BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie volgt Luc op bij feyenoord???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Wie in de spits?
craven
 craven - dinsdag 08 maart 2011 - 00:45   quote  deeplink  
ff lekker op de zaken vooruit lopen, gaat onze voorkeur uit naar een nederlandse spits of een tropische verassing..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2011 door craven --
Royaal
 Royaal - dinsdag 08 maart 2011 - 00:56   quote  deeplink  
Tropische verassing? Doel je daarmee op Jhon?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 maart 2011 - 06:30   quote  deeplink  
naar een belgische spits... bjorn! welkom!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 maart 2011 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 06:30 schreef obiku010 het volgende:
naar een belgische spits... bjorn! welkom!!
yup. Ik ga mee met de suggestie van forumheld Obiku. Bjorn de Viking is op dit moment de beste keuze (mits betaalbaar natuurlijk)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 maart 2011 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 06:30 schreef obiku010 het volgende:
naar een belgische spits... bjorn! welkom!!
hij mag dan scoren op dit moment, maar vind t toch niets voor ons.

Al weet ik ook niet wie dan wel.
Fernandez vind ik ook beperkt.

Scouten in de jupiler?
Fr. Elmo
 Fr. Elmo - dinsdag 08 maart 2011 - 07:44   quote  deeplink  
Michael de Leeuw halen van Veendam. Scoort elk jaar veel doelpunten, is jong, relatief goedkoop en past bij Feyenoord.
Voor komend seizoen hopen dat Tomasson nog zijn wedstrijdjes kan spelen zodat de Leeuw kan wennen aan het niveau zodat hij het jaar daarop kan vlammen voor ons cluppie.
Marco12345
 Marco12345 - dinsdag 08 maart 2011 - 07:59   quote  deeplink  
Mads Junker
Els
 Els - dinsdag 08 maart 2011 - 08:09   quote  deeplink  
Oh ja, da's waar, we gaan Roda JC leeghalen.
moa
 moa - dinsdag 08 maart 2011 - 08:16   quote  deeplink  
Gezien we alleen transfervrij kunnen halen denk ik dat onderstaande heren wel eens kandidaten kunnen zin.

Danny Koevermans (32) psv (Wat mij betreft te oud, maar cava)
Anouar Hadouir (28) roda (Grillig maar wel met kwaliteiten)
Guyon Fernandez (24) excelsior (Prima speler, nog jong.)
Hugo Bargas (24) graafschap (Kan veel meer dan hij nu laat zien.)
Frantisek Kubik (21) ado (Prima speler, ado heeft geen optie tot verlengen.)

1e divisie:

Fred Benson (26) rkc (12 goals 25 wedstrijden)
Bruno Andrade (21) helmond (14 goals 16 wedstrijden)

