|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:52 schreef Pietje het volgende:[..] Nou... ik weet het zo net nog niet of we kansloos zijn in Moskou. Ik vond die Russen geen sterke indruk maken. Het is dat onze jongens "vergaten" om te scoren. Dat was in mijn ogen het enige dat je de Ajacieden afgelopen donderdag kon verwijten. De verdediging van Spartak zag er wankel uit en die doelman hield wel (erg) veel tegen, maar was zeker niet klemvast. Al die afvallende ballen die in "de zestien" van die keeper terugkwamen... Met een diep spits erbij (Cvitanich?) ... Ik weet het niet... Misschien tegen beter weten in, maar ik denk serieus dat Ajax wel degelijk een gerede kans heeft om door te komen. En onze Jeroen... die gaat het daar doen!! Ik denk echt tegen beter weten in.
Ajax heeft de laatste jaren laten zien, dat het geen prestaties kan leveren , extreme weersomstandiheden... Volgens mij is het daar nu -400, en dus zie ik Ajax niet verder bekeren, natuurlijk heb ik wel hoop, en weet ook dat we niet kansloos zijn, maar we moeten dan zo spelen als afgelopen week, en een snelle goal maken, dat zal goed zijn voor het vertrouwen..
Ach, weet je wat, Ajax gaat gewoon door in Europa, 1-2 overwing voor ons Aller Ajax..... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:24 schreef vakkie----p het volgende:dat is wat jullie meestal pretenderen en wat vroeger ook zo was. denk dat het meren deel in NL er zo over denkt dus eigengevoel valt wel mee. en scheinheilig in het oosten wie is er nu bevoordeelt. en kortzichtig leg me dat ook even uit want daar zijn jullie de best in kijk maar na het aankoop beleid van de laatste jaren noem wielaart mido. Nee wij zijn een topclub in wording je hebt mij nooit horen zeggen dat we al een topclub zijn maar wanneer ben je een topclub als je enkele decennia's geleden alles hebt gewonnen en de laatste 8 jaar boven in mee draait. of dat je ieder jaar weer je bugdet vergroot betere spelers kunt aan trekken weer mee doet om de bovenste plaatsen ondanks je je dragende spelers iederjaar weggaat en je resultaten van het jaar de voor telkens verbettert. Dan zijn jullie dus nog verder van je 3de ster verwijdert dus een dode is minder erg, bij jou als een paar woorden wat laat jij kennen twijvel jij er dus aan dat wij geen 5 jaar reden nou wij groeien iederjaar dus pas maar op dat we in de komende 10 jaar jullie niet voor bij streven en nee jullie historie halen we niet in maar in het verleden behaalde resultaten bieden GEEN gerantie voor de toekomst Die laatste zin moet voor jou wel heel bekend zijn !!!!!!!! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Moskou deze week wordt zeker een probleem, Stekelenburg pakte afgelopen maand echt punten voor Ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2011 door morkanne -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 20:42 schreef morkanne het volgende:Moskou deze week wordt zeker een probleem. Zijn de papieren al aangevraagd om Verhoeven te mogen invoeren in Rusland. (De meeste varkens komen zonder papieren de grens niet over);)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik heb hem aangepast(mijn bericht) omdat ik stop met schelden maar heb het wel helemaal gehad met die pubers |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Grapje, ik heb mijn bericht ook aangepast:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik vond hem niet grappig,je moet nog een hoop leren |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:49 schreef vakkie----p het volgende:kijk nog enkele die het wel snappen jullie schreeuwen toch de beste de grootste te zijn en dan met zoon keeper komen of het nu de eerste of de 30ste keeper is van ajaks kan gewoon niet naar mijn inziens. Maar tegen woordig als ze een ajaksshirt aan hebben zijn het toppers maakt niet uit of ze dik zijn jaren niet hebben gevoetbalt(mido) maar het zijn in jullie ogen meteen weer de besten beetje jammer fock naar je eigen forum...duitser |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Ben geen Ajax fan maar wordt een beetje moe hier van, Vakkie je kan onmogelijk in 10 Ajax voorbij streven. Kijk jij pas 10 jaar voetbal ofzo? Super leuk dat jullie een keer kampioen zijn geworden maar jullie zetten jezelf net zo hoog als Ajax, PSV en Feyenoord maar daar kunnen jullie nog niet bijna aan tippen. Aan alle drie niet en ik mag hopen dat een Ajax met Verhoeven boven Twente komt te staan. Want je kan een keeper wel heel zielig beoordelen omdat hij wat steviger is, maar het is gewoon een uitstekende keeper, die me heel vaak verbaast bij vrijwel onmogelijke ballen en hij is uiteraard niet beter dan Stekelenburg maar ik denk zelfs wel beter dan die bejaarde tweede keeper van jullie. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
maarten.... van harte beterschap.
ja... ik ben Feyenoorder maar ik vind maarten stekelenburg een van de beste keepers van europa.
