BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom in alle uitwedstrijden met 4 aanvallers???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Ik gun het Mario Been zo, echt wat een goeie vent is het, ik geloof ook in zn Feyenoord hart....Maar ik begrijp niks van zijn tactiek. Vertouwen houden in een concept, ok maar 1 x winnen in een heel jaar tijd, dat is echt bizar slecht!
En hoe we winnen, omdat Assaidi een complete offday had, en oh wat was die Swerts slecht, hoe kan dat?? Zo slecht?

Buiten het feit dat geen enkele speler zich goed ontwikkeld met uitzondering van De Vrij en Mulder heeft hij ook tactische dwalingen! Hoe kan hij nu zeggen dat hij niet meer om Leerdam kan????

Heeft hij er 3 gemaakt in de klassieker? Het is een nuttige speler voor bv Excelsior maar daarvoor ons in mijn ogen grootste talent van Feyenoord Leroy Fer ervoor op de bank laten is voor mij een raadsel, ook lekker handig met een eventuele contractverlenging van FER!

Hij is verdedigend ijzersterk en in de aanval is ie ook gevaarlijk! Feyenoord werd voor de verandering op het middenveld compleet overlopen door Heerenveen, iets wat elke week bijna weer gebeurd. Lijkt mij logisch met 4 aanvallers, Ryo, Bisseswar, Wijnaldum en Luc. Daarachter staan 2 middenvelders Meeuwis en Leerdam, die kunnen niet op tegen een 3 of 4 mans middenveld.

Maar dat is toch geen hogere wiskunde, dat moet Been toch ook zien?? Mocht het tot het eind van het seizoen zo slecht blijven gaan mag Co Adriaanse van mij komen, een man met ongelooflijk veel voetbal knowhow en hij heeft bewezen talenten beter te maken en goed te kunnen samenwerken met Van Geel, enige klote is zijn 020 verleden maar ik vind hem wel minder arrogant dan van Gaal!

Toch hoop ik dat Been het licht gaat zien!!!!!!!
Wat vinden jullie?
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Wat dacht je? Weet je wat, laat ik er ook maar een topic over openen? Mijn reactie heb ik al in het Van Gaal topic geplaatst!
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Oh ja, met Ryo, Biseswar en Wijnaldum in goeie doen dwing je daarmee je tegenstander achteruit. Tegen Heerenveen pakte dat niet goed uit, m.i. vooral omdat Wijnaldum het niet had en Ryo en Biseswar alleen maar in de dekking werden aangespeeld. Been had dat m.i. kunnen (proberen te) doorbreken door Wijnaldum eruit te halen en Mokotjo in te brengen.
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Ja klopt, ik vond het echt onbegrijpelijk en was benieuwd of ik nu gek was.
Ik snap wel dat wanneer 3 aanvallers in een geweldige vorm zijn en daarachter een 10 die goed speelt dat het in theorie goed mogelijk kan zijn. Alleen wanneer je 1 uitwedstrijd wint in een heel jaar kun je toch beter extra zekerheid inbouwen.

Heerenveen is geen incident. We worden bijna elke uitwedstrijd overlopen op het middenveld, daar verliezen we elke keer de strijd. We hebben de bal niet of te weinig waaardoor een 4 mans aanval veel te risicovol is in mijn optiek!! Barcelona kan dat doen maar Feyenoord in deze doen??
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:34 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Ik gun het Mario Been zo, echt wat een goeie vent is het, ik geloof ook in zn Feyenoord hart....Maar ik begrijp niks van zijn tactiek. Vertouwen houden in een concept, ok maar 1 x winnen in een heel jaar tijd, dat is echt bizar slecht!
En hoe we winnen, omdat Assaidi een complete offday had, en oh wat was die Swerts slecht, hoe kan dat?? Zo slecht?

Buiten het feit dat geen enkele speler zich goed ontwikkeld met uitzondering van De Vrij en Mulder heeft hij ook tactische dwalingen! Hoe kan hij nu zeggen dat hij niet meer om Leerdam kan????

Heeft hij er 3 gemaakt in de klassieker? Het is een nuttige speler voor bv Excelsior maar daarvoor ons in mijn ogen grootste talent van Feyenoord Leroy Fer ervoor op de bank laten is voor mij een raadsel, ook lekker handig met een eventuele contractverlenging van FER!

Hij is verdedigend ijzersterk en in de aanval is ie ook gevaarlijk! Feyenoord werd voor de verandering op het middenveld compleet overlopen door Heerenveen, iets wat elke week bijna weer gebeurd. Lijkt mij logisch met 4 aanvallers, Ryo, Bisseswar, Wijnaldum en Luc. Daarachter staan 2 middenvelders Meeuwis en Leerdam, die kunnen niet op tegen een 3 of 4 mans middenveld.

