BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg weken uitgeschakeld

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Stekelenburg gebroken duim
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zaterdag 12 maart 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Maarten Stekelenburg heeft zaterdag tijdens de training de duim van zijn rechterhand gebroken. De doelman van Ajax is daardoor zeker vier tot zes weken uitgeschakeld. Aanvoerder Stekelenburg mist daardoor sowieso de komende wedstrijden. Keeper Ronald Graafland is inmiddels aan de selectie toegevoegd.
Kenneth Vermeer is de komende weken nog niet inzetbaar. De doelman, die herstelt van zijn achillespeesblessure, heeft inmiddels de training hervat, maar is voorlopig nog niet wedstrijdfit.

Kut... Nu spelen we dus 6 weken met die bolle......
derde ster
 derde ster - zaterdag 12 maart 2011 - 15:55   quote  deeplink  
dit is slecht nieuws van je thomas
sebas79
 sebas79 - zaterdag 12 maart 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Dat is wel heel slecht nieuws zeg .....
Ajx
 Ajx - zaterdag 12 maart 2011 - 15:58   quote  deeplink  
verschrikkelijk nieuws, maar dan moeten we het nu met jeroentje doen, en die kan gelukkig ook goed keepen!! maar wel hopen dat hij erg snel terug komt....
derde ster
 derde ster - zaterdag 12 maart 2011 - 16:00   quote  deeplink  
gewoon zorgen dat er weinig kansen vallen voor de tegenstanders.;)
Blade85
 Blade85 - zaterdag 12 maart 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:00 schreef derde ster het volgende:
gewoon zorgen dat er weinig kansen vallen voor de tegenstanders.;)
Zoals donderdag??:P ach ja jeroentje is best goed en vermeer is ook op de weg terug
cvita
 cvita - zaterdag 12 maart 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Klote !
derde ster
 derde ster - zaterdag 12 maart 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:02 schreef Blade85 het volgende:

[..]

Zoals donderdag??:P ach ja jeroentje is best goed en vermeer is ook op de weg terug
hahah precies zoals donderdag!en jeroentje kan ook wel balletjes stoppen hoor!maar toch in deze periode maarten missen komt wel hard aan!
Ride
 Ride - zaterdag 12 maart 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Kut klote fok

Dan maar meer scoren dan de tegenstander
Ajx
 Ajx - zaterdag 12 maart 2011 - 16:06   quote  deeplink  
ik denk toch dat jeroentje die bal had gepakt van afgelopen donderdag, als hij in de goal staat en zijn armen uitstrekt, heeft hij hem al bijna!! nee, maar verhoeven kan echt goed keppen(en beter als vermeer)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 16:09   quote  deeplink  
KUUUUUUUUUUUUUUT
Dag kampioenschap!
Niet dat ik dacht dat we nog een kans zouden hebben.. Maar nu is het zeker..
Zonder Maarten gaan we af.. En dag Europa League, want met Jeroen Verhoeven gaan we dit echt niet redden..
Blade85
 Blade85 - zaterdag 12 maart 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:04 schreef derde ster het volgende:

[..]

hahah precies zoals donderdag!en jeroentje kan ook wel balletjes stoppen hoor!maar toch in deze periode maarten missen komt wel hard aan!
zeker het is heel vervelend. Maar ik vind niet dat we zo een zwaar programma hebben. die moeten we ook zonder maarten wel doorkomen. en dan issie er de laatste paar wedstrijden wanneer het allemaal beslist word weer gewoon bij.
derde ster
 derde ster - zaterdag 12 maart 2011 - 16:10   quote  deeplink  
juist liever nu dan over 6 weken denk ik dan maar
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:06 schreef Ajx het volgende:
ik denk toch dat jeroentje die bal had gepakt van afgelopen donderdag, als hij in de goal staat en zijn armen uitstrekt, heeft hij hem al bijna!! nee, maar verhoeven kan echt goed keppen(en beter als vermeer)
Niet mee eens..
derde ster
 derde ster - zaterdag 12 maart 2011 - 16:12   quote  deeplink  
ik vind vermeer ook beter ,maar het is gewoon niet anders momenteel hasjkoph
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:12 schreef derde ster het volgende:
Sja.. Nu is trouwens Graafland mee.. Neem dan tenminste een jeugdspeler mee!
Bizot ofzo...

Maarja.. Willem II kunnen we met Verhoeven makkelijk aan. Maar Spartak gaat hem niet worden, ADO gaat hem niet worden. Nec en Heracles moeten we hebben, maar Groningen wordt nu ook lastig denk ik..