Zou deze 2 heren graag naar Feyenoord zien komen, nemen de nodige doelpunten mee.
geert1908
 geert1908 - dinsdag 08 maart 2011 - 08:41   quote  deeplink  
scouten in jupiler kan goed uitpakken kijk naar de jong en chadli van twente , mertens van utrecht , kieftenbelt grun , assaidi h.veen , meeste spelers zijn flink in waarde gestegen maar je moet er geluk mee hebben . De Leeuw veendam , sjoerd ars zwolle ,voskamp sparta kunnen het misschien aan
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 08 maart 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Wordt weer tijd voor Argentijns bloed in het elftal!! :)
Maximus
 Maximus - dinsdag 08 maart 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Wijnaldum in de spits en Bruins erachter?:)
Milo
 Milo - dinsdag 08 maart 2011 - 09:22   quote  deeplink  
ik! ik scoorde nog 2 keer afgelopen weekend tijdens een zaalvoetbal toernooi! of anders bulykin
plannetje
 plannetje - dinsdag 08 maart 2011 - 09:29   quote  deeplink  
mounir komt naar de kuip
fey12
 fey12 - dinsdag 08 maart 2011 - 09:49   quote  deeplink  
Ik zou lekker een spits huren. Ik zou 's bij Inter of Arsenal naar een overbodige spits gaan kijken. Ze kunnen nog niks kopen. Ik zou lekker een spits huren die ergens overbodig is bij een topclub. Daarnaast nog ergens een jonkie van daan toveren, ook huren met een optie tot koop aan het eind van volgend seizoen.
fey12
 fey12 - dinsdag 08 maart 2011 - 09:49   quote  deeplink  
Ik zou lekker een spits huren. Ik zou 's bij Inter of Arsenal naar een overbodige spits gaan kijken. Ze kunnen nog niks kopen. Ik zou lekker een spits huren die ergens overbodig is bij een topclub. Daarnaast nog ergens een jonkie van daan toveren, ook huren met een optie tot koop aan het eind van volgend seizoen.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 09:49 schreef fey12 het volgende:
Ik zou lekker een spits huren. Ik zou 's bij Inter of Arsenal naar een overbodige spits gaan kijken. Ze kunnen nog niks kopen. Ik zou lekker een spits huren die ergens overbodig is bij een topclub. Daarnaast nog ergens een jonkie van daan toveren, ook huren met een optie tot koop aan het eind van volgend seizoen.
Echo echo echo
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 09:29 schreef plannetje het volgende:
mounir komt naar de kuip
Denk het niet en daar komt bij dat hij er nu naast staat omdat 'ie niet als diepe spits WIL spelen. Wij zoeken juist een echte spits. Zo las ik ook ergens Hadouir, maar dat is natuurlijk ook geen echte spits ... Junker zie ik wel komen, al weet ik niet hoe we zijn contract t/m 2012 af gaan kopen.
moa
 moa - dinsdag 08 maart 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Denk het niet en daar komt bij dat hij er nu naast staat omdat 'ie niet als diepe spits WIL spelen. Wij zoeken juist een echte spits. Zo las ik ook ergens Hadouir, maar dat is natuurlijk ook geen echte spits ... Junker zie ik wel komen, al weet ik niet hoe we zijn contract t/m 2012 af gaan kopen.
Ik zie eerlijk gezegd veel liever zo'n Benson en Andrade komen, kosten weinig, zullen sowieso graag willen, scoren er op los in de eerste divisie. Allebei transfervrij deze zomer, doen ze het goed, dan heb je alle ruimte voor een verbeterd voorstel, doen ze het slecht val je je er geen buil aan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 08 maart 2011 - 10:13   quote  deeplink  
1. Tomasson
2. Koevermans
3. Vlemmincx (moeten we wel uit categorie 1 komen, maar voorspellingen zijn dat dat gebeurt)
4. v. Wolfswinkel (zie toelichting hier boven)
5. Elmander (zie toelichting hier boven)
6. Larsen (heeft nog geen echte kans gehad en deed het in Duitsland goed!)

En wie weet blijkt Cisse ook te kunnen voetballen inplaats van alleen maar geblesseerd te zijn!

Overigens gaan mijn voorkeuren naar Vlemmincx of v. Wolfswinkel!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door Feyenoord till i die --
Nibke
 Nibke - dinsdag 08 maart 2011 - 10:27   quote  deeplink  
Gewoon Luc voor een jaartje huren van Inter.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:27 schreef Nibke het volgende:
Gewoon Luc voor een jaartje huren van Inter.
Dat zou echt een bak zijn!
dennis
 dennis - dinsdag 08 maart 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Amoah?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Bellamy
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:34 schreef dennis het volgende:
Amoah?
Contract t/m 2013 ...
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:35 schreef hotjumper het volgende:
Bellamy
Mag van mij komen!
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Cisse Vlemminx (mits haalbaar) Junker (2e optie)

Ryo

Of Ryo Vlemminx Wijnaldum

Mits Fit Cisse het vertrouwen geven........ Als Pinchitter Voskamp halen

Erachter een sterk middenveld die niet vies is van verdedigen!!
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Vlemminx of Bulletje wbt ere/eerstedivisie. De rest zijn niet van toegevoegde waarde voor deze selectie.. Jonge ploeg, dus een beetje ervaring met het maken van doelpunten op het hoogste niveau kan dan geen kwaad......

Bellamy? Prima, maar eerst conditietest en zeeer uitgebreide psycho test.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:56 schreef de flh het volgende:
Vlemminx of Bulletje wbt ere/eerstedivisie. De rest zijn niet van toegevoegde waarde voor deze selectie.. Jonge ploeg, dus een beetje ervaring met het maken van doelpunten op het hoogste niveau kan dan geen kwaad......

