BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui wil respect en een rechtvaardige behandeling

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 11 maart 2011 - 14:06
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Hamdaoui wil respect en een rechtvaardige behandeling (Ajax Club)

C.P. Mulder
 C.P. Mulder - zondag 13 maart 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Wie niet Mounir, maar weet je eigenlijk wel dat respect verdiend moet worden en wat rechtvaardigheid inhoudt? Volgens mij in jouw geval dit:
Dat iemand die zoveel als jij krijgt uitbetaald, zijn stinkende best zou doen voor het team waarin hij speelt.
Zolang je bij Ajax zit heb je nog maar weinig laten zien op het veld, terwijl je al veel problemen hebt veroorzaakt die de teamspirit niet hebben verbeterd. Mounir, ga eindelijk eens doen waarvoor je bent aangenomen en vorstelijk wordt betaald en pas je aan dan komt het respect vanzelf!
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Wat hij zegt over respect, heeft hij eigenlijk gewoon 100% gelijk in, en iedereen moet iedereen met respect behandelen, en ja, op basis van zijn verleden als voetbaler verdient hij ook wel degelijk respect.
Alleen is respect niet het woord dat hier nodig is, het gaat om het feit, dat hij zijn werk niet uitvoert zoal zijn werkgever dat van hem vraagt, en dus is de beslissing van de Boer 500% te rechtvaardigen...

of Mounir---- de Boer wel of geen gelukkig huwelijk is, heeft niks met wederzijds respect te maken, maar enkel en alleenover het fiet dat men wel of niet dezelfde denkwijze over voetbal hebben
derde ster
 derde ster - zondag 13 maart 2011 - 14:07   quote  deeplink  
vind ik niet.respect verdien je hoor!!!!
Ajx
 Ajx - zondag 13 maart 2011 - 14:30   quote  deeplink  
direct verkopen aan fulham of spartak!!! daarna gelijk KJH vastleggen!!! opgerot met die lul!!!
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 14:07 schreef derde ster het volgende:
vind ik niet.respect verdien je hoor!!!!
En op basis van zijn verleden bij andere clubs verdient hij dat dus ook.... Het is niet zo, dat als je 1 of 2 keer iets niet doet wat iemand van je vraagt, dat het respect dan weg is...
derde ster
 derde ster - zondag 13 maart 2011 - 15:29   quote  deeplink  
je hebt respect en respect.respect voor de mens en misschien als voetballer en respect voor je gedrag.en respect voor zijn gedrag is er niet meer.
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2011 - 16:30   quote  deeplink  
Zijn gedrag is ook niet zoals het hoort, alleen denk ik niet dat het woord respect, in deze situatie gebruikt moet worden...
alibabba
 alibabba - zondag 13 maart 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Respect moet je afdwingen Mounir!!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 maart 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:02 schreef alibabba het volgende:
Respect moet je afdwingen Mounir!!!
ja ook die moet je verdienen met prestatie's en prijzen dan komt dat bij ajax en zijn supporters bijna automatisch...mounier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door verbrande harry --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui wil respect en een rechtvaardige behandeling

0.0058619