BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Swerts ? zet Fer maar voorlopig rechtsback

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 08 maart 2011 - 10:19   quote  deeplink  
"Een toptrainer als Louis Van Gaal heeft me naar Alkmaar gehaald", aldus Swerts tegenover Voetbalkrant. "Hij stelde Gill Swerts wel op en in dat seizoen zijn we kampioen geworden. Dan moet ik toch niet aan mezelf beginnen twijfelen. Het is niet dat ik een jaar later plots een andere speler ben geworden."

Ik hoop dat Swertsie dit niet leest, want dan wordt hij nog onzekerder, maar ik heb grote twijfels. Wat speelt die gozer onzeker zeg. Doet bijna niets goed. Het is constant billenknijpen.

Wanneer komt Fernandez terug ?
Ik zeg: zet Fer maar zolang rechtsback. Kan ie weer wedstrijdritme opdoen.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:19 schreef de kromme2 het volgende:
"Een toptrainer als Louis Van Gaal heeft me naar Alkmaar gehaald", aldus Swerts tegenover Voetbalkrant. "Hij stelde Gill Swerts wel op en in dat seizoen zijn we kampioen geworden. Dan moet ik toch niet aan mezelf beginnen twijfelen. Het is niet dat ik een jaar later plots een andere speler ben geworden."

Ik hoop dat Swertsie dit niet leest, want dan wordt hij nog onzekerder, maar ik heb grote twijfels. Wat speelt die gozer onzeker zeg. Doet bijna niets goed. Het is constant billenknijpen.

Wanneer komt Fernandez terug ?
Ik zeg: zet Fer maar zolang rechtsback. Kan ie weer wedstrijdritme opdoen.
En Mulder in de spits?
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 08 maart 2011 - 10:24   quote  deeplink  
gelul, Fer heeft wel vaker rechts back gespeeld. Iemand met zijn kwaliteiten kan op meer plaatsten uit de voeten.
Swerts is op dit moment een drama.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:24 schreef de kromme2 het volgende:
gelul, Fer heeft wel vaker rechts back gespeeld. Iemand met zijn kwaliteiten kan op meer plaatsten uit de voeten.
Swerts is op dit moment een drama.
Als je Swerts er nu naast zet, kun je 'm afschrijven. Been geeft spelers juist heel lang het vertrouwen en een aantal begint dat nu eindelijk ook eens terug te betalen. Als er al een back uit moet is dat wat mij betreft eerder De Cler. Zet daar Martins Indi maar neer!
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Niet eens. Zet Fer alsjeblieft zo rap mogelijk op het middenveld, worden we misschien een keer niet overlopen, steek hem een veer in zn reet, laat hem bijtekenen en het boegbeeld zijn voor het nieuwe Feyenoord!! Doe Leerdam maar back voor Swerts.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:29 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Niet eens. Zet Fer alsjeblieft zo rap mogelijk op het middenveld, worden we misschien een keer niet overlopen, steek hem een veer in zn reet, laat hem bijtekenen en het boegbeeld zijn voor het nieuwe Feyenoord!! Doe Leerdam maar back voor Swerts.
Leerdam kan en wil geen RB spelen, dus dan moet Been ervoor kiezen om Leerdam op de bank te zetten. En zo goed heb ik Fer nog niet zien invallen de laatste weken, dus wat mij betreft laat Been Fer voorlopig nog lekker knokken voor zijn plekkie!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Dat is inderdaad een goed idee! Laat de enige middenvelder die een beetje niveau haalt maar back spelen, waar ie heeft laten zien dat ie daar niet geschikt voor is.
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:31 schreef hotjumper het volgende:
Dat is inderdaad een goed idee! Laat de enige middenvelder die een beetje niveau haalt maar back spelen, waar ie heeft laten zien dat ie daar niet geschikt voor is.
hehe kan die wisselen met Leerdam, die vindt het ook al zo'n fijne positie...

