|
|
dops
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 19:58 schreef remco k het volgende:[..] Ik stop maar met deze discussie met je, je kijkt blijkaar naar voetbal alleen maar wat er met de bal gebeurt, dat bedoel ik met niet verder dan je neus lang is... Je zou er eens over na moeten denken waarom ons middenveld overlopen wordt, namelijk doordat er teveel ruimte achter ons middenveld ligt richting de verdediging, en omdat hun backs veelvuldig mee opkomen.... Waarschijlijk gaat hij er wel af in de rust, en ik zal je vast voor zijn, dat komt omdat hij voorlopig geen hele wedstrijden zal spelen, dit is afgesproken met de Zeeuw, de Boer en de Medische staf.... haha ik juist vandaag speciaal op de zeeuw gelet wat hij zonder bal doet en het is diep triest hij loopt op 10 en in de spit...en daarom wordt ons middeveld overlopen wat die slome drol vertikt het om een sprint terug naar het middenveld te maken..ik heb juist het gevoel dat de zeeuw de positie centraal op het middeveld probeert te ontlopen |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:02 schreef dops het volgende:[..] haha ik juist vandaag speciaal op de zeeuw gelet wat hij zonder bal doet en het is diep triest hij loopt op 10 en in de spit...en daarom wordt ons middeveld overlopen wat die slome drol vertikt het om een sprint terug naar het middenveld te maken..ik heb juist het gevoel dat de zeeuw de positie centraal op het middeveld probeert te ontlopen Helemaal mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:00 schreef alibabba het volgende:[..] Het is één grote gatenkaas. De afstanden naar mekaar toe zijn veel te lang en er zijn totaal geen afspraken gemaakt lijkt het wel. Het is samen verdedigen en samen aanvallen. Als je dat doet, word je nooit zo voor schut gezet. Spartak is een goeie ploeg, maar dat hadden we de vorige week ook al gezien. Ajax doet werkelijk alles fout en speelt Spartak volledig in de kaart. Hehe, eindelijk iemand die het snapt, Vooral de achterste linie staat veel te ver naar achteren, hierdoor wordt het middenveld overlopen... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:01 schreef remco k het volgende:[..] Anita is sneller dan Blind.. Ga maar eens op een training kijken bij de looptrainingen.. Dat zeg ik toch ook , pffffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
dops
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 19:59 schreef remco k het volgende:[..] JUIST!!!!!!!!!!!!!!, en dat is het hele verhaal, maar dan gaat iedereen hier roepen dat dit de schuld van de Zeeuw is, terwijl hij de enige speler is die druk zet... lol dat moet je mij tog is een vb geven want hij is telkens te laat met druk zetten en als hij de bal verliest of verkeerd inspeelt is er ook geen enkele drang om de bal terug te veroveren het grooste gedeelte van de 1ste helft heeft ie naast siem gespeeld kk baviaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:02 schreef dops het volgende:[..] haha ik juist vandaag speciaal op de zeeuw gelet wat hij zonder bal doet en het is diep triest hij loopt op 10 en in de spit...en daarom wordt ons middeveld overlopen wat die slome drol vertikt het om een sprint terug naar het middenveld te maken..ik heb juist het gevoel dat de zeeuw de positie centraal op het middeveld probeert te ontlopen Zou je eens wat vaker naar de Boer moeten luisteren..... Die wil juist dat De Zeeuw zo diep speelt |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Enoh - Blind Ozbiliz - Sulejmani
Toch redelijk opvallende wissels, al ben ik het er wel mee eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blind moet op de plek van Anita , veels te langzaam voor die positie
Hier zeg je toch echt wat anders......pfffffffffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
joey
|
|
|
enoh eens! Sulemani eruit.. had ik liever ebecilio weg zien lopen.. |
|
|
|
|
dops
|
|
|
