|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 15:11 schreef Hasjkoph het volgende:KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUTKUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT kut? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
man man man waar zijn we mee bezig?? het is fucking Willem II !!! |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
gelukkig wist ik al dat we geen kampioen meer werden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De nummer laatst willem2 speelt ons Ajax helemaal van de mat, Willem2 staat 300% terecht voor en wint op basis van inzet en strijd, we mogen van geluk spreken, dat het geen 2-0 is.
Alles en iedereen staat volkomen verkeerd bij Ajax, Alder en Vertongen spelen hun slechtste wedstrijd van het seizoen, en hebben beiden helemaal niks goed gedaan. Ebecilio speelt ook heel slecht, erg jammer want daar valt wel degelijk wat te halen..
Het is trouwens triest hoevaak, er bij Ajax in de diepte spelers vrij staan, maar dat er toch weer achteruit wordt gekozen, een balletje tussndoor op het middenlveld wordt vrijwel nooit gegeven, dit zie je trouwens vaker bij Ajax.
Ondanks dat hij twee kansen mist, zijn het wel hele knappe loopacties van de Zeeuw, en ik vind hem dan ook een van de beteren bij Ajax. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Hoeveel kansen wil die de Zeeuw krijgen??? Waarom word er steeds naar achter gespeeld.Ebicillio ook waardeloos.Lekkere fout toby en verhoeven. Bij steek had dit nooit gebeurt.Slecht slecht slecht. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 15:20 schreef remco k het volgende:De nummer laatst willem2 speelt ons Ajax helemaal van de mat, Willem2 staat 300% terecht voor en wint op basis van inzet en strijd, we mogen van geluk spreken, dat het geen 2-0 is. Alles en iedereen staat volkomen verkeerd bij Ajax, Alder en Vertongen spelen hun slechtste wedstrijd van het seizoen, en hebben beiden helemaal niks goed gedaan. Ebecilio speelt ook heel slecht, erg jammer want daar valt wel degelijk wat te halen.. Het is trouwens triest hoevaak, er bij Ajax in de diepte spelers vrij staan, maar dat er toch weer achteruit wordt gekozen, een balletje tussndoor op het middenlveld wordt vrijwel nooit gegeven, dit zie je trouwens vaker bij Ajax. Ondanks dat hij twee kansen mist, zijn het wel hele knappe loopacties van de Zeeuw, en ik vind hem dan ook een van de beteren bij Ajax. De Zeeuw goed om zn loopacties???? Als hij ze dr in schoot misschien maar nu nee heel AJAX is waardeloos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 15:23 schreef Guyt het volgende:Hoeveel kansen wil die de Zeeuw krijgen??? Waarom word er steeds naar achter gespeeld.Ebicillio ook waardeloos.Lekkere fout toby en verhoeven. Bij steek had dit nooit gebeurt.Slecht slecht slecht. Heel zak om te zeggen dat dit bij Steek nooit gebeurt was, de fout wordt namelijk al veel eerder gemaakt, en niet bij die afvallende bal.. Ajax mag tegen Willem 2 NOOIT in zo'n positie terecht komen.
Verder heb je wel gelijk, het is echt dramatisch.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 15:24 schreef Guyt het volgende:[..] De Zeeuw goed om zn loopacties???? Als hij ze dr in schoot misschien maar nu nee heel AJAX is waardeloos. Onzin, hij komt tenminste in deze positie, ja hij moet er minimaal 1 maken, vorige week deed hij dat wel, andere middenvelders komen niet in deze positie en dus is dat een kwaliteit en doet hij dat heel goed. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
ik vind anita de enige redelijke vandaag.de rest speelt zwaar kut. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind Anita ook heel slecht vandaag, geen schim met afgelopen donderdag, kiest vandaag veel te vaak voor de optie achteruit terwijl hij vooruit kan spelen, doet hij wel vooruit spelen, sta je veel sneller in de 16 van de tegenstander... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 15:20 schreef remco k het volgende:De nummer laatst willem2 speelt ons Ajax helemaal van de mat, Willem2 staat 300% terecht voor en wint op basis van inzet en strijd, we mogen van geluk spreken, dat het geen 2-0 is. Alles en iedereen staat volkomen verkeerd bij Ajax, Alder en Vertongen spelen hun slechtste wedstrijd van het seizoen, en hebben beiden helemaal niks goed gedaan. Ebecilio speelt ook heel slecht, erg jammer want daar valt wel degelijk wat te halen.. Het is trouwens triest hoevaak, er bij Ajax in de diepte spelers vrij staan, maar dat er toch weer achteruit wordt gekozen, een balletje tussndoor op het middenlveld wordt vrijwel nooit gegeven, dit zie je trouwens vaker bij Ajax. Ondanks dat hij twee kansen mist, zijn het wel hele knappe loopacties van de Zeeuw, en ik vind hem dan ook een van de beteren bij Ajax. Eens! Dit is onwaarschijnlijk slecht. Ik kan mijn ogen echt niet geloven, het lijkt er waarempel wel op of Ajax de nummer 18 van de eredivisie is en dat Willem II strijdt voor het kampioenschap. Kijk, of er nou mensen zijn die het niet leuk vinden, dat maakt me niet uit, maar dit is nou zo'n wedstrijd waarin je jouw "helden" zonder pardon wilt uitfluiten: geen strijd, geen passie, geen bezieling, geen flair, geen gogme, helemaal niks!! Schandalig! Waar is Cvitanich?? Er moet een (echte) spits staan en geen middenvelders die in die vacature voorzien. Ik vind dat een uitermate slechte tactiek van Frank de Boer. Sorry, maar zo is het wel. Ik heb Frank hoog zitten, maar je hoeft niet alles goed te vinden wat hij doet. Je kunt niet zonder echte spits spelen. Je zag het donderdagavond ook. Soms pakt een middenvelder het op, zoals vorige week zondag tegen AZ, maar dat kun je niet elke wedstrijd van hen verwachten. Kom op Frank, ga praten met El Hamdaoui. We hebben hem echt nodig! Of Cvitanch. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 15:24 schreef remco k het volgende:[..] Heel zak om te zeggen dat dit bij Steek nooit gebeurt was, de fout wordt namelijk al veel eerder gemaakt, en niet bij die afvallende bal.. Ajax mag tegen Willem 2 NOOIT in zo'n positie terecht komen. Verder heb je wel gelijk, het is echt dramatisch.... Ik denk dat Stekelenburg de bal gewoon klemvast zou hebben gehad. Wil hier ook niet Jeroen de schuld geven want het begint al bij Toby maar nogmaals heel AJAX is bagger. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
dan cvitanich!!!!!! en waar blijft die lodeiro nou? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
hoppaa!! haha die ozbilic |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ok, dit is een start.. Nu de rest nog.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Zo, gelijk nog 2 erbij knallen. Wedstrijd op slot en met gierende banden terug naar Amsterdam |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Weer een penalty niet gegeven :(:( |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Kuch, ik heb geloof ik eerder al gewaarschuwd deze week. Één sterke pot en daarna is het weer kudt met peren.
http://forum.headliner.nl/topic-20643/p2/#470951
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
wordt je knap flauw van zeg.wat een kutwedstrijd!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Maar El Hamdaoui hebben we niet nodig hoor... |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Pcies, poot stijf houden en lekker gelijkspelen tegen de nummer laatst. Klasse Frank! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Dit soort potten hebben we ook gespeeld met EL Hamdaoui hoor. Deze wedstrijd tekent wat mij betreft de jonge ploeg die Ajax is. De ene wedstrijd super, de andere heel slecht. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Fijne schwalbe van Vertonghen ook... wat een lage kudtstreek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
schamen is het juiste woord bij deze pot! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 16:00 schreef Ikke_tik het volgende:Pcies, poot stijf houden en lekker gelijkspelen tegen de nummer laatst. Klasse Frank! En dan noemde jij mij een droeftoeter toen ik het er niet mee eens was dat er alweer gezeken werd op de trainer ?? |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 16:01 schreef Oceanu het volgende:Dit soort potten hebben we ook gespeeld met EL Hamdaoui hoor. Deze wedstrijd tekent wat mij betreft de jonge ploeg die Ajax is. De ene wedstrijd super, de andere heel slecht. zo gaat het al 7 jaar oceanu! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 16:01 schreef Oceanu het volgende:Deze wedstrijd tekent wat mij betreft de jonge ploeg die Ajax is. De ene wedstrijd super, de andere heel slecht. Heeft geen ruk met jonge ploeg te maken, maar alles met wedstrijdinstelling. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
ik zou ook niet weten wie een goal zou moeten maken vanmiddag nog? |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
missch een eigen goal van swinkels? |
|
|
|
|
bird
|
|
|
gevalletje gemakzucht dit kost je de titel |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: ben ik niet helemaal met je eens bird!Titel is verkocht! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Gevalletje misplaatste arrogantie, van zowel spelers als staf. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Ik weet het !! Vertonghen !!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
hahaha hoe triest is het met ajax? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Die had vanwege die schwalbe in de kleedkamer horen te zitten... |
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
Ik zit voor Ajax en Twente beide. Ajax komt nu eindelijk op voorsprong. Twente heeft hele grote kansen tegen gehad tegen VVV en zwijnt drie keer. Heeft Twente via Jansesen een wanhoopspoging, scoren ze ook nog bijna.. bal op de paal, bal stuitert op de doellijn en verdwijnt gelukkig niet in het doel.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
komen tot nu toe goed weg |
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
Heb echt het gevoel dat Ajax de winst ook nog gaat verspelen.. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
hoeveel staat twente dan? |
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
Bal op de lat van VVV van wel 35 meter!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 16:00 schreef Ikke_tik het volgende:Pcies, poot stijf houden en lekker gelijkspelen tegen de nummer laatst. Klasse Frank! wat een eikel ben jij zeg. deze wedstrijden heb je er gewoon tussen. frank is een goede trainer en kan er niks aan doen dat vertongen en alderweireld de hele wedstrijd slecht spelen.
of moet hij oleguer er soms inzetten ??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|