|
|
verbrande harry
|
|
|
Klaas-Jan Huntelaar keert komende zomer mogelijk terug bij Ajax. De clubleiding van Schalke 04 is ontevreden over de prestaties van de spits en de Amsterdamse club ziet in de aanvaller de ideale nummer 9 voor het Ajax-systeem van Frank de Boer.
Volgens News of the World vertrekt Mounir El Hamdaoui voor 5 miljoen euro naar het Engelse Fulham. Daar zou Jol komende zomer gaan werken.
Aangezien Ajax naarstig op zoek is naar een centrumspits en Huntelaar al maandenlang niet meer scoort voor de Duitsers zouden de Duitsers bereid zijn om de Oranje-international voor 12 miljoen euro van de hand te doen.
Ajax zou 10 miljoen euro willen betalen, aldus de geruchten.
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/50040/gerucht-huntelaar-volgt-el-hamdaoui-op.html |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
stom toeval? we hebben het er al weken over waarom ajax kjh niet terug haalt... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Kan ik mee leven ! Alleen weet ik niet of Huntelaar nog goed genoeg is willen we de ECHTE top halen. |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
ja dat zal goed zijn voor hem |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Gaat niet gebeuren. Helaas dat wel |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
dat zou mooi zijn ! klaas jan is altijd welkom ! |
|
|
|
|
zjemerk
|
|
|
Ik zie nog niet gekeuren dat Huntelaar terug komt, die kan zelf nog niet het geveoel hebben dat hij geslaagd is in het buitenland. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
zou er niet te veel op rekenen. Al zou het wel mooi zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 13:21 schreef zjemerk het volgende:Ik zie nog niet gekeuren dat Huntelaar terug komt, die kan zelf nog niet het geveoel hebben dat hij geslaagd is in het buitenland. daarom is het misschien juist verstandig om terug te keren naar de club waar je geliefd bent ? bij ajax zal klaas altijd spelen en schiet hij er 25 in per seizoen. het is een gerucht maar zou het wel super vinden. |
|
|
|
|
Jeronimus82
|
|
|
Als dit echt gaat gebeuren dan gaat de vlag uit natuurlijk. Ik reken er maar niet op, want zoals hierboven ook al genoemd denk ik dat KJ heel graag ergens in het buitenland wil slagen. Het zou voor hem waarschijnlijk als een mislukking voelen om weer terug te keren naar ajax. Aan de andere kant kan het ook een bevrijding voor hem zijn uit de rotperiode die hij nu heeft... |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 12:53 schreef Rogier het volgende:Kan ik mee leven ! Alleen weet ik niet of Huntelaar nog goed genoeg is willen we de ECHTE top halen. Meen je dit serieus??? Deze man heeft in 135 wedstrijden 106 keer gescoord ofzo! bij Madrid was ze gemiddelde ook niet slecht gezien de weinige minuten, bij Milan en Schalke spelen ze verdedigend countervoetbal iedereen met een beetje verstand van voetbal zal snappen dat Hunter daar niet voor geschikt is!!!
Denk overigens dat dit te mooi voor woorden is, is te vroeg voor hem!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2011 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 12:53 schreef Rogier het volgende:Kan ik mee leven ! Alleen weet ik niet of Huntelaar nog goed genoeg is willen we de ECHTE top halen. wat denk je zelf ,kjh is top ,en wie wil jij dan messi |
|
|
|
|
psyck
|
|
|
zou niet goed zijn, we leggen de focus zo op de jeugdopleiding, en nu ga je een investering doen van 10 miljoen, terwijl der genoeg loopt op de toekomst,keur dit ten stelligste af |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 14:39 schreef psyck het volgende:zou niet goed zijn, we leggen de focus zo op de jeugdopleiding, en nu ga je een investering doen van 10 miljoen, terwijl der genoeg loopt op de toekomst,keur dit ten stelligste af Dat is wel leuk Psyck maar met 11 spelers van 18 jaar red je het niet! En Huntelaar is gewoon een ajacied waarvan we allemaal weten wat hij kan! Zoveel goals als hij maakt gaat geen van de jongere spitsen uit de jeugd maken!
