|
|
remco k
|
|
|
PSV, FC Twente en Ajax lijken gedrieën uit te gaan maken wie zich in het 55ste Eredivisie-seizoen kampioen van Nederland mag gaan noemen. PSV aast op haar 22ste landstitel, terwijl FC Twente en Ajax voor nummer twee en nummer dertig gaan. De schaal zal naar alle waarschijnlijkheid eindigen in Eindhoven, Enschede of Amsterdam. De resterende zeven wedstrijden moeten gaan uitmaken wie kampioen wordt.
Regerend kampioen FC Twente neemt het na de uitwedstrijd tegen Zenit Sint-Petersburg buitenshuis op tegen Excelsior. PSV op haar beurt moet eerst naar Glasgow voor het laatste deel van de dubbelontmoeting met Glasgow Rangers, alvorens FC Utrecht naar het Philips Stadion toogt. Ajax tenslotte moet proberen de nederlaag tegen Spartak om te zien draaien in Moskou. Daarna wacht een uitwedstrijd tegen ADO Den Haag.
In totaal heeft PSV nog drie wedstrijden op eigen veld en vier op vijandelijke bodem voor de boeg. Voor FC Twente geldt eenzelfde serie. Drie keer wordt er nog gestreden in de Grolsch Veste en vier keer daarbuiten. Ajax tenslotte speelt vier keer in de Amsterdam Arena en één keer minder bij de uitspelende ploeg.
Resterend programma FC Twente: Excelsior (uit), PSV (thuis), Roda JC (thuis), De Graafschap (uit), ADO Den Haag (uit), Willem II (thuis) en Ajax (uit).
Resterend programma PSV: FC Utrecht (thuis), FC Twente (uit), SC Heerenveen (thuis), Heracles Almelo (uit), Feyenoord (uit), Vitesse (thuis) en FC Groningen (uit).
Resterend programma Ajax: ADO Den Haag (uit), Heracles Almelo (thuis), FC Groningen (thuis), NEC (uit), Excelsior (thuis), SC Heerenveen (uit) en FC Twente (thuis). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mijn idee.
Twente laat nog punten liggen, uit bij Excelsior, uit bij Ado den Haag en uit bij Ajax.
PSV gaat nog punten laten liggen, thuis tegen Utrecht, uit bij Twente, uit bij Heracles en uit bij Groningen.
Ajax gaat nog punten laten liggen, uit bij Ado en uit bij H'veen.
Of men daar verliest og gelijk speeld, zal bepalen wie er kampioen gaat worden...
Mijn verwachting is, dat als Ajax toch wint bij Ado den Haag, dat we alsnog met de titel aan de haal gaan... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ik dat Ajax bij ADO en bij NEC gelijk gaat spelen. Zou betekenen dat ze 17 punten halen uit de laatste 7 zeven wedstrijden. Verwacht dat PSV bij Twente, Heracles Feyenoord en Groningen wel punten laten liggen. Zij haken net als vorig jaar denk ik eerder af! Twente gaat punten verspelen bij ons aller Ajax, ADO en misschien nog 1 van die andere 4.
Ik ben natuurlijk niet geheel objectief, maar volgensmij best reeël. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Psv word het zeker niet , wat een zwaar programma hebben die , zou zo maar eens op de laatste dag beslist kunnen worden . Denk het ook gaat mee spelen wie er verder gaan in europa ! Twente of Ajax |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Ado-Ajax wordt idd belangrijk .. Ajax heeft het moeilijk in dat soort wedstrijden zou zo 3-0 voor ado kunnen worden, maar ik hoop gewoon 0-2.!! verder zie ik psv en twente niet zoveel punten verspelen maar, denk ik dat twente de minste puntne verspeeld ... hoe dan ook wordt spannend |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 19:55 schreef remco k het volgende:Mijn idee. Twente laat nog punten liggen, uit bij Excelsior, uit bij Ado den Haag en uit bij Ajax. PSV gaat nog punten laten liggen, thuis tegen Utrecht, uit bij Twente, uit bij Heracles en uit bij Groningen. Ajax gaat nog punten laten liggen, uit bij Ado en uit bij H'veen. Of men daar verliest og gelijk speeld, zal bepalen wie er kampioen gaat worden... Mijn verwachting is, dat als Ajax toch wint bij Ado den Haag, dat we alsnog met de titel aan de haal gaan... Zou mooi zijn, nu al spanning voor zondag. Die EL kan me gestolen worden. Vergeet Feyenoord (uit) voor PSV niet. Als het Legioen erachter gaat staan en die Japanner het op zijn heupen krijgt, kan dat zeker een gelijkspel worden. H'veen uit kan ook zeker lastig worden voor Ajax. Ze verspelen in ieder geval wel punten bij of NEC of H'veen.
