BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Gaal naar Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de.fan
 de.fan - zondag 13 maart 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 14:25 schreef Terminator het volgende:
Louis Van Gaal zou een prima trainert zijn voor Feyenoord!
vind ik ook! ondanks dat het een arrogante klootzak is , is het wel een uitstekende trainer en daar gaat het om. Hij heeft bewezen dat ie spelers en elftal beter maakt. En daar gaat het in voetbal om. Al begreep ik nooit dat hij Swerts bij AZ heeft gehaald. Die bewijs elke wedstrijd maar weer zijn onkunde
hotjumper
 hotjumper - zondag 13 maart 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 14:25 schreef Terminator het volgende:
Louis Van Gaal zou een prima trainert zijn voor Feyenoord!
Onzin
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 08:48   quote  deeplink  
Verbeek zou ook een prima trainer zijn voor Feyenoord...
Gullit ook.....

En zo kunnen we nog uuuuuuuren doorgaan.

Types als van Marwijk, Erwin Koeman, Mario Been: zij presenteren zich niet als belangrijker dan de club.

Van Gaal voelt zich altijd groter dan welke club dan ook.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Mario Been zou een geweldige trainer voor Feyenoord zijn, misschien tijd dat we die eens polsen?
JanM
 JanM - dinsdag 15 maart 2011 - 15:34   quote  deeplink  
Van Gaal stopt (voorlopig?) dus slotje?
Terminator
 Terminator - dinsdag 15 maart 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:58 schreef Pietje1 het volgende:
Mario Been zou een geweldige trainer voor Feyenoord zijn, misschien tijd dat we die eens polsen?
hahahahaha hoesow hand boven het hoofd houden?tering bij elke andere grootste club van een land had je er als trainer met deze wanprestaties allang uitgelegen maja bij Feyenoord weer niet he als enigste over de hele wereld.Schande dat die man er nog zit!hij presteert niet alleen slecht maar ook nog eens ver onder de maat!Met deze selectie had Feyenoord makkelijk in de top 5 MOETEN staan.Als sommige mensen dat niet zien?Dan maar zoals sommige zeggen een trainer die denkt dat tie belangrijker is als de club (waar ik het niet mee eens ben dat men dat zegt magoed) maar die wel de beoogde normale resultaten behaald zoals Louis Van Gaal wel kan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 maart 2011 door Terminator --
JanM
 JanM - dinsdag 15 maart 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 15:42 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahahahaha hoesow hand boven het hoofd houden?tering bij elke andere grootste club van een land had je er als trainer met deze wanprestaties allang uitgelegen maja bij Feyenoord weer niet he als enigste over de hele wereld.Schande dat die man er nog zit!hij presteert niet alleen slecht maar ook nog eens ver onder de maat!Met deze selectie had Feyenoord makkelijk in de top 5 MOETEN staan.Als sommige mensen dat niet zien?Dan maar zoals sommige zeggen een trainer die denkt dat tie belangrijker is als de club (waar ik het niet mee eens ben dat men dat zegt magoed) maar die wel de beoogde normale resultaten behaald zoals Louis Van Gaal wel kan!
mooi
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 15 maart 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 15:42 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahahahaha hoesow hand boven het hoofd houden?tering bij elke andere grootste club van een land had je er als trainer met deze wanprestaties allang uitgelegen maja bij Feyenoord weer niet he als enigste over de hele wereld.Schande dat die man er nog zit!hij presteert niet alleen slecht maar ook nog eens ver onder de maat!Met deze selectie had Feyenoord makkelijk in de top 5 MOETEN staan.Als sommige mensen dat niet zien?Dan maar zoals sommige zeggen een trainer die denkt dat tie belangrijker is als de club (waar ik het niet mee eens ben dat men dat zegt magoed) maar die wel de beoogde normale resultaten behaald zoals Louis Van Gaal wel kan!
seizoen 2007/2008 vergeten?
Terminator
 Terminator - dinsdag 15 maart 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 16:30 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

seizoen 2007/2008 vergeten?
hahahahaha ik ben feyenoordsupporter dus ik vergeet snel P:
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 15 maart 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 16:33 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahahahaha ik ben feyenoordsupporter dus ik vergeet snel P:
weet je het zeker? een echte Feyenoord supportert steunt Feyenoord, dus ook zijn trainert.
Terminator
 Terminator - dinsdag 15 maart 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 16:40 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

weet je het zeker? een echte Feyenoord supportert steunt Feyenoord, dus ook zijn trainert.
Tuurlijk ik steun feyenoord op allerlei mogelijk manieren zoals ik kan!Zal ook nooit veranderen!Eens een feyenoorder ALTIJD een Feyenoorder!Alleen als een trainer teveel domme dingen doet in mijn ogen dan moet tie juist oppleuren in het belang van juist de club Feyenoord!magoed ga me niet vragen welke fouten want zelfs iemand zonder papieren zoals ik (en ook anderen) maak feyenoord juist beter en iemand met papieren zoals been maakt het alleen maar veel slechter en daar maakt deze paar overwinningen niks uit de laatste 5 wedstrijden!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 16:46 schreef Terminator het volgende:

[..]

Tuurlijk ik steun feyenoord op allerlei mogelijk manieren zoals ik kan!Zal ook nooit veranderen!Eens een feyenoorder ALTIJD een Feyenoorder!Alleen als een trainer teveel domme dingen doet in mijn ogen dan moet tie juist oppleuren in het belang van juist de club Feyenoord!magoed ga me niet vragen welke fouten want zelfs iemand zonder papieren zoals ik (en ook anderen) maak feyenoord juist beter en iemand met papieren zoals been maakt het alleen maar veel slechter en daar maakt deze paar overwinningen niks uit de laatste 5 wedstrijden!
Vorig werd ie nog vierde gek!
Terminator
 Terminator - dinsdag 15 maart 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 18:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vorig werd ie nog vierde gek!
klopt dus dit jaar had tie derde moeten worden!Alles wat onder de vierde plek was was onvoldoende geweest dus been=onvoldoende en niet alleen Been......

En kom nou niet met onzin aan van ja je speelt alleen maar met jonkies want als grootste club van nederland dient alles opgevangen te worden wie er ook weggaan!Op wat voor manier dan ook.Feyenoord had nooit en te nimmer in deze positie terecht mogen komen magoed het is aleens eerder geweest dus miss heeft het op den duur ook wel een positieve kant.Alleen met het verschil graag dat (we)AUB wel wat eerder kampioen worden........
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 maart 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 18:20 schreef Terminator het volgende:

[..]

klopt dus dit jaar had tie derde moeten worden!Alles wat onder de vierde plek was was onvoldoende geweest dus been=onvoldoende en niet alleen Been......

En kom nou niet met onzin aan van ja je speelt alleen maar met jonkies want als grootste club van nederland dient alles opgevangen te worden wie er ook weggaan!Op wat voor manier dan ook.Feyenoord had nooit en te nimmer in deze positie terecht mogen komen magoed het is aleens eerder geweest dus miss heeft het op den duur ook wel een positieve kant.Alleen met het verschil graag dat (we)AUB wel wat eerder kampioen worden........
Tsja het maakt natuurlijk niet uit dat er geen versterkingen gehaald konden worden...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 maart 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 19:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tsja het maakt natuurlijk niet uit dat er geen versterkingen gehaald konden worden...
...En behept is met het geheugen van een fruitvlieg....

Kan wel 1000-en keren uitgelegd worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 12:08   quote  deeplink  
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Gaal naar Feyenoord









0.0110418