BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spartak Moskou - AFC Ajax (Europa Leauge , do 17-03-2011 , 19:00): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Die 30ste landstitel zijn ze ons nu verplicht.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 maart 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey,ook weer terug....:-)
Ja joh.. Ben er altijd al.. Maar ben wel druk.. Ben ik er een keer, gaat het zo geweldig kut.. Heb de 3-0 niet eens meer gezien joh -_-'
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 maart 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, en je gaat gewoon door jezelf belachelijk maken.... Erg vermakelijk, vraagje hoe oud ben je eigenlijk??
14?
LOL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door Hasjkoph --
Bladiebla
 Bladiebla - donderdag 17 maart 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Ajax heeft trouwens wel al ruim 150 minuten pech dat Spartak een keeper heeft die werkelijk waar alles heeft.
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Vind Eriksen zo slecht nog niet word hij eraf gehaald naja zal wel aan mij leggen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Kijk eens aan. Eriksen krijgt rust. Prachtig. Ik geef niets om deze wedstrijd. Eigenlijk al niet voordat de wedstrijd was begonnen. Het verlies doet me dan ook totaal geen pijn. Ajax moet zich voor 100% gaan richten op de competitie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, jij hier.....:-)
Yep en heb ook een melding doorgegeven wat betreft die achterlijke idioot Dops
freakie
 freakie - donderdag 17 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Jongens ik ben verdrietig.. dat verhoeven moet keepen is KUT hij kan het gewoon niet.. Ja je kan hem niet de schuld geven.. Maar met steek hadden we nu onze nagels afgebeten.. Omdat het dan nog een spannende wedstrijd had geweest(waarschijnlijk).. In en in triest..
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:24 schreef Guyt het volgende:
Vind Eriksen zo slecht nog niet word hij eraf gehaald naja zal wel aan mij leggen.
Wordt gespaard voor de rest van dit seizoen joh, wedstrijd is al verloren...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:24 schreef Guyt het volgende:
Denk dat het niets te maken heeft met slecht zijn, maar meer met rust voor de betreffende speler. Ik denk dat De Boer inmiddels ook wel weet dat de missie kansloos is en dat spelers maar rust moeten krijgen. Heb het vermoeden dat Sulejmani daarom ook in de kleedkamer is achtergebleven in de rust.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:24 schreef amsterdammer113 het volgende:
Kijk eens aan. Eriksen krijgt rust. Prachtig. Ik geef niets om deze wedstrijd. Eigenlijk al niet voordat de wedstrijd was begonnen. Het verlies doet me dan ook totaal geen pijn. Ajax moet zich voor 100% gaan richten op de competitie.
ik heb precies hetzelfde
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:25 schreef freakie het volgende:
Jongens ik ben verdrietig.. dat verhoeven moet keepen is KUT hij kan het gewoon niet.. Ja je kan hem niet de schuld geven.. Maar met steek hadden we nu onze nagels afgebeten.. Omdat het dan nog een spannende wedstrijd had geweest(waarschijnlijk).. In en in triest..
Het is inderdaad erg jammer, maar we hebben het er maar mee te doen... Helaas maar waar...
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Denk dat het niets te maken heeft met slecht zijn, maar meer met rust voor de betreffende speler. Ik denk dat De Boer inmiddels ook wel weet dat de missie kansloos is en dat spelers maar rust moeten krijgen. Heb het vermoeden dat Sulejmani daarom ook in de kleedkamer is achtergebleven in de rust.
+1
Oceanu
 Oceanu - donderdag 17 maart 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:25 schreef freakie het volgende:
Heb al eerder gereageerd, dit kun je nooit zeggen. Als het centrale duo zoveel ruimte weggeeft is het voor iedere keeper heel lastig.
Oceanu
 Oceanu - donderdag 17 maart 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

+1
Ik mag aannemen dat Sulejmani eruit gehaald is omdat hij verschrikkelijk zwak speelde. Wat een drama. Heeft helemaal niets goeds gedaan. Ebicilio leek in de eerste helft op pumps te lopen of zo. Zat alleen maar op de grond. Als Ajax het dan moet hebben van z'n buitenspelers en het centrale duo het goed af laat weten (want ja ik ben het met jou eens Remco), speelt Ajax al snel met 7 man. Dan win je van niemand.
freakie
 freakie - donderdag 17 maart 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Dit kan je altijd zeggen oceanu.. T is gewoon niet best gekeept overal.. Dat de centrale duo veel ruimte weggeeft is inderdaad waar.. Denk ook dat dat te maken heeft met dat verhoeven en de verdediging weinig met elkaar spelen.. Weinig vertrouwen in de keeper en daarom meer terug lopen dan aanvallen..
thomASS
 thomASS - donderdag 17 maart 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:30 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat Sulejmani eruit gehaald is omdat hij verschrikkelijk zwak speelde. Wat een drama. Heeft helemaal niets goeds gedaan. Ebicilio leek in de eerste helft op pumps te lopen of zo. Zat alleen maar op de grond. Als Ajax het dan moet hebben van z'n buitenspelers en het centrale duo het goed af laat weten (want ja ik ben het met jou eens Remco), speelt Ajax al snel met 7 man. Dan win je van niemand.
wel van feyenooit
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:30 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Denk dat ie eraf is gehaald, mede omdat hij niet goed was, maar vooral om hem te sparen, hij heeft gister niet kunnen trainen, en de Boer is heel verstandig, en wil geen risico lopen met hem...
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:31 schreef thomASS het volgende:

[..]

wel van feyenooit
hehehe
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Bedankt voor de jongens die hier positief zijn en mij daar door weer een beetje rust hebben gegeven.Heb zojuist wel een traantje weggepinkt.Maar realiseer me dat het gedaan is, ik verwacht daarom ook een getergd AJAX tegen Den Haag en als we die weten de winnen geloof ik in een kampioenschap.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Wat een fantastische Actie van Ozbiliz zeg...
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:32 schreef Guyt het volgende:
Bedankt voor de jongens die hier positief zijn en mij daar door weer een beetje rust hebben gegeven.Heb zojuist wel een traantje weggepinkt.Maar realiseer me dat het gedaan is, ik verwacht daarom ook een getergd AJAX tegen Den Haag en als we die weten de winnen geloof ik in een kampioenschap.
Misschien juist door deze wedstrijd extra getergd.....
freakie
 freakie - donderdag 17 maart 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Wat ook nog eens het verschil is is dat stekelenburg ons in moeilijke wedstrijden ons op de been houd.. Dat zorgt voor kracht als je nerveus bent..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:26 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde
We moeten onszelf daarom ook niet boos maken. Het resultaat is jammer, maar voor Ajax kan dit heel positief uitwerken. Er van uitgaande dat PSV en Twente zich plaatsen voor de volgende ronde en dus 2 extra wedstrijden moeten spelen, heeft Ajax daar een groot voordeel. De belasting voor de spelers gaat iets omlaag en ze krijgen meer rust dan hun concurrenten. Het belangrijkste is aankomende zondag. Verlies je in Den Haag geen punten dan kan Ajax de duimschroeven bij de concurrenten gaan aandraaien en kan Ajax zo maar ineens boven zichzelf gaan uitstijgen.
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien juist door deze wedstrijd extra getergd.....
Daarom ook en dat ze er daar niet te makkelijk over nadenken en er vol op klappen.
Bladiebla
 Bladiebla - donderdag 17 maart 2011 - 20:36   quote  deeplink  
Ajax moet echt nog een doelpunt maken anders ga je echt met een rotgevoel terug naar nederland.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:32 schreef Guyt het volgende:
Idd Guyt, vooral heel positief blijven. Van mij hoefde een eventuele volgende ronde niet. Geeft alleen maar meer belasting voor de spelers en de EL winnen doen we toch niet. Natuurlijk was het financieel aantrekkelijk geweest, maar ik wil liever een kampioenschap dan een extra rondje EL.
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Maar laten we eerlijk zijn wat een pech hebben we ook weer in deze wedstrijd.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:34 schreef freakie het volgende:
Wat ook nog eens het verschil is is dat stekelenburg ons in moeilijke wedstrijden ons op de been houd.. Dat zorgt voor kracht als je nerveus bent..
Helemaal gelijk, denk ook dat dit de reden is voor het krampachtige spel van Vertongen en Alderweireld..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 maart 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Idd Guyt, vooral heel positief blijven. Van mij hoefde een eventuele volgende ronde niet. Geeft alleen maar meer belasting voor de spelers en de EL winnen doen we toch niet. Natuurlijk was het financieel aantrekkelijk geweest, maar ik wil liever een kampioenschap dan een extra rondje EL.
je hebt helemaal gelijk man
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:37 schreef Guyt het volgende:
2 keer lat, en die keeper pakt een paar hele knappe ballen weer..

Gelukkug peelt Ajax stukken beter de tweede helft, wel mede door Spartak, maar toch...
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Die Ozbilliz steld me aardig tevreden.
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 17 maart 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:41 schreef Guyt het volgende:
Ik kan niet meer kijken, maar mijn voorstel: Ebecilio eruit, en Ozbilliz er in tegen ado.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:37 schreef Guyt het volgende:
Ik heb net smakelijk zitten lachen om die reactie van Dario. Die begreep er echt helemaal geen zak meer van dat die keeper echt alles uit zijn doel haalt. Geweldig hoe Cvitanich vol ongeloof naar die keeper keek.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:41 schreef Guyt het volgende:
Dacht dat jij hem laatst helemaal niks vond????
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:43 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Ik kan niet meer kijken, maar mijn voorstel: Ebecilio eruit, en Ozbilliz er in tegen ado.
Waarom kan je niet meer kijken? Hoop toch echt dat je een geldige reden hebt en niet omdat het resultaat slecht is. We moeten ook in slechte wedstrijden achter de ploeg blijven staan. Elke wedstrijd kijk ik uit. Of we nu 3-0 voor staan of 5-0 achter. Het is en blijft mijn cluppie.
Ride
 Ride - donderdag 17 maart 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Eigenlijk best triest dit forum.
Wat een gezanik zeg.
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 17 maart 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Waarom kan je niet meer kijken? Hoop toch echt dat je een geldige reden hebt en niet omdat het resultaat slecht is. We moeten ook in slechte wedstrijden achter de ploeg blijven staan. Elke wedstrijd kijk ik uit. Of we nu 3-0 voor staan of 5-0 achter. Het is en blijft mijn cluppie.
Alleen Nederland 123 doen het nog, problemen met de ontvanger..
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dacht dat jij hem laatst helemaal niks vond????
Is dat zo?? Moet je mij ff vertellen waar ik dat heb gezegd.Vind hem de 2 laatste wedstrijden goed spelen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:47 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Alleen Nederland 123 doen het nog, problemen met de ontvanger..
Kijk dat zijn geldige redenen ;-) Jammer, maar je mist niet veel. Waarschijnlijk het beeld van de eerst wedstrijd. Ajax krijgt nu kansen, maar die keeper staat echt als een kat zijn doel te verdedigen. Ongelooflijk die man werkt echt alles weg.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:46 schreef Ride het volgende:
Eigenlijk best triest dit forum.
Wat een gezanik zeg.
Hoe bedoel je Ride. De mensen die de ploeg afzeiken, of de mensen die positief blijven?
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zelfde hier, mis ook vrijwel nooit een minuut van Ajax...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 maart 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Die wordt geband, geband, jalallaa..
Doei!! Niet leuk mom je te leren kennen, maar na vanavond zien we je niet meer terug!
(Tenzij je helaas alleen waarschuwing krijgt..)
Ik denk dat die hem te pakken heeft want ik zie hem niet meer
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelfde hier, mis ook vrijwel nooit een minuut van Ajax...
Idd, natuurlijk moet ik ook wel eens werken, maar dan baal ik als een stekker dat ik het niet kan kijken.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:54 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Idd, natuurlijk moet ik ook wel eens werken, maar dan baal ik als een stekker dat ik het niet kan kijken.
Gelukkig heb ik die vrijheid in mijn werk, eigenlijk ook altijd al, dat ik kan gaan en staan waar ik wil en wanneer ik wil, staat wel weet tegenover dat ik wel iedere week 75/80 uur aan het werk ben.....
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 17 maart 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Kijk dat zijn geldige redenen ;-) Jammer, maar je mist niet veel. Waarschijnlijk het beeld van de eerst wedstrijd. Ajax krijgt nu kansen, maar die keeper staat echt als een kat zijn doel te verdedigen. Ongelooflijk die man werkt echt alles weg.
Ja geloof me, ik kijk ook alle wedstrijden ongeacht de uitslag! Ik vind dat dit verlies gewoon bij het hele proces hoort waarin Ajax onder Frank aan is begonnen.
Oceanu
 Oceanu - donderdag 17 maart 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Eerste helft een drama, tweede helft qua spel nog wel aardig. Niet heel goed, maar stukken beter dan voor rust. Om het positief te houden: Ozbiliz !!!!! Toonde in de 2e helft in zijn eentje 10x meer klasse, verstand en inzet dan Ebicilio en Sulejmani samen in de 1e helft.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:55 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Ja geloof me, ik kijk ook alle wedstrijden ongeacht de uitslag! Ik vind dat dit verlies gewoon bij het hele proces hoort waarin Ajax onder Frank aan is begonnen.
Juist, helemaal gelijk, goede keiharde lessen zijn dit, ik weet zeker dat de Boer hier weer de nodige dingen uithaalt....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:55 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Idd dit proces gaat met ups en downs, maar uiteindelijk zullen we als overwinnaar uit dit proces stappen. We moeten ook niet wanhopen. Dit soort wedstrijden zitten er nu eenmaal tussen. Zie bijvoorbeeld ook de wedstrijd tegen Utrecht.
Oceanu
 Oceanu - donderdag 17 maart 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist, helemaal gelijk, goede keiharde lessen zijn dit, ik weet zeker dat de Boer hier weer de nodige dingen uithaalt....
Je ziet wat 2 wissels en een andere instelling al kunnen doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spartak Moskou - AFC Ajax (Europa Leauge , do 17-03-2011 , 19:00): 3 - 0

0.0086081