BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Swerts, het is genoeg geweest

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de kromme2
 de kromme2 - zondag 13 maart 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Van Dijk had die bal moeten hebben, maar Swerts leverde de bal eerst in en gaf Jenner vervolgens veel te veel ruimte om te schieten. Ik zit elke keer met samengeknepen billen als Swerts (of Swerts' directe tegenstander) de bal heeft.
Al weken veruit de zwakste Feyenoorder. Dit kan echt niet meer.
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Eens. Wat een ramp die Belg.. Het vervelende is, dat hij volgend seizoen ook nog bij ons speelt.. Waardeloze speler
Roy15
 Roy15 - zondag 13 maart 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:51 schreef MMM het volgende:
Eens. Wat een ramp die Belg.. Het vervelende is, dat hij volgend seizoen ook nog bij ons speelt.. Waardeloze speler
waarom speelt hij volgend seizoen ook nog bij ons? ik neem aan dat Feyenoord de keuze maakt en niet meneer Swerts.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 13 maart 2011 - 17:59   quote  deeplink  
wat een gezeik....nou hebben we voor de winterstop genoeg tijd gehad om te zeiken, nu pakken we punten en gaan we weer spelers afbranden.
ik heb al eerder geroepen dat van deze selectie er misschien 3 bij Feyenoord hadden gespeeld als we geen financiële problemen hadden. Laten we nou eens 24 uur genieten van de punten die we pakken.
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Swerts wordt de rest van het lopende seizoen gehuurd van AZ, waarna hij in principe op transfervrije basis definitief de overstap maakt naar Rotterdam-Zuid tot medio 2012.

Nja, in principe staat er.. Hoop van niet dus.
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 maart 2011 - 18:04   quote  deeplink  
denk dat de baab het nog betert doet als back
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 maart 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:59 schreef henkie1969 het volgende:
wat een gezeik....nou hebben we voor de winterstop genoeg tijd gehad om te zeiken, nu pakken we punten en gaan we weer spelers afbranden.
ik heb al eerder geroepen dat van deze selectie er misschien 3 bij Feyenoord hadden gespeeld als we geen financiële problemen hadden. Laten we nou eens 24 uur genieten van de punten die we pakken.
Helemaal mee eens, tis te triest voor woorden, maar vooral veelzeggend...
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 18:04 schreef obiku010 het volgende:
denk dat de baab het nog betert doet als back
Duidelijk!
Roy15
 Roy15 - zondag 13 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:59 schreef MMM het volgende:
Swerts wordt de rest van het lopende seizoen gehuurd van AZ, waarna hij in principe op transfervrije basis definitief de overstap maakt naar Rotterdam-Zuid tot medio 2012.