Voor de rest ben ik het wel eens met jou :-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wij halen gewoon de resterende 21 punten en dat is kampioenwaardig. PSV verliest van Twente en Feyenoord. En Twente staat maar 2 punten voor en die verliezen bij ons in de Arena.
Nog liever heb ik dat het al beslist is voor de laatste ronde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Winnen we zondag uit bij ADO, dan worden we kampioen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 19:55 schreef remco k het volgende:Mijn idee. Twente laat nog punten liggen, uit bij Excelsior, uit bij Ado den Haag en uit bij Ajax. PSV gaat nog punten laten liggen, thuis tegen Utrecht, uit bij Twente, uit bij Heracles en uit bij Groningen. Ajax gaat nog punten laten liggen, uit bij Ado en uit bij H'veen. Of men daar verliest og gelijk speeld, zal bepalen wie er kampioen gaat worden... Mijn verwachting is, dat als Ajax toch wint bij Ado den Haag, dat we alsnog met de titel aan de haal gaan... Ik dacht dat je zei dat als je nu nog denkt dat we nog kampioen zouden kunnen worden je veel te naïef bent?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 20:00 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Zou mooi zijn, nu al spanning voor zondag. Die EL kan me gestolen worden. Vergeet Feyenoord (uit) voor PSV niet. Als het Legioen erachter gaat staan en die Japanner het op zijn heupen krijgt, kan dat zeker een gelijkspel worden. H'veen uit kan ook zeker lastig worden voor Ajax. Ze verspelen in ieder geval wel punten bij of NEC of H'veen. Voor de rest ben ik het wel eens met jou :-) Ado is de belangrijkste pot voor Ajax vanaf nu.... Komende zondag wordt voor Ajax bepaald of we wel of geen kampioen gaan worden.
Zoals ik hier al vele malen heb gezegd, verwacht ik eerlijk gezegd geen kampioenschap meer...Alles wat we wel winnen is mooi meegenomen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 20:16 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik dacht dat je zei dat als je nu nog denkt dat we nog kampioen zouden kunnen worden je veel te naïef bent?? Vind ik ook, had er nog even het woordje "kunnen" bij moeten zetten.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ik ben een beetje huiverig voor ADO zondag. Naast dat ik ze leuk vind spelen onder vd Brom, hebben we dan net weer een wedstrijd in Moskou achter de rug. Daar hebben ze, gezien de wedstrijd vanmiddag, toch altijd wel last van. Als ze zo spelen tegen ADO als ze vanmiddag tegen Willem II speelde dan wordt het negentig minuten billenknijpen. Want wat je ook van die hagenezen vindt, ze leveren altijd strijd. En zeker tegen Ajax.
Aan de andere kant geldt dat ook voor Twente, die nog een zware pot tegen Zenith voor de boeg hebben. Alleen vind ik Excelsior een beduidend mindere tegenstander dan ADO. Ik denk dan ook dat Twente de beste papieren heeft om dit weekend als winnaar uit de bus te komen. Ik denk namelijk dat PSV geklopt gaat worden door Utrecht. Eindhoven heeft na het gelijkspel tegen NEC toch wel een knauw gekregen en 030 doet het goed tegen de wat grotere ploegen in de Eredivisie.
