|
|
feyenoord1979
|
|
|
Afgelopen zondag stond de 42-jarige Rob van Dijk tijdens de wedstrijd SC Heerenveen-Feyenoord onder de lat bij de Rotterdammers ter vervanging van Erwin Mulder. Mede dankzij de spectaculaire reddingen van de ervaren doelman wist Feyenoord de winst te pakken in Friesland (0-1). Volgens het Algemeen Dagblad ziet trainer Mario Been een langer dienstverband voor Van Dijk wel zitten.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/61777/feyenoord-overweegt-contractverlenging-van-dijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Van Dijk//HELD
Als je het trouwens hebt over "oud" nieuws
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2011 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jawel, maar toch... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De jeugd heeft de toekomst, dus doe maar niet! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou er geen problemen mee hebben als Rob zou verlengen. Je ziet het afgelopen zondag. Hij moet invallen en staat er meteen, vind maar eens zo'n keeper.
Maar ik hou hoop op de komst van Tyton. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Geeft aan dat Darley en Lamprou het niveau nog niet aankunnen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zeiden velen van Mulder ook. Die jonge gasten moeten gewoon spelen. Rob blokkeert dat nu nog. Zou niet goed zijn als dat volgend jaar weer gebeurt. En mijn mening over Tyton is inmiddels wel bekend: kost geld en voegt (te) weinig toe, dus lekker naar een goeie spits op zoek! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Aan de andere kant, hij doet het zoals MMM zegt inderdaad goed en staat er op ieder moment. Leen Lamprou en Darley maar ff uit dan.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Goede keeper als 2e doelman. Maar als Feyenoord echt Tyton wil halen , dan kan Rob beter stoppen. Mooi afscheid in De Kuip , waar hij begon en eindigd. Het maakt mij opzich niet veel uit. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 16:15 schreef JanM het volgende:[..] Zeiden velen van Mulder ook. Die jonge gasten moeten gewoon spelen. Rob blokkeert dat nu nog. Zou niet goed zijn als dat volgend jaar weer gebeurt. En mijn mening over Tyton is inmiddels wel bekend: kost geld en voegt (te) weinig toe, dus lekker naar een goeie spits op zoek! in deze fase van de competitie zeg ik laat van Dijk maar staan |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Belachelijk!! Al heeft ie het uitstekend gedaan tegen Heerenveen. Maar we moeten van Dijk in bescherming nemen en op zijn hoogte punt laten stoppen voordat ie afscheid neemt met blunders in het geheugen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 17:57 schreef de.fan het volgende:Belachelijk!! Al heeft ie het uitstekend gedaan tegen Heerenveen. Maar we moeten van Dijk in bescherming nemen en op zijn hoogte punt laten stoppen voordat ie afscheid neemt met blunders in het geheugen. Je moet wat als Tyton niet komt.. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Dat zullen ze best wel kunnen. Maar dan moeten ze wel een kans krijgen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
mulder deed het prima, v dijk ook, maar........... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Lamprou haalde het bij Excelsior nog niet. Darley moet zich tijdens de trainingen gaan bewijzen en zijn kans afwachten net als Mulder heeft moeten doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb Lamprou nog nooit zien keepen maar vind hem eigenlijk te klein.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
alleen als 4e keeper en coach voor de jongemannen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
biak
|
|
|
Niet normaal meer club van gepensioneerden. opa v Dijk. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Maar..........????? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Tyton niet halen, v.Dijk niet verlengen en laat Mulder maar staan. Dan kunnen die andere twee voorzichtig weer eens in het diepe gegooid worden!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 11:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:Tyton niet halen, v.Dijk niet verlengen en laat Mulder maar staan. Dan kunnen die andere twee voorzichtig weer eens in het diepe gegooid worden!! EENS! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tyton halen, van Dijk niet verlengen. Mulder/Darley wegdoen.
Als Tyton niet komt, van Dijk wel verlengen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Azijnzeikerds.
Prestaties tellen, niet leeftijd. Of iemand nou 15 of 45 is. Het is een keeper die prima mee kan in de selectie, dus waarom niet.