Maar dat is toch geen hogere wiskunde, dat moet Been toch ook zien?? Mocht het tot het eind van het seizoen zo slecht blijven gaan mag Co Adriaanse van mij komen, een man met ongelooflijk veel voetbal knowhow en hij heeft bewezen talenten beter te maken en goed te kunnen samenwerken met Van Geel, enige klote is zijn 020 verleden maar ik vind hem wel minder arrogant dan van Gaal!

Toch hoop ik dat Been het licht gaat zien!!!!!!!
Wat vinden jullie?
Ik hoop dat jij het licht gaat zien..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Ik vind dat Been op de goede weg is, Leerdam zie je groeien, en hij is de strijd op het middenveld aangegaan terwijl hij wist dat de concurentie groot was. Fer moet gewoon weer rustig gebracht worden, die is nog naïef in zijn goede doen. Als je al wat wilt wijzigen zou ik kijken naar Wijnaldum en die vervangen door een speler die wat meer oog heeft voor zijn medespelers. Ryo en eventueel Simon (als die speelt ipv de geschorste Bieseswar) zijn uitermate geschikt om in de diepte aan te spelen. Juist nu het fragiel vertrouwen in stand moet worden gehouden zou ik niet teveel wijzigen als ik Been was.
Verder zou ik het zuur vinden als Been er uit gebonjourd wordt op het moment dat er wellicht weer wat mogelijkheden zijn met het oog op versterkingen.
Adriaanse heeft alleen prijzen gepakt toen er al een goed team stond (Porto) of als hij bij een team met een hoog budget zat (red bull).
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:48 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Ja klopt, ik vond het echt onbegrijpelijk en was benieuwd of ik nu gek was.
Ik snap wel dat wanneer 3 aanvallers in een geweldige vorm zijn en daarachter een 10 die goed speelt dat het in theorie goed mogelijk kan zijn. Alleen wanneer je 1 uitwedstrijd wint in een heel jaar kun je toch beter extra zekerheid inbouwen.

Heerenveen is geen incident. We worden bijna elke uitwedstrijd overlopen op het middenveld, daar verliezen we elke keer de strijd. We hebben de bal niet of te weinig waaardoor een 4 mans aanval veel te risicovol is in mijn optiek!! Barcelona kan dat doen maar Feyenoord in deze doen??
Volgens mij moet je het toch omdraaien. Feyenoord heeft bewezen dat achteruit voetballen niet werkt. Oftewel, door juist wel vooruit te spelen, maar dan wel met een #10 die Ryo, Luc en Biseswar/Simon goed bedient, kun je het tij keren! Alleen moet je dan constateren dat Wijnaldum die rol niet goed invult ...
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Nee achteruit voetballen werkt niet maar feit is wel dat we elke uitwedstrijd onder druk staan. Dus we worden gedwongen achteruit te voetballen, dat komt mede doordat de tegenstander altijd een overtal situatie op het middenveld heeft en we voorin geen vuist kunnen maken (mede doordat ze slecht bereikt worden)

Naar mijn idee moet je juist aanvallender voetballen in uitwedstrijden, maar dat wil niet zeggen dat je er bij voorbaat al 4 aanvallers neer moet zetten. Speel uit gewoon 4-4-2 met Ryo achter de spits. Win de slag op het middenveld en zo kom je aan aanvallen toe.
Bernardo
 Bernardo - dinsdag 08 maart 2011 - 11:24   quote  deeplink  
of met de punt naar achter spelen, met meeuwis.
En dan Leerdam en fer op middenveld, kan je blijven storen en
je speelt verdedigend wat sterker.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 11:27   quote  deeplink  
4-4-2 is voor homo's en moffen!
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:27 schreef hotjumper het volgende:
4-4-2 is voor homo's en moffen!
Whahahahahahahaha
Els
 Els - dinsdag 08 maart 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:34 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Ik gun het Mario Been zo, echt wat een goeie vent is het, ik geloof ook in zn Feyenoord hart....Maar ik begrijp niks van zijn tactiek. Vertouwen houden in een concept, ok maar 1 x winnen in een heel jaar tijd, dat is echt bizar slecht!
En hoe we winnen, omdat Assaidi een complete offday had, en oh wat was die Swerts slecht, hoe kan dat?? Zo slecht?

Buiten het feit dat geen enkele speler zich goed ontwikkeld met uitzondering van De Vrij en Mulder heeft hij ook tactische dwalingen! Hoe kan hij nu zeggen dat hij niet meer om Leerdam kan????

Heeft hij er 3 gemaakt in de klassieker? Het is een nuttige speler voor bv Excelsior maar daarvoor ons in mijn ogen grootste talent van Feyenoord Leroy Fer ervoor op de bank laten is voor mij een raadsel, ook lekker handig met een eventuele contractverlenging van FER!