Wakker worden mensen, backpositie is in NL één vd moeilijkste posities omdat je hier wél tegen échte buitenspelers speelt.
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:19 schreef de kromme2 het volgende:
"Een toptrainer als Louis Van Gaal heeft me naar Alkmaar gehaald", aldus Swerts tegenover Voetbalkrant. "Hij stelde Gill Swerts wel op en in dat seizoen zijn we kampioen geworden. Dan moet ik toch niet aan mezelf beginnen twijfelen. Het is niet dat ik een jaar later plots een andere speler ben geworden."

Ik hoop dat Swertsie dit niet leest, want dan wordt hij nog onzekerder, maar ik heb grote twijfels. Wat speelt die gozer onzeker zeg. Doet bijna niets goed. Het is constant billenknijpen.

Wanneer komt Fernandez terug ?
Ik zeg: zet Fer maar zolang rechtsback. Kan ie weer wedstrijdritme opdoen.
Swerts maakt na een goede start nu iets te veel fouten, beetje jammer dat jij hem meteen afvalt.. Swerts komt uit onze opleiding en eigen spelers verdienen wel wat meer steun.

Bovendien speelt hij met veel lef, durft een pass naar voren te geven over 30 meter.. en hij heeft veel dynamiek en snelheid in zijn spel zitten.. oftewel inspirerend voor anderen en een voetballende gangmaker samen met Meeuwis.

Jammer dat je dat niet ziet. Zowiezo vind ik jouw topics nooit echt constructief.
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Hoe mensen het met elkaar oneens kunnen zijn ,mooi!!
Dat is de charme van het voetbal, iedereen denkt er anders over.

De één vind Swerts een gangmaker met lef, dynamiek, snelheid, een goede lange pass en zelfs inspirerend. Nou met inspirerend ben ik het eens want ik zou bijna zin hebben er zelf te gaan staan....Oioioioi wat speelt die Belg slecht. Moet je eens op hem letten als de tegenstander met de bal op hem afloopt, werkelijk elke passeer beweging is raak... Ongelooflijk wat speelt die jongen slecht zeg.....Zijn jullie die penalty al vergeten, wat een lompe actie en een lekker 1 tweetje opzetten met de Vrij, lekker en Assaidi die nog nooit in zn leven zoveel kansen heeft kunnen krijgen als tegen Swerts, nee Bel Van Golbbel maar op die zou het op deze leeftijd nog beter doen!!!
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:58 schreef Kareltje Vossies het volgende:
nee Bel Van Golbbel maar op die zou het op deze leeftijd nog beter doen!!!
Nee want die maakte vroeger nooit fouten.. of veroorzaakte penalty's.. als ik een euro had gekregen voor elke keer dat hij verkeerd stond te dekken dan was ik nu miljonair geweest.. en toch het NL's elftal gehaald..

Met Swerts komt 't helemaal goed.
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Ga je nu zeggen dat Van Gobbel niets was??
Volgens mij is er ergens dan wat misgegaan, uiteraard heeft elke speler zn slechte momenten maar Van Gobbel en Emerton zijn wat mij betreft de beste rechts backs van de laatste 10 jaar!!!!! Ik hoop dat Swerts het vertrouwen terugwint en
iig niet wekelijks uitblinkt in dramatische fouten
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:08 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Ga je nu zeggen dat Van Gobbel niets was??
Volgens mij is er ergens dan wat misgegaan, uiteraard heeft elke speler zn slechte momenten maar Van Gobbel en Emerton zijn wat mij betreft de beste rechts backs van de laatste 10 jaar!!!!! Ik hoop dat Swerts het vertrouwen terugwint en
iig niet wekelijks uitblinkt in dramatische fouten
Nee dat zeg ik niet, maar hij maakte wel veel fouten, zeker het in het begin. Swerts gaat ook beter spelen.. geduld, niet meteen afschrijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Swerts ? zet Fer maar voorlopig rechtsback









0.0060238