BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal heeft een aanbieding gekregen van een Nl club voor komend seizoen..

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Welke club zal dit zijn??

Naar mijn idee, zitten de trainers bij alle "topclubs" in NL redelijk vast op hun positie.

De enige club waarbij ik kan bedenken dat ze niet helemaal tevreden zijn over hun trainer, is Twente, ondanks de vele goede resultaten dit seizoen, is het voetbal lang niet altijd om over naar huis te schrijven, en denk ik dat men binnen Twente niet tevreden is over de manier waarop de trainer zich uit.

Of zal het toch Ajax zijn??? maar dan als de man achter de Boer bijvoorbeeld???

Zo ja, wat vinden we hier dan van??
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 maart 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Ik had juist begrepen, dat Louis van Gaal toe is aan een sabbatical. Ik heb hem echt horen zeggen, dat hij een jaar rust gaat nemen. En mocht hij daarop teruggekomen zijn, dat gaat hij echt alleen maar naar een topclub, niet naar "zo maar" een club.
Het zou wel heel erg mooi zijn, wanneer Louis naar Ajax zou komen, maar ik geloof er helemaal niks van. Ik heb de kennis en de passie van Louis erg hoog zitten. Afwachten maar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 maart 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:44 schreef Pietje het volgende:
Ik had juist begrepen, dat Louis van Gaal toe is aan een sabbatical. Ik heb hem echt horen zeggen, dat hij een jaar rust gaat nemen. En mocht hij daarop teruggekomen zijn, dat gaat hij echt alleen maar naar een topclub, niet naar "zo maar" een club.
Het zou wel heel erg mooi zijn, wanneer Louis naar Ajax zou komen, maar ik geloof er helemaal niks van. Ik heb de kennis en de passie van Louis erg hoog zitten. Afwachten maar.
We zetten jou er gewoon neer ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2011 door Hasjkoph --
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 maart 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

We zetten jou er gewoon neer ;)
Hahahaha. Weet je wel hoeveel dat kost??? ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:44 schreef Pietje het volgende:
Dat klopt, dit heeft hij ook gezegd, maar ik hoor net in een intervieuw met SPORT 1, uit zijn mond, dat hij op dezelfde dag s'avonds 2 aanbiedingen heeft gehad, 1 uit het buitenland, en 1 uit Nederland...

Of hij het wel of niet zou willen, ik ben heel benieuwd welke club dat dan zal moeten zijn...
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Weet je wel hoeveel dat kost??? ;-)
3 flesjes heineken, en een vrouw naar keuze uit het vrouwentopic???
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 maart 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahaha. Mwah... komt in de buurt. Alleen dat Heineken staat me niet aan. Whahahahaha.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 maart 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahaha. Mwah... komt in de buurt. Alleen dat Heineken staat me niet aan. Whahahahaha.
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 12 maart 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Wellicht Heerenveen ?? Draaien voor geen meter, is in potentie gewoon een grote club die altijd wel voor de aanval gaat op het veld. Twente zou ook kunnen inderdaad. Die Preud'homme ziet er uit alsof ie is weggelopen uit het spookhuis. En hij gedraagt zich ook nog eens zo. Ajax weet ik niet. Of Johan en Louis moeten hele goede gesprekken gevoerd hebben achter de schermen.

Als dat gebeurt, prachtig, want Louis heeft natuurlijk enorm veel know-how. Ik hoop alleen dat ie dan niet hetzelfde doet als bij Koeman en zich met de trainingen gaat bemoeien. Aan het spel te zien heeft Frankie dat prima voor elkaar.
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

je ziet nu al dubbel???
sebas79
 sebas79 - zaterdag 12 maart 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt, dit heeft hij ook gezegd, maar ik hoor net in een intervieuw met SPORT 1, uit zijn mond, dat hij op dezelfde dag s'avonds 2 aanbiedingen heeft gehad, 1 uit het buitenland, en 1 uit Nederland...

