|
|
afcadavid
|
|
|
Ajax moet winnen om door te gaan naar de kwartfinale. Hoeveel gaat het worden? ik denk zelf dat we het niet gaan redden helaas, HOPEN mag altijd natuurljk(A) ik denk 1-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2011 door afcadavid -- |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
sorry maar zo ver kan ik nog niet denken nu. |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
quote: ik ook niet, maar ik denk niet dat je hetzelfde spel kan spelen tegen willem 2, maar die wedstrijd mag toch geen probleem zijn maar idd met wat doelpuntjes voor eriksen en de jong op zak ga je toch wel lekker naar moskou toe |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ik zeg Cvita de kans geven zondag.
en dan Hopen op een stuntje in moskou, al zie ik het somber in in europa. |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
hoeveel was de 1e wedstrijd tegen willem 2 ? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:31 schreef Mikejz93 het volgende:ik zeg Cvita de kans geven zondag. en dan Hopen op een stuntje in moskou, al zie ik het somber in in europa. Hoezo? Als je uit 2x scoort, dan moeten de Russen er 4 maken. Zo moet je die wedstrijd benaderen. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
als ik het zo goed heb 2-0 2x suarez penalties? of was dat vorig seizoen? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Moet de complimenten geven aan frankie en de ploeg, voetbal was goed en met een hoog tempo maar...die kansen het is om moe van te worden. Word lastig in ruskie maar onmogelijk is deze missie niet. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
willem 2 wordt natuurlijk een makkie ! zeker als we zo spelen zoals tegen de russen! helaas geen doelpunt kennen scoren toch zullen we de kwartfinales halen ! |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:37 schreef PSVMocro het volgende:[..] Hoezo? Als je uit 2x scoort, dan moeten de Russen er 4 maken. Zo moet je die wedstrijd benaderen. ik begrijp je antwoord volkomen. maar tegen die tijd is Pareja terug als ik het goed heb. en met pareja heeft Spartak de laatste maanden maar 2! tegendoelpunten gehad.
dus daarom zie ik het als een stunt. |
|
|
|
|
Kingside
|
|
|
Willem II gaat gewoon een keer punten pakken dit seizoen. De onderschatting begint nu al. Wij vechten voor onze laatste kans en hebben hier een hele week heen kunnen werken. Jullie elftal heeft daarentegen een forse mentale tik gekregen en het rommelt er intern. die 3 punten blijven in Tilburg jongens! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:37 schreef PSVMocro het volgende:[..] Hoezo? Als je uit 2x scoort, dan moeten de Russen er 4 maken. Zo moet je die wedstrijd benaderen. Tuurlijk niet! 2-2 is voldoende voor die Russen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 10:41 schreef Kingside het volgende:Willem II gaat gewoon een keer punten pakken dit seizoen. De onderschatting begint nu al. Wij vechten voor onze laatste kans en hebben hier een hele week heen kunnen werken. Jullie elftal heeft daarentegen een forse mentale tik gekregen en het rommelt er intern. die 3 punten blijven in Tilburg jongens! QueeRside lamlul rot toch op,bereid jij je maar voor op de jupiler komend seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 10:41 schreef Kingside het volgende:Willem II gaat gewoon een keer punten pakken dit seizoen. De onderschatting begint nu al. Wij vechten voor onze laatste