Nja, in principe staat er.. Hoop van niet dus.
oftewel, de optie tot koop. Lijkt me dat dit niet gebeurt als Swerts zo zal blijven spelen. Bovendien hebben we Fernandez en Schenkeveld op die positie.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 13 maart 2011 - 18:14   quote  deeplink  
hi doet zijn best, we hebben gewonnen.
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 13 maart 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:50 schreef de kromme2 het volgende:
Van Dijk had die bal moeten hebben, maar Swerts leverde de bal eerst in en gaf Jenner vervolgens veel te veel ruimte om te schieten. Ik zit elke keer met samengeknepen billen als Swerts (of Swerts' directe tegenstander) de bal heeft.
Al weken veruit de zwakste Feyenoorder. Dit kan echt niet meer.
Je kijkt te veel tv en luistert te veel naar een commentator..
Vakkie Q
 Vakkie Q - zondag 13 maart 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Wat een gezeik allemaal om die Swerts.
Wie moet je dan als rechtsback opstellen zeurder?
Op dit moment is er niet beter en zo lang we de punten blijven pakken moet je niet zeiken.
Genieten van de overwinningen is op dit moment wel meer op zijn plaats als spelers afbranden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door Vakkie Q --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 13 maart 2011 - 18:29   quote  deeplink  
loopt er in de jeugd niks beters rond?
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 maart 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 17:50 schreef de kromme2 het volgende:
Van Dijk had die bal moeten hebben, maar Swerts leverde de bal eerst in en gaf Jenner vervolgens veel te veel ruimte om te schieten. Ik zit elke keer met samengeknepen billen als Swerts (of Swerts' directe tegenstander) de bal heeft.
Al weken veruit de zwakste Feyenoorder. Dit kan echt niet meer.
zondebok stond op doel. Swerts gaf een verkeerde pass. en van die afstand mag iemand op doel schieten. keeper faalde.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 maart 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 18:26 schreef Vakkie Q het volgende:
Wat een gezeik allemaal om die Swerts.
Wie moet je dan als rechtsback opstellen zeurder?
Op dit moment is er niet beter en zo lang we de punten blijven pakken moet je niet zeiken.
Genieten van de overwinningen is op dit moment wel meer op zijn plaats als spelers afbranden.
precies. Swerts is de reden dat de Vrij centraal en Leerdam op t middenveld zo lekker kunnen ballen..
Terminator
 Terminator - zondag 13 maart 2011 - 19:51   quote  deeplink  
mwah swerts ben ik niet eens ontevreden over!vind het geen zwakke schakel maar dat hij beter kan weet
ik wel zeker!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door Terminator --
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 19:51 schreef Terminator het volgende:
mwah swerts ben ik niet eens ontevreden over!vind het geen zwakke schakel
Dit kan je niet menen..
craven
 craven - zondag 13 maart 2011 - 19:56   quote  deeplink  
hopen dat fernandez weer snel opknapt en schadevrij blijft...
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 19:56 schreef craven het volgende:
hopen dat fernandez weer snel opknapt en schadevrij blijft...
Eens.
de.fan
 de.fan - zondag 13 maart 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 19:56 schreef craven het volgende:
hopen dat fernandez weer snel opknapt en schadevrij blijft...
Dat hoop ik ook van harte!! Wat een drama is dat toch die Swerts.
Het leek wel of Feyenoord met zijn tienen tegen NAC speelde............
Terminator
 Terminator - zondag 13 maart 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 19:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Dit kan je niet menen..
jawel ik denk dat swerts beter wordt naarmate die meer speelt!alleen ja fernadez heb je ook nog das ook een goede!ik denk dat swerts zich meer thuisvoelt als half maar dat idee heb ik bij de cler ook steeds!
craven
 craven - zondag 13 maart 2011 - 23:06   quote  deeplink  
swerts wordt niet veel beter, hij is niet beter..nogmaals blij als fernandez weer terug is, is toch beter dan swerts
hotjumper
 hotjumper - zondag 13 maart 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 20:01 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook van harte!! Wat een drama is dat toch die Swerts.
Het leek wel of Feyenoord met zijn tienen tegen NAC speelde............
Nee dat kwam door van dijk...
Els
 Els - zondag 13 maart 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee dat kwam door van dijk...
Mag toch hopen dat er niet meer gepraat gaat worden over contractverlenging....
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 13 maart 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Swerts is voor dit moment een goede oplossing. Leerdam kan naar het middenveld en de Vrij naar het centrum. Swerts is af en toe wat ongelukkig met passing maar hij probeert tenminste naar voren te denken en hij is energiek. Sinds hij er in staat worden er punten gepakt. Wat willen we nog meer. Fernandez is misschien beter maar altijd geblesseerd. Sinds de Vrij in het centrum staat en Swerts op rechts durft Vlaar in te schuiven. Ik zeg Swerts een zeer bruikbare speler.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 13 maart 2011 - 23:53   quote  deeplink  
jongens kom op nou. Swerts is echt een gigantisch drama. Let maar een op hem. Hij legt alles breed of naar achteren. Geeft zijn directe tegenstanders veel te veel tijd. Speelt echt dramatisch. De enige gevaarlijke actie van NAC in 1e helft was ook omdat Leurling ruimte van hem kreeg om uit te halen (die bal pakte van Dijk trouwens wel heel goed, als ie had gezeten hadden we er niks van kunnen zeggen).
Swerts kan beter, dat ben ik wel eens met diverse reacties, maar ik zie geen enkele vooruitgang.
Heeft al weken geen greintje zelfvertrouwen. We hebben gewoon geluk dat het ons niet nog meer punten heeft gekost.

Zet Leerdam er maar weer neer, en Fer op middenveld. Of andersom. Ik vind het te gek dat Fer er niet in staat. Is ie veel te goed voor.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 08:43   quote  deeplink  
Swerts staat er, en Feyenoord haalt punten.
Dus: Swerts weghalen?