Dit wordt een belangerijk weekend. Ik denk ook dat als we van ADO winnen zondag, we een hele goede kans hebben om dit jaar alsnog kampioen te worden. |
|
|
|
|
hoffa83
|
|
|
goeden avond ajaxieden ik dacht eerst ajax nog grote kans maakte maar nu onze steek geblesseerd is weet ik nog niet of we genoeg punten pakken om kampioen te worden wat een fouten maakt die dikzak.dat gaat ons de titel kosten hopp het niet |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 20:24 schreef RoodWit81 het volgende:Ik ben een beetje huiverig voor ADO zondag. Naast dat ik ze leuk vind spelen onder vd Brom, hebben we dan net weer een wedstrijd in Moskou achter de rug. Daar hebben ze, gezien de wedstrijd vanmiddag, toch altijd wel last van. Als ze zo spelen tegen ADO als ze vanmiddag tegen Willem II speelde dan wordt het negentig minuten billenknijpen. Want wat je ook van die hagenezen vindt, ze leveren altijd strijd. En zeker tegen Ajax. Aan de andere kant geldt dat ook voor Twente, die nog een zware pot tegen Zenith voor de boeg hebben. Alleen vind ik Excelsior een beduidend mindere tegenstander dan ADO. Ik denk dan ook dat Twente de beste papieren heeft om dit weekend als winnaar uit de bus te komen. Ik denk namelijk dat PSV geklopt gaat worden door Utrecht. Eindhoven heeft na het gelijkspel tegen NEC toch wel een knauw gekregen en 030 doet het goed tegen de wat grotere ploegen in de Eredivisie. Dit wordt een belangerijk weekend. Ik denk ook dat als we van ADO winnen zondag, we een hele goede kans hebben om dit jaar alsnog kampioen te worden. Goed onderbouwde post, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat Twente volgend weekend de grote verliezer gaat worden. Kunstgras + een klein veld en het opportunistisch spel van Excelsior is heel lastig voor ploegen die willen voetballen. Neem daarbij de lange Russische reis waar jij het al over had en dan verwacht ik puntverlies. De laatste keer dat Utrecht bij PSV won was in 1980. Laatste gelijkspel in 1996. Utrecht ligt PSV in Eindhoven wel. Utrecht doet het ook niet al te best in uitwedstrijden, 3 gewonnen, 4 gelijk en 7 verloren. In de Galgenwaard is het een ander verhaal met hun publiek erachter. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 20:38 schreef PSVMocro het volgende:[..] Goed onderbouwde post, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat Twente volgend weekend de grote verliezer gaat worden. Kunstgras + een klein veld en het opportunistisch spel van Excelsior is heel lastig voor ploegen die willen voetballen. Neem daarbij de lange Russische reis waar jij het al over had en dan verwacht ik puntverlies. De laatste keer dat Utrecht bij PSV won was in 1980. Laatste gelijkspel in 1996. Utrecht ligt PSV in Eindhoven wel. Utrecht doet het ook niet al te best in uitwedstrijden, 3 gewonnen, 4 gelijk en 7 verloren. In de Galgenwaard is het een ander verhaal met hun publiek erachter. Ja en? Ado won voor het eerst sinds 400 jaar bij ons. Utreg is een rare ploeg. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Volgende week winnen en het de laatste dag tegen twente afmaken. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Dit is iets wat ik de afgelopen jaren bij de laatste wedstrijden maak:
PSV
20 maart: FC Utrecht-thuis 2 of 3 punten verspelen 2 april: FC Twente-uit 2 of 3 punten verspelen 8 april: SC Heerenveen-thuis 2 punten verspelen 16 april: Heracles Almelo-uit 2 of 3 punten verspelen 24 april: Feyenoord-uit 2 of 3 punten verspelen 1 mei: Vitesse-thuis 0 punten verspelen 15 mei: FC Groningen-uit 2 of 3 punten verspelen