godverdomme weer die slome baviaan zo gaan we natuurlijk nooit winnen |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:01 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahahahaha, kijk jij dan nog maar eens, wat valt er voor Siem terug te verdedigen. aangezien de centrale verdedigers van Spartak helemaal niet inschuiven.... Dat meen je niet , dus hij mag gewoon stil blijven staan ????? Verdedigen doe je met het HELE elftal (basis regel), En blind naar voren rennen is iets anders dan druk zetten (wat de zeeuw doet) |
|
|
|
|
dops
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:05 schreef remco k het volgende:[..] Zou je eens wat vaker naar de Boer moeten luisteren..... Die wil juist dat De Zeeuw zo diep speelt haha jij bent echt diep triest allemaal smoesjes verzinnen om je gelijk te halen..hahaha |
|
|
|
|
dops
|
|
|
de zeeuw is een prutser let maar is op hem wat hij zonder bal doet en welke man hij verdegigd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:07 schreef sebas79 het volgende:[..] Dat meen je niet , dus hij mag gewoon stil blijven staan ????? Verdedigen doe je met het HELE elftal (basis regel), En blind naar voren rennen is iets anders dan druk zetten (wat de zeeuw doet) Nee joh, de Jong moet lekker het middenveld inlopen zodat we bij balbezit niet vooruit kunnen voetballen..... Je hebt helemaal gelijk jongen...Hahaha |
|
|
|
|
dops
|
|
|
en wat hij doet als ie de bal verliest |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:06 schreef remco k het volgende:[..] Blind moet op de plek van Anita , veels te langzaam voor die positie Hier zeg je toch echt wat anders......pfffffffffffffffffffffffffffffffff Neeeeeeee, ik zeg toch dat Blind te langzaam is om lb te spelen , word er aan alle uitgelopen (en niet alleen vandaag) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zoals ik al zei, luister nou maar eens een keer naar mensen die er wel verstand van hebben... |
|
|
|
|
dops
|
|
|
zelfs een bejaarde zet beter en sneller druk als de zeeuw |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ebicillio er onmiddelijk uit halen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
de zeeuw speelt niet best neee.. GAt er straks ook wel uit dnek ik.. Ik vind het echt jammer dat sulemabni eruit is..Niet dat hij goed speelde maar van hm had ik nog wel wat verwacht in de 2e helft.. Ebecilio is gewoon een prutsbak! |
|
|
|
|
dops
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:09 schreef sebas79 het volgende:[..] Neeeeeeee, ik zeg toch dat Blind te langzaam is om lb te spelen , word er aan alle uitgelopen (en niet alleen vandaag) Je zegt dat Blind op de plek van Anita moet omdat hij veel te langzaam is.... Weet je wel wat je zelf schrijft joh... Nederlands is het in geen geval als het het wel andersom bedoelt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Knap van je, kan je toch nog iets... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:09 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh, de Jong moet lekker het middenveld inlopen zodat we bij balbezit niet vooruit kunnen voetballen..... Je hebt helemaal gelijk jongen...Hahaha Weet ik |
|
|
|
|
Bladiebla
|
|
|
De Zeeuw geeft echt zoveel onmogelijk aan te nemen passes.... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
dops
|
|
|
en dan hebben we het geeens over dikke verhoeven...hahahaah |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:09 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh, de Jong moet lekker het middenveld inlopen zodat we bij balbezit niet vooruit kunnen voetballen..... Je hebt helemaal gelijk jongen...Hahaha Haahhaha , Kijk wat jij schrijft dan . De buitenspelers moeten wel meeverdedigenn ,maar een spits niet . Je lult jezelf elke x weer klem ,Mounir moest toch wel van je meeverdedigen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
godverdomme tering verhoeven. Steek had ze alle 3 gehad. Ga lekker hamburgers eten |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ik bn klaar met kijken. Competitie en beker maar. fijne avond. voor zover dat nog luk kan zijn..Doei |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oja, die loopt natuurlijk ook niet hard genoeg over het veld.... Of is dit een fout van Verhoeven....Whahahaha, je maakt jezelf echt volkomen belachelijk ventje.... Houd jij eigenlijk wel van Ajax...