Swerts speelt niet geweldig, nee, maar het elftal stáát klaarblijkelijk, dan moet je daarmee doorgaan. Swerts weghalen kan niet zonder verschuivingen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 maart 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 08:43 schreef FR-Henk het volgende:
Swerts staat er, en Feyenoord haalt punten.
Dus: Swerts weghalen?

Swerts speelt niet geweldig, nee, maar het elftal stáát klaarblijkelijk, dan moet je daarmee doorgaan. Swerts weghalen kan niet zonder verschuivingen.
het is simpel omdat Swerts daar staat, kunnen andere mensen op andere posities excelleren.
De Vrij was ook niet fantastisch als rechtsback. En Leerdam helemaal niet, maar waar ze nu spelen doen ze het uitstekend. Dat is op zijn plek gevallen doordat Swerts binnen gehaald werd!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:28 schreef Els het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat er niet meer gepraat gaat worden over contractverlenging....
Als Van Dijk slim is houdt hij zelf de boot af. Voor het geld hoeft hij het niet te doen en nog een paar van deze blunders geeft een ontzettende smet op zijn reputatie. Wordt hij straks alleen nog maar herinnerd als de blunderaar terwijl het een fantastische keepr is/was.
MMM
 MMM - maandag 14 maart 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Ik vind dat Mario moet overwegen om Leerdam weer als rechtsback op te stellen (SORRY LEON!!!!)

Slechter dan Swerts kan hij het niet doen en op het middenveld heb je betere opties (Mokotjo/Fer)
de kromme2
 de kromme2 - maandag 14 maart 2011 - 11:01   quote  deeplink  
MMM wij zijn het helemaal eens. Dat anderen zijn gaan 'excelleren' (laten we trouwens niet overdrijven) heeft veel meer te maken met Meeuwis en Ryo. Heeft niets met Swerts te maken.
Slotje.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:47 schreef MMM het volgende:
Ik vind dat Mario moet overwegen om Leerdam weer als rechtsback op te stellen (SORRY LEON!!!!)

Slechter dan Swerts kan hij het niet doen en op het middenveld heb je betere opties (Mokotjo/Fer)
Dat is verspilling van talent, zou een beetje zijn dat ze bijvoorbeeld een Messi op doel zouden zetten.
Milo
 Milo - maandag 14 maart 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:53 schreef de kromme2 het volgende:
jongens kom op nou. Swerts is echt een gigantisch drama. Let maar een op hem. Hij legt alles breed of naar achteren. Geeft zijn directe tegenstanders veel te veel tijd. Speelt echt dramatisch. De enige gevaarlijke actie van NAC in 1e helft was ook omdat Leurling ruimte van hem kreeg om uit te halen (die bal pakte van Dijk trouwens wel heel goed, als ie had gezeten hadden we er niks van kunnen zeggen).
Swerts kan beter, dat ben ik wel eens met diverse reacties, maar ik zie geen enkele vooruitgang.
Heeft al weken geen greintje zelfvertrouwen. We hebben gewoon geluk dat het ons niet nog meer punten heeft gekost.

Zet Leerdam er maar weer neer, en Fer op middenveld. Of andersom. Ik vind het te gek dat Fer er niet in staat. Is ie veel te goed voor.
toen leerdam rb stond was leerdam drama! ik vond de vrij ook matig als rb! en swerts doet het redelijk maar tot nu toe de beste op die plek na fernandez!
Djee
 Djee - maandag 14 maart 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 12:45 schreef Milo het volgende:

[..]

toen leerdam rb stond was leerdam drama! ik vond de vrij ook matig als rb! en swerts doet het redelijk maar tot nu toe de beste op die plek na fernandez!
Ja, laat Fernandez maar weer snel terug komen! het liefst dit seizoen nog!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 13:15   quote  deeplink  
Volgend jaar staat Fernandez daar gewoon.
Dan kan meneer lekker op de bank plaats nemen of misschien krijgt hij inderdaad niet eens een contract.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 13:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Volgend jaar staat Fernandez daar gewoon.
Dan kan meneer lekker op de bank plaats nemen of misschien krijgt hij inderdaad niet eens een contract.
Of laat hem linksback spelen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Dan hoop ik wel dat Fernandez dit seizoen al weer een paar wedstrijden kan spelen want dan kan je gelijk kijken of dat wel werkt. dit voordat je volgend jaar weer eerst dingen moet gaan uit vinden!
de flh
 de flh - maandag 14 maart 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Zo slecht heeft ie ook weer niet gespeeld.. zeiken is voor veel mensen hier makkelijker dan steunen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Klopt wat je zegt maar hij heeft nu wel al een paar wedstrijden achter mekaar een fout gemaakt waaruit gescoord werd! Zet hem maar eens op de bank en wie weet prikkelt het hem. Ik was 1 van de eerste die er blij mee was dat hij kwam maar hij heeft nu duidelijk een mindere fase.
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 14 maart 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 12:48 schreef Djee het volgende:

[..]