FC Twente
20 maart: Excelsior-uit 0 punten verspelen 2 april: PSV-thuis 2 punten verspelen 10 april: Roda JC-thuis 0 punten verspelen 17 april: De Graafschap-uit 0 punten verspelen 22 april: ADO Den Haag-uit 2 of 3 punten verspelen 1 mei: Willem II-thuis 0 punten verspelen 15 mei: Ajax-uit 3 punten verspelen
Ajax
20 maart: ADO Den Haag-uit 2 of 3 punten verspelen 3 april: Heracles Almelo-thuis 0 punten verspelen 10 april: FC Groningen-thuis 0 punten verspelen 17 april: NEC-uit 0 punten verspelen 24 april: Excelsior-thuis 0 punten verspelen 1 mei: SC Heerenveen-uit 2 of 3 punten verspelen 15 mei: FC Twente-thuis 0 punten verspelen
En meestal kloppen mijn voorspellingen dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Utrecht verliest altijd in eindhoven, maar een slechte reeks wordt ooit doorbroken ..... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik geef alleen aan dat ze wel erg moeten stunten willen ze punten pakken in Eindhoven. Garanties heb je niet. ADO heeft PSV trouwens ook verrast, die ploeg is dit seizoen gevaarlijker dan Utrecht. Utrecht draait ondanks de grote talenten geen topseizoen. |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
kijken of feyenooit supporters weer de training gaan onderbreken omdat ze willen dat ze verliezen van pisvee zzzzz |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 20:54 schreef thomASS het volgende:Dit is iets wat ik de afgelopen jaren bij de laatste wedstrijden maak: PSV 20 maart: FC Utrecht-thuis 2 of 3 punten verspelen 2 april: FC Twente-uit 2 of 3 punten verspelen 8 april: SC Heerenveen-thuis 2 punten verspelen 16 april: Heracles Almelo-uit 2 of 3 punten verspelen 24 april: Feyenoord-uit 2 of 3 punten verspelen 1 mei: Vitesse-thuis 0 punten verspelen 15 mei: FC Groningen-uit 2 of 3 punten verspelen FC Twente 20 maart: Excelsior-uit 0 punten verspelen 2 april: PSV-thuis 2 punten verspelen 10 april: Roda JC-thuis 0 punten verspelen 17 april: De Graafschap-uit 0 punten verspelen 22 april: ADO Den Haag-uit 2 of 3 punten verspelen 1 mei: Willem II-thuis 0 punten verspelen 15 mei: Ajax-uit 3 punten verspelen Ajax 20 maart: ADO Den Haag-uit 2 of 3 punten verspelen 3 april: Heracles Almelo-thuis 0 punten verspelen 10 april: FC Groningen-thuis 0 punten verspelen 17 april: NEC-uit 0 punten verspelen 24 april: Excelsior-thuis 0 punten verspelen 1 mei: SC Heerenveen-uit 2 of 3 punten verspelen 15 mei: FC Twente-thuis 0 punten verspelen En meestal kloppen mijn voorspellingen dan. denk dat je wat PSV betreft wel fout zit, die gaan niet maar 1 wedstrijd winnen van de komende 7.... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ajax heeft trouwens een thuiswedstrijd meer, daarom is ado uit extra belangrijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 21:20 schreef Robinho het volgende:Ajax heeft trouwens een thuiswedstrijd meer, daarom is ado uit extra belangrijk. Als je die wint, heb je nog maar 2 uitwedstrijden... |
|
|
|
|
supras mijn mokum
|
|
|