Of hij het wel of niet zou willen, ik ben heel benieuwd welke club dat dan zal moeten zijn...
Waren dat aanbiedingen voor trainer of TD ??
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 20:04 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Waren dat aanbiedingen voor trainer of TD ??
Geen idee, ik hoorde hem alleen zeggen dat hij was gebeld met 2 aanbiedingen, en dat dit was gebeurd op dezelfde dag dat Bayern bekend maakte dat hij aan het einde van dit seizoen zou vertrekken...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 12 maart 2011 - 23:40   quote  deeplink  
gratis he Pietje, echte clubliefde staat bij ons zeer hoog in het vaandel! toch?
Eide
 Eide - zondag 13 maart 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Ik meen mij te herinneren dat van Gaal alleen nog zin heeft om een nationaal topteam te leiden of om als technisch directeur aan de slag te gaan.

Ajax zoekt nog een technisch directeur, en de Boer staat open voor van Gaal. Ik weet alleen niet of dat gaat lukken met Cruijff in de positie waarin hij nu zit, maar goed, als van Gaal een aanbieding van een Nederlandse ploeg heeft gehad lijkt dit een mogelijkheid.

Niet erg waarschijnlijk zeg ik er meteen bij, maar goed.
C.P. Mulder
 C.P. Mulder - zondag 13 maart 2011 - 08:54   quote  deeplink  
van Gaal is m.i. niet geschikt voor een andere functie dan trainer en wel om de volgende redenen:
Op zijn trainerscapaciteiten en alles wat daarbij komt kijken is niet veel aan te merken.
In zijn omgang met de pers en de presentatie van zichzelf schijnt hij echter niets geleerd te hebben van de in het verleden gemaakte fouten.
Ook in de omgang met de leiding van een club veroorzaakt hij keer op keer voor problemen en blijkt moeilijk in de samenwerking.
Daarnaast zal Cruyff, die op dit moment toch bij Ajax lijkt te adviseren, zeker geen voorstander zijn om van Gaal een functie binnen Ajax te geven.
Als Ajax van Gaal zou binnenhalen, wat ik overigens betwijfel, halen ze zich er nog een probleem mee op de toch al ter discussie staande hals.
Ik zeg: "NIET DOEN"!
Eide
 Eide - zondag 13 maart 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Nu ben ik van mening dat een technisch directeur niet vaak voor de camera hoeft te verschijnen en zie ik dat dus niet als probleem. De enige die dat wel doet is Beenhakker en ook daar deed hij dat alleen omdat het bestuur bij die kakkerlakken nog veel slechter is dan bij Ajax.

Nee, dat hoeft geen probleem te zijn. Cruyff hoeft in mijn ogen ook geen probleem te zijn. Wat ik als enige probleem zie is dat met een eventuele komst van van Gaal het Ajax bestuur nog meer macht moeten inleveren, want van Gaal zal met eisen komen, en dat zie ik niet snel gebeuren.

Overigens, het zal me jeuken hoe van Gaal zich presenteert in de media, zolang hij z'n werk goed doet en de resultaten goed zijn ben ik vrij snel happy, want overwinners hebben altijd gelijk he? Zie Mourinho.
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Van Gaal heeft aangegeven niet naar Ajax te willen als TD, maar puur en alleen als AD, hij wil het volledig voor het zeggen hebben...

Van mij mag ie het doen, de man heeft zo verschrikkelijk veel voor Ajax betekent, en ik denk dat hij met zijn eigen(wijze) visie, het ook nog zou kunnen ook...

van Gaal///////////HELD
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 maart 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Van mij mag hij komen, graag zelfs! Maar of het ook samen met JC kan? Als het aan Frank de Boer ligt in ieder geval wel.

