BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spartak Moskou - AFC Ajax (Europa Leauge , do 17-03-2011 , 19:00): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ride
 Ride - donderdag 17 maart 2011 - 19:25   quote  deeplink  
tsja
Ride
 Ride - donderdag 17 maart 2011 - 19:26   quote  deeplink  
jammer
ajacied
 ajacied - donderdag 17 maart 2011 - 19:27   quote  deeplink  
verhoeven hahah
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 17 maart 2011 - 19:32   quote  deeplink  
pff nou lekker
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 maart 2011 - 19:32   quote  deeplink  
GODVERREDOMME..........
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 maart 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Ik stop met kijken..
ajacied
 ajacied - donderdag 17 maart 2011 - 19:33   quote  deeplink  
jezus !!! klote zooi zeg !!! makkelijk uitgespeeld en weer drama gekeept !
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Vuile smerige tering honden. Steeds terug spelen buitenspelers die verdomme niet 1 keer de achterlijn proberen te halen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 17 maart 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Frank, wissel spelers zoals eriksen maar, zodat we geen blessuers krijgen en zodoende kunnen we ons volledig onze zinnen op de competitie gaan zetten. danku
ronald
 ronald - donderdag 17 maart 2011 - 19:34   quote  deeplink  
2-0 we kunnen ons op de competitie richten
wat spelen ze slecht zeg
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:33 schreef ajacied het volgende:
jezus !!! klote zooi zeg !!! makkelijk uitgespeeld en weer drama gekeept !
Kon de keep niet heel veel aan doen denk er word dramatisch verdedigd.
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:34 schreef Johnnyafca het volgende:
Frank, wissel spelers zoals eriksen maar, zodat we geen blessuers krijgen en zodoende kunnen we ons volledig onze zinnen op de competitie gaan zetten. danku
Wat dacht je van de zeeuw.
thomASS
 thomASS - donderdag 17 maart 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Wat een klote wedstrijd. ohoh die verhoeven wat een drama
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Ze hadden het verdomme thuis al af moeten maken ik ben razend.
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Sulejmani speel verdomme je man eens uit in plaats vooruit loopt hij achteruit.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 17 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Ga lekker met jullie!!!! :)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 17 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Ik ben inmiddels ook gestopt met kijken....
Wat een drama, dan maar op de competitie richten,
want de EL is nog veel te hoog gegrepen voor Ajax blijkbaar.
Thuis wil het allemaal nog wel, maar als je vooral uit spelen en onder druk komen te staan, is het ronduit amateuristisch wat ze doen.
sebas79
 sebas79 - donderdag 17 maart 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Dit middenveld is echt Ajax onwaardig ,Die de Zeeuw en Anita , kan echt niet meer .
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:38 schreef hoogvliet010 het volgende:
Weer zo een kneus die alleen met AJAX bezig in plaats met die kakkie club van hem.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 17 maart 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:38 schreef hoogvliet010 het volgende:
Pff.... Je moet hopen voor het NL voetbal dat we doorgaan....
Ben je er 1 uit 010??
Waar zijn jullie dan in het toernooi??
Ojaa uitgeschakeld door GENT, WHAHAHAHAHAHAHA!!!
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Dit is het slechtste Ajax dat ik OOIT gezien heb, en dat zeg ik in complete rust.
Onze buitenspelers en onze centrale verdedigers, zijn voor de 200% verantwoordelijk dat ons middenveld volledig overlopen wordt.
Voordat mensen weer gaan roepen dat ons middenveld zo slecht is, kijke even verder dan je neus lang is, en kijk eens wie er door het middenveld heen lopen, dat zijn namelijk heel vaak de backs... Ebecilio lijkt wel een wedstrijd in de Fjes te spelen, echt dramatisch wat die jongen doet, zo slecht heb ik een buitenspeler nog nooit zien spelen bij Ajax...