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!!! VANAF VOLGEND JAAR HEBBEN WE DE 3e STER OP ONZE BORST!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ADO uit word inderdaad retebelangrijk voor ajax, hoop dat de spelers zich dat ook in de oren gaan knopen en niet zo dramatisch spelen als vandaag, want dan red je het niet. Pisvee heeft het op papier inderdaad het lastigste, hoop dat feyenoord een beetje in de flow blijft van de afgelopen weken dan kunnen die zeker puntjes afsnoepen van pisvee. Hoop op de volgende eindstand na 34 wedstrijden: 1 Ajax 2 Twente 3 pisvee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Persoonlijk liever dat PSV 2e wordt als we wel kampioen worden. Twente moet even op de plek gezet worden.. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik ben bang dat het verlies van Stekelenburg ons gaat opbreken in de rest van het seizoen. Hopelijk kan hij er in ieder geval in de laatste wedstrijd tegen Twente bij zijn. Het is goed mogelijk dat de competitie in die wedstrijd beslist gaat worden. |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 20:54 schreef thomASS het volgende:Dit is iets wat ik de afgelopen jaren bij de laatste wedstrijden maak: PSV 20 maart: FC Utrecht-thuis 2 of 3 punten verspelen 2 april: FC Twente-uit 2 of 3 punten verspelen 8 april: SC Heerenveen-thuis 2 punten verspelen 16 april: Heracles Almelo-uit 2 of 3 punten verspelen 24 april: Feyenoord-uit 2 of 3 punten verspelen 1 mei: Vitesse-thuis 0 punten verspelen 15 mei: FC Groningen-uit 2 of 3 punten verspelen FC Twente 20 maart: Excelsior-uit 0 punten verspelen 2 april: PSV-thuis 2 punten verspelen 10 april: Roda JC-thuis 0 punten verspelen 17 april: De Graafschap-uit 0 punten verspelen 22 april: ADO Den Haag-uit 2 of 3 punten verspelen 1 mei: Willem II-thuis 0 punten verspelen 15 mei: Ajax-uit 3 punten verspelen Ajax 20 maart: ADO Den Haag-uit 2 of 3 punten verspelen 3 april: Heracles Almelo-thuis 0 punten verspelen 10 april: FC Groningen-thuis 0 punten verspelen 17 april: NEC-uit 0 punten verspelen 24 april: Excelsior-thuis 0 punten verspelen 1 mei: SC Heerenveen-uit 2 of 3 punten verspelen 15 mei: FC Twente-thuis 0 punten verspelen En meestal kloppen mijn voorspellingen dan. denk dat je fout zit met psv ze verliezen ook van vitesse. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Alle drie de titelkandidaten spelen erg wisselvallig. Dat houdt volgens mij in dat je eigenlijk nog geen serieuze voorspelling kunt maken. Alle drie de ploegen hebben nog een aantal lastige wedstrijden. Toevallig zijn deze drie ploegen ook nog eens Europees actief. Hoe komen zij daar donderdag mee weg. Blessures? Winst = zelfvertrouwen? Verlies = een deuk in het zelfvertrouwen? Uiteraard hoop ik met heel mijn ziel en heel mijn hart dat Ajax eindelijk eens de schaal omhoog kan houden. Maar ik durf er geen vergif op in te nemen. Ook Ajax speelt mijns inziens veel te wisselvallig. Afgelopen donderdagavond tegen Spartak Moskou vond ik een verademing, ondanks het verlies maar vandaag, zeker de eerste helft, was het weer dramatisch slecht... Ik weet het allemaal nog niet. Juist omdat zowel Ajax, PSV als FC Twente zo wisselvallig spelen, zullen zij alle drie nog wel punten gaan verspelen. Daarbij is Ajax in het nadeel omdat zij qua punten nog achterstaan ten opzichte van de concurrenten. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is allemaal koffiedik kijken. Ik waag me aan geen enkele voorspelling, maar als ik het programma zie.... Dat van AJAX ziet er toch een heel stuk makkelijker uit. Volgende week is een belangrijke pot in Den Haag. AJAX moet daar optimaal spelen anders winnen ze niet denk ik. Het is hopen op een mindere dag van Ado en wellicht dat ze een knauw hebben gekregen van het verlies in Doetinchem.
