BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord opnieuw hofleverancier

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
BRAYY
 BRAYY - woensdag 09 maart 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Feyenoord is hofleverancier van de voorselectie van Jong Oranje voor een oefeninterland tegen Jong Duitsland. KNVB-coach Cor Pot stuurde Jerson Cabral, Leroy Fer, Ricky van Haaren, Kelvin Leerdam en Georginio Wijnaldum een voorlopige uitnodiging voor het duel dat op vrijdag 25 maart wordt gespeeld in Sittard.

Na Feyenoord is stadsgenoot Excelsior met vier talenten het beste vertegenwoordigd in de voorselectie van de nationale jeugdploeg. De door Feyenoord aan de Kralingers verhuurde Jordy Clasie kreeg een invitatie, net als Roland Bergkamp en de door Feyenoord Academy opgeleide Miquel Nelom en Kaj Ramsteijn.
BRAYY
 BRAYY - woensdag 09 maart 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Waar is stevan de vrij? heeft cor pot schijt in zn ogen???
Royaal
 Royaal - woensdag 09 maart 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 17:06 schreef BRAYY het volgende:
Waar is stevan de vrij? heeft cor pot schijt in zn ogen???
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 maart 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Laat Stefan maar lekker bij ons in de luwte blijven.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 09 maart 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 17:06 schreef BRAYY het volgende:
Waar is stevan de vrij? heeft cor pot schijt in zn ogen???
Ik geloof niet dat Cor Pot de ontwikkeling van Stefan de Vrij niet heeft gezien. Afgelopen zaterdag stond er in het AD ook een interview met de Vrij. Hierin werd ook over de nationale elftallen gesproken en er werd aangegeven door Stefan dat hij voorlopig nog in Oranje -19 speelt (overigens samen met Luc Castaignos en Bruno Martins Indi) want ze werken daar toe naar een EK ofzo. Deze jonge Feyenoorders spelen voorlopig dus nog daar, waarna ze dus wel zullen doorstromen naar Jong Oranje.(of zelfs naar het Nederlands elftal als hij zich erg goed ontwikkelt :)
Maximus
 Maximus - woensdag 09 maart 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Vlaar wel bij voorselectie... vind de Vrij momenteel beter...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 maart 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 22:22 schreef Maximus het volgende:
Vlaar wel bij voorselectie... vind de Vrij momenteel beter...
idd..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 maart 2011 - 06:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 22:22 schreef Maximus het volgende:
Vlaar wel bij voorselectie... vind de Vrij momenteel beter...
relatief. we hebben een ander verwachtingspatroon rondom Vlaar dan rondom De Vrij. Vlaar is de aanvoerder en een sterkhouder. En ook op basis van zijn ijzersterke seizoen van vorig jaar verwachten we veel van Ron en moet hij in verhouding beter spelen dan De Vrij om dezelfde waardering te krijgen. De Vrij is tenslotte een jonge gast uit de eigen jeugd en die hebben veel krediet. Zo werd bijvoorbeeld Cabral ook aardig opgehemeld, terwijl hij eigenlijk nog niet veel heeft laten zien (in de wedstrijden dat hij speelde dan). En laten we eerlijk zijn, De Vrij was erg kwetsbaar als back. Daarom ben ik ook blij dat hij nu centraal staat.

Ben trouwens ook erg blij met de ontwikkeling van De Vrij, echte Feyenoorder ook, gouden gozert, daar niet van. Maar ik denk wel dat Vlaar vooralsnog belangrijker is voor Feyenoord dan De Vrij, al zie ik Stefan, mits hij stappen blijft maken, Vlaar wel voorbijstreven.

De Vrij///HELD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord opnieuw hofleverancier









0.0068240