kans en hebben hier een hele week heen kunnen werken. Jullie elftal heeft daarentegen een forse mentale tik gekregen en het rommelt er intern. die 3 punten blijven in Tilburg jongens! ?? Mentale tik.. Moet zeggen dat ik en neem aan de Ajax selectie zich nog nooit zo goed hebben gevoeld. Iedereen heeft vertrouwen dat het goed komt in Moskou, zeker als je zo speelt. Reken maar dat dan wel iedereen scherp is, al komt het alleen maar door de kou. Als je zo speelt tegen willem II, dan vliegen er zo 10 in. Die hebben niet zo'n grobbelaar op doel als Spartak had. Willem II heeft pas een klap gehad, omdat ze niet konden winnen van de militairen 1-1 pooooeeehhh nou dan ga je met veel zelfvertrouwen je wedstrijd tegen Ajax tegemoet en zal je zeker punten gaan pakken...... in de jupiler league volgend jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ajax zal volle bak tegen willem2 spelen, en nu de kansen wel maken. Maar als Ajax net zo speelt in moslu als gisteren, dan mag plaatsing voor de kwartfinale(mits je nu wel de kansen afmaakt) geen enkel probleem zijn. Ik voorspel een scherp ajax dat over een week geplaatst is voor kwartfinale Europa League en een Ajax dat dichterbij is gekomen in de titelstrijd(psv of twente verspeelt punten) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 14:58 schreef Ajax we love you het volgende:[..] ?? Mentale tik.. Moet zeggen dat ik en neem aan de Ajax selectie zich nog nooit zo goed hebben gevoeld. Iedereen heeft vertrouwen dat het goed komt in Moskou, zeker als je zo speelt. Reken maar dat dan wel iedereen scherp is, al komt het alleen maar door de kou. Als je zo speelt tegen willem II, dan vliegen er zo 10 in. Die hebben niet zo'n grobbelaar op doel als Spartak had. Willem II heeft pas een klap gehad, omdat ze niet konden winnen van de militairen 1-1 pooooeeehhh nou dan ga je met veel zelfvertrouwen je wedstrijd tegen Ajax tegemoet en zal je zeker punten gaan pakken...... in de jupiler league volgend jaar Als je heel eerlijk bent, maakt Ajax in Moskou weinig kans. Je ziet dat spelers van dat Moskou allemaal technisch goed onderlegd zijn en dat het als een hecht team kan spelen. Niets is onmogelijk, maar het word zeer lastig! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 17:23 schreef alibabba het volgende:[..] Als je heel eerlijk bent, maakt Ajax in Moskou weinig kans. Je ziet dat spelers van dat Moskou allemaal technisch goed onderlegd zijn en dat het als een hecht team kan spelen. Niets is onmogelijk, maar het word zeer lastig! eens |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
ik denk 1-1 gelijkspel maar ik hoop natuurlijk op een prachtige overwinning in moskou
WAT WE IN MILAAN KUNNEN KUNNEN WE OOK IN MOSKOU(A) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:37 schreef PSVMocro het volgende:[..] Hoezo? Als je uit 2x scoort, dan moeten de Russen er 4 maken. Zo moet je die wedstrijd benaderen. 2 maken bedoel je denk ik?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Gaat heel lastig worden, maar de bal is rond en ik verwacht dat Ajax dit keer heel scherp zal zijn. Elke kans is een goal vanavond denk ik. 1-2 eindstand |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik hoop dat hij begint met de zelfde 11 die er de 2de helft stonden tegen Willem II. Wat denken jullie dat de beste opstelling is tegen deze gasten? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
2-3
en eerst met 1-0 achter komen te staan...
