|
|
MMM
|
|
|
quote:Leden van Het Legioen kunnen vanaf 10 maart (vandaag) een stem uitbrengen voor het ontwerp van de seizoenkaart 2011/2012. Op www.hetlegioen.nl staan drie voorstellen waaruit supporters kunnen kiezen. Dit kan tot en met donderdag 17 maart. Op vrijdag 18 maart zal Feyenoord bekend maken welk ontwerp de voorkeur van supporters geniet. Overigens zal dit ontwerp niet alleen de nieuwe seizoenkaart sieren, maar wordt het tevens het uiterlijk van de nieuw in te voeren Legioen Clubkaart. Deze nieuwe kaart is gratis voor alle leden van Het Legioen en biedt onder andere voorrang op de kaartverkoop voor thuiswedstrijden. Ik twijfel tussen 1 en 2.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dan kies ik drie....
Rot toch op met die schijn inspraak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1of3 op de tweede staan mensen niet op die er wel op moeten, kaart te klein. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Kunnen ze niet gewoon een kaart maken met de mooiste afbeelding uit het 'help ons met mooie vrouwen' topic |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik mis Babovic ook op de kaart Stylzz, ben het helemaal met je eens!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Optie 3; de eerste vind ik niet specifiek mooi, de tweede mist meerdere belangrijke personen, de derde is gewoon strak en modern. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoi hoi en volgende week de cursus erotisch kleien,en alles wat je met een komkommert kan doen. Waar gaat dit over,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
doe maar 1, 3 is wat saai en bij 2 kun je er nog wel 10 bij opzetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik kies nummer 7
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Een fysieke kaart is gedateerd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Waar blijft de Irisscan of de club chip die onder de huid wordt geplaatst. Of een streepjescode tattoo. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
wel inspraak op zoiets onbelangrijks als hoe een seizoenskaart eruit ziet maar op de shirts mogen we niks aanmerken wat een gekut weer ! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Spijtig
quote:De uitslag van de verkiezing van het ontwerp van de nieuwe Feyenoord seizoenkaart voor het seizoen 2011/2012 is bekend. Legioenleden konden op de website van Het Legioen hun stem uitbrengen op één van de drie ontwerpen. Het ontwerp waarin de beeltenissen van onder meer Coen Moulijn, Giovanni van Bronckhorst en John de Wolf zijn verwerkt kreeg uiteindelijk ruim de helft van het aantal stemmen. De stemming sloot afgelopen donderdag.
Het winnende ontwerp zal niet alleen de nieuwe seizoenkaart sieren, maar wordt het tevens het uiterlijk van de nieuw in te voeren Legioen Clubkaart. Deze nieuwe kaart is gratis voor alle leden van Het Legioen en biedt onder andere voorrang op de kaartverkoop voor thuiswedstrijden. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|