Ik vind Psv uiterst pover spelen en ik kan eerlijk gezegd niet geloven dat die kampioen worden. Dan zou het dus Twente of Ajax moeten worden en Ajax krijgt Twente nog thuis. Twente moet ook nog naar Doetinchem, den Haag en Rotterdam en speelt nog tegen Psv... Ajax heeft de beste papieren en dan zeg ik dat AJAX kampioen word...Verrek, ben ik nog aan het voorspellen;-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 21:00 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik geef alleen aan dat ze wel erg moeten stunten willen ze punten pakken in Eindhoven. Garanties heb je niet. ADO heeft PSV trouwens ook verrast, die ploeg is dit seizoen gevaarlijker dan Utrecht. Utrecht draait ondanks de grote talenten geen topseizoen. Utreg voelt zich nog bestolen van de thuiswedstrijd. En ze spelen voor Uefa plaatsing. En ik hoop natuurlijk dat dat jullie punten gaat kosten hahaha...jammer genoeg moet ik realistisch zijn. Twente en Feyenoord geloof ik echt dat jullie gaan verliezen dus wij moeten alles winnen. Wel weer klote dat het weer zo spannend slot gaat worden. Had liever volgende week al kampioen geworden hahaha... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 21:00 schreef KAb het volgende:kijken of feyenooit supporters weer de training gaan onderbreken omdat ze willen dat ze verliezen van pisvee zzzzz Triest dieptepunt in de nederlandse voetbalgeschiedenis. Dat je eigen fans komen eisen dat je gaat verliezen omdat je grootste vijand anders kampioen kan worden. Alhoewel, het was eigenlijk het grootste compliment aller tijden. Stel voor dat ze het ons gunnen hahahahaha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 21:30 schreef remco k het volgende:Persoonlijk liever dat PSV 2e wordt als we wel kampioen worden. Twente moet even op de plek gezet worden.. Liever nog Ado als 2e hahahaha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Psv gaat de meeste punten laten liggen.. twenet niet veel..En ajax ook niet Laatste dag gaat het tussen twente en ajax.. Psv word weer 3e.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ik denk wel dat het op de laatste speeldag beslist word. ajax heeft zeker kans alleen heb ik er minder vertrouwen in met verhoeven! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb. maar het geloof in die derde ster heb ik al opgegeven. ajax speelt veel te wisselvallig. ado zal moeilijk worden maar denk dat ze zijn gewaarschuwt. denk eerder dat ze tegen kleinere ploegen punten verliezen. en de wedstrijd tegen fc twente zal zeker ook niet zo makkelijk zijn als meerdere mensen hier denken. utrecht speelt tegen psv meestal slecht. en als het weer spannent word komen er weer paar gekken bij feyenoord het trainingsveld op zodat ze weer verliezen. we staan gewoon met zeer jonge wisselvallige groep die te weinig scorent vermogen heeft met 3 punten achterstand er het slechste voor. daarbij komt ook nog het verlies van stekelenburg. en het zogenaamde zwaardere programma van psv en twente zegt mij niks. az verloor enkele jaren geleden de titel ook op laatste speeldag door van exelsior te verliezen. en ook vorig jaar had ajax het makkelijkste programma op het eind. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 20:01 schreef Ride het volgende:Wij halen gewoon de resterende 21 punten en dat is kampioenwaardig. PSV verliest van Twente en Feyenoord. En Twente staat maar 2 punten voor en die verliezen bij ons in de Arena. Nog liever heb ik dat het al beslist is voor de laatste ronde. PSV 20 maart: FC Utrecht-thuis (winst) 2 april: FC Twente-uit (punt) 8 april: SC Heerenveen-thuis (winst) 16 april: Heracles Almelo-uit (winst) 24 april: Feyenoord-uit (verlies) 1 mei: Vitesse-thuis (winst) 15 mei: FC Groningen-uit (punt)
Ride-O-meter zegt: 14 punten
FC Twente 20 maart: Excelsior-uit (winst) 2 april: PSV-thuis (punt) 10 april: Roda JC-thuis (winst) 17 april: De Graafschap-uit (winst) 22 april: ADO Den Haag-uit (punt) 1 mei: Willem II-thuis (winst) 15 mei: Ajax-uit (verlies)
Ride-O-meter: 15 punten
Ajax 20 maart: ADO Den Haag-uit (winst) 3 april: Heracles Almelo-thuis (winst) 10 april: FC Groningen-thuis (winst) 17 april: NEC-uit (winst) 24 april: Excelsior-thuis (winst) 1 mei: SC Heerenveen-uit (winst) 15 mei: FC Twente-thuis (winst)
Ride-O-Meter zegt 21 punten. KAMPIOENEN |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Goed onderbouwde post, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat Twente volgend weekend de grote verliezer gaat worden. Kunstgras + een klein veld en het opportunistisch spel van Excelsior is heel lastig voor ploegen die willen voetballen. Neem daarbij de lange Russische reis waar jij het al over had en dan verwacht ik puntverlies. De laatste keer dat Utrecht bij PSV won was in 1980. Laatste gelijkspel in 1996. Utrecht ligt PSV in Eindhoven wel. Utrecht doet het ook niet al te best in uitwedstrijden, 3 gewonnen, 4 gelijk en 7 verloren. In de Galgenwaard is het een ander verhaal met hun publiek erachter.