@vakkie-p. kap nou eens met die onzin.... ja... twente speelt aardig tegenwoordig maar ga eerts maar eens een paar keer kampioen worden, uefa cup winnen enz. dan praten we weer verder. face-it twente is maar een provincie clubje die aardig speelt. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Elke keer komt er wel een provincie club boven drijven die het eventjes goed doet. WillemII was ooit 2e. AZ kampioen en 2e Heerenveen ook een tijd top. Utrecht die een paar bekers leuk meedeed. Vorige eeuw speelde Twente nog eerste divisie, hahaha Daar hebben de top 3 nog nooit gezeten sinds de start van de Eredivisie.
Twente zal de komende jaren leeg lopen en dan is het weer tussen plaats 4 en 10 aan het voetballen. Dat wij 7 jaar geen kampioen zijn betekent nog niet dat we geen topclub meer zijn.
De Nieuwe Beer gaat ons er doorheen slepen de komende 8 wedstrijden. |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
Als Ajax blijft spelen zoals tegen Spartak, komen de successen echt terug. We moeten blij zijn dat Ajax weer speelt zoals het moet. En hoewel ik De Jong een fantastische speler vind, moet er een goalgetter bij. Dan kan De Jong op de plaats van De Zeeuw gaan spelen, met Eriksen en nog een 'type Wouters'. Als Ajax volgend seizoen in staat is om de belangrijkste spelers, onder andere Verthongen, te behouden, zie ik nog wel verassingen komen. Schalke speelt nu de kwartfinale, en is echt niet minder dan Ajax, integendeel. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Laten we nou eens stoppen met het afzeiken van verhoeven om z'n figuur. Het is balen dat de steek eruit ligt, maar verhoeven moet het nu gaan doen, en hij heeft ook vertrouwen nodig. Dan helpt dit forum niet erg. Hij moet het nu gaan doen voor ons aller ajax. En voor de oude mede forummers onder ons: vroeger had ajax ook een kolos in het doel staan, en die was ook bijna onpasseerbaar Piet schrijvers ( de beer van de meer) in z'n goeie tijd ook keeper van het nederlands elftal. en ik moet zeggen dat verhoeven prima invalbeurten heeft gehad, maar die opmerkingen over Keeper Pizza en dergelijke is jammer. Hij moet nu de punten pakken, en dat gaat hij ook doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 11:05 schreef roeliskoel het volgende:Als Ajax blijft spelen zoals tegen Spartak, komen de successen echt terug. We moeten blij zijn dat Ajax weer speelt zoals het moet. En hoewel ik De Jong een fantastische speler vind, moet er een goalgetter bij. Dan kan De Jong op de plaats van De Zeeuw gaan spelen, met Eriksen en nog een 'type Wouters'. Als Ajax volgend seizoen in staat is om de belangrijkste spelers, onder andere Verthongen, te behouden, zie ik nog wel verassingen komen. Schalke speelt nu de kwartfinale, en is echt niet minder dan Ajax, integendeel. De Jong op de plek van de Zeeuw, is heel dom, de Jong heeft niet de dynamiek die de Zeeuw wel heeft. Verdedigend wordt je gewoon 3 stappen minder met de Jong i.p.v. de Zeeuw... Nee hoor, gewoon in de punt laten staan, hij maakt er ook genoeg de afgelopen wedstrijden dat hij in de punt heeft gestaan... |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
nee,dat vind ik ook.De jong zijn enige plekkie waar hij voor in aanmerking komt momenteel is nr 9.Volgend seizoen zie ik het zwaar voor hem in helaas... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 09:49 schreef Ride het volgende:Elke keer komt er wel een provincie club boven drijven die het eventjes goed doet. WillemII was ooit 2e. AZ kampioen en 2e Heerenveen ook een tijd top. Utrecht die een paar bekers leuk meedeed. Vorige eeuw speelde Twente nog eerste divisie, hahaha Daar hebben de top 3 nog nooit gezeten sinds de start van de Eredivisie. Twente zal de komende jaren leeg lopen en dan is het weer tussen plaats 4 en 10 aan het voetballen. Dat wij 7 jaar geen kampioen zijn betekent nog niet dat we geen topclub meer zijn. De Nieuwe Beer gaat ons er doorheen slepen de komende 8 wedstrijden. Mooi gesproken, Ride!! Derhalve + 500.000 ;-) |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
