|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 19:08 schreef Marco12345 het volgende:Toen Swerts aangetrokken werd zei ik hier al dat hij over een half jaar uitgekotst zou worden en zie, we zijn slechts een paar weken verder... Toen vond men mij hier een jood, neus en homo maar ik blijk slechts een waarzegger. Ik vind het nog veel te vroeg om hem al af te serveren. Sinds zijn komst zijn er blijkbaar toch wat puzzelstukjes op hun plaats gevallen. De beste spelers garanderen niet altijd het beste team. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Hopen dat Fernandes snel terug is deze man is een drama.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 19:08 schreef Marco12345 het volgende:Toen Swerts aangetrokken werd zei ik hier al dat hij over een half jaar uitgekotst zou worden en zie, we zijn slechts een paar weken verder... Toen vond men mij hier een jood, neus en homo maar ik blijk slechts een waarzegger. Dan ben je jood, neus en homo met waarzeggende capaciteiten. Wat jij wilt. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
doordat swerts rb staat kan de vrij excelleren, centraal! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Naast Swerts zou ik nog excelleren |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ja zelfs ik nog, kreeg vandaag nog te horen dat het stom van me was, dat ik gestopt ben! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 15:00 schreef Milo het volgende:[..] ja zelfs ik nog, kreeg vandaag nog te horen dat het stom van me was, dat ik gestopt ben! jij was toch middenvelder? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Swerts///HELD! Ja daar ben ik weer! Swert doet het zoals gelukkig sommigen van jullie ook aangeven helemaal niet zo beroerd. And besides: never change a winning team! Dus zolang Fernandez nog niet terug is Swerts lekker laten staan, Leerdam gewoon op het middenveld en alleen bij schorsingen of blessures anderen inbrengen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
trouwens duurt de terugkomst van Fernandes wel erg lang... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 15:19 schreef JanM het volgende:Swert doet het zoals gelukkig sommigen van jullie ook aangeven helemaal niet zo beroerd. Dit kan je gewoon niet menen.. Die gozer is een ramp, OSTLUND was nog beter!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Alles wat ik post meen ik! En Alexander, ja, die was ook van uitzonderlijke klasse. (Mede) dankzij hem won Feyenoord bij 020, Enschede en Kerkrade en thuis tegen FC Lampekap en met 7-1 van Heracles, 6-1 van Willem II en emt 5-1 van Heerenveen. Wat een geweldenaar was dat! Jammer dat 'ie gestopt is! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee, in de mandekking cq voorstopper! de pittbull hahahaha.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Voor de hoge ballen? Hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 maart 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nu voel ik me gekwetst jullie maken altijd maar grappen over mijn lengte dat is discriminatie! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 18:01 schreef Milo het volgende:[..] nu voel ik me gekwetst jullie maken altijd maar grappen over mijn lengte dat is discriminatie! Moet je melden, man, alleen wel lang boos blijven he. 8 weken of zo. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Wat zal ik blij zijn als Fernandez weer helemaal fit is. Ik kan niet wachten. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 00:02 schreef de kromme2 het volgende:Wat zal ik blij zijn als Fernandez weer helemaal fit is. Ik kan niet wachten. in de archieven van het forum gedoken, ouwe speurhond dat je der bent |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
ja dit was mijn eigen post, vandaar -:) na NAC zag ik het al helemaal niet meer zitten met die gozer. Wat een drama. Bijna net zo slecht als onze andere back vanavond ... Met 2 zulke zwakke backs kun je natuurlijk niet winnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geeft wel een signaal af.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha van onkunde zekers? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Per direct ontslaan en zijn uitgekeerde salaris terug laten storten. Hetzelfde geld voor diegenen die hem aangetrokken/aanbevolen hebben, een blinde wist dat dit niets zou worden. Wie nu nog in Swerts geloofd is de broer van Stevie Wonder, sterker nog die is Stevie zelf!!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rode kaart was gewoon ongelukkig. Had net zo goed andersom kunnen zijn.
Maar wel typerend dat t Swerts gebeurd. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
opruimen maar, rotzooi gooien wij hier altijd weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
4 duels. Das wel wat overdreven he. Beetje bloed. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dat betekent dat die nog 1 wedstrijd mag spelen dit jaar. Ik vind niks overdreven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach wel ja. Dit was geen bewussie.
Ik heb liever Swerts dan leerdam daar.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Overdreven inderdaad. Rode kaart was terecht, maar ze gingen er allebei vrij hard in en bovendien was het ook gedeeltelijk ongelukkig.