1 woord: KUT!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 12 maart 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:12 schreef derde ster het volgende:
Wanneer doet die weer mee?
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Denk dat het heel erg overdreven is om te zeggen dat we een aantal clubs nu niet kunnen hebben. Ajax speelt vrijwel alles op de helft van de tegenstander, en krijgt per wedstrijd de laatste weken maar weinig kansen tegen (psv uitgezonderd).

Hoe dan ook is het wel heel erg jammer en klote dat hij er 6 weken uit is.

Maar misschien dat hij nu wel bij Ajax blijft komend seizoen, de aandacht zal nu in ieder geval wel minder worden..
vakkie----p
 vakkie----p - zaterdag 12 maart 2011 - 16:41   quote  deeplink  
keeper van ajaks met een buik net zo groot als jol een schande
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:39 schreef remco k het volgende:
Denk dat het heel erg overdreven is om te zeggen dat we een aantal clubs nu niet kunnen hebben. Ajax speelt vrijwel alles op de helft van de tegenstander, en krijgt per wedstrijd de laatste weken maar weinig kansen tegen (psv uitgezonderd).

Hoe dan ook is het wel heel erg jammer en klote dat hij er 6 weken uit is.

Maar misschien dat hij nu wel bij Ajax blijft komend seizoen, de aandacht zal nu in ieder geval wel minder worden..
Is ook zo, maar Stekelenburg heeft ons zo vaak gered met geweldige reddingen, waarvan ik denk dat Verhoeven ze niet kan hebben.

Trouwens Veronghen wordt nu toch gewoon aanvoerder?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:41 schreef vakkie----p het volgende:
Waarom maak jij je druk over onze keeper?
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Wie is Jol??
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is ook zo, maar Stekelenburg heeft ons zo vaak gered met geweldige reddingen, waarvan ik denk dat Verhoeven ze niet kan hebben.

Trouwens Veronghen wordt nu toch gewoon aanvoerder?
denk het wel ja...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie is Jol??
Lol
sebas79
 sebas79 - zaterdag 12 maart 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Idd , of hij nou goed kan keepen of niet ! Vind het echt niet kunne voor iemand die aan topsport doet , en zeker niet bij AJAX
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:46 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Idd , of hij nou goed kan keepen of niet ! Vind het echt niet kunne voor iemand die aan topsport doet , en zeker niet bij AJAX
Misschien is het erfelijk en kan hij er niks aan doen??
Ik heb het zelf ook, alleen ben ik facking mager.. Ik kan eten wat ik wil maar kom amper aan.
En boeiend als hij de komende tijd goed keept, hoor je mij niet klagen.
vakkie----p
 vakkie----p - zaterdag 12 maart 2011 - 16:49   quote  deeplink  
kijk nog enkele die het wel snappen jullie schreeuwen toch de beste de grootste te zijn en dan met zoon keeper komen of het nu de eerste of de 30ste keeper is van ajaks kan gewoon niet naar mijn inziens.
Maar tegen woordig als ze een ajaksshirt aan hebben zijn het toppers maakt niet uit of ze dik zijn jaren niet hebben gevoetbalt(mido) maar het zijn in jullie ogen meteen weer de besten beetje jammer
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 maart 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Ajaks? Wie is of wie zijn dat?
Als je de naam van onze club niet juist kunt spellen, moet je eerst maar even oefenen voordat jij je hier meldt. Oké?
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:49 schreef vakkie----p het volgende:
kijk nog enkele die het wel snappen jullie schreeuwen toch de beste de grootste te zijn en dan met zoon keeper komen of het nu de eerste of de 30ste keeper is van ajaks kan gewoon niet naar mijn inziens.
Maar tegen woordig als ze een ajaksshirt aan hebben zijn het toppers maakt niet uit of ze dik zijn jaren niet hebben gevoetbalt(mido) maar het zijn in jullie ogen meteen weer de besten beetje jammer
Waar staat dat het de besten zijn, jij hebt een vooroordeel over Ajax, en baseerd alles wat je hier post op je eigen gevoel, zonder dat je ook maar iets baseerd op feiten. Maar goed zo zijn de zielige arme scheinheilige kneuzen uit het Oosten nu eenmaal. Kortzichtig als ze zijn, en ook serieus denken dat je een topclub bent, 1 kampioenschap en voorlopig nog lang geen tweede, het voetbal is dit seizoen niet om aan te zien, en het geluk zit jullie gewoon vaak mee..
Je bent nog bijna triester dan jullie vrienden uit Rotterdam...
Zorg nu eerst maar eens dat je 5 jaar lang in de top van Nederland speelt, dan praten we verder..
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 12 maart 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
wat is een ajaks?
Ride
 Ride - zaterdag 12 maart 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Tsja, Ajacied hè
Begrijp je niet.
Net zoals Theo een dronkelap is, Douglas een recidivist, Pruthomo een zenuwlijer.
Luuk zal altijd minder waard zijn dan Siem omdat er een groot verschil is qua club....
1 landstitel en een grote muil die nep-duitsers. Hahahahahahaha