We gaan de komende maanden in ieder vgeval heel wat hierover horen denk ik.
Maximus
 Maximus - zondag 13 maart 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Heeft alleen 2 telefoontjes gehad... géén aanbiedingen...
derde ster
 derde ster - zondag 13 maart 2011 - 13:58   quote  deeplink  
ik zou zeggen:DOEN!
Maximus
 Maximus - zondag 13 maart 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 13:58 schreef derde ster het volgende:
ik zou zeggen:DOEN!
Je weet in ieder geval wel wat je in huis haalt met Louis.
derde ster
 derde ster - zondag 13 maart 2011 - 14:06   quote  deeplink  
juist en hij is natuurlijk ajacied eerste klas he?het is gewoon zijn plekkie vind ik.behoorlijk arrogant en daar houden we van toch?
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 13:54 schreef Maximus het volgende:
Heeft alleen 2 telefoontjes gehad... géén aanbiedingen...
Heeft vandaag in een duits intervieuw duidelijk aangegeven dat het om aanbiedingen ging...
Maximus
 Maximus - zondag 13 maart 2011 - 16:49   quote  deeplink  
Gewoon 2 telefoontjes meer niet...
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 16:49 schreef Maximus het volgende:
Gewoon 2 telefoontjes meer niet...
Dus??

Het gaat erom, of Ajax wel of niet 1 van deze twee telefoontjes is geweest..
alibabba
 alibabba - zondag 13 maart 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Zou Psv hem niet een aanbieding hebben gegeven? Dat zou me namelijk niet verbazen, want Psv zal met Fred ook niet tevreden zijn en Marcel Brands is pro v.Gaal..
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:06 schreef alibabba het volgende:
Zou Psv hem niet een aanbieding hebben gegeven? Dat zou me namelijk niet verbazen, want Psv zal met Fred ook niet tevreden zijn en Marcel Brands is pro v.Gaal..
Zou ook een optie kunnen zijn inderdaad...
Maximus
 Maximus - zondag 13 maart 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus??

Het gaat erom, of Ajax wel of niet 1 van deze twee telefoontjes is geweest..
Telefoontje van ajax of een aanbieding van ajax zit wel verschil in toch??
derde ster
 derde ster - zondag 13 maart 2011 - 17:41   quote  deeplink  
heel misschien zegt hij maar wat en hoopt dat ajax op de proppen komt nu?
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:40 schreef Maximus het volgende:

[..]

Telefoontje van ajax of een aanbieding van ajax zit wel verschil in toch??
Ja, en zoals de eigen woorden van Louis waren, het ging om een aanbieding van een een Nl club en vanuit het buitenland...

Waar maak jij je trouwens zo druk om, Feyenoord zal het echt niet worden hoor...
joey
 joey - zondag 13 maart 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Vitesse?
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 13 maart 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Studio voetbal gekeken Joey??
Niets van die flapdro, van een Brandts overnemen joh xd
Maximus
 Maximus - maandag 14 maart 2011 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en zoals de eigen woorden van Louis waren, het ging om een aanbieding van een een Nl club en vanuit het buitenland...

Waar maak jij je trouwens zo druk om, Feyenoord zal het echt niet worden hoor...
mwoah als hoofd-ballenjongen:)
remco k
 remco k - maandag 14 maart 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Louis zou Feyenoord in zijn eerste, tweede en derde seizoen kampioen maken, jullie hebben hele goede voetballers in de selectie, enw worden door Been 100% in de maling genomen, het is zijn onkunnen waardoor Feyenoord zo slecht presteerd dit seizoen...
Ride
 Ride - maandag 14 maart 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 11:07 schreef remco k het volgende:
Louis zou Feyenoord in zijn eerste, tweede en derde seizoen kampioen maken, jullie hebben hele goede voetballers in de selectie, enw worden door Been 100% in de maling genomen, het is zijn onkunnen waardoor Feyenoord zo slecht presteerd dit seizoen...
Met gemak.. had Feyenoord dit jaar ook hoger op de ranglijst ingeschat.
remco k
 remco k - maandag 14 maart 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Louis is voor Feyenoord een utopie...
Maximus
 Maximus - maandag 14 maart 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Feyenoord is voor Louis een utopie...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 14 maart 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:44 schreef Maximus het volgende:
Hahahaha, grappig..
remco k
 remco k - maandag 14 maart 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:44 schreef Maximus het volgende:
Inderdaad, stel je voor dat hij wel even bij de nummer 15?? van de eredivisie aan de gang mag.... whahahahaha..