Hij is verdedigend ijzersterk en in de aanval is ie ook gevaarlijk! Feyenoord werd voor de verandering op het middenveld compleet overlopen door Heerenveen, iets wat elke week bijna weer gebeurd. Lijkt mij logisch met 4 aanvallers, Ryo, Bisseswar, Wijnaldum en Luc. Daarachter staan 2 middenvelders Meeuwis en Leerdam, die kunnen niet op tegen een 3 of 4 mans middenveld.

Maar dat is toch geen hogere wiskunde, dat moet Been toch ook zien?? Mocht het tot het eind van het seizoen zo slecht blijven gaan mag Co Adriaanse van mij komen, een man met ongelooflijk veel voetbal knowhow en hij heeft bewezen talenten beter te maken en goed te kunnen samenwerken met Van Geel, enige klote is zijn 020 verleden maar ik vind hem wel minder arrogant dan van Gaal!

Toch hoop ik dat Been het licht gaat zien!!!!!!!
Wat vinden jullie?
Wat een onzin om te zeggen dat Leerdam niet voldoet omdat hij geen drie doelpunten in de klassieker heeft gescoord. Jouw argumentatie doortrekkend, begrijp ik dat van Dijk ook waardeloos is, heeft zelfs in het hele seizoen nog geen 3 doelpunten gescoord.
Zowel van Gaal als Adriaanse hebben arrogantie uitgevonden en geperfectioneerd. Beiden presteren goed onder specifieke omstandigheden, maar falen net zo hard als de omstandigheden anders zijn. Zij zijn niet geschikt voor Feynoord, en binnenkort niet meer voor welke club dan ook. De aanpak is uitgewerkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door Els --
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:45 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een onzin om te zeggen dat Leerdam niet voldoet omdat hij geen drie doelpunten in de klassieker heeft gescoord. Jouw argumentatie doortrekkend, begrijp ik dat van Dijk ook waardeloos is, heeft zelfs in het hele seizoen nog geen 3 doelpunten gescoord.
Zowel van Gaal als Adriaanse hebben arrogantie uitgevonden en geperfectioneerd. Beiden presteren goed onder specifieke omstandigheden, maar falen net zo hard als de omstandigheden anders zijn. Zij zijn niet geschikt voor Feeynoord, en binnenkort niet meer voor welke club dan ook. De aanpak is uitgewerkt.
Heerlijk zoals jij dingen kunt verwoorden!
Kees010
 Kees010 - dinsdag 08 maart 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:04 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Nee achteruit voetballen werkt niet maar feit is wel dat we elke uitwedstrijd onder druk staan. Dus we worden gedwongen achteruit te voetballen, dat komt mede doordat de tegenstander altijd een overtal situatie op het middenveld heeft en we voorin geen vuist kunnen maken (mede doordat ze slecht bereikt worden)

Naar mijn idee moet je juist aanvallender voetballen in uitwedstrijden, maar dat wil niet zeggen dat je er bij voorbaat al 4 aanvallers neer moet zetten. Speel uit gewoon 4-4-2 met Ryo achter de spits. Win de slag op het middenveld en zo kom je aan aanvallen toe.
Eens
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 maart 2011 - 12:42   quote  deeplink  
en_toen_was_er_licht_dio_flinke_namen.PNG
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Bernardo - dinsdag 08 maart 2011 - 11:24 quote deeplink

of met de punt naar achter spelen, met meeuwis.
En dan Leerdam en fer op middenveld, kan je blijven storen en
je speelt verdedigend wat sterker.

Is inderdaad ook mogelijk!
Wat ik niet zo goed begrijp is dat er mensen bestaan die niet eens denken om het in uitwedstrijden anders aan te pakken.

Balans Feyenoord thuis
12 gespeeld 7 winst 2 gelijk 3 verloren totaal 23 punten Doelsaldo 24 - 11

Balans uit
14 gespeeld 1 winst 5 gelijk 8 verloren 8 punten Doelsaldo 11 - 32

Lekker frivooll blijven spelen met 4 aanvallers in uitwedstrijden hoor, soorry maar ben ik nu gek of moeten we meer zekerheid inbouwen in uitwedstrijden...
Je zou toch zeggen dat Been dit ook waarneemt.......
Kees010
 Kees010 - dinsdag 08 maart 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:34 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Bernardo - dinsdag 08 maart 2011 - 11:24 quote deeplink

of met de punt naar achter spelen, met meeuwis.
En dan Leerdam en fer op middenveld, kan je blijven storen en
je speelt verdedigend wat sterker.

Is inderdaad ook mogelijk!
Wat ik niet zo goed begrijp is dat er mensen bestaan die niet eens denken om het in uitwedstrijden anders aan te pakken.