Alles en iedereen is namelijk een Hoerenjong en een KK gast en weet ik veel wat nog meer...
Volgenss mij haal jij de 16 nog niet of wel... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:11 schreef remco k het volgende:[..] Je zegt dat Blind op de plek van Anita moet omdat hij veel te langzaam is.... Weet je wel wat je zelf schrijft joh... Nederlands is het in geen geval als het het wel andersom bedoelt.. Tuurlijk , dat kan je wel als iemand een foutje maakt . Alleen inhoudelijk slaat het nergens op |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:13 schreef dops het volgende:de zeeuw is een prutser eerste klas ik hoop dat we hem snel verkopen wat een achterbakse hoerejong is dat zeg totaal geen inzet !!!Hij loopt er bij alsof ie jesus is Kun je ook iets anders doen dan de Zeeuw uitschelden?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus omdat Stekelenburg Wereldtop is, is dit de schuld van Verhoeven??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:17 schreef remco k het volgende:[..] Oja, die loopt natuurlijk ook niet hard genoeg over het veld.... Of is dit een fout van Verhoeven....Whahahaha, je maakt jezelf echt volkomen belachelijk ventje.... Houd jij eigenlijk wel van Ajax... Alles en iedereen is namelijk een Hoerenjong en een KK gast en weet ik veel wat nog meer... Volgenss mij haal jij de 16 nog niet of wel... Haha Remco je bent me net voor,ik dacht hetzelfde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:17 schreef sebas79 het volgende:[..] Tuurlijk , dat kan je wel als iemand een foutje maakt . Alleen inhoudelijk slaat het nergens op ????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Nou hij redt ze niet dus idd |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Even serieus dit, De Boer moet Eriksen Wisselen, BLESSURES VOORKOMEN A.U.B |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je kan van Verhoeven toch niet hetzelfde verwachten als van Stekelenburg, als dat namelijk wel had gekund, was hij niet onze derde keeper geweest.. Ik snap wel dat er een joop emotie bij zit, maar dit is niet eerlijk richting Verhoeven.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahahha, ik dacht er ook eventjes aan :P Maar nee, dat is 'clever' Jammer, vond hem wel grappig om tegen aan te praten :P |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
we kunnen wel kwaad zijn ,maar dit is toch logisch |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kap eens met dat gezeik over Verhoeven, alsof het zijn schuld is dat Ajax 3-0 achter staat. En dan zo triets wijzen naar zijn dik zijn. Deze jongen heeft de uitstraling dan niet mee, maar hij kan wel op mijn respect rekenen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Ja is goed. Kom je wel op tijd uit de ballenbak, de lantaarns zijn al aan.
Wat een enorme waardeloze opmerking. Kun je nooit zeggen dat Steek ze allemaal had gehad. En dat zullen we nooit weten ook want hij speelt simpelweg niet. Eet ze hè !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou wel slim zijn, heeft ook vel gespeeld de afgelopen tijd, en we kunnen hem prima gebruiken voor de rest van de ED.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey, jij hier.....:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:20 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Die wordt geband, geband, jalallaa.. Doei!! Niet leuk mom je te leren kennen, maar na vanavond zien we je niet meer terug! (Tenzij je helaas alleen waarschuwing krijgt..) Hey,ook weer terug....:-) |
|
|
|
|
Bladiebla
|
|
|
Ook met Steek staat hier geen winnend team te spelen. Misschien had je met Steek de 0 kunnen houden maar meer ook niet. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 20:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kap eens met dat gezeik over Verhoeven, alsof het zijn schuld is dat Ajax 3-0 achter staat. En dan zo triets wijzen naar zijn dik zijn. Deze jongen heeft de uitstraling dan niet mee, maar hij kan wel op mijn respect rekenen. zo is het amsterdammer113! |
|
|
|