hahahaha, net zoals Wesley deed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ebecilio wordt gepasseerd en Ozbiliz zal in de basis starten... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Die Russen kunnen er echt niet veel van. Als het een beetje loopt dan dender je erover heen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Op zich te begrijpen. Ozbiliz is meer een speler die met het koppie speelt ipv zoals Ebicilio met het hart. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Dat zou mooi zijn, want ik vond dat hij het heel goed deed. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 13:52 schreef Brandje het volgende:[..] Op zich te begrijpen. Ozbiliz is meer een speler die met het koppie speelt ipv zoals Ebicilio met het hart. hahaha, je gaat toch geen grapjes maken over zijn pacemaker he ;-) Of bedoelde jij het niet zo. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 13:55 schreef Ajax we love you het volgende:[..] hahaha, je gaat toch geen grapjes maken over zijn pacemaker he ;-) Of bedoelde jij het niet zo. nee zo bedoelde ik het niet. Wel scherp opgemerkt |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 13:52 schreef Brandje het volgende:[..] Op zich te begrijpen. Ozbiliz is meer een speler die met het koppie speelt ipv zoals Ebicilio met het hart. En niet te vergeten dat Ebicilio a.s. zondag ook geschorst is. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Geeft niet, ik moest er wel een beetje om lachen, maar ik lees soms dingen iets anders als anderen dat doen ;-) Maar je heb wel gelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Positief nieuws. Ebecilio speelt leuk, maar moet echt wat balvaster worden. Ozbiliz heb ik hoge verwachtingen van. Denk dat hij wel eens een hele belangerijke speler kan worden de komende jaren. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ik denk wel dat we door zullen gaan ! 1-3 als we spelen zoals de thuis wedstrijd moet het makkelijk kennen , alleen de kansen benutten nu ! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik hoop uiteraard dat het vanavond gaat lukken, maar het wordt heel zwaar. Het spel van vorige week was erg goed, laten we hopen dat dat vanavond weer zo zal zijn. En dan moet het toch lukken om te scoren. En als Verhoeven net zoveel te doen krijgt als Stekelenburg in de vorige wedstrijd, dan is dat ook niet zo'n probleem. Ik ben in ieder geval blij dat we geen El Hammie hebben. Ondanks dat De Jong niet veel scoort in de spits, vind ik hem het wel goed doen. Hij is erg balvast en sterk. De Zeeuw speelt met De Jong in de spits ook een stuk beter. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
het zal heel zwaar worden, er komen maar rond de 100 supporters. ze zullen alles moeten geven. ik vind eb & oz beide wisselvallig spelen, hopelijk kunnen ze vanavond het verschil maken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
AJAX moet vanavond in Moskou een 0-1 achterstand goed maken tegen Spartak Moskou. Vorige week eindigde het duel, ondanks legio kansen voor de Amsterdammers, in een 0-1 nederlaag. De spelers kwamen gisteren al aan in Rusland, Sulejmani ietwat later door zijn visum, en trainden die avond in het Loezjniki Olympisch Stadion, de thuisbasis van Torpedo Moskou, maar Spartak werkt er zijn thuiswedstrijden af. Spartak Moskou - AJAX begint om 19.00 uur.
Trainer Frank de Boer keek na de training alvast vooruit naar het belangrijke Europa League-duel. "Ik heb er vertrouwen in dat als we, net als vorige week, veel kansen afdwingen, we kans maken om door te gaan. Er zal ook niet veel veranderen aan ons spel. Wij willen weer domineren. En als we maar de helft van het aantal kansen krijgen dat we in de ArenA afdwongen... Dan geloof ik er zeker in. Al hebben zij natuurlijk het voordeel van de 1-0. Wij moéten daarom ook wel. Maar we zijn gefocust. Ik verwacht een zelfde match als vorige week."
Het 84.000 plaatsen tellende Loezjniki Stadion is een imposant stadion, met kunstgras vanwege de flinke kou in het Europese land. Ook vanavond zal het er koud zijn; het sneeuwde tijdens de training van gister. "Enig nadeel van dit veld is dat Spartak er bijna wekelijks op speelt en wij minder", vervolgde De Boer. "Maar ik wil daarin geen excuus zoeken; dit veld kan ons spel ook ten goede komen. Alleen spelen wij minder op kunstgras. Al ligt volgens mij eenzelfde kunstgrasmat bij ons op de Toekomst. Maar als je te vaak wisselt van ondergrond loop je kans op blessures."
1x eerder speelde Ajax in Moskou tegen Spartak. Het was in 1998 in de kwartfinale van de Uefa-Cup, 17-03-1998; Spartak Moskou - AJAX; Shirko 1-0 ('85).
