank laten is voor mij een raadsel, ook lekker handig met een eventuele contractverlenging van FER!

Hij is verdedigend ijzersterk en in de aanval is ie ook gevaarlijk! Feyenoord werd bv op het middenveld compleet overlopen door Heerenveen, iets wat elke week bijna weer gebeurd. Lijkt mij logisch met 4 aanvallers, Ryo, Bisseswar, Wijnaldum en Luc. Daarachter staan 2 middenvelders Meeuwis en Leerdam, die kunnen niet op tegen een 3 of 4 mans middenveld.

Maar dat is toch geen hogere wiskunde, dat moet Been toch ook zien?? Mocht het tot het eind van het seizoen zo slecht blijven gaan mag Co Adriaanse van mij komen, een man met ongelooflijk veel voetbal knowhow en hij heeft bewezen talenten beter te maken en goed te kunnen samenwerken met Van Geel, enige klote is zijn 020 verleden maar ik vind hem wel minder arrogant dan van Gaal!

Wat vinden jullie?
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:14 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Ik denk dat het kort door de bocht is om toptrainers uit te sluiten alhoewel Louis écht een te foute match is! Ik gun het Mario Been zo, echt wat een goeie vent is het, ik geloof ook in zn Feyenoord hart....

Toch kan ik er niet omheen dat hij dit seizoen echt dramatisch presteerd. Buiten het feit dat geen enkele speler zich goed ontwikkeld met uitzondering van De Vrij en Mulder heeft hij ook tactische dwalingen! Hoe kan hij nu zeggen dat hij niet meer om Leerdam kan????

Heeft hij er 3 gemaakt in de klassieker? Het is een nuttige speler voor bv Excelsior maar daarvoor ons in mijn ogen grootste talent van Feyenoord Leroy Fer ervoor op de bank laten is voor mij een raadsel, ook lekker handig met een eventuele contractverlenging van FER!

Hij is verdedigend ijzersterk en in de aanval is ie ook gevaarlijk! Feyenoord werd bv op het middenveld compleet overlopen door Heerenveen, iets wat elke week bijna weer gebeurd. Lijkt mij logisch met 4 aanvallers, Ryo, Bisseswar, Wijnaldum en Luc. Daarachter staan 2 middenvelders Meeuwis en Leerdam, die kunnen niet op tegen een 3 of 4 mans middenveld.

Maar dat is toch geen hogere wiskunde, dat moet Been toch ook zien?? Mocht het tot het eind van het seizoen zo slecht blijven gaan mag Co Adriaanse van mij komen, een man met ongelooflijk veel voetbal knowhow en hij heeft bewezen talenten beter te maken en goed te kunnen samenwerken met Van Geel, enige klote is zijn 020 verleden maar ik vind hem wel minder arrogant dan van Gaal!

Wat vinden jullie?
Van Gaal heeft een wereldprestatie geleverd door nog arroganter te zijn dan Adriaanse. Beiden uitstekende trainers, maar niet voor Feyenoord. Been heeft zeker fouten gemaakt, maar heeft de boel inmiddels weer aardig op de rit. Met een paar versterkingen gaat Feyenoord volgend seizoen gewoon weer bovenin meedraaien, met Been als trainer!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 maart 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:12 schreef JanM het volgende:
Van Gaal's vrouw schijnt wel Feyenoord-fan te zijn en zij heeft al aangegeven dat ze graag terug naar NL wil ... maar toch zie ik het niet zitten!
ja want v gaals vrouwen worden bij ons altijd zo warm welkom geheten ;-)... ging door merg en been toen. schande toen. een van de weinige keren dat ik het niet vond kunnen. spreekkoren. maar v gaal gewoon lekker ergens anders aan de slag. einde topic idd
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:56 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ja want v gaals vrouwen worden bij ons altijd zo warm welkom geheten ;-)... ging door merg en been toen. schande toen. een van de weinige keren dat ik het niet vond kunnen. spreekkoren. maar v gaal gewoon lekker ergens anders aan de slag. einde topic idd
+1 moest ik ook meteen aan denken.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 23:31 schreef Hardmart het volgende:
Met een snipper geweer zal het niet gaan.