Beetje raar dat dit op 1 lijn gesteld wordt met die achterlijke overtreding van Swinkels. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
4 duels te veel. 2 was zat geweest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
we weten dat je geen fan van hem bent, ik ook niet, maar zoveel was er niet aan de hand |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
zag later bij fullham - blackpool precies hetzelfde.. daar voetballen ze gewoon door hehehehe |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
KNJB??? Feyenoord word geholpen met een schorsing van 4 duels voor die Swerts!! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 16:43 schreef Crisismanager het volgende:KNJB??? Feyenoord word geholpen met een schorsing van 4 duels voor die Swerts!! Vind je? Nu zal Leerdam weer achterin moeten spelen, en komt Fer in het elftal...lijkt me nou niet echt een verbetering. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 16:48 schreef piet het volgende:[..] Vind je? Nu zal Leerdam weer achterin moeten spelen, en komt Fer in het elftal...lijkt me nou niet echt een verbetering. precies, maar daar den kt niemand aan, dus dat word weer een overlopen middeveld omdar fer neit met zn man meeloopt. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 17:03 schreef DY het volgende:[..] precies, maar daar den kt niemand aan, dus dat word weer een overlopen middeveld omdar fer neit met zn man meeloopt. Eens. Of Mario moet mokotjo erin zetten en fer op de bank houden, maar dat gaat denk ik (helaas)niet gebeuren. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben geen fan van hem maar vond het niet eens een rode kaart. De blessure had net zo goed andersom kunnen zijn!!! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Hij is goed in de opbouw (met lego) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 16:48 schreef piet het volgende:[..] Vind je? Nu zal Leerdam weer achterin moeten spelen, en komt Fer in het elftal...lijkt me nou niet echt een verbetering. Ik hoop op Mokotjo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fer rechtsback, meer waarde daar dan Leerdam RB. Leerdam meer waarde dan Fer op het middenveld. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Trouwens.
Wel echt bizar dat Swerts evenveel wedstrijden krijgt als Swinkels en Grindheim.
Grindheim leek net een krankzinnige en Swinkels was gewoon buiten zinnen door het scoreverloop en komt echt als een dolle invliegen. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
ja zwaar gestraft voor onze vriend Swerts, maar ze hadden beter 5 wedstrijden kunnen geven, dan had ie vast met vakantie gekund en op zoek naar een andere club. Ik neem aan dat Van Geel genoeg heeft gezien.
Eens met FR Henk, zet Fer maar rechtsback, Leerdam + Meeuwis controlerend en laat Meeuwis gewoon eens een hele wedstrijd staan !! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 14:29 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Dat betekent dat die nog 1 wedstrijd mag spelen dit jaar. Ik vind niks overdreven Ik wel, was botte actie maar van twee kanten, geen opzet. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 17:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ben geen fan van hem maar vond het niet eens een rode kaart. De blessure had net zo goed andersom kunnen zijn!!! als er geen bloed was geweest had hij waarschijnlijk geen rood gekregen. Botte pech. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 22:17 schreef Pietje1 het volgende:[..] als er geen bloed was geweest had hij waarschijnlijk geen rood gekregen. Botte pech. Niet alleen botte pech. Het is gewoon triest gesteld met het niveau van de scheidsrechters in dit land.
Ze fluiten geen internationale toernooien meer.
En normaal fluiten is er ook niet meer bij. Wordt totaal niet meer gekeken naar de oorzaak, alleen nog maar naar het gevolg.
Bijvoorbeeld. Blom geeft gewoon toe dat omdat Ruiz valt, hij een penalty krijgt. Odftewel je moet wel vallen, anders krijg je geen vrije trap/penalty.
Dat slaat toch helemaal nergens meer op?
Ander voorbeeld. Ze fluiten tegenwoordig ook echt voor alles. Als je maar valt. Een klein duwtje, vallen, en je krijgt een vrije trap mee.
Eindstand. Spelers stellen zich hier op in, dus als een nederlandse club internationaal gaat spelen, zie je elke keer een paar van die koekebakkers zich aanstellen en geen vrije trap krijgen.. lees : Balverlies.
Ik durf nog wel te stellen dat het scheidsrechtersniveau op dit moment zelfs het wedstrijdniveau naar beneden haalt.
Het gaat helemaal nergens meer over.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 16:48 schreef piet het volgende:[..] Vind je? Nu zal Leerdam weer achterin moeten spelen, en komt Fer in het elftal...lijkt me nou niet echt een verbetering. Ja elk weldenkend mens zet mokotjo erin ipv fer |
|
|
|