BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Obiku uit tegen svdpw schiedam... en de onbekwaamheid van amateur scheidsrechters

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 maart 2011 - 17:45   quote  deeplink  
westrijd gestaakt en opstootjes en ellende. normaal spelen we in de haagse regio. daar is het vooral kk-rren op elkaar. maar wat een tuig zeg. hahahaha. normaal ben ik heel vredelievend. maar wat een vuile graf scheids. had wel 3 keer rood kunnen trekken in de eerste helft tegen die honden. maar niks. ik geef iemand een wel gemikte schuidert duw, en een penalty tegen. enfin 1-1. we scoren de 2-1 en rust. na rust floot de scheids nog meer tegen ons. wij rode kaart. weer een penalty. en de ziektes vlogen in het rond. toen een natrap van de tegenpartij, en weer geen rood. wat een blinde kadavert scheids. toen brak de pleuris uit. met een staking tot gevolg. is dat normaal in regio rijnmond? in delft/denhaag en omstreken is het ouwe hoeren enzo. maar wel spelen. zijn schiedammers dan dus lui? dat is mijn vraag....;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door FR-Han --
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Hahahahahahahaha
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 maart 2011 - 18:01   quote  deeplink  
daar komt bij, dat de meeste nog exotisch gekleurd waren net als ik ;-) en dus denk je eerder kappen met ballen. een broodje kip kerrie of een andert heerlijk broodje surinaamse zooi. tofan in den haag bijvoorbeeld. waardeloze lui. maar een geweldige keuken. zeker bij stakingen. we hebben een keer letterlijk de keuken vooraad op gevreten. waren ze uitverkocht na onze geweldige overwinningt. maar bij deze boven genoemde zeer twijfelachtige club uit schiedam. (olympiaweg 60) wil niet opruien ofzo... dat terzijde. helemaal niks fatsoenlijks te vreten. geen pikante kip, geen kip kerrie, geen rotti achtige substanties. gewoon baggert en pils. dus was de dag eigelijk gewoon heel modaal. voel me echt een burgert
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 maart 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Sluiten die hap, oninteressant. Zoek andere hulp.
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 maart 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 18:02 schreef FR-Henk het volgende:
Sluiten die hap, oninteressant. Zoek andere hulp.
zullen we een anti svdpw petiti starten? denk dat dat wel een plan is henk vriend gozert
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Ik teken ook!
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 maart 2011 - 18:07   quote  deeplink  
de petiti luid: als er exotische spelers lopen, voor 90%... dan moet de keuken ook voor 90% bestaan uit lekkere exotische happies. dit br3engt me bij sportdwarrel.. waar blijft hij met speelronde 7136523456?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 maart 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:45 schreef obiku010 het volgende:
westrijd gestaakt en opstootjes en ellende. normaal spelen we in de haagse regio. daar is het vooral kk-rren op elkaar. maar wat een tuig zeg. hahahaha. normaal ben ik heel vredelievend. maar wat een vuile graf scheids. had wel 3 keer rood kunnen trekken in de eerste helft tegen die honden. maar niks. ik geef iemand een wel gemikte schuidert duw, en een penalty tegen. enfin 1-1. we scoren de 2-1 en rust. na rust floot de scheids nog meer tegen ons. wij rode kaart. weer een penalty. en de ziektes vlogen in het rond. toen een natrap van de tegenpartij, en weer geen rood. wat een blinde kadavert scheids. toen brak de pleuris uit. met een staking tot gevolg. is dat normaal in regio rijnmond? in delft/denhaag en omstreken is het ouwe hoeren enzo. maar wel spelen. zijn schiedammers dan dus lui? dat is mijn vraag....;-)
Ik kan maar 1 ding zeggen Obiku,WELKOM IN 010 JONGEN hahaha

Het is de reden waarom ik gestopt was al 18 jaar terug ofzo...
Maximus
 Maximus - maandag 14 maart 2011 - 11:09   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9260407/__Voetballers_opgepakt__.html?sn=binnenland,buitenland

whaha Obiku jij?
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 11:10   quote  deeplink  
het was feest in schiedam!! wereld stad! hahahahaa
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Eet vaker een (te hete) kroket na de wedstrijd. Denk je alweer aan heel andere dingen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Ja gewoon middagje voetballen, niks vreten alleen bier zuipen ja!

