|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat er fout ging . . . . . .;
de wip van de.fan z'n moeder met alle gevolgen vandien? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hahahahaha.
/on Kunnen die Engelsen geen stukje maken over de voetbaljeugd in Engeland?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2011 door R()b -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Pa.fan had zn zaad beter op de kachel kunnen spuiten... dan was het met een sissert afgelopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2011 door Maximus -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 22:29 schreef Maximus het volgende:[..] Pa.fan had zn zaad beter op de kachel kunnen spuiten... dan was het met een sissert afgelopen whahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 22:29 schreef Maximus het volgende:[..] Pa.fan had zn zaad beter op de kachel kunnen spuiten... dan was het met een sissert afgelopen Was waarschijnlijk een kwakkie aan de muur en de strontvliegen hebben voor de rest gezorgd. Kan ook nog een geval geweest zijn van het nageboorte houden en de baby weg gooien! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Voor mij één vd beste posts. Zowiezo nooit begrepen waarom Baan eruit moest vond hem lang niet zo slecht.. en wat er daarna is gekomen in een paar jaar tijd... wotte, bosz, Beenhakker en nu van Geel.. ik wordt er niet meteen warm van..
Toch is dat niet het belangrijkste in het artikel vind ik.. de gigantische LES, die door nota bene een buitenstaander, heel goed is verwoord is:
TD'S zijn ook PASSANTEN, net als trainers.. Je hebt dus een langer lopend beleid nodig, bijna een filosofie.. en óók TD's moeten zich daaraan houden..
Alleen wat zou die langlopende beleidsfilosofie nou toch moeten worden???? ???? ???? ????
......... met één vd beste jeugdopleidingen van Europa/Wereld naast de Kuip..................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 16:20 schreef de flh het volgende:[..] Voor mij één vd beste posts. Zowiezo nooit begrepen waarom Baan eruit moest vond hem lang niet zo slecht.. en wat er daarna is gekomen in een paar jaar tijd... wotte, bosz, Beenhakker en nu van Geel.. ik wordt er niet meteen warm van.. Toch is dat niet het belangrijkste in het artikel vind ik.. de gigantische LES, die door nota bene een buitenstaander, heel goed is verwoord is: TD'S zijn ook PASSANTEN, net als trainers.. Je hebt dus een langer lopend beleid nodig, bijna een filosofie.. en óók TD's moeten zich daaraan houden.. Alleen wat zou die langlopende beleidsfilosofie nou toch moeten worden???? ???? ???? ???? ......... met één vd beste jeugdopleidingen van Europa/Wereld naast de Kuip..................... Je moet gewoon vanaf de jeugd met hetzelfde systeem spelen, zorgen dat de basis van je elftal uit eigen jeugd komt, en slechts versterking halen voor posities die je uit eigen jeugd niet kan invullen. TD is dan niet nodig. |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
Toch staat er een best grote fout in het stuk. Naar mijn weten heeft Feyenoord De Guzman wel degelijk aangeboden om te praten over een nieuw contract, maar meneer had er zelf geen zin meer in bij Feyenoord. Of zie ik dat nou verkeerd?
Voor de rest is het een prima stuk tekst! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 20:53 schreef hotjumper het volgende:[..] Je moet gewoon vanaf de jeugd met hetzelfde systeem spelen, zorgen dat de basis van je elftal uit eigen jeugd komt, en slechts versterking halen voor posities die je uit eigen jeugd niet kan invullen. TD is dan niet nodig. Dat zou ook kunnen, maar wel of geen TD is eigenlijk ook niet zo belangrijk.
Eigenlijk, heh?, eigenlijk, zou je gewoon in het Gouden Aandeel moeten laten opnemen dat:
"de basis van je elftal uit eigen jeugd komt, en dat er slechts versterking wordt gehaald voor posities die je uit eigen jeug niet kan invullen."
dan maakt het ook niet meer zo veel uit of dit beleid door een TD wordt uitgevoerd. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Staat er iets over de positie van de jeugd in het Gouden Aandeel? Nee toch? |
|
|
|