BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn we wel zulke goede fans ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 maart 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Vandaag lekker op mijn vakkie T,viel me iets op waar ik nog steeds niet trots op ben,en mezelf afvroeg wat voor fans zijn we eigenlijk.
En wel hier om:Swerts voetbalde niet best maar deze speler kost ons niets en komt in wezen bij de vuilnis van AZ.Moeten we hem dan uitfluiten en applaudisseren als hij gewisseld wordt.Deze jongen werkt hard maar heeft niet het niveau wat we zoeken.De 2e speler die vandaag uitgefloten werd was v Leerdam een hele jonge voetballer die voor zijn leeftijd erg goed is en van ons geen fouten mag maken en dan direct uitgefloten wordt ????(op deze leeftijd ben je nog geen vaste waarde)
Ik weet niet wat voor mensen dit doen, maar wees eens eerlijk we weten toch dat dit seizoen zo zou gaan lopen.Ik denk dan wees blij dat we niet failliet zijn verklaard,en omarm de mensen die op het veld vechten en iemand die erg jong is niet uitfluiten maar steunen.Ik hoop dat meerder fans er zo over denken.Of ben ik eenzaam in deze mening
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 21:17 schreef piet de paler het volgende:
Vandaag lekker op mijn vakkie T,viel me iets op waar ik nog steeds niet trots op ben,en mezelf afvroeg wat voor fans zijn we eigenlijk.
En wel hier om:Swerts voetbalde niet best maar deze speler kost ons niets en komt in wezen bij de vuilnis van AZ.Moeten we hem dan uitfluiten en applaudisseren als hij gewisseld wordt.Deze jongen werkt hard maar heeft niet het niveau wat we zoeken.De 2e speler die vandaag uitgefloten werd was v Leerdam een hele jonge voetballer die voor zijn leeftijd erg goed is en van ons geen fouten mag maken en dan direct uitgefloten wordt ????(op deze leeftijd ben je nog geen vaste waarde)
Ik weet niet wat voor mensen dit doen, maar wees eens eerlijk we weten toch dat dit seizoen zo zou gaan lopen.Ik denk dan wees blij dat we niet failliet zijn verklaard,en omarm de mensen die op het veld vechten en iemand die erg jong is niet uitfluiten maar steunen.Ik hoop dat meerder fans er zo over denken.Of ben ik eenzaam in deze mening
Swerts kost wel degelijk iets. Niet zo gek dat AZ van 'm af wilde...

Leerdam is niet uitgefloten? Er werd wel een keer gezeken, omdat hij te lang deed over een inworp..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 21:27   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 maart 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Je heb gelijk!!!
Zijn altijd ook dezelfde figuren bij mij in het vak die gaan applaudisseren..
Leeghoofden zijn het,en ze stralen dat nog uit ook!!!
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 13 maart 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Een doorsnee Rotterdammer vind zichzelf niet zo gauw goed, spreekt het tenminste niet uit. Maar je hebt ook nog iets als frustratie...