Bellamy? Prima, maar eerst conditietest en zeeer uitgebreide psycho test.
Dat laatste hoeft niet: iedereen weet dat die gozer gek is!
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:11 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat laatste hoeft niet: iedereen weet dat die gozer gek is!
Dat vind ik prima.. wil hem alleen niet tijdens het uitgaan steeds tegenkomen....:)
Bernardo
 Bernardo - dinsdag 08 maart 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 07:44 schreef Fr. Elmo het volgende:
Michael de Leeuw halen van Veendam. Scoort elk jaar veel doelpunten, is jong, relatief goedkoop en past bij Feyenoord.
Voor komend seizoen hopen dat Tomasson nog zijn wedstrijdjes kan spelen zodat de Leeuw kan wennen aan het niveau zodat hij het jaar daarop kan vlammen voor ons cluppie.
idd, had ik ook al voorgesteld in andere topic.
Jonge speler met veel potentie en drive
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:11 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat laatste hoeft niet: iedereen weet dat die gozer gek is!
Mooi, jammer dat Vinnie Jones en Dennis Wise te oud zijn.
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 08 maart 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 09:29 schreef plannetje het volgende:
mounir komt naar de kuip
pffffffffff die is hier echt niet welkom.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 08 maart 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 09:22 schreef Milo het volgende:
ik! ik scoorde nog 2 keer afgelopen weekend tijdens een zaalvoetbal toernooi! of anders bulykin
Milo is wel de beste optie, alhoewel jij bent wel blessure gevoelig man met je broze roid botjes ;-)

Dan toch maar Bulykin.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 08 maart 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mooi, jammer dat Vinnie Jones en Dennis Wise te oud zijn.
misschien wil Paul Gascoigne nog wel.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 maart 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 09:49 schreef fey12 het volgende:
Ik zou lekker een spits huren. Ik zou 's bij Inter of Arsenal naar een overbodige spits gaan kijken. Ze kunnen nog niks kopen. Ik zou lekker een spits huren die ergens overbodig is bij een topclub. Daarnaast nog ergens een jonkie van daan toveren, ook huren met een optie tot koop aan het eind van volgend seizoen.
Ja eto'o of milito 1 van deze is nu vast overbodig of is het toch castaignos die overbodig is daar.
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:40 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja eto'o of milito 1 van deze is nu vast overbodig of is het toch castaignos die overbodig is daar.
beter de derde of vierde spits van inter/arsenal dan een eerste-divisie spits toevoegen aan een jong talenten-team..
craven
 craven - dinsdag 08 maart 2011 - 14:44   quote  deeplink  
denk niet dat inter goede spitsen in de aanbieding heeft, waarom anders luc halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door craven --
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:44 schreef craven het volgende:
denk niet dat inter goede spitsen in de aanbieding heeft, waarom anders luc halen
vervanger van Balotelli.

