BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar bij ajax - spartak

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ronald
 ronald - donderdag 10 maart 2011 - 21:12   quote  deeplink  
klaas jan huntelaar zit op dit moment in de amsterdam arena naar ajax te kijken
zou dit wat betekenen ??????
1+1= 2 denk ik
Oceanu
 Oceanu - donderdag 10 maart 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Gelijk laten tekenen. Al is het op een bierviltje.
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Onzin, wil gewoon een potje kijken, misschien kan het wel zijn dat ie is uitgenodigd ofzo....
Vermaelen zit er ook, en Litmanen schijnt ook aanwezig te zijn, komen die dan ook??
Oceanu
 Oceanu - donderdag 10 maart 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Tuurlijk zit ie er niet voor contractbesprekingen of zo. Zag Vermaelen ook zitten net. Hoe gaat het eigenlijk met hem ? Speelt ie bij Arsenal of niet ? Of is ie geblesseerd of zo ?
Medi..
 Medi.. - donderdag 10 maart 2011 - 21:58   quote  deeplink  
In het geval van Vermaelen en Litmanen zijn die door de club uitgenodigd:)

Huntelaar is op eigen vervoer en wist niemand van te voren;)
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Litmanen heeft morgen een gesprek bij Ajax hoor ik net......(wat zou dat betekenen)

Vermaelen en Huntelaar waren beide bekend dat ze zou komen ....

Hoe dan ook, beide spelers zijn geblesseerd, en als die een kaartje willen voor Ajax, dan betalen ze daar echt niet voor hoor. En mocht het wel zo zijn, dat Huntelaar hier is voor iets anders, dan hoor je mij niet klagen, niemand zal je dan horen klagen denk ik zo.......:-)
ronald
 ronald - donderdag 10 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 21:53 schreef remco k het volgende:
Onzin, wil gewoon een potje kijken, misschien kan het wel zijn dat ie is uitgenodigd ofzo....
Vermaelen zit er ook, en Litmanen schijnt ook aanwezig te zijn, komen die dan ook??
o wat ben je weer bijdehand ,meneer de betweter ,overal negatieve commentaar opgeven ,tenzij het van jezelf is
kreeg een sms dat huntelaar er zat ,en niet dat de rest er ook zat
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:08 schreef ronald het volgende:

[..]

o wat ben je weer bijdehand ,meneer de betweter ,overal negatieve commentaar opgeven ,tenzij het van jezelf is
Nee hoor hij is gewoon nuchter,en wat is er negatief aan?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 10 maart 2011 - 22:35   quote  deeplink  
:)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 22:41   quote  deeplink  
16jojg2.jpg
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:08 schreef ronald het volgende:

[..]

Jou opmerking is de enige negatieve in dit topic...Als je dat niet snapt, moet je eens leren begrijpend te lezen...
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 10 maart 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 21:53 schreef remco k het volgende:
Op eigen verzoek was ie gekomen...
Dat werd in ieder geval gezegd door Leo..
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 23:05 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Op eigen verzoek was ie gekomen...
Dat werd in ieder geval gezegd door Leo..
Ja, maar Leo is echt gek...
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 23:17   quote  deeplink  
hehe
ajacied
 ajacied - vrijdag 11 maart 2011 - 09:12   quote  deeplink  
misschien dat ie zelf ook tot de conclusie is gekomen dat we the hunter goed kennen gebruiken !!
remco k
 remco k - vrijdag 11 maart 2011 - 17:27   quote  deeplink  
De Boer heeft aangegeven, Huntelaar als een reeele optie te zien, en wil kijken in de zomer of hij haalbaar is.... GOED NIEUWS
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 11 maart 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 - 17:27 schreef remco k het volgende:
De Boer heeft aangegeven, Huntelaar als een reeele optie te zien, en wil kijken in de zomer of hij haalbaar is.... GOED NIEUWS
Tja maar als we heel reeel zijn is de kans...... 5% dat hij naar Ajax gaat. Oh wat hoop ik dat ik het mis heb, maar wie zijn er nog meer wel niet gelinked aan Ajax en toch niet gekomen.... Tuurlijk zegt de Boer dit, want anders gooi je zelf die 5% kans weg, maar denk je echt dat het reeel is?
remco k
 remco k - vrijdag 11 maart 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 - 18:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja maar als we heel reeel zijn is de kans...... 5% dat hij naar Ajax gaat. Oh wat hoop ik dat ik het mis heb, maar wie zijn er nog meer wel niet gelinked aan Ajax en toch niet gekomen.... Tuurlijk zegt de Boer dit, want anders gooi je zelf die 5% kans weg, maar denk je echt dat het reeel is?
Waar baseer je die 5% op, weet jij wat er gister na de wedstrijd is besproken??
bird
 bird - vrijdag 11 maart 2011 - 20:03   quote  deeplink  
hij kwam gewoon ff een wedstrijd kijken want vermaelen was er ook maar ik zie hem wel komen met het oog op het ek 2012 hij moet spelen maar ook scoren bij schalke is het gewwon kut hij krijgt geen normale bal bij real 6 of 7 wedstrijden scoort ie 5 of 6 keer hij kan het met de juiste mensen.bij real speelde hij gewoon niet omdat daar mensen speelde die moesten spelen.(de grote namen) hij moet gewoon terug komen sccort ie 25 in een seizoen.alleen salaris zal een probleem worden.ajax kan het wel betalen de tranfersom dan.we zullen het zien.KLAAS=AJAX
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 maart 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 - 17:27 schreef remco k het volgende:
inderdaad.. Ek staat ook voor de deur en Huntelaar wil zijn spits positie niet in gevaar brengen.. dus tjah..ik hoop het zo !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 maart 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Vind huntelaar wel bij Ajax passen maar hij is 28
Zit even te rekenen hij moet minimaal 10 miljoen kosten plus salaris van pak hem beet 1 miljoen per jaar.stel hij speelt nog 2 jaar bij Ajax(of langer)is dus 12 miljoen dat is 6 miljoen per jaar aftikken voor Ajax (en elk jaar dat hij langer blijft een miljoen minder)Gaan ze dat doen ?
Hij wordt er dan niet jonger op dus verkoop wordt dan wel heel moeilijk voor een groot bedrag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2011 door Nenam_tiL --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 11 maart 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Als Huntelaar komt investeer je gelijkertijd ook in de toekomst, niet qua leeftijd (hoewel ik denk dat hij best nog 4 jaar mee kan), maar wel voor het kampioenschap en dus indirect ook meer geld door CL inkomsten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 maart 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 - 22:09 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als Huntelaar komt investeer je gelijkertijd ook in de toekomst, niet qua leeftijd (hoewel ik denk dat hij best nog 4 jaar mee kan), maar wel voor het kampioenschap en dus indirect ook meer geld door CL inkomsten.
Helaas krijg je er geen garantie bewijs bij dat hij je kampioen maakt
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 11 maart 2011 - 22:57   quote  deeplink  
dat zeker niet, maar hij staat wel garant voor minimaal 20 doelpunten per seizoen en met een team zoals nu, heb je behoorlijke kans

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar bij ajax - spartak

0.0095839