Balans Feyenoord thuis
12 gespeeld 7 winst 2 gelijk 3 verloren totaal 23 punten Doelsaldo 24 - 11

Balans uit
14 gespeeld 1 winst 5 gelijk 8 verloren 8 punten Doelsaldo 11 - 32

Lekker frivooll blijven spelen met 4 aanvallers in uitwedstrijden hoor, soorry maar ben ik nu gek of moeten we meer zekerheid inbouwen in uitwedstrijden...
Je zou toch zeggen dat Been dit ook waarneemt.......
Hij bekijkt het spelletje wel, maar ziet het niet.
Rovert
 Rovert - dinsdag 08 maart 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:34 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Ik gun het Mario Been zo, echt wat een goeie vent is het, ik geloof ook in zn Feyenoord hart....Maar ik begrijp niks van zijn tactiek. Vertouwen houden in een concept, ok maar 1 x winnen in een heel jaar tijd, dat is echt bizar slecht!
En hoe we winnen, omdat Assaidi een complete offday had, en oh wat was die Swerts slecht, hoe kan dat?? Zo slecht?

Buiten het feit dat geen enkele speler zich goed ontwikkeld met uitzondering van De Vrij en Mulder heeft hij ook tactische dwalingen! Hoe kan hij nu zeggen dat hij niet meer om Leerdam kan????

Heeft hij er 3 gemaakt in de klassieker? Het is een nuttige speler voor bv Excelsior maar daarvoor ons in mijn ogen grootste talent van Feyenoord Leroy Fer ervoor op de bank laten is voor mij een raadsel, ook lekker handig met een eventuele contractverlenging van FER!

Hij is verdedigend ijzersterk en in de aanval is ie ook gevaarlijk! Feyenoord werd voor de verandering op het middenveld compleet overlopen door Heerenveen, iets wat elke week bijna weer gebeurd. Lijkt mij logisch met 4 aanvallers, Ryo, Bisseswar, Wijnaldum en Luc. Daarachter staan 2 middenvelders Meeuwis en Leerdam, die kunnen niet op tegen een 3 of 4 mans middenveld.

Maar dat is toch geen hogere wiskunde, dat moet Been toch ook zien?? Mocht het tot het eind van het seizoen zo slecht blijven gaan mag Co Adriaanse van mij komen, een man met ongelooflijk veel voetbal knowhow en hij heeft bewezen talenten beter te maken en goed te kunnen samenwerken met Van Geel, enige klote is zijn 020 verleden maar ik vind hem wel minder arrogant dan van Gaal!

Toch hoop ik dat Been het licht gaat zien!!!!!!!
Wat vinden jullie?
Stuk is te lang, kun je een samenvatting voor mij maken?
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:30 schreef Rovert het volgende:

[..]

Stuk is te lang, kun je een samenvatting voor mij maken?
Don't bother!
el triste
 el triste - dinsdag 08 maart 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:51 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind dat Been op de goede weg is, Leerdam zie je groeien, en hij is de strijd op het middenveld aangegaan terwijl hij wist dat de concurentie groot was. Fer moet gewoon weer rustig gebracht worden, die is nog naïef in zijn goede doen. Als je al wat wilt wijzigen zou ik kijken naar Wijnaldum en die vervangen door een speler die wat meer oog heeft voor zijn medespelers. Ryo en eventueel Simon (als die speelt ipv de geschorste Bieseswar) zijn uitermate geschikt om in de diepte aan te spelen. Juist nu het fragiel vertrouwen in stand moet worden gehouden zou ik niet teveel wijzigen als ik Been was.
Verder zou ik het zuur vinden als Been er uit gebonjourd wordt op het moment dat er wellicht weer wat mogelijkheden zijn met het oog op versterkingen.
Adriaanse heeft alleen prijzen gepakt toen er al een goed team stond (Porto) of als hij bij een team met een hoog budget zat (red bull).
Dacht dat het co gelukt was met willemII om de CL te halen??
Of had ie daar ook miljoenen te besteden?

Ach t is maar wat je wilt zien.... ga helemaal mee in dit topic: gun t mario van harte maar denk niet dat t gaat lukken. wanneer zien we hier nou eens in dat 1 uitwedstrijd in 1 jaar winnen zwaar onder de maat is voor een club als feyenoord? dan nog maar te zwijgen over de manier waarop... thuis is aardig maar zou dat niet meer aan ons liggen als legioen?..... konden we het maar opbrengen om een trainer als co een kans te geven, maar nee........
jammer
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:37 schreef el triste het volgende:

[..]

Dacht dat het co gelukt was met willemII om de CL te halen??
Of had ie daar ook miljoenen te besteden?

