|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
haha sufferd, ryo is een sensationele speler die in een beter team nog beter zal gaan spelen, dit was naturlijk te verwachten |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: JA METEEN DOEN! dan gaat ozil naar arsenal, slimmerd. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: uiteraard dan alleen doen als ozil in zuid mag komen ballen totdat hij een lelijke koppe pas hebt voor engeland. ;-) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:22 schreef obiku010 het volgende:[..] uiteraard dan alleen doen als ozil in zuid mag komen ballen totdat hij een lelijke koppe pas hebt voor engeland. ;-) een lelijke kop? dan mag hij dus meteen naar engeland hahah wat een alien is dat zeg. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lol. net een vissekop man. i know. hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: vind hem anders redelijk goed gelukt man. hahaha! maar ik sta dus ook op jou pc? lol. ik vind het fijn als ik voel dat ik gewaardeerd en op waarde geschat word man. thanks! hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:20 schreef obiku010 het volgende:[..] vind hem anders redelijk goed gelukt man. hahaha! maar ik sta dus ook op jou pc? lol. ik vind het fijn als ik voel dat ik gewaardeerd en op waarde geschat word man. thanks! hahaha Nu overschat je jezelf hahaha, daar ga ik geen schijfruimte aanbesteden! Gewoon gekopiëerd vanuit het "AH-topic"! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:22 schreef obiku010 het volgende:[..] uiteraard dan alleen doen als ozil in zuid mag komen ballen totdat hij een lelijke koppe pas hebt voor engeland. ;-) Özil is de reïncarnatie van Buster Keaton. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: jaloers kut boer??? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: nee echt niet. Vind het juist leuk als er goede voetballers zoals miaychi in Nederland te bewonderen zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ja daar zijn gek op bij PSV, jonge voetballertjes |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Een paar jaar geleden zeker, toen moest de contractbespreking ook altijd 's avonds in een park gedaan worden... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: moeilijk he, normaal reageren |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Ja klopt, wij volgen het motto "hoe dichter bij de nul hoe groter onze lul"... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: wtf leef jij ook nog steeds? ik mis je bijdrage! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahaha! Eindelijk weer een grappige post, van een lampenboer n.b. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Behoort dat niet te zijn..."hoe dichter bij de nul, hoe STRAKKER om de lul"??? |
|
|
|