Het is gewoon duidelijk dat Swerts er helemaal geen tering van kan, maar het kan erger hoor... Kijk maar naar Bruins, als je er met de pet naar gooit word je haast met pek en veren weggejaagd.
vries60
 vries60 - zondag 13 maart 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Blijft onbegrijpelijk....
chester
 chester - zondag 13 maart 2011 - 21:57   quote  deeplink  
als supporter moeten we eingelijk elke scheidsrechter toe zingen dat hij het goed doet hoe sie fluit ook al is ie een waslap dan bereik je er meer mee als tegen hun te zingenen te schelden voor alles wat ik vanmiddag hoorde op tv wordt ik hier in de achterhoek niet goed van
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 maart 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 21:57 schreef chester het volgende:
als supporter moeten we eingelijk elke scheidsrechter toe zingen dat hij het goed doet hoe sie fluit ook al is ie een waslap dan bereik je er meer mee als tegen hun te zingenen te schelden voor alles wat ik vanmiddag hoorde op tv wordt ik hier in de achterhoek niet goed van
Tja maar tegen een scheids hoort erbij (tot bepaalde hoogte) maar eigen spelers ????
chester
 chester - zondag 13 maart 2011 - 22:01   quote  deeplink  
ja maar ik vond swerts al weken niet goed spelen maar wie ben ik ik kijk aleen maar tv
Roy15
 Roy15 - zondag 13 maart 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Het zijn de joden die fluiten!
Roy15
 Roy15 - zondag 13 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
overigens Leerdam vond ik best aardig voetballen.. werd helemaal niet uitgefloten..
chester
 chester - zondag 13 maart 2011 - 22:09   quote  deeplink  
zitten die dan rotje knor
chester
 chester - zondag 13 maart 2011 - 22:13   quote  deeplink  
ik hoor het alleen via tv we wonen te ver weg van rotterdam we wonen nog verder dan erwin mulder
hotjumper
 hotjumper - zondag 13 maart 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Ik heb niet gefloten.
Els
 Els - zondag 13 maart 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 21:17 schreef piet de paler het volgende:
Vandaag lekker op mijn vakkie T,viel me iets op waar ik nog steeds niet trots op ben,en mezelf afvroeg wat voor fans zijn we eigenlijk.
En wel hier om:Swerts voetbalde niet best maar deze speler kost ons niets en komt in wezen bij de vuilnis van AZ.Moeten we hem dan uitfluiten en applaudisseren als hij gewisseld wordt.Deze jongen werkt hard maar heeft niet het niveau wat we zoeken.De 2e speler die vandaag uitgefloten werd was v Leerdam een hele jonge voetballer die voor zijn leeftijd erg goed is en van ons geen fouten mag maken en dan direct uitgefloten wordt ????(op deze leeftijd ben je nog geen vaste waarde)
Ik weet niet wat voor mensen dit doen, maar wees eens eerlijk we weten toch dat dit seizoen zo zou gaan lopen.Ik denk dan wees blij dat we niet failliet zijn verklaard,en omarm de mensen die op het veld vechten en iemand die erg jong is niet uitfluiten maar steunen.Ik hoop dat meerder fans er zo over denken.Of ben ik eenzaam in deze mening
Het uitfluiten van Leerdam heb ik niet gehoord, maar van Swerts was inderdaad heel genant. Ik vind het van geen enkele supporter fraai als ze welke speler dan ook uitfluiten, maar dat het vanuit T gebeurt, is wel heel erg triest. Een paar jaar geleden zongen we nog dat we de beste supporters van het land waren. Gelukkig hoor ik dat al een paar jaar niet meer.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 13 maart 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Sinds Swerts er is worden er weer punten gepakt. Beter is er niet op dit moment.
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:40 schreef sportdwaas het volgende:
Sinds Swerts er is worden er weer punten gepakt.
Komt inderdaad door Swerts...
Els
 Els - zondag 13 maart 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Komt inderdaad door Swerts...
Nee joh, niet alleen door Swerts. Ze spelen met z'n elven.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 14 maart 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Dat we punten pakken sinds de winterstop is dankzijn Meeuwis en Myaichi en ondanks Swerts.
Uitfluiten van eigen spelers gaat mij ook te ver.
Ik kan me echter niet herinneren een speler met zo weinig zelfvertrouwen te hebben gezien. Na dat uitfluiten zal het niet beter worden.
Ik vind dat Been hem uit zijn lijden moet verlossen. Zet Leerdam -of ie nou wil of niet- maar weer rechtsback.
Fer moet er in.
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 00:02   quote  deeplink  
fans wij zijn vriend..........................
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 00:03   quote  deeplink  
jij hebt niet betaalt he piet
ted
 ted - maandag 14 maart 2011 - 01:34   quote  deeplink  
ik fluit geen spelers uit ,het is wel zo dat ik er niks van begrijp wanneer met name Mario zegt dat tie niet meer om Leerdam heen kan ,zo goed vind ik hem niet .
M
 M - maandag 14 maart 2011 - 02:11   quote  deeplink  
Doordat Swerts en Meeuwis er zijn staat Leerdam niet meer rechtsback en De vrij ook niet. Vooral het feit dat De Vrij daardoor de kans heeft gekregen in het centrum is belangrijk. Als Been Swerts eruit moet halen heeft hij bijna geen andere keus dan De Vrij rechtsback zetten. Myaiichi is belangrjk maar het centrum met Vlaar en De Vrij is belangrijker.
R()b
 R()b - maandag 14 maart 2011 - 02:59   quote  deeplink  
/off: Ik hoorde wel een autoclaxon :s

/on: Swerts speelt de laatste tijd niet echt best , dan mis je een Fernández best wel.
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 22:01 schreef chester het volgende:
ja maar ik vond swerts al weken niet goed spelen maar wie ben ik ik kijk aleen maar tv
pak eens de auto naar De Kuip dan
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 22:46 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb niet gefloten.
ik wel, de hele weg naar huis. Het deuntje van Hermes houseband.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen:

JODEN DIE FLUITEN!!!!!!!!!!!!!