Ik kan me heel goed herinneren dat Ajax ook een keer een achterstand moest goedmaken nadat het in Amsterdam net als vorige week met 0-1 had verloren. Het was op 17-04-1996 in de halve finale van de CL tegen Panathinaikos. Even terug naar het verleden;
Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik heb over vanavond ook zo'n soort gevoel. Ik zeg niet dat het 0-3 word, maar wel dat Ajax gaat winnen...., mijn vermoedelijke opstelling: Verhoeven; Van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Blind; Anita, Eriksen, De Zeeuw; Sulejmani, De Jong en Ozbiliz.
AJAX GAAT VERDER BEKEREN!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Krijg weer het kippenvel bij deze beelden!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 16:58 schreef alibabba het volgende:AJAX moet vanavond in Moskou een 0-1 achterstand goed maken tegen Spartak Moskou. Vorige week eindigde het duel, ondanks legio kansen voor de Amsterdammers, in een 0-1 nederlaag. De spelers kwamen gisteren al aan in Rusland, Sulejmani ietwat later door zijn visum, en trainden die avond in het Loezjniki Olympisch Stadion, de thuisbasis van Torpedo Moskou, maar Spartak werkt er zijn thuiswedstrijden af. Spartak Moskou - AJAX begint om 19.00 uur. Trainer Frank de Boer keek na de training alvast vooruit naar het belangrijke Europa League-duel. "Ik heb er vertrouwen in dat als we, net als vorige week, veel kansen afdwingen, we kans maken om door te gaan. Er zal ook niet veel veranderen aan ons spel. Wij willen weer domineren. En als we maar de helft van het aantal kansen krijgen dat we in de ArenA afdwongen... Dan geloof ik er zeker in. Al hebben zij natuurlijk het voordeel van de 1-0. Wij moéten daarom ook wel. Maar we zijn gefocust. Ik verwacht een zelfde match als vorige week." Het 84.000 plaatsen tellende Loezjniki Stadion is een imposant stadion, met kunstgras vanwege de flinke kou in het Europese land. Ook vanavond zal het er koud zijn; het sneeuwde tijdens de training van gister. "Enig nadeel van dit veld is dat Spartak er bijna wekelijks op speelt en wij minder", vervolgde De Boer. "Maar ik wil daarin geen excuus zoeken; dit veld kan ons spel ook ten goede komen. Alleen spelen wij minder op kunstgras. Al ligt volgens mij eenzelfde kunstgrasmat bij ons op de Toekomst. Maar als je te vaak wisselt van ondergrond loop je kans op blessures." 1x eerder speelde Ajax in Moskou tegen Spartak. Het was in 1998 in de kwartfinale van de Uefa-Cup, 17-03-1998; Spartak Moskou - AJAX; Shirko 1-0 ('85). Ik kan me heel goed herinneren dat Ajax ook een keer een achterstand moest goedmaken nadat het in Amsterdam net als vorige week met 0-1 had verloren. Het was op 17-04-1996 in de halve finale van de CL tegen Panathinaikos. Even terug naar het verleden; [ filmpje ] Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik heb over vanavond ook zo'n soort gevoel. Ik zeg niet dat het 0-3 word, maar wel dat Ajax gaat winnen...., mijn vermoedelijke opstelling: Verhoeven; Van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Blind; Anita, Eriksen, De Zeeuw; Sulejmani, De Jong en Ozbiliz. AJAX GAAT VERDER BEKEREN!!!!!!!!! Ik ga voor 200% met je mee kerel, laten we er een leuk feestje van maken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Opstellingen:
Spartak Moskou: Dykan; Kombarov, Rojo, Sheshukov, Makeev; Ibson, Carioca, McGeady, Kombarov; Alex, Williton
Ajax: Verhoeven; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Eriksen, Anita; Sulejmani, De Jong, Ebecilio