Inter wil één (aanvallende) jong toptalent in hun selectie opleiden.. In die zin is hij de vervanger van Balotelli.. Balotelli is alleen afgevallen wegens z'n onuitstaanbaar gedrag naar trainer, spelers, bestuur en supporters.. de hele club zeg maar..heeft meerdere kansen gehad maar bleef het zwaar verkloten..meerdere keren terugzet naar de B-selectie door Mourinho.. Luc is net zo talentvol maar heeft dat giga mentaliteits-probleem niet..
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Dus eigenlijk is dat het antwoord op de vraag / topictitel: Wie gaat Luc opvolgen??? Balotelli dus!
Morpheus
 Morpheus - dinsdag 08 maart 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Elvis Manu (Feyenoord A1)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 08 maart 2011 - 16:12   quote  deeplink  
De Leeuw van Veendam was toch een hot item voor een tijdje terug? Hoeft van mij overigens niet te komen hoor. We moeten nu toch wel kwaliteit halen! Ik zou van Wolfswinkel toejuichen, maar die is nu al onhaalbaar..., dus zoeken onder de talenten van onszelf, dan wel bij anderen of op zoek naar koopjes of huren van (top-)clubs... Ado kan het ook met Bulykin, waarom wij niet? Als Van Geel Junker maar niet meeneemt. Hij doet het goed bij Roda, maar speelt dit jaar ver boven zijn top. Dit evenaart hij nooit weer..., dus hij niet. Nee, laat Van Geel dan maar Ruud Vormer meenemen. Dat wordt nog een hele goede speler. Ik denk dat hij nog van internationale klasse zal zijn, dus halen!!! Maar goed, hij is geen spits en daar hebben wij het hier wel over... Ik vind trouwens die Sigthursson van AZ ook sterk, maar ik weet niet hoe zo'n contract die gozert heeft?
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:12 schreef Arie.Klooster het volgende:
De Leeuw van Veendam was toch een hot item voor een tijdje terug? Hoeft van mij overigens niet te komen hoor. We moeten nu toch wel kwaliteit halen! Ik zou van Wolfswinkel toejuichen, maar die is nu al onhaalbaar..., dus zoeken onder de talenten van onszelf, dan wel bij anderen of op zoek naar koopjes of huren van (top-)clubs... Ado kan het ook met Bulykin, waarom wij niet? Als Van Geel Junker maar niet meeneemt. Hij doet het goed bij Roda, maar speelt dit jaar ver boven zijn top. Dit evenaart hij nooit weer..., dus hij niet. Nee, laat Van Geel dan maar Ruud Vormer meenemen. Dat wordt nog een hele goede speler. Ik denk dat hij nog van internationale klasse zal zijn, dus halen!!! Maar goed, hij is geen spits en daar hebben wij het hier wel over... Ik vind trouwens die Sigthursson van AZ ook sterk, maar ik weet niet hoe zo'n contract die gozert heeft?
Junker maakt(e) ze dit seizoen en zeker ook vorig seizoen wel erg makkelijk! Vorig seizoen 21 en nu ook al weer 14, dus wat mij betreft is 'ie wel welkom!
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Junker maakt(e) ze dit seizoen en zeker ook vorig seizoen wel erg makkelijk! Vorig seizoen 21 en nu ook al weer 14, dus wat mij betreft is 'ie wel welkom!
vind hem qua voetbal niet bij feyenoord passen. geen aanspeelpunt.

edit: -t

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door de flh --
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 08 maart 2011 - 17:21   quote  deeplink  
mensen kinderen ik hoor weer onvoortelbare opties, vleminckx? bulykin? de oude zakkenvuller koevermans? onbetaalbaar en er zijn veel geinteresseerden voor die eerste twee. ook als we uit categorie 1 komen (wat volgens blokland pas over 2-3 jaar gebeurd) gaan er alleen maar transfervrije spelers bij komen. en terecht. ben je net weer een beetje uit de schulden ga je weer met geld smijten dan heb je dus nog niets geleerd. daarbij komt dat de vervanger van luc waarschijnlijk al staat te trappelen in de feyenoord jeugd. die knalt er 15 in volgend jaar en gaat dan voor 5 mil naar pak em beet arsenal. en zo moet het ook als je dat kan als club ben je goed bezig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door BRAYY --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 maart 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Kijk naar fc porto.
Dat is het topvoorbeeld van goedkoop kopen en duur verkopen of heel veel jeugd
dennie
 dennie - dinsdag 08 maart 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 18:12 schreef RedDevil1990 het volgende:
Kijk naar fc porto.
Dat is het topvoorbeeld van goedkoop kopen en duur verkopen of heel veel jeugd
Maargoed daar hebben ze niet zo'n achterlijke regel waardoor Brazilianen 5x zo duur worden..
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 maart 2011 - 19:00   quote  deeplink  
denk dat we 't volgend seizoen met Cissé in de spits gaan doen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 maart 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 19:00 schreef sevillana het volgende:
denk dat we 't volgend seizoen met Cissé in de spits gaan doen
Aan de ene kant hoop ik dat ook maar dan meer in de zin dat die fit is.
ik vind cisse alleen geen 4-3-3 spits maar een 4-4-2.
Maar ik denk ook als cisse 1 jaar blesure vrij is dat hij ook wel aan de 13 goals in een seizoen kan komen
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 maart 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 19:47 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Aan de ene kant hoop ik dat ook maar dan meer in de zin dat die fit is.
ik vind cisse alleen geen 4-3-3 spits maar een 4-4-2.
Maar ik denk ook als cisse 1 jaar blesure vrij is dat hij ook wel aan de 13 goals in een seizoen kan komen
denk ook dat het de meest gunstige optie is, op financieel gebied dan hè . . . . .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie volgt Luc op bij feyenoord???









0.0207109