Als van Gaal aanbied Feyenoord er bovenop te helpen, met als enige eis, dat iedere supporter alleen het stadion in mag als hij vrouwenkleding aanheeft, dan staan jullie komend weekend allemaal in een jurk op de tribune...
Maximus
 Maximus - maandag 14 maart 2011 - 23:29   quote  deeplink  
overdrijven en feiten verkeerd hebben ben je wel een (3e) ster in... van gaal denkt wel 3x na voordat ie zoiets aan gaat bieden. zn vrouw zal het wel grappig vinden.
PETER111
 PETER111 - maandag 14 maart 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Rechterhand Jordania nam al contact op met Van Gaal
Maandag, 14 maart 2011 om 22:30
Louis van Gaal keert na dit seizoen mogelijk terug in de Eredivisie. De hoofdtrainer van Bayern München, die aan het einde van dit voetbaljaar zal vertrekken uit Zuid-Duitsland, is gepolst door Marcel Ham. Dat is de belangrijkste adviseur van Vitesse-eigenaar Merab Jordania.

De rechterhand van de voorzitter had een kort onderhoud met Van Gaal, zo weet Voetbal International. Ted van Leeuwen, technisch directeur bij Vitesse, liet weten op de hoogte te zijn van het contact tussen Ham en Van Gaal. Maar echt concreet is het volgens mij allemaal niet. Anders had ik er wel van geweten, zei de sportbestuurder.
Vitesse werkt momenteel met de Spanjaard Albert Ferrer, maar die presteert maar matig en lijkt niet al te lang in Arnhem te blijven. Van Gaal werkte in Nederland eerder voor Ajax en AZ en werd met beide clubs kampioen van Nederland: met Ajax won hij zelfs de Champions League en de wereldbeker. Het is niet bekend wat de Amsterdammer precies van plan is.
remco k
 remco k - dinsdag 15 maart 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 23:29 schreef Maximus het volgende:
overdrijven en feiten verkeerd hebben ben je wel een (3e) ster in... van gaal denkt wel 3x na voordat ie zoiets aan gaat bieden. zn vrouw zal het wel grappig vinden.
Ik heb mijn feiten vrijwel altijd goed. En inderdaad overdrijven is een vak, en het is ook overdreven dat hij ook maar over Feyenoord zal nadenken, Luois is veeeeels te groot voor Feyenoord..... Onbeduidende voetbalpersoonlijkheden als Been horen bij Feyenoord...

Leuke subtopclub voor de toekomst maar meer ook niet.....
remco k
 remco k - dinsdag 15 maart 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 23:31 schreef PETER111 het volgende:
Rechterhand Jordania nam al contact op met Van Gaal
Maandag, 14 maart 2011 om 22:30
Louis van Gaal keert na dit seizoen mogelijk terug in de Eredivisie. De hoofdtrainer van Bayern München, die aan het einde van dit voetbaljaar zal vertrekken uit Zuid-Duitsland, is gepolst door Marcel Ham. Dat is de belangrijkste adviseur van Vitesse-eigenaar Merab Jordania.

De rechterhand van de voorzitter had een kort onderhoud met Van Gaal, zo weet Voetbal International. Ted van Leeuwen, technisch directeur bij Vitesse, liet weten op de hoogte te zijn van het contact tussen Ham en Van Gaal. Maar echt concreet is het volgens mij allemaal niet. Anders had ik er wel van geweten, zei de sportbestuurder.
Vitesse werkt momenteel met de Spanjaard Albert Ferrer, maar die presteert maar matig en lijkt niet al te lang in Arnhem te blijven. Van Gaal werkte in Nederland eerder voor Ajax en AZ en werd met beide clubs kampioen van Nederland: met Ajax won hij zelfs de Champions League en de wereldbeker. Het is niet bekend wat de Amsterdammer precies van plan is.
Het is wel bekend wat Van Gaal van plan is, hij gaat er een jaar tussen uit, en het liefst wil hij nog een keer op een EK of WK acteren met een landenteam...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal heeft een aanbieding gekregen van een Nl club voor komend seizoen..

0.0069038