Dus toch wel Ebecilio i.p.v. Ozbiliz... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 18:42 schreef remco k het volgende:Opstellingen: Spartak Moskou: Dykan; Kombarov, Rojo, Sheshukov, Makeev; Ibson, Carioca, McGeady, Kombarov; Alex, Williton Ajax: Verhoeven; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Eriksen, Anita; Sulejmani, De Jong, Ebecilio Dus toch wel Ebecilio i.p.v. Ozbiliz... Weird..? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 16:58 schreef alibabba het volgende:AJAX moet vanavond in Moskou een 0-1 achterstand goed maken tegen Spartak Moskou. Vorige week eindigde het duel, ondanks legio kansen voor de Amsterdammers, in een 0-1 nederlaag. De spelers kwamen gisteren al aan in Rusland, Sulejmani ietwat later door zijn visum, en trainden die avond in het Loezjniki Olympisch Stadion, de thuisbasis van Torpedo Moskou, maar Spartak werkt er zijn thuiswedstrijden af. Spartak Moskou - AJAX begint om 19.00 uur. Trainer Frank de Boer keek na de training alvast vooruit naar het belangrijke Europa League-duel. "Ik heb er vertrouwen in dat als we, net als vorige week, veel kansen afdwingen, we kans maken om door te gaan. Er zal ook niet veel veranderen aan ons spel. Wij willen weer domineren. En als we maar de helft van het aantal kansen krijgen dat we in de ArenA afdwongen... Dan geloof ik er zeker in. Al hebben zij natuurlijk het voordeel van de 1-0. Wij moéten daarom ook wel. Maar we zijn gefocust. Ik verwacht een zelfde match als vorige week." Het 84.000 plaatsen tellende Loezjniki Stadion is een imposant stadion, met kunstgras vanwege de flinke kou in het Europese land. Ook vanavond zal het er koud zijn; het sneeuwde tijdens de training van gister. "Enig nadeel van dit veld is dat Spartak er bijna wekelijks op speelt en wij minder", vervolgde De Boer. "Maar ik wil daarin geen excuus zoeken; dit veld kan ons spel ook ten goede komen. Alleen spelen wij minder op kunstgras. Al ligt volgens mij eenzelfde kunstgrasmat bij ons op de Toekomst. Maar als je te vaak wisselt van ondergrond loop je kans op blessures." 1x eerder speelde Ajax in Moskou tegen Spartak. Het was in 1998 in de kwartfinale van de Uefa-Cup, 17-03-1998; Spartak Moskou - AJAX; Shirko 1-0 ('85). Ik kan me heel goed herinneren dat Ajax ook een keer een achterstand moest goedmaken nadat het in Amsterdam net als vorige week met 0-1 had verloren. Het was op 17-04-1996 in de halve finale van de CL tegen Panathinaikos. Even terug naar het verleden; [ filmpje ] Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik heb over vanavond ook zo'n soort gevoel. Ik zeg niet dat het 0-3 word, maar wel dat Ajax gaat winnen...., mijn vermoedelijke opstelling: Verhoeven; Van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Blind; Anita, Eriksen, De Zeeuw; Sulejmani, De Jong en Ozbiliz. AJAX GAAT VERDER BEKEREN!!!!!!!!! En zoals altijd weer een geweldig stukje Ali! Denk dat het moeilijk word, maar dat het uiteindelijk 0-2 of 0-1 en dan 0-2 met verlenging word.
SPANNEND!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee op zich niet, maar er gingen aardig wat geruchten dat Ozbiliz zou gaan spelen..... Ik ging er dus een beetje van uit.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 18:55 schreef remco k het volgende:[..] Nee op zich niet, maar er gingen aardig wat geruchten dat Ozbiliz zou gaan spelen..... Ik ging er dus een beetje van uit.. Ik ook, daarom vind ik het raar dat als Özbiliz in de basis zou moeten staan, dat Ebecilio nu toch ineens weer in de basis staat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Bizar slecht begin zeg.. pff |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Als dit maar goed komt.... Verhoeven houdt ons op de been! En dan doe je het inderdaad niet best! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever