BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spartak Moskou - AFC Ajax (Europa Leauge , do 17-03-2011 , 19:00): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:59 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Je ziet wat 2 wissels en een andere instelling al kunnen doen.
Denk toch dat het betere spel in de tweede helft komt door het mindere spel van Spartak....

Vond trouwens alle drie de wissels wel prima spelen...
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 21:03   quote  deeplink  
AJAX MIJN CLUB MIJN IDEAAL DIT IS EN BLIJFT VOOR MIJ DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL.
sjasphere
 sjasphere - donderdag 17 maart 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:56 schreef Oceanu het volgende:
Eerste helft een drama, tweede helft qua spel nog wel aardig. Niet heel goed, maar stukken beter dan voor rust. Om het positief te houden: Ozbiliz !!!!! Toonde in de 2e helft in zijn eentje 10x meer klasse, verstand en inzet dan Ebicilio en Sulejmani samen in de 1e helft.
idd, in het begin was ik niet zo onder de indruk van ozbiliz omdat hij niet echt door ging in zijn actie, maar hij viel dit weekend en nu ook weer goed in gwn belonen met basisplaats inplaats van ebecilio. Verder had ik wel verwacht dat Ajax zou verliezen alleen zijn de cijfers wel jammer, maar het hoort allemaal bij de ontwikkeling van dit ajax nu gwn weer concentreren op de competitie.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 21:04   quote  deeplink  
IEDEREEN NAAR HET CAFE! VANDAAG GRATIS BIER EN HEEEEL VEEEEL BITTERBALLEN!!
Oceanu
 Oceanu - donderdag 17 maart 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 21:04 schreef amsterdammer113 het volgende:
IEDEREEN NAAR HET CAFE! VANDAAG GRATIS BIER EN HEEEEL VEEEEL BITTERBALLEN!!
Dat had ik al op voor de wedstrijd, hahahaha. Effe vroeg begonnen met weekend vieren
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 21:09 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Dat had ik al op voor de wedstrijd, hahahaha. Effe vroeg begonnen met weekend vieren
Je hebt groot gelijk man. Zelf moet ik het weekend werken, dus geniet ik morgen van een vrije dag. En tja laten we wel wezen, ik ga niet treuren om het verlies. Maak er vandaag en morgen gewoon een groot feest van.
Ride
 Ride - donderdag 17 maart 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:51 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je Ride. De mensen die de ploeg afzeiken, of de mensen die positief blijven?
De negativiteit grijpt me naar de strot.
Wordt er misselijk van.
Ook ik ging vol hoop zitten en zie dan een fanatiek Moskou wel scoren wat wij vorige week niet lukten.
En 2e helft hadden er minimaal 2 in kunnen zitten.
Jammer en door naar zondag.
Zag genoeg lichtpunten van dit jonge team.
Kunnen ze wel afzeiken maar het zijn nog jochies man...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 21:21 schreef Ride het volgende:

[..]

De negativiteit grijpt me naar de strot.
Wordt er misselijk van.
Ook ik ging vol hoop zitten en zie dan een fanatiek Moskou wel scoren wat wij vorige week niet lukten.
En 2e helft hadden er minimaal 2 in kunnen zitten.
Jammer en door naar zondag.
Zag genoeg lichtpunten van dit jonge team.
Kunnen ze wel afzeiken maar het zijn nog jochies man...
Idd dat negatieve probeerde ik ook door te prikken. Jammer van het resultaat maar ik ben er verder geen minuut treurig om.
alibabba
 alibabba - donderdag 17 maart 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 21:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Idd dat negatieve probeerde ik ook door te prikken. Jammer van het resultaat maar ik ben er verder geen minuut treurig om.
Het is nu weer f geleden en ben nu weer wat rustiger. Ik ben na zo'n 1e helft compleet over de rooie en reageer dan heel impulsief, omdat ik het verschrikkelijk vind als AJAX zo speelt. Het is ook een manier van afreageren, waarbij ik enigzins baat heb. Ik ben een gevoelsmens, dus vandaar mijn uitspattingen ooit;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 21:47 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het is nu weer f geleden en ben nu weer wat rustiger. Ik ben na zo'n 1e helft compleet over de rooie en reageer dan heel impulsief, omdat ik het verschrikkelijk vind als AJAX zo speelt. Het is ook een manier van afreageren, waarbij ik enigzins baat heb. Ik ben een gevoelsmens, dus vandaar mijn uitspattingen ooit;-)
Maakt helemaal niet uit Alibabba. Je hoeft je ook niet te verontschuldigen. Natuurlijk baalde ik ook van de afstraffing de eerste helft, maar aangezien ik al voor deze wedstrijd niet meer om de kansen van Ajax gaf deerde het me weinig. Ik wil kampioen worden en vind dat belangrijker dat plaatsing voor de volgende ronde van de EL. Dit levert Ajax een stuk meer rust op.
Ride
 Ride - donderdag 17 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Begrijpelijke reden allemaal.
Ik heb er ook wel last hoor ;)
alibabba
 alibabba - donderdag 17 maart 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 22:02 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maakt helemaal niet uit Alibabba. Je hoeft je ook niet te verontschuldigen. Natuurlijk baalde ik ook van de afstraffing de eerste helft, maar aangezien ik al voor deze wedstrijd niet meer om de kansen van Ajax gaf deerde het me weinig. Ik wil kampioen worden en vind dat belangrijker dat plaatsing voor de volgende ronde van de EL. Dit levert Ajax een stuk meer rust op.
Laten we het beste er van hopen Amsterdammer!!!
Guyt
 Guyt - vrijdag 18 maart 2011 - 08:12   quote  deeplink  
Toch een behoorlijke kater en dat komt echt niet door de 5 biertjes die ik op heb.Ik schaam me ook best maar goed doen we eraan.Laat het maar snel zondag zijn en hopelijk zijn we om half 3 allemaal onwijs blij.En hopelijk hebben we eens een keer geen last van het vroege tijdstip 12:30.
Ride
 Ride - vrijdag 18 maart 2011 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 08:12 schreef Guyt het volgende:
Toch een behoorlijke kater en dat komt echt niet door de 5 biertjes die ik op heb.Ik schaam me ook best maar goed doen we eraan.Laat het maar snel zondag zijn en hopelijk zijn we om half 3 allemaal onwijs blij.En hopelijk hebben we eens een keer geen last van het vroege tijdstip 12:30.
onderstaande komt van een column van http://www.afcasupportersclub.nl/scripts/columns.asp

We hebben nu zon beetje alle smaken wel gehad: dinsdag om 20:45, woensdag om 19:00, 19:45, 20:00 en 20:45, donderdag om 18:45, 20:45 en 21:05, vrijdag om 20:45, zaterdag om 18:45, 20:00 en 20:45, zondag om 12:30, 14:30 en 16:30...
Dat zijn dus vijftien verschillende aanvangstijden na 25 gespeelde thuiswedstrijden! "Er is ooit besloten om de laatste twee competitierondes op zondagmiddag half drie te spelen. Eerlijker en spannender! Dus waarom niet het hele seizoen? We hebben nu veertien competitiewedstrijden achter de rug, slechts eentje daarvan was zondagmiddag half drie!"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2011 door Ride --
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - vrijdag 18 maart 2011 - 08:44   quote  deeplink  
Iedereen weet waar we het hebben laten liggen, dat was vorige week thuis maar zelfs in de 2e helft hadden ze gister genoeg kansen om te scoren en zat het net niet mee, wij 2 x bal op de lat en hun uit één van de weinige mogelijkheden in de 2e helft scoren direct uit een vrije trap. Laten we zeggen dat over 2 wedstrijden gebleken er een russisch engeltje op de lat zat bij Spartak. 1e helft werden ze wel op alle fronten overlopen. Daarbij was het kunstveld dramatisch en een ploeg die daar gewend is te spelen zal daar voordeel bij hebben! Ozbilic en Cvitanich vielen goed in en de wissel van Enoh voor Daley viel ook goed uit! Denk toch dat Anita weer linksback en Enoh op het middenveld moet spelen! Daley komt vaak tekort.
Ride
 Ride - vrijdag 18 maart 2011 - 09:03   quote  deeplink  
Indrukwekkend publiek gisteren

spartak-ajax-dag2-53_thumb.jpg
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 18 maart 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Dacht wel dat het een lastige pot zou worden, maar dat we 3 - 0 zouden verliezen had ik niet verwacht... Goed ziek van.

Ik vond Ozbiliz en Cvitanich wel verdienstelijk invallen. Ik denk dat de Boer er goed aan doet beide meer te gaan gebruiken komende wedstrijden.

Hopelijk gaan ze zondag de wedstrijd in met het idee dat ze iets recht moeten zetten...
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 maart 2011 - 10:50   quote  deeplink  
Tjonge, waar iedereen wel geen tijd voor heeft tijdens de wedstrijd. Al die emoties... Het was in mijn ogen een collectief falen en niet het falen van enkele individuen. Verdediging en Aanval stonden gewoon te ver uit elkaar op dit mega grote veld, dan gaat het vanzelf mis. Jammer....
Rogier
 Rogier - vrijdag 18 maart 2011 - 10:50   quote  deeplink  
Fucking afgang weer.

Cvitanich is als spits waardeloos...maar wel de beste kaatser voorin.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - vrijdag 18 maart 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 10:50 schreef Rogier het volgende:
Fucking afgang weer.

Cvitanich is als spits waardeloos...maar wel de beste kaatser voorin.
Nu El Hamdoei er niet bij is is hij de enige centrumspits, vind hem de laatste tijd goed invallen alhoewel hij niet gescoord heeft!

Het meest frustrerend vind ik dat die keeper die er niets van bakt (hij vangt geen bal en stompt zelfs de makkelijkste ballen weg) op de dagen tegen Ajax ze beste wedstrijden speelt!!! Daarbij helpt het metaal hem dan ook nog eens!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 maart 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:13 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

Nu El Hamdoei er niet bij is is hij de enige centrumspits, vind hem de laatste tijd goed invallen alhoewel hij niet gescoord heeft!

Het meest frustrerend vind ik dat die keeper die er niets van bakt (hij vangt geen bal en stompt zelfs de makkelijkste ballen weg) op de dagen tegen Ajax ze beste wedstrijden speelt!!! Daarbij helpt het metaal hem dan ook nog eens!!!
Ja heel irritant die keeper, maar ik vond Enoh goed invallen dit keer. Van mij mag switje zondag beginnen in de spits tegen Ado.
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Zou niet inzien waarom de opstelling veranderd moet worden... Ajax speelde in deze opstelling haar beste wedstrijden van dit seizoen.. Dus na 1 slechte wedstrijd gaan we weer wisselen?? Zou wel heel dom zijn
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 maart 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:33 schreef remco k het volgende:
Zou niet inzien waarom de opstelling veranderd moet worden... Ajax speelde in deze opstelling haar beste wedstrijden van dit seizoen.. Dus na 1 slechte wedstrijd gaan we weer wisselen?? Zou wel heel dom zijn
Ja ik ben ook geen voortander om je team steeds te wisselen en ze hebben 1 wereld wedstrijd gespeeld tegen Spartak in deze opstelling, maar ik denk echt dat dit team een iets andere invulling moet krijgen tegen Ado. Niet teveel, maar wel enkele.
Ride
 Ride - vrijdag 18 maart 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:13 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

? andere wedstrijd gezien.
Pakte toch een paar ballen klemvast... vanuit een hoekschop o.a.

Nee, Verhoeven is een beest.. ben je niet blij als die tegen je aanspringt bij een corner.
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ik ben ook geen voortander om je team steeds te wisselen en ze hebben 1 wereld wedstrijd gespeeld tegen Spartak in deze opstelling, maar ik denk echt dat dit team een iets andere invulling moet krijgen tegen Ado. Niet teveel, maar wel enkele.
RKC tweede helft, AZ
soccer
 soccer - vrijdag 18 maart 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik die vrijheid in mijn werk, eigenlijk ook altijd al, dat ik kan gaan en staan waar ik wil en wanneer ik wil, staat wel weet tegenover dat ik wel iedere week 75/80 uur aan het werk ben.....
Dat is wel veel uren Remco. Die maak ik nog niet eens als eigen baas zijnde. En dan heb je nog een handicap heb ik begrepen. Doe wat rustig aan man.
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 14:44 schreef soccer het volgende:

[..]

Dat is wel veel uren Remco. Die maak ik nog niet eens als eigen baas zijnde. En dan heb je nog een handicap heb ik begrepen. Doe wat rustig aan man.
Ik hoef fysiek niet hard te werken, en ben niet constant druk, hierdoor heb ik ook veel tijd voor de forumvrienden....Ben trouwens ook bezig een eigen bedrijfje op te starten, al zit hier al veel meer tijd in, als vooraf gepland....
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 maart 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoef fysiek niet hard te werken, en ben niet constant druk, hierdoor heb ik ook veel tijd voor de forumvrienden....Ben trouwens ook bezig een eigen bedrijfje op te starten, al zit hier al veel meer tijd in, als vooraf gepland....
Moet zeggen Remco, ik weet dat ik af en toe vervelend ben, maar als je idd zo veel uren maakt, heb ik wel heel veel respect voor je!! Ik heb het zelf een tijdje gedaan en dat ging me echt opbreken, zeker als je een gezinnetje heb (weet natuurlijk jou situatoe niet). Toch ben ik wel blij dat je ook nog tijd maakt voor dit forum, want je maakt het wel een stuk leuker. En ik meen dit, dit is niet sarcastisch bedoeld! Ik hoop dat het je lukt om je eigen bedrijf te beginnen en dat je daardoor meer tijd en meer geld over zal houden. Zo nu weer tijd om vervelend te doen tegen je ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 maart 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

RKC tweede helft, AZ
RKC wil ik niet meetellen, dat is natuurlijk wel 1ste divisie. AZ, tja de uitslag was goed, maar vond je ze echt zo sterk spelen toen? Ik moet zeggen dat we wel wat geluk hadden toen. Begin tegen AZ was wel erg sterk dat geef ik toe.
gabri
 gabri - vrijdag 18 maart 2011 - 19:25   quote  deeplink  
dit is gunstig ik vond dat ajax met de rem erop speelde gingen helemaal geen duels aan ik denk dat ajax vol voor de competitie wil gaan
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 19 maart 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 08:32 schreef Ride het volgende:

[..]

onderstaande komt van een column van http://www.afcasupportersclub.nl/scripts/columns.asp

We hebben nu zon beetje alle smaken wel gehad: dinsdag om 20:45, woensdag om 19:00, 19:45, 20:00 en 20:45, donderdag om 18:45, 20:45 en 21:05, vrijdag om 20:45, zaterdag om 18:45, 20:00 en 20:45, zondag om 12:30, 14:30 en 16:30...
Dat zijn dus vijftien verschillende aanvangstijden na 25 gespeelde thuiswedstrijden! "Er is ooit besloten om de laatste twee competitierondes op zondagmiddag half drie te spelen. Eerlijker en spannender! Dus waarom niet het hele seizoen? We hebben nu veertien competitiewedstrijden achter de rug, slechts eentje daarvan was zondagmiddag half drie!"

Dit is iets wat ik al veel vaker heb geroepen. Al die achterlijke aanvangstijdstippen maken het voor de supporters niet leuker. Dit allemaal door die klote commercie. Een voetbalwedstrijd in de Eredivisie hoort gewoon gespeeld te worden op zondagmiddag 14:30 uur en niet op al die andere onmogelijke tijdstippen. Maar ja het is vechten tegen de bierkaai. Het zal nooit veranderen en er zullen alleen maar meer gekke tijden bijkomen. Moet niet verbaast staan te kijken als staat een speelronde in de Eredivisie 9 verschillende tijdstippen kent zodat ze alles achter elkaar kunnen uitzenden.

Against Modern Football!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 maart 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 20:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dit is iets wat ik al veel vaker heb geroepen. Al die achterlijke aanvangstijdstippen maken het voor de supporters niet leuker. Dit allemaal door die klote commercie. Een voetbalwedstrijd in de Eredivisie hoort gewoon gespeeld te worden op zondagmiddag 14:30 uur en niet op al die andere onmogelijke tijdstippen. Maar ja het is vechten tegen de bierkaai. Het zal nooit veranderen en er zullen alleen maar meer gekke tijden bijkomen. Moet niet verbaast staan te kijken als staat een speelronde in de Eredivisie 9 verschillende tijdstippen kent zodat ze alles achter elkaar kunnen uitzenden.

Against Modern Football!!
100% EENS Amsterdammer, de poen gaat voor alles....
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 20 maart 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:38 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ga lekker met jullie!!!! :)
ja zeker en in war voor europees tournooi speelde jullie ook al weer mee??
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 20 maart 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:48 schreef PETER111 het volgende:
Lijkt me duidelijk dat we een nieuwe linksback nodig hebben. De Zeeuw valt ook weer erg tegen, we verliezen de strijd (als je het zo kan noemen) op het middenveld simpel. Voordeel is wel dat we ons nu op de competitie kunnen richten. Ik hoop op het doorgaan van twunte en pssv
eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spartak Moskou - AFC Ajax (Europa Leauge , do 17-03-2011 , 19:00): 3 - 0

0.0125548