|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 23:02 schreef craven het volgende:Vandaag was dijkie idd een ramp, vorige week was ie wel oke...Overigens niet verlengen he Ja vandaag viel hij tegen, vorige week fantastisch. Kan elke keeper overkomen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je 9 van die gekken (op dat moment!!!) voor je hebt, die bij een 5-0 stand nog denken dat ze kunnen winnen word het lastig. Ik vind dat je Rob daar de schuld niet van kan geven.
Vandaag was het gewoon een blunder, heel erg jammer na vorige week..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: moet je tog eens vaker op mulder letten, en elke keeper heeft zo zn foutjes, ook v/d sar, ook van dijk, ook stekelenburg. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Behalve Mulder? Die wordt meteen afgeschoten als hij een foutje maakt... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die maakte toen wekelijks een blunder.. Dat is wat anders.
Maar die krijgt gewoon de kans weer hoor zondag. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik hoop dat hij dan zijn hoofd er bij kan houden. Op zo'n jonge leeftijd je vader verliezen is niet niks. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet/wel verlengen op het moment dat er wel/geen ervaren alternatief is. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Laten we dolblij zijn met een keeper als Rob van Dijk. Ik weet zeker dat hij zelf helemaal doodziek is van dat foutje van gisteren. Vergelijk het maar even met 020. Die staan nu van armoe met een patatbuik in de goal. Geeft ze meteen wel een excuus om te verklaren waarom ze weer geen kampioen worden, stelletje losers. Dus, tel je zegeningen met een fantastische keeper als van Dijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 11:39 schreef salemi het volgende:Laten we dolblij zijn met een keeper als Rob van Dijk. Ik weet zeker dat hij zelf helemaal doodziek is van dat foutje van gisteren. Vergelijk het maar even met 020. Die staan nu van armoe met een patatbuik in de goal. Geeft ze meteen wel een excuus om te verklaren waarom ze weer geen kampioen worden, stelletje losers. Dus, tel je zegeningen met een fantastische keeper als van Dijk. Eens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 11:39 schreef salemi het volgende:Laten we dolblij zijn met een keeper als Rob van Dijk. Ik weet zeker dat hij zelf helemaal doodziek is van dat foutje van gisteren. Vergelijk het maar even met 020. Die staan nu van armoe met een patatbuik in de goal. Geeft ze meteen wel een excuus om te verklaren waarom ze weer geen kampioen worden, stelletje losers. Dus, tel je zegeningen met een fantastische keeper als van Dijk. Steun Mulder dan ook gewoon zo onvoorwaardelijk, die wordt dan echt wel beter dan tyton. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Terugspeelbal die hij onder zijn voet door liet glippen niet gezien zeker? |
|
|
|