Ach t is maar wat je wilt zien.... ga helemaal mee in dit topic: gun t mario van harte maar denk niet dat t gaat lukken. wanneer zien we hier nou eens in dat 1 uitwedstrijd in 1 jaar winnen zwaar onder de maat is voor een club als feyenoord? dan nog maar te zwijgen over de manier waarop... thuis is aardig maar zou dat niet meer aan ons liggen als legioen?..... konden we het maar opbrengen om een trainer als co een kans te geven, maar nee........
jammer
Je zou er triest van worden ...
el triste
 el triste - dinsdag 08 maart 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:38 schreef JanM het volgende:

[..]

Je zou er triest van worden ...
tsja, ieder z'n eigen mening
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:37 schreef el triste het volgende:

[..]

Dacht dat het co gelukt was met willemII om de CL te halen??
Of had ie daar ook miljoenen te besteden?

Ach t is maar wat je wilt zien.... ga helemaal mee in dit topic: gun t mario van harte maar denk niet dat t gaat lukken. wanneer zien we hier nou eens in dat 1 uitwedstrijd in 1 jaar winnen zwaar onder de maat is voor een club als feyenoord? dan nog maar te zwijgen over de manier waarop... thuis is aardig maar zou dat niet meer aan ons liggen als legioen?..... konden we het maar opbrengen om een trainer als co een kans te geven, maar nee........
jammer
Adriaanse begint er niet eens aan als hij niks te besteden heeft, terwijl Mario er wel in gestapt is. Echt "tres triste" om te lezen dat iedereen loyaliteit eist van de spelers en ondertussen vrolijk roept dat Mario na een slecht half seizoen moet oprotten. Wees zelf dan ook een loyaal naar de FEYENOORDER Been, of houd je mond over spelers die nog niet bijtekenen.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Adriaanse begint er niet eens aan als hij niks te besteden heeft, terwijl Mario er wel in gestapt is. Echt "tres triste" om te lezen dat iedereen loyaliteit eist van de spelers en ondertussen vrolijk roept dat Mario na een slecht half seizoen moet oprotten. Wees zelf dan ook een loyaal naar de FEYENOORDER Been, of houd je mond over spelers die nog niet bijtekenen.
AMEN!
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Co had niks te besteden bij Willem 2, en bij AZ ook niet, Van Gaal is grote spelers gaan halen naar AZ. Hij deed het met Barry van Galen, Obdam, Fortes Rodriquez, Lindenbergh, koevermans enz...absoluut geen sterren...

Ik gun het Been echt en als hij het bij uitwedstrijden beter neer gaat zetten zal het heus beter gaan... We moeten alleen niet zielig gaan doen over Been dat hij erin is gestapt...Bij NEC had hij ook weinig of niets te besteden en hij verdient 7 ton netto per jaar bij Feyenoord. dus dan mag je ook wat terug verwachten behalve een echte Feyenoorder te zijn lijkt mij....

We kunnen allemaal leuk meepraten over dat het best goed gaat, leerdam wordt steeds beter en Swerts gaat het beter doen...thuis doen we het ook zo beroerd nog niet maar uit...Jongens we staan echt op een dramatische positie en dat gaat mij aan het hart...Is onze selectie minder dan die van Roda JC, Groningen.....Denk van niet...

Feyenoord heeft in mijn ogen kwaliteit zat maar is niet goed genoeg om een Barca opstelling neer te zetten in uitwedstrijden, heel naief en we verliezen elke keer kansloos...Ik ik blijf erbij zet Fer nu rap op dat middenveld!!

Ik denk van niet....

Als het zo slecht blijft gaan mogen ze Co van mij aanstellen, heeft bewezen met jong talent te kunnen werken en te pieken...
Kareltje Vossies
 Kareltje Vossies - dinsdag 08 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Oh ja er was er ook nog 1 die dit geen belangrijk topic vond....
Die heeft het blijkbaar liever over tropische verrassingen, prima natuurlijk, leuk op te speculeren maar de Balans uit
14 gespeeld 1 winst 5 gelijk 8 verloren 8 punten Doelsaldo 11 - 32

lijkt mij reden genoeg om te discuseren, dit moet toch beter!!
Dit is FEYENOORD onwaardig!!
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:55 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Oh ja er was er ook nog 1 die dit geen belangrijk topic vond....
Die heeft het blijkbaar liever over tropische verrassingen, prima natuurlijk, leuk op te speculeren maar de Balans uit
14 gespeeld 1 winst 5 gelijk 8 verloren 8 punten Doelsaldo 11 - 32

