|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
El Hamdaoui wil respect en een rechtvaardige behandeling (Ajax Club)
|
|
|
C.P. Mulder
|
|
|
Wie niet Mounir, maar weet je eigenlijk wel dat respect verdiend moet worden en wat rechtvaardigheid inhoudt? Volgens mij in jouw geval dit: Dat iemand die zoveel als jij krijgt uitbetaald, zijn stinkende best zou doen voor het team waarin hij speelt. Zolang je bij Ajax zit heb je nog maar weinig laten zien op het veld, terwijl je al veel problemen hebt veroorzaakt die de teamspirit niet hebben verbeterd. Mounir, ga eindelijk eens doen waarvoor je bent aangenomen en vorstelijk wordt betaald en pas je aan dan komt het respect vanzelf! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat hij zegt over respect, heeft hij eigenlijk gewoon 100% gelijk in, en iedereen moet iedereen met respect behandelen, en ja, op basis van zijn verleden als voetbaler verdient hij ook wel degelijk respect. Alleen is respect niet het woord dat hier nodig is, het gaat om het feit, dat hij zijn werk niet uitvoert zoal zijn werkgever dat van hem vraagt, en dus is de beslissing van de Boer 500% te rechtvaardigen...
of Mounir---- de Boer wel of geen gelukkig huwelijk is, heeft niks met wederzijds respect te maken, maar enkel en alleenover het fiet dat men wel of niet dezelfde denkwijze over voetbal hebben |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
vind ik niet.respect verdien je hoor!!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
direct verkopen aan fulham of spartak!!! daarna gelijk KJH vastleggen!!! opgerot met die lul!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En op basis van zijn verleden bij andere clubs verdient hij dat dus ook.... Het is niet zo, dat als je 1 of 2 keer iets niet doet wat iemand van je vraagt, dat het respect dan weg is... |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
je hebt respect en respect.respect voor de mens en misschien als voetballer en respect voor je gedrag.en respect voor zijn gedrag is er niet meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn gedrag is ook niet zoals het hoort, alleen denk ik niet dat het woord respect, in deze situatie gebruikt moet worden... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Respect moet je afdwingen Mounir!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja ook die moet je verdienen met prestatie's en prijzen dan komt dat bij ajax en zijn supporters bijna automatisch...mounier
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|