BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tainio per direct naar Red Bull New York

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 08 maart 2011 - 11:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Tainio per direct naar Red Bull New York (Supportersvereniging Ajax)

remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Zo, Jol is nog geen 4 maanden weg, maar we lijken alweer te vergeten dat we dit seizoen met nog een aantal spelers begonnen, die inmiddels al weer weg zijn.

Hele goede zaak, dat na Mido ook Tanio weg is bij ons Ajax..
sebas79
 sebas79 - dinsdag 08 maart 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Wie?? Hahaha wat een schande dat dit soort spelers bij Ajax speelde , weg ermee !!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 12:23   quote  deeplink  
haha, Ja wat een drama die Tanio, ook al had ik Mido nog wel graag zien blijven. Zeker nu we zo dun zitten in de spitsen, alleen moest hij even fitter worden, maar aan het eind ging het wel iets beter met Mido. Ben wel heel blij dat Jol weg is, ook al heeft hij Ajax een half seizoen alles laten winnen wat er te winnen viel, maar de spelers die hij gratis aantrok, dat was echt dramatisch.

Trouwens Remco, is die K achter je naam de naam Kaper??? Indien zo, dan ken ik je!! Dan ken ik je eigenlijk heel goed...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door Ajax we love you --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 08 maart 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 12:23 schreef Ajax we love you het volgende:
haha, Ja wat een drama die Tanio, ook al had ik Mido nog wel graag zien blijven. Zeker nu we zo dun zitten in de spitsen, alleen moest hij even fitter worden, maar aan het eind ging het wel iets beter met Mido. Ben wel heel blij dat Jol weg is, ook al heeft hij Ajax een half seizoen alles laten winnen wat er te winnen viel, maar de spelers die hij gratis aantrok, dat was echt dramatisch.

Trouwens Remco, is die K achter je naam de naam Kaper??? Indien zo, dan ken ik je!! Dan ken ik je eigenlijk heel goed...
Alles laten winnen wat er te winnen viel??? Heb ik iets gemist. Zijn we toch kampioen geworden?? Hebben we toch de CL gewonnen?? Hebben we de wereldbeker gewonnen??? Gauw naar het Leidse om een biertje te drinken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 08 maart 2011 - 14:48   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door amsterdammer113 --
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 08 maart 2011 - 14:51   quote  deeplink  
mazzeltov...hehe
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Alles laten winnen wat er te winnen viel??? Heb ik iets gemist. Zijn we toch kampioen geworden?? Hebben we toch de CL gewonnen?? Hebben we de wereldbeker gewonnen??? Gauw naar het Leidse om een biertje te drinken.
Zie je zo dan, heb blijkbaar ook iets gemist.....hehe
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

hahaha, Tja we lagen wel bijna overal al uit toen, maar we hebben toch aardig wat puntjes gepakt toen, alleen was het net niet goed genoeg voor de titel, wel goed genoeg voor voorronde cl. en de beker en meer dan 100 doelpunten. Heb best genoten van die tweede seizoenshelft.
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Heb absoluut niet genoten van het voetbal dat ajax de tweede seizoenshelft speelde, ook toen was het alle ballen op Suarez, Suarez was het lichtpuntje afgelopen seizoen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 18:45 schreef remco k het volgende:
Heb absoluut niet genoten van het voetbal dat ajax de tweede seizoenshelft speelde, ook toen was het alle ballen op Suarez, Suarez was het lichtpuntje afgelopen seizoen.
Klopt helemaal, maar werd wel vrolijk van alle overwinningen, maar niet het spel dat ze speelden. Maar dat had ik al vanaf dag 1, toen steek alle ballen lang moest geven. Vreselijk was dat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tainio per direct naar Red Bull New York

0.0058858