Geweldige tweede/derde keeper! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 16:22 schreef MMM het volgende:Tyton halen, van Dijk niet verlengen. Mulder/Darley wegdoen. Als Tyton niet komt, van Dijk wel verlengen. Kom op man, een keeper die het prima doet wegdoen en dan een contract afkopen van een keeper van wie we maar moeten afwachten of 'ie het gaat redden in De Kuip. We hebben toch met Babos onze les wel geleerd hoop ik! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 16:27 schreef JanM het volgende:[..] Kom op man, een keeper die het prima doet wegdoen en dan een contract afkopen van een keeper van wie we maar moeten afwachten of 'ie het gaat redden in De Kuip. We hebben toch met Babos onze les wel geleerd hoop ik! Mulder of Darley wegdoen voor een veel betere keeper zou een fantastische zet zijn. Mulder gaat het alsnog niet redden hier, gewoon niet goed genoeg. Heeft elke wedstrijd wel een aantal slippertjes. Maar ik zou Darley dan weg doen, heeft een hoger salaris dan Mulder..
Tyton is een uitstekende keeper, ik zeg halen! Vlaar, de Vrij, Fer en Wijnaldum verlengen en nog een goede spits halen en het kan goed komen volgend jaar. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kan Tyton lekker pijpen? Je wil hem zo graag halen....
Mulder is volgend jaar beter dan tyton en heeft geen kuipvrees, dat moet je maar afwachten met zo'n ex oístblokker die in de provincie speelt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tyton gaat gewoon naar 020...Maar ja, hardleers, he. Denken dat we nu al een geldkluis vol hebben liggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 20:49 schreef hotjumper het volgende:Kan Tyton lekker pijpen? Je wil hem zo graag halen.... Mulder is volgend jaar beter dan tyto en heeft geen kuipvrees, dat moet je maar afwachten met zo'n ex oístblokker die in de provincie speelt. Hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Lachte de man die een balkanner met 3 wedstrijden Feyenoord als held ziet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 16:41 schreef MMM het volgende:[..] Mulder of Darley wegdoen voor een veel betere keeper zou een fantastische zet zijn. Mulder gaat het alsnog niet redden hier, gewoon niet goed genoeg. Heeft elke wedstrijd wel een aantal slippertjes. Maar ik zou Darley dan weg doen, heeft een hoger salaris dan Mulder.. Tyton is een uitstekende keeper, ik zeg halen! Vlaar, de Vrij, Fer en Wijnaldum verlengen en nog een goede spits halen en het kan goed komen volgend jaar. Laat die Tyton ajb naar 020 gaan of zo. Stond vanavond echt te blunderen, bijna lachwekkend! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 23:10 schreef JanM het volgende:[..] Laat die Tyton ajb naar 020 gaan of zo. Stond vanavond echt te blunderen, bijna lachwekkend! Heb de goals speciaal even bekeken en ik kan geen fout van hem ontdekken.
Laten we hopen dat deze man naar Feyenoord komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Heb ergens gelezen dat Lamprou zich spectaculair ontwikkelt, dus als Excelsior hem niet wil, dan aan een andere club uitlenen. Laat Darley en Mulder maar uitvechten wie volgend jaar 1e en 2e keeper is. En gezien de financiele situatie misschien met Lodewijks afspreken of hij kan multitasken? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
van Dijk heeft vandaag toch wel bewezen dat het de hoogste tijd voor Rob is om ermee te stoppen! Als ie door gaat, gaat ie meer van die slippertjes maken en dat heeft ie niet verdiend. Want dan herinner iedereen van Dijk als een grabbelaar. Dus stop aan het eind van dit seizoen |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
HAHAHAHAHA euuuuhhhhhhh na vorige week dacht ik hmmmm hij keept weer eens goed maar nu na vandaag hmmmm Rob je moet gewoon op je knieen vallen Rob of ben je daar te oud voor??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zo, dat moeten ze dus maar niet doen, die trekt het niveau niet meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgende week is Mulder er waarschijnlijk weer? |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote: Denk het ook, verdient hij ook. Aantal wedstrijden achter elkaar gewoon punten gepakt voor Feyenoord. Van Dijk is een prima doelman en aan zijn hand kan Mulder zich prima ontwikkelen. Hoop dus ook dat Robbie blijft. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 16:22 schreef MMM het volgende:Tyton halen, van Dijk niet verlengen. Mulder/Darley wegdoen. Als Tyton niet komt, van Dijk wel verlengen. ligt het aan mij of heb je totaal geen verstand van keepen en keepers? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja joh, van dijk was zijn held, z'n wereld is in gestort. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: jah precies, ik heb zelf totaal geen verrtrouwen in tyton en veel meer in mulder. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Vandaag was dijkie idd een ramp, vorige week was ie wel oke...Overigens niet verlengen he |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Moet je eens vaker op Tyton letten. |
|
|
|