BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - AFC Ajax (zo 13-03-2011 , 14:30): 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 maart 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Potius sero quam numquam
"Liever laat dan nooit"
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:15 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Pfff, laatste 10 of 5 minuten, maakt het wat uit? Of liever gezegd, was het voor zowel Ajax als Twente verdiend? ;-)
Gaat het daarom dan??? Verdiend telt niet aan het einde van het seizoen...
Ride
 Ride - zondag 13 maart 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Nee in dat geval hadden wij er al minimaal 5 moeten winnen de laatste 7 jaar.

Hahahahahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 maart 2011 - 17:51   quote  deeplink  
de punten zijn binnen, niet goed gespeeld tegen de nummer laatst (onderschatting, concentratie??)maar wel gewonnen!!!
Ride
 Ride - zondag 13 maart 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Precies
Pietje
 Pietje - zondag 13 maart 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:51 schreef Ronald 1960 het volgende:
de punten zijn binnen, niet goed gespeeld tegen de nummer laatst (onderschatting, concentratie??)maar wel gewonnen!!!
:-)
Ride
 Ride - zondag 13 maart 2011 - 18:21   quote  deeplink  
die pisboeren HahahahahahahaHahahahahahaha
Pietje
 Pietje - zondag 13 maart 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 18:21 schreef Ride het volgende:
Ja!! Dat schreef ik zojuist in het topic "Het Ajax café" !!!
alibabba
 alibabba - zondag 13 maart 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 18:21 schreef Ride het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
alibabba
 alibabba - zondag 13 maart 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Sorry, heb de slappe lach...
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 12:26 schreef remco k het volgende:
Als we maar winnen.

PSV moet uit bij NEC, en ik verwacht dat daar punten verloren gaan worden... TWente wint wel van VVV
Had ik maar een lot gekocht vandaag....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 maart 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Aankomende zondag wordt naar mijn idee beslissend
Ride
 Ride - zondag 13 maart 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 18:30 schreef alibabba het volgende:
Sorry, heb de slappe lach...
15 mei wil ik de hele thuiswedstrijd tegen Twente achterover kunnen zitten in het stadion en gewoon genieten van onze club die de week ervoor de beker gewonnen heeft en de week daarvoor de titel.
Mooiste middag sinds 2004 wordt dit.
De dubbel man, en ik ben erbij
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 maart 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 20:05 schreef Ronald 1960 het volgende:
Aankomende zondag wordt naar mijn idee beslissend
Daarmee zeg je eigenlijk dat Ajax geen kampioen gaat worden, want Ajax kan volgend weekend nog geen koploper zijn.

Ik denk dat het nog een tijdje gaat duren voordat het beslist is. De verschillen zijn gewoon te klein en Twente moet nog tegen Ajax, PSV moet nog tegen Twente. Dat zijn wel bepalende duels. Volgend weekend dus nog niet.
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 20:20 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Daarmee zeg je eigenlijk dat Ajax geen kampioen gaat worden, want Ajax kan volgend weekend nog geen koploper zijn.

Ik denk dat het nog een tijdje gaat duren voordat het beslist is. De verschillen zijn gewoon te klein en Twente moet nog tegen Ajax, PSV moet nog tegen Twente. Dat zijn wel bepalende duels. Volgend weekend dus nog niet.
Ik denk dat het wel degelijk bepalend wordt voor Ajax, simpelweg omdat Ajax in staat moet zijn, om na Ado, alles te winnen tot aan Twente thuis. Ado uit is momenteel gewoon een hele moeilijke wedstrijd voor Ajax, mocht Ajax verliezen, dan is het ook direct over..
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
En het resterende programma os voor zowel psv als Twente op papier moeilijker dan dat van Ajax...
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 13 maart 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Op papier telt niet, Remco. ;-)
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 13 maart 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Oh ja, niet om persé m'n gelijk te willen halen, check vanaf 4:50 http://www.youtube.com/watch?v=C9Uvak64_sM Vertonghen wordt dus niet geraakt. Zijn voet is al omhoog voordat de overtreding ingezet wordt.
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 21:12 schreef Ikke_tik het volgende:
Oh ja, niet om persé m'n gelijk te willen halen, check vanaf 4:50 http://www.youtube.com/watch?v=C9Uvak64_sM Vertonghen wordt dus niet geraakt. Zijn voet is al omhoog voordat de overtreding ingezet wordt.
Hij wordt wel degelijk geraakt, zijn voet gaat juist omhoog, omdat hij geraakt wordt. Dus je gelijk heb je niet gehaald...
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 21:07 schreef Ikke_tik het volgende:
Op papier telt niet, Remco. ;-)
Op papier is het enige dat telt, daar staat uiteindelijk wie de kampioen is....
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 maart 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel degelijk bepalend wordt voor Ajax, simpelweg omdat Ajax in staat moet zijn, om na Ado, alles te winnen tot aan Twente thuis. Ado uit is momenteel gewoon een hele moeilijke wedstrijd voor Ajax, mocht Ajax verliezen, dan is het ook direct over..
Daar geloof ik dus niet in. Als Ajax van ADO verliest, dan kunnen ze de week erop gelijk weer inlopen omdat PSV en Twente tegen elkaar moeten. Daarom zal het nog even duren voordat een ploeg echt gaat afhaken.
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 21:30 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus niet in. Als Ajax van ADO verliest, dan kunnen ze de week erop gelijk weer inlopen omdat PSV en Twente tegen elkaar moeten. Daarom zal het nog even duren voordat een ploeg echt gaat afhaken.
Het gaat erom, dat je dan te afhankelijk wordt, stel dat PSV van Twente wint, dan is dat het einde voor onze titel aspiraties als Ajax verliest bij Ado..

Hoe dan ook, we gaan het meemaken....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - AFC Ajax (zo 13-03-2011 , 14:30): 1 - 3

0.0064008