Misschien met een sniper geweer.!!!!
Nee, bij een kampioensfeestje hoort confetti dus een snippergeweer is zo gek nog niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 08 maart 2011 - 11:06   quote  deeplink  
Ik denk dat hij een klapperpistooltje bedoelt?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:56 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ja want v gaals vrouwen worden bij ons altijd zo warm welkom geheten ;-)... ging door merg en been toen. schande toen. een van de weinige keren dat ik het niet vond kunnen. spreekkoren. maar v gaal gewoon lekker ergens anders aan de slag. einde topic idd
Zijn huidige vrouw is van harte welkom, die houdt van ons aller clubje. Been blijft gewoon en wordt met ons kampioen, door eken kracht voort gebracht!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 maart 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zijn huidige vrouw is van harte welkom, die houdt van ons aller clubje. Been blijft gewoon en wordt met ons kampioen, door eken kracht voort gebracht!
ik wil gewoon nooit hoeven juichen voor die kanarie! dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kuif. moet er niet aan denken dat hij ons de titel brengt. dan eindelijk na zoveel jaar zou ik met het schaamrood op me kaken staan. en louis met zijn been over het bordes van het stadhuis... heel de stad en de traditie stuk. hahahaha. lekker verder met mario idd
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:15 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik wil gewoon nooit hoeven juichen voor die kanarie! dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kuif. moet er niet aan denken dat hij ons de titel brengt. dan eindelijk na zoveel jaar zou ik met het schaamrood op me kaken staan. en louis met zijn been over het bordes van het stadhuis... heel de stad en de traditie stuk. hahahaha. lekker verder met mario idd
Ik begrijp het dubbele gevoel dat je schetst, maar hoe groot was dat gevoel toen we met Cruyff in 1984 de dubbel binnenhaalden? Viel wel mee volgens mij. Plus dat Van gaal dan eindelijk eens met een echte club kampioen zou worden hahaha

Been///FOREVER!
biak
 biak - dinsdag 08 maart 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Gert Jan Verbeek
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik begrijp het dubbele gevoel dat je schetst, maar hoe groot was dat gevoel toen we met Cruyff in 1984 de dubbel binnenhaalden? Viel wel mee volgens mij. Plus dat Van gaal dan eindelijk eens met een echte club kampioen zou worden hahaha

Been///FOREVER!
Nee dat gevoel valt niet mee, is een beetje of je een onwijs lekker wijf heb liggen neuken maar een week later opeens rare zweren op je eikel hebt.

Dat kampioenschap heeft ons jaren ellende gebracht. Een team dat een mooie reeks had neer kunnen zetten is toen uit elkaar getrokken omdat die betondorper zo nodig zijn gram moest halen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 maart 2011 - 11:43   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcThR5Pj--ltaFO6NR4Z1rBD84l-gGP3XeXysWsn2WLHixDSsnLoig
heil von gaal!!
Haha belachelijk idee van gaal heeft volgens mij vaak genoeg duidelijk gemaakt dat hij als ajaxman nooit voor Feyenoord kan werken ondanks dat die het een mooie club vind. Of verwar ik hem nu met Adriaanse
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee dat gevoel valt niet mee, is een beetje of je een onwijs lekker wijf heb liggen neuken maar een week later opeens rare zweren op je eikel hebt.
Vervelend dat ik daar ineens beeld bij heb hahahaha

quote:

Dat kampioenschap heeft ons jaren ellende gebracht. Een team dat een mooie reeks had neer kunnen zetten is toen uit elkaar getrokken omdat die betondorper zo nodig zijn gram moest halen.
Maar in hoeverre was het zijn schuld dan dat dat team uit elkaar viel= Sorry, ik kan het me echt niet meer herinneren!
craven
 craven - dinsdag 08 maart 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Alleen de eventuele gedachte van die varkenskop op de coolsingel, brrrrrrrrr
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:43 schreef RedDevil1990 het volgende:
[ afbeelding ]
heil von gaal!!
Haha belachelijk idee van gaal heeft volgens mij vaak genoeg duidelijk gemaakt dat hij als ajaxman nooit voor Feyenoord kan werken ondanks dat die het een mooie club vind. Of verwar ik hem nu met Adriaanse
Heee, hij heeft dat rare snorretje af geschoren.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:43 schreef RedDevil1990 het volgende:
[ afbeelding ]
heil von gaal!!
Haha belachelijk idee van gaal heeft volgens mij vaak genoeg duidelijk gemaakt dat hij als ajaxman nooit voor Feyenoord kan werken ondanks dat die het een mooie club vind. Of verwar ik hem nu met Adriaanse
Volgens mij was dat idd die andere superarrogante trainer.
Els
 Els - dinsdag 08 maart 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Vervelend dat ik daar ineens beeld bij heb hahahaha

[..]

Maar in hoeverre was het zijn schuld dan dat dat team uit elkaar viel= Sorry, ik kan het me echt niet meer herinneren!
Aantal spelers zijn vertrokken, of hadden een akelige stop in hun ontwikkeling. Net als Jumper verwijt ik Cruijff, al dan niet terecht, ook het uiteenvallen van een zeer succesvol team.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Vervelend dat ik daar ineens beeld bij heb hahahaha

[..]

Maar in hoeverre was het zijn schuld dan dat dat team uit elkaar viel= Sorry, ik kan het me echt niet meer herinneren!
Vermeulen die vervangen werdt door het Cruijff-slaafje brard, Gullit die op zijn advies naar PSV ging.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Gaal naar Feyenoord









0.0066120