lijkt mij reden genoeg om te discuseren, dit moet toch beter!!
Dit is FEYENOORD onwaardig!!
Nee klaphark, ik vind het niet nodig om hier twee topics over te openen.
Dat jij er nu eindelijk ook achter ben dat Feyenoord uit een probleem heeft en dat dat feyenoord onwaardig is, vind ik heel fijn voor je.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 08 maart 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Gewoon, omdat het kan!
dennie
 dennie - dinsdag 08 maart 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Adriaanse begint er niet eens aan als hij niks te besteden heeft, terwijl Mario er wel in gestapt is. Echt "tres triste" om te lezen dat iedereen loyaliteit eist van de spelers en ondertussen vrolijk roept dat Mario na een slecht half seizoen moet oprotten. Wees zelf dan ook een loyaal naar de FEYENOORDER Been, of houd je mond over spelers die nog niet bijtekenen.
kijkk dat is spitte met feiten!
de flh
 de flh - dinsdag 08 maart 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 17:34 schreef Quiroz het volgende:
Gewoon, omdat het kan!
Dat zeg ik.
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 maart 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:51 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind dat Been op de goede weg is, Leerdam zie je groeien, en hij is de strijd op het middenveld aangegaan terwijl hij wist dat de concurentie groot was. Fer moet gewoon weer rustig gebracht worden, die is nog naïef in zijn goede doen. Als je al wat wilt wijzigen zou ik kijken naar Wijnaldum en die vervangen door een speler die wat meer oog heeft voor zijn medespelers. Ryo en eventueel Simon (als die speelt ipv de geschorste Bieseswar) zijn uitermate geschikt om in de diepte aan te spelen. Juist nu het fragiel vertrouwen in stand moet worden gehouden zou ik niet teveel wijzigen als ik Been was.
Verder zou ik het zuur vinden als Been er uit gebonjourd wordt op het moment dat er wellicht weer wat mogelijkheden zijn met het oog op versterkingen.

eens, . . . en dan dus Luigi maar weer op het plekkie van Gini laten ballen . . . . . .
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:55 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Oh ja er was er ook nog 1 die dit geen belangrijk topic vond....
Die heeft het blijkbaar liever over tropische verrassingen, prima natuurlijk, leuk op te speculeren maar de Balans uit
14 gespeeld 1 winst 5 gelijk 8 verloren 8 punten Doelsaldo 11 - 32

lijkt mij reden genoeg om te discuseren, dit moet toch beter!!
Dit is FEYENOORD onwaardig!!
Maar het blijft raar dat je er over begint nu de weg naar boven gevonden lijkt te zijn, als je er over begonnen was voor de winterstop had ik het nog wel begrepen, maar nu is het een beetje water achter de dijk pompen.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 19:19 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens, . . . en dan dus Luigi maar weer op het plekkie van Gini laten ballen . . . . . .
Wij kunnen samen met Hotjumper wel een Bruins-fanclub oprichten! Onbegrijpelijk dat er zoveel anderen zijn die Luigi helemaal afmaken. Zoals het nu gaat zou het met hem op #10 alleen nog maar beter gaan draaien, maar ja: onze trainer beslist hè ... En een winnende trainer heeft sowieso altijd gelijk! Been///HELD!
craven
 craven - dinsdag 08 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 20:05 schreef JanM het volgende:

[..]

Wij kunnen samen met Hotjumper wel een Bruins-fanclub oprichten! Onbegrijpelijk dat er zoveel anderen zijn die Luigi helemaal afmaken. Zoals het nu gaat zou het met hem op #10 alleen nog maar beter gaan draaien, maar ja: onze trainer beslist hè ... En een winnende trainer heeft sowieso altijd gelijk! Been///HELD!
hoe kom je aan de wijsheid dat bruins nu wel beter zou draaien in dit team???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Omdat hij nu afspeel mogelijkheden voor zich heeft, door Ryo krijgt Luc ook meer ruimte en b.v. Simon is ook iemand die je in de ruimte kan lanceren.
el triste
 el triste - dinsdag 08 maart 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:25 schreef JanM het volgende:

[..]

AMEN!
4 handen op 1 buik.
Het is voor sommige mensen moeilijk te accepteren dat er verschillende meningen bestaan. Ga zelf ook al 18 jaar naar de kuip... maar ik weiger me neer te leggen bij ieder seizoen een 6e plaats. daarnaast is mario's wisselbeleid om te janken.
Nogmaals dit is mijn visie wat niet wil zeggen dat iedereen het er mee eens moet zijn. Baseer je op feiten: co heeft prima gepresteerd bij de verschillende clubs, maar het meerendeel van het legioen moet m gewoon niet, en dat mag!
Dat ie er niet in zou stappen is nooit gezegd. Mijn mening, en dat mag, is dat ik het zeer het proberen waard zou vinden.
el triste
 el triste - dinsdag 08 maart 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 20:05 schreef JanM het volgende:

[..]