Vertongen en Alderweireld spelen veel te veel naar achteren, als die tegen de middellijn aan blijven verdedigen, dan heeft het druk zetten wat de Zeeuw en Eriksen trachten doen tenminste nog zin...
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:39 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Pff.... Je moet hopen voor het NL voetbal dat we doorgaan....
Ben je er 1 uit 010??
Waar zijn jullie dan in het toernooi??
Ojaa uitgeschakeld door GENT, WHAHAHAHAHAHAHA!!!
+1!!!!
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:40 schreef remco k het volgende:
Dit is het slechtste Ajax dat ik OOIT gezien heb, en dat zeg ik in complete rust.
Onze buitenspelers en onze centrale verdedigers, zijn voor de 200% verantwoordelijk dat ons middenveld volledig overlopen wordt.
Voordat mensen weer gaan roepen dat ons middenveld zo slecht is, kijke even verder dan je neus lang is, en kijk eens wie er door het middenveld heen lopen, dat zijn namelijk heel vaak de backs... Ebecilio lijkt wel een wedstrijd in de Fjes te spelen, echt dramatisch wat die jongen doet, zo slecht heb ik een buitenspeler nog nooit zien spelen bij Ajax...

Vertongen en Alderweireld spelen veel te veel naar achteren, als die tegen de middellijn aan blijven verdedigen, dan heeft het druk zetten wat de Zeeuw en Eriksen trachten doen tenminste nog zin...
Ozbilliz er in.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:39 schreef sebas79 het volgende:
Dit middenveld is echt Ajax onwaardig ,Die de Zeeuw en Anita , kan echt niet meer .
Verder kijken dan je neus lang is, ligt echt 500% zeker niet aan het middenveld, maar aan het deit dat ons centrum te ver achteruit verdedigd, en dat onze buitenspelers geen druk zetten, constant zijn we namelijk in ondertal op het middenveld, ligt dat dan aan het middenveld??
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:41 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ozbilliz er in.
Misschien een optie ja,,, ook tijdens dit typen weer zo domme actie, echt waardeloos hoe hij speelt...Erg jammer, want deze ploeg is helemaal niet zo goed als het lijkt nu..
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Verder kijken dan je neus lang is, ligt echt 500% zeker niet aan het middenveld, maar aan het deit dat ons centrum te ver achteruit verdedigd, en dat onze buitenspelers geen druk zetten, constant zijn we namelijk in ondertal op het middenveld, ligt dat dan aan het middenveld??
Ik vind de Zeeuw toch de zwakste schakel op het middenveld.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:43 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik vind de Zeeuw toch de zwakste schakel op het middenveld.
Kijk nou AUB eens wat verder dan alleen de bal.... Als de Zeeuw druk zet, maar dat doet met 30 meter in zijn rug, dan ziet dat er heel dom uit, ligt dat dan aan de Zeeuw??, of ligt dat aan ons centrum en de coaching van ons centrum??
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien een optie ja,,, ook tijdens dit typen weer zo domme actie, echt waardeloos hoe hij speelt...Erg jammer, want deze ploeg is helemaal niet zo goed als het lijkt nu..
Idd en dat maakt me razend ze zijn zeker zo goed niet maar er zijn er steeds maar een paar die druk zetten tja en als de rest dat niet doet heeft het weinig zin.
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk nou AUB eens wat verder dan alleen de bal.... Als de Zeeuw druk zet, maar dat doet met 30 meter in zijn rug, dan ziet dat er heel dom uit, ligt dat dan aan de Zeeuw??, of ligt dat aan ons centrum en de coaching van ons centrum??
Ik vind dat hij veel balverlies lijdt.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Het elftal lijkt wel geen zin te hebben....

