BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boussoufa

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PETER111
 PETER111 - woensdag 09 maart 2011 - 23:11   quote  deeplink  
http://nos.nl/artikel/224455-grozny-strikt-mbark-boussoufa.html

Boussoufa naar Grozny...
11,5 miljoen is een hoog bedrag, maar wat ik me afvroeg:
krijgt Ajax daar nog wat van en zo ja, hoeveel?
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 09 maart 2011 - 23:19   quote  deeplink  
nou wat is deze speler in mijn ogen gezonken zeg en dan heb ik nog niet eens het woord serieus in me mond gehad...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2011 door verbrande harry --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 10 maart 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 23:19 schreef verbrande harry het volgende:
nou wat is deze speler in mijn ogen gezonken zeg en dan heb ik nog niet eens het woord serieus in me mond gehad...
Idd, als je op 26 jarige leeftijd naar zo'n club gaat terwijl er zoveel "belangstelling" was, dan denk je maar aan 1 ding. Ik hoop dat hij familie van Elhamda is, misschien kan hij hem ook meenemen.... In ieder geval zullen we nooit meer wat horen van Boussoufa.
Brandje
 Brandje - donderdag 10 maart 2011 - 09:58   quote  deeplink  
De opleidingskosten
Maandag, 8 september 2003 om 09:42Vanaf 1 september 2001 is door de FIFA het solidariteitsmechanisme ingesteld. Bij iedere internationale transfer dient 5% van de totale transfersom te worden uitgekeerd aan de club(s) waar de betreffende speler tussen zijn 12e en 23e speelde, dit wordt gezien als een vergoeding voor de opleidingskosten.

Dus Ajax krijgt wel wat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2011 door Brandje --
joey
 joey - donderdag 10 maart 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Veel te vol van zichzelf en dan zo'n domme stap maken..
Ik vind het hilarisch! XD
ajacied
 ajacied - donderdag 10 maart 2011 - 17:12   quote  deeplink  
echt hoe stom ken je zijn!Veel geld verdienen is lekker maar in zo slechte competitie ?dammm hoe diep ken je zinken ?
EUMD
 EUMD - donderdag 10 maart 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Slechte competitie? Ik vind de Russische competitie anders sterker dan die in Belgie en Nederland. En ja, Grozny is niet de grootste naam (om het over slechte naam maar niet eens te hebben), maar het ziet er naar uit dat ze er een sterren formatie willen maken, zie ook het gerucht met Forlan. Of je voor zo'n club zou willen voetballen is een ander verhaal, maar Boussouffa dus blijkbaar wel. Natuurlijk is geld hier de hoofdreden van, maar dat moet hij zelf weten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2011 door EUMD --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 10 maart 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 17:23 schreef EUMD het volgende:
Slechte competitie? Ik vind de Russische competitie anders sterker dan die in Belgie en Nederland. En ja, Grozny is niet de grootste naam (om het over slechte naam maar niet eens te hebben), maar het ziet er naar uit dat ze er een sterren formatie willen maken, zie ook het gerucht met Forlan. Of je voor zo'n club zou willen voetballen is een ander verhaal, maar Boussouffa dus blijkbaar wel. Natuurlijk is geld hier de hoofdreden van, maar dat moet hij zelf weten.
Het is idd een hele goede competitie, waar ook veel meer geld in omgaat, maar als je 26 bent en je kan naar veel goede clubs, dan ga je dit niet doen neem ik aan. Hij is nu op zijn best. Met alle respect, ik zou zelf dan graag in SPanje of Engeland voetballen en niet in Rusland. Kom er zelf heel vaak en dat is echt een hele andere wereld. Eind carriere ga je lekker daaar afsluiten en je zakken vullen. Ze spelen volgens jaar echt nog geen champions league of Europa league. Wat wilt hij nou in zijn carriere, Extreem veel geld verdienen, of nog steeds veel geld verdienen en in de top van Europa voetballen?
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Lekker belangrijk allemaal, speler speelt niet eens voor Ajax. Mooi dat we er een paar stuivers aan over houden, maar meer ook niet...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 10 maart 2011 - 22:36   quote  deeplink  
:)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 22:40   quote  deeplink  
16jojg2.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boussoufa

0.0092179