Goed punt. Ik was helemaal niet op de hoogte van het kunstgras veld bij Excelsior. Dat is wel een nadeel voor Twente. Zeker met de reis heen en weer in het achterhoofd. Maar daarintegen is Excelsior ook niet echt in goede doen. En ik denk wel dat Twente genoeg individuele kwaliteit heeft om alsnog de drie punten binnen te slepen.
Utrecht vind ik (vorig, maar vooral dit seizoen) een heel andere ploeg dan de jaren ervoor. Ze hebben een bijzonder sterke voorhoede en middenveld en ik vind de achterhoede van PSV de laatste tijd juist een beetje kwakkelen. Maar ook PSV kan zo'n wedstrijd winnen. Alleen denk ik dat Utrecht er vol in gaat en ook PSV last gaat krijgen van het gespeelde UEFA cup duel.
Maar zoals Alibabba al zei: het blijft koffiedik kijken. We gaan het zien. Het wordt in iedergeval weer een spannend weekend voor onze ploegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 09:35 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Maar zoals Alibabba al zei: het blijft koffiedik kijken. We gaan het zien. Het wordt in iedergeval weer een spannend weekend voor onze ploegen. Ik hoop dat het voor Psv en Twente slappe koffie word:):) |
|
|
|
|
hoffa83
|
|
|
onze derde keeper verneukt ons kampioenschap zonder steek laten wij uiteindelijk teveel punten leggen hoe lullig het ook klinkt |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 15:31 schreef hoffa83 het volgende:onze derde keeper verneukt ons kampioenschap zonder steek laten wij uiteindelijk teveel punten leggen hoe lullig het ook klinkt Vertrouwen hebben in Verhoeven!!!! JEROEN MAAKT AJAX KAMPIOEN en dan wordt jou naam Hoppa:):) |
|
|
|
|
hoffa83
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik heb er wederom hoop in en die wordt alleen maar groter na volgend weekend.
Kom op... iedereen positieve energie sturen aan Ajax.
We zijn toch SUPPORTERS dus SUPPORTEN we onze club tot het bittere eind. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 15:52 schreef Ride het volgende:Ik heb er wederom hoop in en die wordt alleen maar groter na volgend weekend. Kom op... iedereen positieve energie sturen aan Ajax. We zijn toch SUPPORTERS dus SUPPORTEN we onze club tot het bittere eind. Haha Heerlijk!! Ja je moet ook altijd positief blijven!! Het programma van PSV is zwaarder dan ooit en ik moet zeggen dat PSV aan het eind van het jaar altijd heel veel punten verspeeld. (kijk maar naar de laatste jaren) Met dit programma geef ik ze bijna geen kans meer op de titel. Dat Twente, dat weet ik niet is ook wisselvallig, maar dat komt mede omdat spelers daar ook op hun tandvlees lopen en ze Europees nog steeds meedoen, wat zeg ik ze staan al zo goed als zeker in de volgende ronde en na elke Europees duel hebben ze het lastig in de competitie, dus ook die zie ik nog wel wat puntjes verspelen, maar veel minder dan PSV. Tja en dan Ajax..... Spelen ook wisselvallig, maar dat komt metname door die kut tegenstanders. Je kan beter nu tegen NAC spelen, dan tegen VVV of Willem II. Die graven zich met 11 man in en dan is dat altijd lastig, zeker als je geen speler heb die zich daar doorheen kan worstelen zoals Suarez dat kon, maar Ajax krijgt nu ploegen die ook willen voetballen en dan zie je dat Ajax het tegen die ploegen goed doet, dus heb hooop dat ze de titel pakken, helemaal als ze ook nog eens als enige uit de Europa League gaan. (Ga daar nog steeds niet vanuit)
De titel lonkt voor Ajax!!! MaAar helaas heeft Ajax een groter probleem gekregen.... en dat is Steek. Steek is er niet meer bij de aankomende weken en ik vrees dat dit Ajax punten gaat kosten :-( Met andere woorden ik weet het niet meer wie er kampioen gaat worden..., maar PSV wordt het zeker niet. |
|
|
|