Zag trouwens iemand hier net roepen dat de tegengoals aan Verhoeven lagen??? kijkt die persoon dan eigenlijk wel??
046afca
 046afca - donderdag 17 maart 2011 - 19:47   quote  deeplink  
waar is die suljejmani mee bezig, hij zit alleen maar balletjes trg te geven . lijkt wel als hij er maar als opvulling staat
dops
 dops - donderdag 17 maart 2011 - 19:47   quote  deeplink  
jesus wat is de zeeuw slecht hij loopt godverdomme in de spits en op 10 in plaats van op het middeveld geen enkele werklust, als hij een verkeerde pass geeft wat vakk voor komt huppelt hij erachteraan op een sukkel drafje echt belachelijk die de zeeuw nu moet anita alles op het middenveld regelen en dat is duidelijk teveel voor hem kk de zeeuw
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:45 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik vind dat hij veel balverlies lijdt.
Kijk ook daarbij eens wat verder, waar kan hij die bal kwijt??? Wie speelt hem in op onmogelijke plekken??? En als hij dan die bal kwijt raakt is het wel zijn schuld???? kom op zeg, natuurlijk is dat niet zijn fout...
PETER111
 PETER111 - donderdag 17 maart 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Lijkt me duidelijk dat we een nieuwe linksback nodig hebben. De Zeeuw valt ook weer erg tegen, we verliezen de strijd (als je het zo kan noemen) op het middenveld simpel. Voordeel is wel dat we ons nu op de competitie kunnen richten. Ik hoop op het doorgaan van twunte en pssv
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 17 maart 2011 - 19:49   quote  deeplink  
ik lach ajax gewoon uit vanaf nu
DE BOER STA OP, GEEF ZE EEN PREEK VAN HIER TOT TOKYO, DIT IS NIET AJAX WAARDIG

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door Johnnyafca --
dops
 dops - donderdag 17 maart 2011 - 19:51   quote  deeplink  
siem staat in de spits erikssen op 10 wtf doet de zeeuw dan daar waarom staat hij niet centraal fucking baviaan
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Ik snap echt werkelijk niet waarom sommigen hier zichzelf zo over opwinden. Natuurlijk speelt Ajax niet goed en is het Ajax-onwaardig, maar ik kan er op dit moment geen traan om laten. De Europa League ga je met deze samenstelling toch nooit winnen. Nu we eruit liggen kunnen we ons volledig gaan focussen op de competitie. Ik vind die veel belangrijker dan die EL. Laat PSV en Twente maar doorgaan. Alleen maar extra wedstrijden voor hen en wij wat meer rust. Kan alleen maar voordeel opleveren.
dops
 dops - donderdag 17 maart 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom man.... En kijk eens verder dan je neus lang is.....

En wil je KK hiergewoon weglaten.. Trieste sukkel...
je wou zeggen dat de zeeuw de sterren van de hemel speelt...haha als ie nou nog enige werklust toonde dat had ik er nog wel begrip voor maar dit kan echt niet..En dit is al maanden zo met de zeeuw echt drama
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:51 schreef dops het volgende:
siem staat in de spits erikssen op 10 wtf doet de zeeuw dan daar waarom staat hij niet centraal fucking baviaan
Kijk jij ooit wel eens naar Ajax????

De Zeeuw speelt de afgelopen 2 wedstrijden ook al vrijwel naast de Zeeuw, en met dus maar 1 controleur in de vorm van Anita...

Dus ja, ook agelopen week speelde hij op deze manier...
alibabba
 alibabba - donderdag 17 maart 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Stelletje lamstralen bij mekaar zijn het. Ik snap er echt helemaal niks van, hoe ze spelen. Het is zo onsamenhangend en ze voetballen als gatenkaas. Het lijkt wel of ze helemaal geen opdracht hebben meegekregen. Beseffen ze wel waar het om gaat??????? IK WEL, MAAR DE PERSONEN DIE HET MOETEN DOEN???? IK BEN PIS, PIS EN PISNIJDIG OP DIT COLLECTIEF FALEN EN IK ZOU ZE ALS TRAINER IN DE RUST VERPLICHT LATEN DOORVOETBALLEN, MAAR DAN WEL MET 6 KILO LOOD AAN HUN SCHOENEN!!!! STELLETJE WIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sebas79
 sebas79 - donderdag 17 maart 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