Zolang een aankoop echt gericht is op een positie waar in de jeugd geen groot talent loopt dat er klaar voor is dan is daar niks mis mee toch!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2011 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
supermario13
|
|
|
zelfs ik als feyenoorder zeg ik kopen nu meteen nog.gaat er zeker 25 maken is gewoon goede spits.maar de vraag is wil kjh dit ook? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 12:53 schreef Rogier het volgende:Kan ik mee leven ! Alleen weet ik niet of Huntelaar nog goed genoeg is willen we de ECHTE top halen. Snap je opmerking niet zo goed, bij het NL elftal legt hij er ook 10 in 6 wedstrijden in. het gaat om het team dat er om heen speelt, en bij Ajax wordt er veel gecreerd, Huntelaar is hier de perfecte psits voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 14:39 schreef psyck het volgende:zou niet goed zijn, we leggen de focus zo op de jeugdopleiding, en nu ga je een investering doen van 10 miljoen, terwijl der genoeg loopt op de toekomst,keur dit ten stelligste af Complete onzin wat je zegt, zoals de Boer al meerdere malen heeft aangegeven, ligt de nadruk op het inpassen van jeugd, maar moet dat wel met de nodige routine gebeuren in een elftal. Er lopen al genoeg piep jonge gasten in het elftal, en als Steek, Vertongen, Wiel weg zou gaan wordt dit alleen maar jonger... |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 15:01 schreef remco k het volgende:[..] Snap je opmerking niet zo goed, bij het NL elftal legt hij er ook 10 in 6 wedstrijden in. het gaat om het team dat er om heen speelt, en bij Ajax wordt er veel gecreerd, Huntelaar is hier de perfecte psits voor.. inderdaad, alle kansen die hij krijgt frommelt hij in de goal, hij scoort misschien niet mooi maar is altijd gefocust op doelpunten, staat altijd op de goede plek en het belangrijkste: Hij laat de vleugelspelers beter voetballen doordat hij hen ruimte gunt. ik snap ook niet waarom v persie op het wk in de spits stond maar dat is een ander verhaal.
Als Ajax hem haalt is het doelpunten probleem opgelost. In mijn opzicht is de rest van het team goed genoeg, er mist alleen iemand die de ballen erin schiet. maargoed steek en vertonghen zullen niet lang meer blijven vrees ik. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 14:39 schreef psyck het volgende:zou niet goed zijn, we leggen de focus zo op de jeugdopleiding, en nu ga je een investering doen van 10 miljoen, terwijl der genoeg loopt op de toekomst,keur dit ten stelligste af Ja daar lopen geweldige spitsen daar zijn er maarliefst 0 van doorgebroken in de afgelopen 10 jaar |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 15:36 schreef Afcarius het volgende:[..] Ja daar lopen geweldige spitsen daar zijn er maarliefst 0 van doorgebroken in de afgelopen 10 jaar Dat heeft niet altijd met kwaliteit van de spelers te maken. Zie Jol. Die haalt Mido terwijl Ebecilio nu moeiteloos meespeelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 15:36 schreef Afcarius het volgende:[..] Ja daar lopen geweldige spitsen daar zijn er maarliefst 0 van doorgebroken in de afgelopen 10 jaar Ik denk dat je dan .... vergeet, maar ook_______________ was een hele goede spits die scoor de zo'n 0 goals per niet gespeelde wedstrijd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 15:46 schreef Brandje het volgende:[..] Dat heeft niet altijd met kwaliteit van de spelers te maken. Zie Jol. Die haalt Mido terwijl Ebecilio nu moeiteloos meespeelt Ebecilio moeiteloos meespeelt??? Sorry, maar dat is toch iets te veel vind ik, hij laat af en toe leuke dingen zien, maar over het algemeen, komt er weinig dreiging vanaf, en heeeeel veel van z'n acties mislukken.... Dat is niet erg, en het is ook wel een talent, maar moeiteloos meespelen is het niet... |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 15:58 schreef remco k het volgende:[..] Ebecilio moeiteloos meespeelt??? Sorry, maar dat is toch iets te veel vind ik, hij laat af en toe leuke dingen zien, maar over het algemeen, komt er weinig dreiging vanaf, en heeeeel veel van z'n acties mislukken.... Dat is niet erg, en het is ook wel een talent, maar moeiteloos meespelen is het niet... Ik ben het helemaal eens met Remco! Zat me de laatste paar wedstrijden echt te ergeren aan hem, veel acties mislukken en hij gaat naar mijn mening te vaak voor eigen succes zelfs als het op het oog kansloos is gaat hij toch dribbelen. Buitenom gaat hij ook niet vaak maar deze punten zullen waarschijnlijk te maken hebben dat hij rechts is en op links speelt! Hij moet nog veel leren alhoewel hij tegen AZ een mooie voorzet op Demy gaf en een goal maakte! Mooie is dat hij bij de Boer wel die kans krijgt om beter te worden en fouten te maken!