De Nieuwe Beer komt de nul houden, gaat lukken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ajaks? Wie is of wie zijn dat?
Als je de naam van onze club niet juist kunt spellen, moet je eerst maar even oefenen voordat jij je hier meldt. Oké?
GO PIETJE!
Hahah ;)
vakkie----p
 vakkie----p - zaterdag 12 maart 2011 - 17:24   quote  deeplink  
dat is wat jullie meestal pretenderen en wat vroeger ook zo was.
denk dat het meren deel in NL er zo over denkt dus eigengevoel valt wel mee.
en scheinheilig in het oosten wie is er nu bevoordeelt.
en kortzichtig leg me dat ook even uit want daar zijn jullie de best in kijk maar na het aankoop beleid van de laatste jaren noem wielaart mido.
Nee wij zijn een topclub in wording je hebt mij nooit horen zeggen dat we al een topclub zijn maar wanneer ben je een topclub als je enkele decennia's geleden alles hebt gewonnen en de laatste 8 jaar boven in mee draait.
of dat je ieder jaar weer je bugdet vergroot betere spelers kunt aan trekken weer mee doet om de bovenste plaatsen ondanks je je dragende spelers iederjaar weggaat
en je resultaten van het jaar de voor telkens verbettert.
Dan zijn jullie dus nog verder van je 3de ster verwijdert
dus een dode is minder erg, bij jou als een paar woorden wat laat jij kennen
twijvel jij er dus aan dat wij geen 5 jaar reden nou wij groeien iederjaar dus pas maar op dat we in de komende 10 jaar jullie niet voor bij streven en nee jullie historie halen we niet in

maar in het verleden behaalde resultaten bieden GEEN gerantie voor de toekomst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2011 door vakkie----p --
vakkie----p
 vakkie----p - zaterdag 12 maart 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:24 schreef vakkie----p het volgende:
@ remko de kneus

en kortzichtig leg me dat ook even uit want daar zijn jullie de best in kijk maar na het aankoop beleid van de laatste jaren noem wielaart mido.
Nee wij zijn een topclub in wording je hebt mij nooit horen zeggen dat we al een topclub zijn maar wanneer ben je een topclub als je enkele decennia's geleden alles hebt gewonnen en de laatste 8 jaar boven in mee draait.
of dat je ieder jaar weer je bugdet vergroot betere spelers kunt aan trekken weer mee doet om de bovenste plaatsen ondanks je je dragende spelers iederjaar weggaat
twijvel jij er dus aan dat wij geen 5 jaar reden nou wij groeien iederjaar dus pas maar op dat we in de komende 10 jaar jullie niet voor bij streven en nee jullie historie halen we niet in

Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:27 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

Stoer hoor om dat erbij te zetten -_-'
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 maart 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:

Zou jij eerst eens goed Nederlands willen leren schrijven voordat jij je op ons forum komt melden. In je bovenstaande stukje staan ongeveer 250 taalfouten.
Verder ken ik Remco de Kneus niet, maar wel vakkie p(lee). Oké?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zou jij eerst eens goed Nederlands willen leren schrijven voordat jij je op ons forum komt melden. In je bovenstaande stukje staan ongeveer 250 taalfouten.
En nog een keer: GO PIETJE!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2011 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:

Ik heb het niet eens gelezen, je Nederlands is echt van een bedroevend niveau, normaal let ik daar niet eens op, maar dit is echt dramatisch.

Probeer het nog een keer, maar dan letter voor letter, probeer ook een een punt en een hoofdletter te gebruiken.
vakkie----p
 vakkie----p - zaterdag 12 maart 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

sorry piet je hebt gelijk en geen excus maarja Dyslexie
en klop daar staat die P bij ons ook voor
vakkie----p
 vakkie----p - zaterdag 12 maart 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens gelezen, je Nederlands is echt van een bedroevend niveau, normaal let ik daar niet eens op, maar dit is echt dramatisch.