daar gooi ik er nog eens 500.000 bovenop!!!1x landskampioen en al zo,n praat!!!!!!in rusland en amerika hebben ze nog nooit van twente gehoord man..... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 14:09 schreef derde ster het volgende:daar gooi ik er nog eens 500.000 bovenop!!!1x landskampioen en al zo,n praat!!!!!!in rusland en amerika hebben ze nog nooit van twente gehoord man..... De rest van de wereld ook niet hahaha...jammer voor ze dat ze Duitsers zijn |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
vergeet niet die onrust in de verdedeging gistermiddag werd veroorzaakt door verhoeven zeker na de 1-0 wat een blunder was van de ergste soort. gelukkig pakt ajax de draad weer op in de tweede helft en win je de de wedstrijd als nog maar het was onrustig op bijna alle positie's. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:09 schreef Hasjkoph het volgende:KUUUUUUUUUUUUUUT Dag kampioenschap! Niet dat ik dacht dat we nog een kans zouden hebben.. Maar nu is het zeker.. Zonder Maarten gaan we af.. En dag Europa League, want met Jeroen Verhoeven gaan we dit echt niet redden.. Idd :( wat een kutzooi Seizoen naar de klote, terwijl het er zo goed uitzag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 09:21 schreef verbrande harry het volgende:vergeet niet die onrust in de verdedeging gistermiddag werd veroorzaakt door verhoeven zeker na de 1-0 wat een blunder was van de ergste soort. gelukkig pakt ajax de draad weer op in de tweede helft en win je de de wedstrijd als nog maar het was onrustig op bijna alle positie's. Onrustig was het zeker, En ja Verhoeven maakt die fout, maar Alder en VErtongen maken de eerste grote fout. En deze gasten moeten ook zelf goed kunnen presteren, en moge niet altijd afhankelijk zijn van Steek.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:24 schreef vakkie----p het volgende:dat is wat jullie meestal pretenderen en wat vroeger ook zo was. denk dat het meren deel in NL er zo over denkt dus eigengevoel valt wel mee. en scheinheilig in het oosten wie is er nu bevoordeelt. en kortzichtig leg me dat ook even uit want daar zijn jullie de best in kijk maar na het aankoop beleid van de laatste jaren noem wielaart mido. Nee wij zijn een topclub in wording je hebt mij nooit horen zeggen dat we al een topclub zijn maar wanneer ben je een topclub als je enkele decennia's geleden alles hebt gewonnen en de laatste 8 jaar boven in mee draait. of dat je ieder jaar weer je bugdet vergroot betere spelers kunt aan trekken weer mee doet om de bovenste plaatsen ondanks je je dragende spelers iederjaar weggaat en je resultaten van het jaar de voor telkens verbettert. Dan zijn jullie dus nog verder van je 3de ster verwijdert dus een dode is minder erg, bij jou als een paar woorden wat laat jij kennen twijvel jij er dus aan dat wij geen 5 jaar reden nou wij groeien iederjaar dus pas maar op dat we in de komende 10 jaar jullie niet voor bij streven en nee jullie historie halen we niet in maar in het verleden behaalde resultaten bieden GEEN gerantie voor de toekomst Moet wel lachen om de reacties die je krijgt.
Ik hou van feitjes en geef er ook mijn gevoel aan. - Twente een topclub in wording... Ja, ze proberen het en ik hoop dat het ze lukt, want dat komt ten goede van de eredivisie. Ik hou wel van concurenten, zeker nu Feyenoord al zo lang weg is. - Dacht je dat wij het eens waren met het aankoopbeleid van de laatste jaren? Hoor je ons dat zeggen. Nee we zijn het er niet mee eens en dat zal moeten worden verbeterd. - Een topclub wordt je door over een zeer lange tijd redelijk constant te presteren en meerdere grote successen te boeken en naam en indruk te maken in de wereld. Daarbij moet je zorgen dat je altijd in de top mee moet kunnen draaien. Ajax is zo'n club. Als Nederlander mag je best trots zijn op Ajax en alles wat ze hebben bereikt. Ik heb het nog niet eens over de talenten die ze hebben voortgebracht, zoals: Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Sneijder, V/d Sar, jezus ik kan zo wel doorgaan.
Ik ben ook trots op Twente als ze het in Europa goed doen, maarja Twente heeft zich nog lang niet bewezen dat het mee kan doen voor altijd in de top, maar wat niet is kan nog komen. Maar wat als het monster is verdwenen? Wat gaat er dan gebeuren met Twente? Aan de top komen is makkelijker dan aan de top blijven. Ajax weet wat het is om hoogtepunten en dieptepunten te kennen, maar we staan er nog steeds. Twente gaat na een diep dal weer omhoog, maar voor hoelang?