hahaha , jij snapt het echt niet . Als er iemand niet mee vededigegd is het je grote vriend Siem de Jong wat een drama in de spits . En zou is letten op het middenveld lopen te de kantjes er van af ,een schande
dops
 dops - donderdag 17 maart 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:53 schreef alibabba het volgende:
Stelletje lamstralen bij mekaar zijn het. Ik snap er echt helemaal niks van, hoe ze spelen. Het is zo onsamenhangend en ze voetballen als gatenkaas. Het lijkt wel of ze helemaal geen opdracht hebben meegekregen. Beseffen ze wel waar het om gaat??????? IK WEL, MAAR DE PERSONEN DIE HET MOETEN DOEN???? IK BEN PIS, PIS EN PISNIJDIG OP DIT COLLECTIEF FALEN EN IK ZOU ZE ALS TRAINER IN DE RUST VERPLICHT LATEN DOORVOETBALLEN, MAAR DAN WEL MET 6 KILO LOOD AAN HUN SCHOENEN!!!! STELLETJE WIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ook als de zeeuw nou gewoon centraal gaat voetballen en wat meer werklust toont dan zijn we al een aardig eind verder
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk ook daarbij eens wat verder, waar kan hij die bal kwijt??? Wie speelt hem in op onmogelijke plekken??? En als hij dan die bal kwijt raakt is het wel zijn schuld???? kom op zeg, natuurlijk is dat niet zijn fout...
Dan zou de rest hem gelijk bij moeten vallen en dat gebeurt niet daar baal ik van.
dops
 dops - donderdag 17 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:56 schreef sebas79 het volgende:

[..]

hahaha , jij snapt het echt niet . Als er iemand niet mee vededigegd is het je grote vriend Siem de Jong wat een drama in de spits . En zou is letten op het middenveld lopen te de kantjes er van af ,een schande
nee het is die fucking baviaan DE ZEEUW die niet mee verdegigd wat een slome drol is de zeeuw hebt ie soms in z'n broek gescheten..?
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:53 schreef dops het volgende:

[..]

je wou zeggen dat de zeeuw de sterren van de hemel speelt...haha als ie nou nog enige werklust toonde dat had ik er nog wel begrip voor maar dit kan echt niet..En dit is al maanden zo met de zeeuw echt drama
Ik stop maar met deze discussie met je, je kijkt blijkaar naar voetbal alleen maar wat er met de bal gebeurt, dat bedoel ik met niet verder dan je neus lang is...
Je zou er eens over na moeten denken waarom ons middenveld overlopen wordt, namelijk doordat er teveel ruimte achter ons middenveld ligt richting de verdediging, en omdat hun backs veelvuldig mee opkomen....

Waarschijlijk gaat hij er wel af in de rust, en ik zal je vast voor zijn, dat komt omdat hij voorlopig geen hele wedstrijden zal spelen, dit is afgesproken met de Zeeuw, de Boer en de Medische staf....
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:57 schreef Guyt het volgende:

[..]

Dan zou de rest hem gelijk bij moeten vallen en dat gebeurt niet daar baal ik van.
JUIST!!!!!!!!!!!!!!, en dat is het hele verhaal, maar dan gaat iedereen hier roepen dat dit de schuld van de Zeeuw is, terwijl hij de enige speler is die druk zet...
sebas79
 sebas79 - donderdag 17 maart 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Blind moet op de plek van Anita , veels te langzaam voor die positie .
alibabba
 alibabba - donderdag 17 maart 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:56 schreef dops het volgende:

[..]

ik ook als de zeeuw nou gewoon centraal gaat voetballen en wat meer werklust toont dan zijn we al een aardig eind verder
Het is één grote gatenkaas. De afstanden naar mekaar toe zijn veel te lang en er zijn totaal geen afspraken gemaakt lijkt het wel. Het is samen verdedigen en samen aanvallen. Als je dat doet, word je nooit zo voor schut gezet. Spartak is een goeie ploeg, maar dat hadden we de vorige week ook al gezien. Ajax doet werkelijk alles fout en speelt Spartak volledig in de kaart.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:56 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Whahahahahahaha, kijk jij dan nog maar eens, wat valt er voor Siem terug te verdedigen. aangezien de centrale verdedigers van Spartak helemaal niet inschuiven....
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:59 schreef sebas79 het volgende:
Blind moet op de plek van Anita , veels te langzaam voor die positie .
Anita is sneller dan Blind.. Ga maar eens op een training kijken bij de looptrainingen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spartak Moskou - AFC Ajax (Europa Leauge , do 17-03-2011 , 19:00): 3 - 0

0.0060930