Probeer het nog een keer, maar dan letter voor letter, probeer ook een een punt en een hoofdletter te gebruiken.
ja dat geeft je niveau aan maar dan snap ik het wel zoon beetje met wat voorn niveau doen heb stakkertje toch dat je alleen over de grammitcakan vallen en niet inhoudelijk er over in kunt gaan jonge jonge jonge ik heb met je tedoen
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:49 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

sorry piet je hebt gelijk en geen excus maarja Dyslexie
en klop daar staat die P bij ons ook voor
Jij hebt geen dyslectie, je bent gewoon een analfabeet. Schuil je aub niet achter iets dat je niet hebt, andere normale mensen hebben hier wel echt last van, het is triest dat jij hier op deze manier mee spot..
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:51 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

ja dat geeft je niveau aan maar dan snap ik het wel zoon beetje met wat voorn niveau doen heb stakkertje toch dat je alleen over de grammitcakan vallen en niet inhoudelijk er over in kunt gaan jonge jonge jonge ik heb met je tedoen
En jij durft het in deze post te hebben over mijn niveau??? hahahaha, best grappig eigenijk..

Inhoudelijk valt er zoiezo niet met je te discussieren, je bent hier namelijk enkel maar om te provoceren...
biba1970
 biba1970 - zaterdag 12 maart 2011 - 18:10   quote  deeplink  
vakkie---------p hoe dom ben je als je zoveel taal fouten maakt verbettert verwijdert twijvel jongens het is iemand denk ik wat zijn school niet heeft afgemaakt maar maar maar zoiets laat ik direct links liggen
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 maart 2011 - 18:21   quote  deeplink  
Dit is potverdorie echt klote man. Steek had nu echt de vorm te pakken zoals ie in zich heeft en was voor AJAX een uitermate belangrijke schakel geworden. Shit happens, maar GVD!!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 maart 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En nog een keer: GO PIETJE!
Yes, I will ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 12 maart 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Sterkte voor Steek en laten we met z'n allen achter Jeroen Verhoeven gaan staan want die heeft onze steun ook hard nodig en mag zich nu gaan bewijzen!!

overigens denk ik persoonlijk dat hij het best aardig zal gaan doen
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 maart 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
Sterkte voor Steek en laten we met z'n allen achter Jeroen Verhoeven gaan staan want die heeft onze steun ook hard nodig en mag zich nu gaan bewijzen!!

overigens denk ik persoonlijk dat hij het best aardig zal gaan doen
Ik ben het geheel en al met je eens Ronald. De wedstrijden dat ik Jeroen zag keepen, maakte hij op mij een zeer betrouwbare indruk. Ik heb er wel vertrouwen in!
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het geheel en al met je eens Ronald. De wedstrijden dat ik Jeroen zag keepen, maakte hij op mij een zeer betrouwbare indruk. Ik heb er wel vertrouwen in!
Ik ook wel, en over het algemeen is het ook niet zo dat wij van onze keeper afhankelijk zijn, natuurlijk is Steek heel goed, maar er zijn maar weinig wedstrijden, waar zijn klasse echt nodig is, tegen Moskou zal dat wel het geval zijn, alleen denk ik niet dat we daar uberhaubt doorgaan..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Ik denk ook dat Jeroen het best goed kan doen.
Maar als je kijkt naar al die schoten die Stekelenburg tegenhoud, dan twijfel je heel erg of Verhoeven dat ook aankan, al denk ik van niet.
Stekelenburg heeft meestal vrij weinig te doen, maar de schoten die op hem afkomen lijken soms onhoudbaar, maar die houdt hij toch. Daarom zijn we nog in de race in de EL en de Eredivisie. Maar ik denk niet dat Verhoeven die ballen houdt. Daarom maak ik me zorgen..
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 maart 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ook wel, en over het algemeen is het ook niet zo dat wij van onze keeper afhankelijk zijn, natuurlijk is Steek heel goed, maar er zijn maar weinig wedstrijden, waar zijn klasse echt nodig is, tegen Moskou zal dat wel het geval zijn, alleen denk ik niet dat we daar uberhaubt doorgaan..
Nou... ik weet het zo net nog niet of we kansloos zijn in Moskou. Ik vond die Russen geen sterke indruk maken. Het is dat onze jongens "vergaten" om te scoren. Dat was in mijn ogen het enige dat je de Ajacieden afgelopen donderdag kon verwijten. De verdediging van Spartak zag er wankel uit en die doelman hield wel (erg) veel tegen, maar was zeker niet klemvast. Al die afvallende ballen die in "de zestien" van die keeper terugkwamen... Met een diep spits erbij (Cvitanich?) ... Ik weet het niet... Misschien tegen beter weten in, maar ik denk serieus dat Ajax wel degelijk een gerede kans heeft om door te komen. En onze Jeroen... die gaat het daar doen!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg weken uitgeschakeld

0.0078380