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 16:08 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Ik ben het helemaal eens met Remco! Zat me de laatste paar wedstrijden echt te ergeren aan hem, veel acties mislukken en hij gaat naar mijn mening te vaak voor eigen succes zelfs als het op het oog kansloos is gaat hij toch dribbelen. Buitenom gaat hij ook niet vaak maar deze punten zullen waarschijnlijk te maken hebben dat hij rechts is en op links speelt! Hij moet nog veel leren alhoewel hij tegen AZ een mooie voorzet op Demy gaf en een goal maakte! Mooie is dat hij bij de Boer wel die kans krijgt om beter te worden en fouten te maken! EENS, zoals ik al zei, het is ook niet erg dat het niet lukt, maar ik vind het wel jammer, dat de Boer beide spelers niet wat vaker in de wedstrijd van kant laat wisselen, iets meer variatie zou niet verkeerd zijn denk ik.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 14:44 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Dat is wel leuk Psyck maar met 11 spelers van 18 jaar red je het niet! En Huntelaar is gewoon een ajacied waarvan we allemaal weten wat hij kan! Zoveel goals als hij maakt gaat geen van de jongere spitsen uit de jeugd maken! Zolang een aankoop echt gericht is op een positie waar in de jeugd geen groot talent loopt dat er klaar voor is dan is daar niks mis mee toch! +1 Eens je moet wel voorang geven aan de jeugd en zorgen dat ze een kans krijgen, maar je moet niet 11 jongens van 18 hebben, mits ze allemaal het niveau hebben van Messi natuurlijk, anders ga je Feyenoord achterna. Geen routine en je staat onderaan. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 15:01 schreef remco k het volgende:[..] Snap je opmerking niet zo goed, bij het NL elftal legt hij er ook 10 in 6 wedstrijden in. het gaat om het team dat er om heen speelt, en bij Ajax wordt er veel gecreerd, Huntelaar is hier de perfecte psits voor.. Hij bedoelde het niet serieus, maar soms mag je geen humor tonen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 15:03 schreef remco k het volgende:[..] Complete onzin wat je zegt, zoals de Boer al meerdere malen heeft aangegeven, ligt de nadruk op het inpassen van jeugd, maar moet dat wel met de nodige routine gebeuren in een elftal. Er lopen al genoeg piep jonge gasten in het elftal, en als Steek, Vertongen, Wiel weg zou gaan wordt dit alleen maar jonger... + 1 nog een keer, aleen als ik het zeg krijg ik altijd gezeik... ;-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 15:58 schreef remco k het volgende:[..] Ebecilio moeiteloos meespeelt??? Sorry, maar dat is toch iets te veel vind ik, hij laat af en toe leuke dingen zien, maar over het algemeen, komt er weinig dreiging vanaf, en heeeeel veel van z'n acties mislukken.... Dat is niet erg, en het is ook wel een talent, maar moeiteloos meespelen is het niet... +1 Jezus Remco, weer een goede opmerking. Hij is echt heel wisselvallig, maar zeker een talent. Hij moet nog even groeien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blij dat jij weet wat een ander bedoelt. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Huntelaar is een goede optie maar dan moet Ajax het salarisplafond omhoog doen en dat kan niet volgens het beleidsplan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 19:38 schreef morkanne het volgende:Huntelaar is een goede optie maar dan moet Ajax het salarisplafond omhoog doen en dat kan niet volgens het beleidsplan... Jawel, dat kan wel, exceptioneel goede voetballers, die een meerwaarde hebben voor het elftal ten opzichte van de rest van het team, zoals bijvoorbeeld Suarez was, mogen meer verdienen dan het salarisplafond... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
gewoon halen en niet zeiken... |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: precies die miljoenen moeten maar eens gaan rollen daar. Huntelaar of een andere spits niet dost en een leuke linksbuiten en een goede linksback. Laat die scouts maar van hun luie reet afkomen en spelers scouten zoals ibrahimovic, galasek, maxwell, trabelsi, lobont, chivu. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Ik zeg El hamdaoui verkopen. Huntelaar halen, Seedorf terughalen voor nog een paar jaartjes en eventueel Mertens voor op links! El Hamdaoui levert iets van 5 milj. op en Hunter en Mertens kosten samen iets van 18 milj. Dan hebben we voor 13 milj. een kampioenswaardig elftal, als er natuurlijk niet te veel weggaan! Linksback plek kan dan worden uitgevochten tussen Blind, Anita en Boilesen! Als Stekel weggaat Tyton halen en laten uitvechten met Vermeer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2011 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 15:58 schreef remco k het volgende:[..] Ebecilio moeiteloos meespeelt??? Sorry, maar dat is toch iets te veel vind ik, hij laat af en toe leuke dingen zien, maar over het algemeen, komt er weinig dreiging vanaf, en heeeeel veel van z'n acties mislukken.... Dat is niet erg, en het is ook wel een talent, maar moeiteloos meespelen is het niet... Jij bent toch altijd diegene die vind dat Ajax voor jeugd moet kiezen?? Nu heb je een leuke flankspeler uit de jeugd en begin je weer te zeuren. Zeuren om het zeuren noemen we dat! het is een jonge speler en ja die zijn wisselvallig maar als jij liever een dure tropische verassing op links wil hebben vind ik dat best alleen lul je wel jezelf tegen! Het gaat mij erom dat ik liever een jonge speler zie die fouten MAG maken dan een Luque of Mido halen die geen ruk presteerd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Zo top dat hij het in het buitenland bij top clubs niet heeft waargemaakt. Dat zie je zelf toch ook wel ? Dan ligt het of aan al zijn medespelers bij die clubs....of aan hemzelf. Hij heeft geen snelheid en geen techniek...maar is zeer doelgericht. WilAjax de echte top halen, hebben we meer snelheid nodig. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 09:51 schreef Brandje het volgende:[..] Jij bent toch altijd diegene die vind dat Ajax voor jeugd moet kiezen?? Nu heb je een leuke flankspeler uit de jeugd en begin je weer te zeuren. Zeuren om het zeuren noemen we dat! het is een jonge speler en ja die zijn wisselvallig maar als jij liever een dure tropische verassing op links wil hebben vind ik dat best alleen lul je wel jezelf tegen! Het gaat mij erom dat ik liever een jonge speler zie die fouten MAG maken dan een Luque of Mido halen die geen ruk presteerd! Brandje, wat de jeugd betreft heb je helemaal gelijk maar het kan voorkomen dat op bepaalde posities er geen jeugdtalent doorkomt. Als je dan een uitzonderlijk talent of ervaren speler kan halen die direct wat toevoegd aan het eerste elftal dan is daar niets mis mee! Ik vrees dat Ebicilio het uiteindelijk niet gaat redden maar gelukkig krijgt hij (beetje noodgedwongen) de tijd van de Boer om te leren. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 09:59 schreef Rogier het volgende:[..] Zo top dat hij het in het buitenland bij top clubs niet heeft waargemaakt. Dat zie je zelf toch ook wel ? Dan ligt het of aan al zijn medespelers bij die clubs....of aan hemzelf. Hij heeft geen snelheid en geen techniek...maar is zeer doelgericht. WilAjax de echte top halen, hebben we meer snelheid nodig. Ach Kluivert was ook niet een van de snelste. Je moet een spits hebben die bij JOUW systeem past en KJH past prima in dit systeem! |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 09:59 schreef Rogier het volgende:[..] Zo top dat hij het in het buitenland bij top clubs niet heeft waargemaakt. Dat zie je zelf toch ook wel ? Dan ligt het of aan al zijn medespelers bij die clubs....of aan hemzelf. Hij heeft geen snelheid en geen techniek...maar is zeer doelgericht. WilAjax de echte top halen, hebben we meer snelheid nodig. Rogier, kijk dan eens naar de elftallen waar hij voor heeft gespeeld! Milan en Schalke spelen op de counter en bij beide elftallen liep het hele elftal niet! En over Madrid hoeven we het nieteens te hebben, die kochten/kopen alles wat los en vast zit en daar heeft hij niet een echte kans gehad! Ondanks dat was ze gemiddelde daar niet slecht! |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 10:00 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Brandje, wat de jeugd betreft heb je helemaal gelijk maar het kan voorkomen dat op bepaalde posities er geen jeugdtalent doorkomt. Als je dan een uitzonderlijk talent of ervaren speler kan halen die direct wat toevoegd aan het eerste elftal dan is daar niets mis mee! Ik vrees dat Ebicilio het uiteindelijk niet gaat redden maar gelukkig krijgt hij (beetje noodgedwongen) de tijd van de Boer om te leren. In de succesperiode van van Gaal speelden ook Litmanen, Finidi, Kanu. Dat waren niet zelf opgeleide mannen die iets toevoegden aan het elftal. Schijnbaar hadden ze kwaliteiten die in de jeugd op dat moment niet aanwezig waren! Dat is het belangrijkste dat je een goede mix vind van jeugd, ervaring en aangekochte spelers! En niet de huismakelaar opbellen wat voor dure transfervrije uitgerangeerde spelers hij in de aanbieding heeft voor de breedte van de selectie! Ik zie de Boer daar niet voor aan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2011 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 10:00 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Brandje, wat de jeugd betreft heb je helemaal gelijk maar het kan voorkomen dat op bepaalde posities er geen jeugdtalent doorkomt. Als je dan een uitzonderlijk talent of ervaren speler kan halen die direct wat toevoegd aan het eerste elftal dan is daar niets mis mee! Ik vrees dat Ebicilio het uiteindelijk niet gaat redden maar gelukkig krijgt hij (beetje noodgedwongen) de tijd van de Boer om te leren. Hij heeft een aardige aktie en een prima voorzet.Hij is nog jong dus wordt alleen maar beter. Juist door iemand te snel af te schrijven is er de laatste jaren weinig doorgebroken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 10:07 schreef Brandje het volgende:[..] Hij heeft een aardige aktie en een prima voorzet.Hij is nog jong dus wordt alleen maar beter. Juist door iemand te snel af te schrijven is er de laatste jaren weinig doorgebroken. Ik schrijf hem zeker niet af maar vrees dat hij het niet gaat redden maar dat zal de tijd uitwijzen, laat voorop staan dat ik hoop dat hij gaat slagen! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 10:10 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Ik schrijf hem zeker niet af maar vrees dat hij het niet gaat redden maar dat zal de tijd uitwijzen, laat voorop staan dat ik hoop dat hij gaat slagen! Of hij het gaat redden is idd afwachten. Maar liever dit dan een speler die over the hill is nog even geld bij onze club komt ophalen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 09:51 schreef Brandje het volgende:[..] Jij bent toch altijd diegene die vind dat Ajax voor jeugd moet kiezen?? Nu heb je een leuke flankspeler uit de jeugd en begin je weer te zeuren. Zeuren om het zeuren noemen we dat! het is een jonge speler en ja die zijn wisselvallig maar als jij liever een dure tropische verassing op links wil hebben vind ik dat best alleen lul je wel jezelf tegen! Het gaat mij erom dat ik liever een jonge speler zie die fouten MAG maken dan een Luque of Mido halen die geen ruk presteerd! Je moet in dit geval gewoon beter lezen, ik zeg nergens dat hij eruit moet of iets in die trend, ik zeg alleen dat hij nog niet moeiteloos meespeelt, en dat hij gewoon nog niet erg goed is. Ook zeg ik dat dit niet erg is, en dat hij fouten mag maken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 09:59 schreef Rogier het volgende:[..] Zo top dat hij het in het buitenland bij top clubs niet heeft waargemaakt. Dat zie je zelf toch ook wel ? Dan ligt het of aan al zijn medespelers bij die clubs....of aan hemzelf. Hij heeft geen snelheid en geen techniek...maar is zeer doelgericht. WilAjax de echte top halen, hebben we meer snelheid nodig. Complete bullshit, als je als spits in alle topwedstrijden scoort bij Ajax, maakt het geen fluit uit of hij wel of niet snel is... of is 10 uit 6 wedstrijden bij het nederlands elftal ook zo slecht???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 10:01 schreef Brandje het volgende:[..] Ach Kluivert was ook niet een van de snelste. Je moet een spits hebben die bij JOUW systeem past en KJH past prima in dit systeem! EENS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 10:06 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] In de succesperiode van van Gaal speelden ook Litmanen, Finidi, Kanu. Dat waren niet zelf opgeleide mannen die iets toevoegden aan het elftal. Schijnbaar hadden ze kwaliteiten die in de jeugd op dat moment niet aanwezig waren! Dat is het belangrijkste dat je een goede mix vind van jeugd, ervaring en aangekochte spelers! En niet de huismakelaar opbellen wat voor dure transfervrije uitgerangeerde spelers hij in de aanbieding heeft voor de breedte van de selectie! Ik zie de Boer daar niet voor aan! En dan vergeet je nog Overmars, Rijkaard en ook een Ronald de Boer...
Een elftal red het gewoon niet zonder aangekocte spelers. Eriksen is nu eigenlijk ook geen eigen jeugd, ook pas op z'n 18e? bij Ajax gekomen... |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ik zeg halllllllllllllluuuuuuuuuuuuh |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Zou fantastisch zijn.. ongeloofwaardig maar wel fantastisch |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 15:20 schreef remco k het volgende:[..] En dan vergeet je nog Overmars, Rijkaard en ook een Ronald de Boer... Een elftal red het gewoon niet zonder aangekocte spelers. Eriksen is nu eigenlijk ook geen eigen jeugd, ook pas op z'n 18e? bij Ajax gekomen... Eriksen was 15 of 16. Is nu pas 18 volgens mij. |
|
|
|