Wij kunnen samen met Hotjumper wel een Bruins-fanclub oprichten! Onbegrijpelijk dat er zoveel anderen zijn die Luigi helemaal afmaken. Zoals het nu gaat zou het met hem op #10 alleen nog maar beter gaan draaien, maar ja: onze trainer beslist hè ... En een winnende trainer heeft sowieso altijd gelijk! Been///HELD!
bij jou is 1 zwaluw zomer blijkbaar, wat een held 1 uitwestrijd in 1 jaar. waar ik bij moet zeggen dat ik de mens been en zijn feyenoordhart zeeeeeer waardeer.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 21:51 schreef el triste het volgende:

[..]

4 handen op 1 buik.
Het is voor sommige mensen moeilijk te accepteren dat er verschillende meningen bestaan. Ga zelf ook al 18 jaar naar de kuip... maar ik weiger me neer te leggen bij ieder seizoen een 6e plaats. daarnaast is mario's wisselbeleid om te janken.
Nogmaals dit is mijn visie wat niet wil zeggen dat iedereen het er mee eens moet zijn. Baseer je op feiten: co heeft prima gepresteerd bij de verschillende clubs, maar het meerendeel van het legioen moet m gewoon niet, en dat mag!
Dat ie er niet in zou stappen is nooit gezegd. Mijn mening, en dat mag, is dat ik het zeer het proberen waard zou vinden.
Niemand zit hier er op te wachten om maar 6de te worden, jij zegt dat mensen hier jou mening niet respecteren maar in de dezelfde zin geef je aan dat mensen die het niet met je eens zijn, niet het allerbeste met de club voor hebben, dat is een beetje nare manier van discusieren.
Maar wat heeft Co nou eigenlijk gewonnen in Nederland? Niks toch? Hij is leuk voor een subtopper, beetje gevalletje gertjan Verbeek zeg maar.
Rovert
 Rovert - dinsdag 08 maart 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:55 schreef Kareltje Vossies het volgende:
Oh ja er was er ook nog 1 die dit geen belangrijk topic vond....

Wie was dat dan?
Els
 Els - dinsdag 08 maart 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Niet belangrijk durf ik niet te zeggen, maar in elk geval wel volstrekt oninteressant.
de.fan
 de.fan - dinsdag 08 maart 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 20:05 schreef JanM het volgende:

[..]

Wij kunnen samen met Hotjumper wel een Bruins-fanclub oprichten! Onbegrijpelijk dat er zoveel anderen zijn die Luigi helemaal afmaken. Zoals het nu gaat zou het met hem op #10 alleen nog maar beter gaan draaien, maar ja: onze trainer beslist hè ... En een winnende trainer heeft sowieso altijd gelijk! Been///HELD!
Het is helaas zo dat als Bruins mee doet je al gelijk 1 speler te weinig heb
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 maart 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 23:51 schreef de.fan het volgende:

[..]

Het is helaas zo dat als Bruins mee doet je al gelijk 1 speler te weinig heb
Maar wie moet dan op 10 staan? Want laten we wel wezen, Wijnaldum heeft te weinig oog voor zijn medespelers.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 maart 2011 - 00:04   quote  deeplink  
Wordt een herhaal-verhaal...

De selectie is niet van die kwaliteit dat het de wil van elke tegenstander kan opleggen.
Er is een onjuiste balans op het vlak van jeugd<>ervaring, aanvullende kwaliteiten, kracht en er is nog onvoldoende zelfvertrouwen.
Bovendien zijn er blessures en enkele spelers die ten hoogste reiken tot nivo subtopper.

En komt dat door Mario Been? Nee, het is een gevolg van de knip zo vaak mogelijk dicht houden, de onmogelijkheid om te investeren in echte toppers.

Je ziet nu al dat er door de komst van 2 spelers met name (meeuwis en Miyachi) nu al meer punten gehaald worden.

En een dure trainer halen is voor een armlastige club het paard van Troje binnenhalen. Daar weet 020 ook alles van.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 maart 2011 - 08:48   quote  deeplink  
En het antwoord op de vraag waarom in alle uitwedstrijden met 4 aanvallers wordt gespeeld is:

Deze selectie begint nu pas te draaien in deze formatie, het is te vroeg om ze met steeds wisselende systemen op te zadelen, daar is nog wat meer zelfvertrouwen voor nodig.
JanM
 JanM - woensdag 09 maart 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 08:48 schreef hotjumper het volgende:
En het antwoord op de vraag waarom in alle uitwedstrijden met 4 aanvallers wordt gespeeld is:

Deze selectie begint nu pas te draaien in deze formatie, het is te vroeg om ze met steeds wisselende systemen op te zadelen, daar is nog wat meer zelfvertrouwen voor nodig.
Precies: vooral doorgaan! Alleen als Wijnaldum de rol op #10 niet goed invult, lekker een ander daar neerzetten. We hebben 2 alternatieven: Mokotjo en Bruins.
el triste
 el triste - woensdag 09 maart 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 22:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Niemand zit hier er op te wachten om maar 6de te worden, jij zegt dat mensen hier jou mening niet respecteren maar in de dezelfde zin geef je aan dat mensen die het niet met je eens zijn, niet het allerbeste met de club voor hebben, dat is een beetje nare manier van discusieren.
Maar wat heeft Co nou eigenlijk gewonnen in Nederland? Niks toch? Hij is leuk voor een subtopper, beetje gevalletje gertjan Verbeek zeg maar.
ben er van overtuigd dat iedereen het beste met ons cluppie voor heeft. co heeft idd geen prijzen gewonnen ( als je kwalificatie CL niet als prijs rekent) maar feit is dat er onder zijn leiding in ieder geval herkenbaar voetbal gespeeld wordt. Ik denk dat ik niet de enige zal zijn die dat voetbal prefereerd boven het spel dat nu gespeeld wordt.
Mijn mening is dat met de kwaliteiten in de selectie die we hebben op dit moment niet het gewenste rendement gehaald wordt.
Durf groot te denken en de resultaten zullen volgen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 maart 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 09:49 schreef el triste het volgende:

[..]

ben er van overtuigd dat iedereen het beste met ons cluppie voor heeft. co heeft idd geen prijzen gewonnen ( als je kwalificatie CL niet als prijs rekent) maar feit is dat er onder zijn leiding in ieder geval herkenbaar voetbal gespeeld wordt. Ik denk dat ik niet de enige zal zijn die dat voetbal prefereerd boven het spel dat nu gespeeld wordt.
Mijn mening is dat met de kwaliteiten in de selectie die we hebben op dit moment niet het gewenste rendement gehaald wordt.
Durf groot te denken en de resultaten zullen volgen.
Groot denken heeft tot TE groot denken geleidt...Precies de reden waarom onze club enige jaren terug in een schuldenlast verzeild is geraakt.

Bescheidenheid en stapsgewijs, dat is het credo. En dat doet de club, op heel verstandige wijze.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 maart 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 09:49 schreef el triste het volgende:

[..]

ben er van overtuigd dat iedereen het beste met ons cluppie voor heeft. co heeft idd geen prijzen gewonnen ( als je kwalificatie CL niet als prijs rekent) maar feit is dat er onder zijn leiding in ieder geval herkenbaar voetbal gespeeld wordt. Ik denk dat ik niet de enige zal zijn die dat voetbal prefereerd boven het spel dat nu gespeeld wordt.
Mijn mening is dat met de kwaliteiten in de selectie die we hebben op dit moment niet het gewenste rendement gehaald wordt.
Durf groot te denken en de resultaten zullen volgen.
Ik ben persoonlijk meer voor het ouderwetse Engels kick and rush voetbal waarbij de spelers er lekker in kleunen met twee echte buitenspelers en een diepe spits, ik besef echter dat dat niet meer van deze tijd is. Het voetbal dat Adriaanse voorstaat is echter het andere uiterste waarbij het veldvoetbal verwaterd tot een soort veredeld zaalvoetbal. het oogt allemaal leuk maar is het gewoon net niet om structureel prijzen te pakken, juist om dat er geen ruimte is om over te schakelen op het ouderwetse kleunen als het er op aankomt. Adriaanse en van Gaal zijn adepten van deze Hollandse stijl waarbij het soms lijkt dat het resultaat ondergeschikt lijkt aan het resultaat. Van Marwijk hanteert een andere aanpak en onder zijn leiding wint Feyenoord als laatste Nederlandse club een grote Europese prijs en staat het Nederlands elftal weer in een finale.
En groots denken is mijnsinziens met een Feyenoorder als trainer, met Feyenoorders, Feyenoord weer kampioen maken.
craven
 craven - woensdag 09 maart 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 21:15 schreef hotjumper het volgende:
Omdat hij nu afspeel mogelijkheden voor zich heeft, door Ryo krijgt Luc ook meer ruimte en b.v. Simon is ook iemand die je in de ruimte kan lanceren.
Dat is nog maar af te wachten, Bruins zijn handelingssnelheid is niet zijn sterkste wapen, hij bezit over een uitstekende techniek, maar is hij een tik tak voetballer? Maar aangezien feyenoord zijn wedstrijden wint de laatste tijd zie ik ook niet zo snel een plek voor luigi...
Marco12345
 Marco12345 - woensdag 09 maart 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Die van Marwijk, is dat niets voor Feyenoord?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom in alle uitwedstrijden met 4 aanvallers???









0.0070350