Ja, laat Fernandez maar weer snel terug komen! het liefst dit seizoen nog!
Ja kan niet verwachten dat Fernandez het niveau haalt dat hij in z'n eerste 5 wedstrijden haalde bij Feyenoord, voordat die geblesseerd raakte. Als hij weer in actie komt, is zijn laatste officiele wedstrijd 2 jaar geleden.
Normaal gesproken is het op die leeftijd over, haalt die niet meer zijn niveau. Er zijn er maar weinig die dat wel konden, zoals van Nistelrooij en Vlaar, maar die 2 waren vrij jong.
Djee
 Djee - maandag 14 maart 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:57 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Ja kan niet verwachten dat Fernandez het niveau haalt dat hij in z'n eerste 5 wedstrijden haalde bij Feyenoord, voordat die geblesseerd raakte. Als hij weer in actie komt, is zijn laatste officiele wedstrijd 2 jaar geleden.
Normaal gesproken is het op die leeftijd over, haalt die niet meer zijn niveau. Er zijn er maar weinig die dat wel konden, zoals van Nistelrooij en Vlaar, maar die 2 waren vrij jong.
Da's ook weer waar, maar we kunnen hem ook niet laten voor wat hij is he?
Heb wel nog vertrouwen in Fernandez.........heeft wel even de tijd weer nodig, pfffff
de kromme2
 de kromme2 - maandag 14 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Ik hoop voor Pim Blokland dat die gozert wel degelijk terugkomt. Hoe oud is ie dan ?
Wat heeft die een pech zeg.
Is eigenaar van Fernandez en Cisse. Da's lekker...
Sebbe
 Sebbe - maandag 14 maart 2011 - 18:19   quote  deeplink  
wat een geklaag, de rb positie is momenteel de zwakste schakel ongeacht wie je er neer zet, dus speelt de beste en als dat Swerts is so be it, de alternatieven zijn niet beter en zo'n schot op doel moet de keeper hebben punt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:57 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Ja kan niet verwachten dat Fernandez het niveau haalt dat hij in z'n eerste 5 wedstrijden haalde bij Feyenoord, voordat die geblesseerd raakte. Als hij weer in actie komt, is zijn laatste officiele wedstrijd 2 jaar geleden.
Normaal gesproken is het op die leeftijd over, haalt die niet meer zijn niveau. Er zijn er maar weinig die dat wel konden, zoals van Nistelrooij en Vlaar, maar die 2 waren vrij jong.
De Wolf deed het ook.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 18:19 schreef Sebbe het volgende:
wat een geklaag, de rb positie is momenteel de zwakste schakel ongeacht wie je er neer zet, dus speelt de beste en als dat Swerts is so be it, de alternatieven zijn niet beter en zo'n schot op doel moet de keeper hebben punt.
Biseswar doet het toch goed de laatste wedstrijden op die plaats!
de kromme2
 de kromme2 - maandag 14 maart 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Biseswar ?
wat rook jij ?
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Oh had je het niet over de rechtsbuiten positie?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 18:29 schreef de kromme2 het volgende:
Biseswar ?
wat rook jij ?
Vond jij hem de laatste wedstrijden slecht dan op die rechtsbuitenpositie?
Wel mindere momenten maar over het algemeen niet slecht!
Ik rook trouwens Amnesia Haze!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 maart 2011 - 18:46   quote  deeplink  
Swerts probeerd te geforceerd een contract te verdienen..
Gaat niet lukken zo..
Marco12345
 Marco12345 - maandag 14 maart 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Toen Swerts aangetrokken werd zei ik hier al dat hij over een half jaar uitgekotst zou worden en zie, we zijn slechts een paar weken verder... Toen vond men mij hier een jood, neus en homo maar ik blijk slechts een waarzegger.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Swerts, het is genoeg geweest









0.0070719