Hoewel bij wippolder hadden ze altijd ook zomertoernooitjes, lekker ballen en goed Surinaams vreten en een topfeest achteraf, kruipend over de A4 kotsend over de vangrail, legendarische gebeurtenissen.
salemi
 salemi - maandag 14 maart 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:45 schreef obiku010 het volgende:
westrijd gestaakt en opstootjes en ellende. normaal spelen we in de haagse regio. daar is het vooral kk-rren op elkaar. maar wat een tuig zeg. hahahaha. normaal ben ik heel vredelievend. maar wat een vuile graf scheids. had wel 3 keer rood kunnen trekken in de eerste helft tegen die honden. maar niks. ik geef iemand een wel gemikte schuidert duw, en een penalty tegen. enfin 1-1. we scoren de 2-1 en rust. na rust floot de scheids nog meer tegen ons. wij rode kaart. weer een penalty. en de ziektes vlogen in het rond. toen een natrap van de tegenpartij, en weer geen rood. wat een blinde kadavert scheids. toen brak de pleuris uit. met een staking tot gevolg. is dat normaal in regio rijnmond? in delft/denhaag en omstreken is het ouwe hoeren enzo. maar wel spelen. zijn schiedammers dan dus lui? dat is mijn vraag....;-)
He Obiku010, voor jouw beeld. Een jaar of veertig geleden (sprak de oude man) speelde SVDPW aan de Paralelweg in Schiedam. Als kleine jongen (in Schiedam geboren) speelden wij daar vaak. Als supporter van Excelsior '20 hadden wij SVDPW omgedoopt tot: Schoffies Van De ParalelWeg. Dat was natuurlijk allemaal als grapje bedoeld.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 11:55   quote  deeplink  
het was gewoon een zeer onkundige scheids. die gasten zelf vielen allemaal wel mee. wij hebben ook een paar mafketels lopen. maar gezellig is het altijd. ergens moet jij tegenwoordig blij zijn dat er nog amateur scheidsrechters zijn die willen fluiten. je wil niet weten wat ze allemaal naar de kop geslingert krijgen. maar als je er een hebt, die niet alleen partijdig fluit, maar ook gewoon 2 benige slijdings op de hielen weg wuift en penalties geeft voor schouderduwtjes, of bal afschermen, dan is de lol er snel van af. we hebben de scheids in ieder geval zijn rooie kaart af gepakt en hem zelf een rode kaart gegeven, en de kaart weg gesmeten, voordat het echt uit de klauwen liep. gelukkig was he na een half uurtje weer rustig en hebben we er gewoon nog gezellig pils kunnen drinken. voordat ik in wendy haar auto richting holy slingerde. was een mooie dag al met al

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door FR-Han --
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Wij hebben een keer een scheids gehad die de vriendin van een van onze spelers een klap wilde geven, dat bleek nog een serieuze carrierefout van hem te worden. Ik vond het af en toe erg leuk als je opeens een onwijs goeie scheids had zo in de 4de reserve klasse. En vaak gebeurde dat bij clubs waar je het het minst verwachtte.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 11:59 schreef hotjumper het volgende:
Wij hebben een keer een scheids gehad die de vriendin van een van onze spelers een klap wilde geven, dat bleek nog een serieuze carrierefout van hem te worden. Ik vond het af en toe erg leuk als je opeens een onwijs goeie scheids had zo in de 4de reserve klasse. En vaak gebeurde dat bij clubs waar je het het minst verwachtte.
met een goede scheids is het eigelijk altijd leuk. tuurlijk heb je soms gasten met korte lontjes. maar over het algemeen maakt de scheids de wedstrijd. wij hebben een thuis scheids, die bij ouwe hoeren je een keer waarschuwd, en gelijk zegt dat de volgende rood is. weet je gelijk waar je aan toe bent. is wel streng, maar dat moet wel als je in een schoppers en doorhaal klasse speeld. 4e klasse gaat nog wel, maar 8e klasse is echt drama man. wat een houthakkers lopen daar tussen. wat je veel ziet in de 8e klasse, is dat het thuis spelende team gewoon een eigen speler laat fluiten. dat was gisteren dus het geval. de snor zou hem een onbekwame vlegel genoemd hebben. zelfs me schoonmoeder stond vuile pisbak naar hem te roepen! frjannie heet ze.. hahahaha de ma van wen. heb me kapot gelachen
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 maart 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:45 schreef obiku010 het volgende:
westrijd gestaakt en opstootjes en ellende. normaal spelen we in de haagse regio. daar is het vooral kk-rren op elkaar. maar wat een tuig zeg. hahahaha. normaal ben ik heel vredelievend. maar wat een vuile graf scheids. had wel 3 keer rood kunnen trekken in de eerste helft tegen die honden. maar niks. ik geef iemand een wel gemikte schuidert duw, en een penalty tegen. enfin 1-1. we scoren de 2-1 en rust. na rust floot de scheids nog meer tegen ons. wij rode kaart. weer een penalty. en de ziektes vlogen in het rond. toen een natrap van de tegenpartij, en weer geen rood. wat een blinde kadavert scheids. toen brak de pleuris uit. met een staking tot gevolg. is dat normaal in regio rijnmond? in delft/denhaag en omstreken is het ouwe hoeren enzo. maar wel spelen. zijn schiedammers dan dus lui? dat is mijn vraag....;-)
Stond hier in de betuwe volgens mij in het AD of een andere krant een stukie over
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 maart 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Had bericht van Maximus niet gezien.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Schiebroek was het ook al raak! 15 arrestaties!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Obiku uit tegen svdpw schiedam... en de onbekwaamheid van amateur scheidsrechters









0.0053529