Waarom die haatgevoelens tegen Ajax? Zijn wij zo arrogant? Wees blij dat Ajax er is, want als Twente kampioen is geworden, dan vragen mensen zich af wat Twente is, dan vertel je een voetbal club. Van welke competitie zijn ze kampioen geworden, als je dan zegt de "eredivisie" dan weet nog niemand waar je over praat. Als je zegt dat ze kampioen zijn geworden in een competitie waar Ajax ook in speelt, dan zeggen ze Waaauuuuw dat is knap. Dan moeten ze wel een heel goed team hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 13:51 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Moet wel lachen om de reacties die je krijgt. Ik hou van feitjes en geef er ook mijn gevoel aan. - Twente een topclub in wording... Ja, ze proberen het en ik hoop dat het ze lukt, want dat komt ten goede van de eredivisie. Ik hou wel van concurenten, zeker nu Feyenoord al zo lang weg is. - Dacht je dat wij het eens waren met het aankoopbeleid van de laatste jaren? Hoor je ons dat zeggen. Nee we zijn het er niet mee eens en dat zal moeten worden verbeterd. - Een topclub wordt je door over een zeer lange tijd redelijk constant te presteren en meerdere grote successen te boeken en naam en indruk te maken in de wereld. Daarbij moet je zorgen dat je altijd in de top mee moet kunnen draaien. Ajax is zo'n club. Als Nederlander mag je best trots zijn op Ajax en alles wat ze hebben bereikt. Ik heb het nog niet eens over de talenten die ze hebben voortgebracht, zoals: Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Sneijder, V/d Sar, jezus ik kan zo wel doorgaan. Ik ben ook trots op Twente als ze het in Europa goed doen, maarja Twente heeft zich nog lang niet bewezen dat het mee kan doen voor altijd in de top, maar wat niet is kan nog komen. Maar wat als het monster is verdwenen? Wat gaat er dan gebeuren met Twente? Aan de top komen is makkelijker dan aan de top blijven. Ajax weet wat het is om hoogtepunten en dieptepunten te kennen, maar we staan er nog steeds. Twente gaat na een diep dal weer omhoog, maar voor hoelang? Waarom die haatgevoelens tegen Ajax? Zijn wij zo arrogant? Wees blij dat Ajax er is, want als Twente kampioen is geworden, dan vragen mensen zich af wat Twente is, dan vertel je een voetbal club. Van welke competitie zijn ze kampioen geworden, als je dan zegt de "eredivisie" dan weet nog niemand waar je over praat. Als je zegt dat ze kampioen zijn geworden in een competitie waar Ajax ook in speelt, dan zeggen ze Waaauuuuw dat is knap. Dan moeten ze wel een heel goed team hebben. Nou denk dat wij het in ''wording'' al hebben we bewezen.
Waar kan ik aan zien dat jullie het niet eens zijn met het beleid, als je dan kijkt hoe feyenoord(supporters) van de herik heeft weg gejaagd heb ik bij jullie niet gezien dat jullie zo je afkeur maken richting de gang van zaken bij jullie club.
Klopt we zijn nog lang geen topclub en als er geen eerlijk beleid komt vanuit de fifa zullen wij nooit de succes halen wat jullie hebben maar de laatste 7 jaar verbeteren wij onze succes ieder jaar. Zeker europees bizar wat ajax heeft bereikt(en echt kloten dat er niet 3 nl teams door zijn en datmeen ik). Maar in de tijd ajax zich heeft bewezen wil je toch hoop ik niet verglijken met de tijd dat wij ons moeten bewijzen. Voor hoelang we groeien ierder jaar en ook de komende jaren worden wij groter finacieel, supporters en betere spelers. Daar mogen wij nog niet in jullie schaduw staan aan spelers wat jullie hebben opgeleid.
Die haatgevoelens ja de grootste, de arogantie maar vooral het denken bij jullie dat jullie nog zo goed zijn als decennias geleden maar eurpoees stellen jullie net als ons niks meer voor. kijk daarom die haat gevoelens....dan vragen mensen zich af wat Twente is, dan vertel je .............. Het in wording zijn jullie maar het blijven in NL denk wat het lukt alleen europees stellen jullie niks meer voor.
Oja en qua ome joop jullieen alle andere clubs in NL mogen hopen dat ze nog ooit zoon voorzitter kunnen krijgen,maar ja jullie hebben liever zoon voorzitter die zich belangrijker vind als de club. |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
super he dikke in de goal alleen psv nog maar die pakken WIJ thuis wel weer de schaal na enschedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 19:34 schreef vakkie----p het volgende:super he dikke in de goal alleen psv nog maar die pakken WIJ thuis wel weer de schaal na enschedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee En nu in het Nederlands??? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach neem het hem niet kwalijk hij is tenslotte duits...hehe |
|
|
|