Ik vind Leerdam overigens helemaal niet zo slecht.
Mensen denken dat we een team sterren hebben die als ze een fout maken maar direct gewisseld moeten worden.
Ik vind iemand die zoveel fouten als Swerts maakt nog een ander verhaal maar is nog geen reden om hem uit te fluiten. Hij werkt tenminste wel als een paard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
de kromme2
 de kromme2 - maandag 14 maart 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 02:11 schreef M het volgende:
Doordat Swerts en Meeuwis er zijn staat Leerdam niet meer rechtsback en De vrij ook niet. Vooral het feit dat De Vrij daardoor de kans heeft gekregen in het centrum is belangrijk. Als Been Swerts eruit moet halen heeft hij bijna geen andere keus dan De Vrij rechtsback zetten. Myaiichi is belangrjk maar het centrum met Vlaar en De Vrij is belangrijker.
das waar: De Vrij en Vlaar zijn grote klasse. Ik durf te stellen: het beste centrale duo van Nederland.
Ik voorspel dat De Vrij meegaat naar het EK volgend jaar.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 17 april 2011 - 22:29   quote  deeplink  
en maar zeggen, Feyenoord kut seizoen dit dat. mensen oordelen te snel, toen Feyenoord met 3-1 thuis won van Fc Utrecht, was het titel kandidaat nr 2, en 10-0 verliezen met 10 man, en dan ben je degradatiekandidaat nr1? wtf? natuurlijk, het is niet altijd even goed geweest, en iedereen die voor Feyenoord is, die heeft hem het afgelopen seizoen kapot hard lopen stressen. maar kapot gaan? nee. never surrender!. Al verliezen we met 10-0 van psv, de rest van het seizoen zit onze kuip, en de uitvakken van onze tegenstanders, barstensvol. en de sportieve prestatie's? tja, daar moet ik heel eerlijk in zijn, die waren bagger, bagger, bagger en nog is bagger. Maar na die 10-0 hebben wij als supporters, als club, en onze spelers, beseft dat er gewoon niet meer in zat. en de dood van onze helden: Fred Blankemijer, Coen Moulijn, maakte volgens vele mensen, ons seizoen er niet beter op. En thuis met 0-1 van de Graafschap verliezen, is voor Feyenoord een schande, maar wat wilden wij, simpele supporters, er aan gaan doen? ONZE CLUB uit gaan schelden, tegen gaan werken, in een proces, waar ze misschien volgend seizoen pas uit zouden komen? Nee. We lieten meestal, op een uitzondering na, positief van ons horen. En ik weet zeker, dat de spelers/staff/trainers en anderen, hebben begrepen wat we wilden zien: Passie, strijd en puur voetbal, en het belangrijkste GOALS, dat ze dat hebben begrepen, hebben jullie ook kunnen zien, tegen Twente was de ommekeer nabij, en daarna krijg je weer op je flikker van een kut ploegje, maar je weet dan wel, dat je met inzet en strijd heel ver ken komen. Daarna hebben we eigenlijk 'redelijk tot goed' gevoetbald. Je wint een paar belangrijke wedstrijden, en je ben gewoon weer in staat om play offs te gaan spelen voor Europa Leuque? En hoor je nu al die negatieve, sarcastische, nietsnuttige kut personen wat zeggen? nee. We hebben ze met Strijd, Passie & Inzet, kei en keihard de mond gesnoerd. En nu ben ik, en zo zullen er meer zijn met mij, redelijk optimistisch over volgend seizoen en de seizoenen daarop. Want als we ervoor zorgen, dat we dit team behouden, en als Fer, Wijnaldum, Vlaar bijtekenen, weet ik zeker dat we volgend jaar gewoon weer goed meedraaien om de bovenste plekken. en zo niet? tja. dat zien we dan wel weer. Maar het proces wat we nu door hebben gemaakt, doormaken, wil eigenlijk niemand nog een x meemaken. NEVER SURRENDER , FEYENOORD TILL WE DIE. levend voor me club. Uit eigen kracht voortgebracht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Stefan-FR-08 --
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 17 april 2011 - 22:30   quote  deeplink  
ik moest het even ergens kwijt, dit leek me beste topic..
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 april 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Wat hij zegt!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 april 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 22:29 schreef Stefan-FR-08 het volgende:
en maar zeggen, Feyenoord kut seizoen dit dat. mensen oordelen te snel, toen Feyenoord met 0-2 thuis won, was het titel kandidaat nr 2, en 10-0 verliezen met 10 man, en dan ben je degradatiekandidaat nr1? wtf? natuurlijk, het is niet altijd even goed geweest, en iedereen die voor Feyenoord is, die heeft hem het afgelopen seizoen kapot hard lopen stressen. maar kapot gaan? nee. never surrender!. Al verliezen we met 10-0 van psv, de rest van het seizoen zit onze kuip, en de uitvakken van onze tegenstanders, barstensvol. en de sportieve prestatie's? tja, daar moet ik heel eerlijk in zijn, die waren bagger, bagger, bagger en nog is bagger. Maar na die 10-0 hebben wij als supporters, als club, en onze spelers, beseft dat er gewoon niet meer in zat. en de dood van onze helden: Fred Blankemijer, Coen Moulijn, maakte volgens vele mensen, ons seizoen er niet beter op. En thuis met 0-1 van de Graafschap verliezen, is voor Feyenoord een schande, maar wat wilden wij, simpele supporters, er aan gaan doen? ONZE CLUB uit gaan schelden, tegen gaan werken, in een proces, waar ze misschien volgend seizoen pas uit zouden komen? Nee. We lieten meestal, op een uitzondering na, positief van ons horen. En ik weet zeker, dat de spelers/staff/trainers en anderen, hebben begrepen wat we wilden zien: Passie, strijd en puur voetbal, en het belangrijkste GOALS, dat ze dat hebben begrepen, hebben jullie ook kunnen zien, tegen Twente was de ommekeer nabij, en daarna krijg je weer op je flikker van een kut ploegje, maar je weet dan wel, dat je met inzet en strijd heel ver ken komen. Daarna hebben we eigenlijk 'redelijk tot goed' gevoetbald. Je wint een paar belangrijke wedstrijden, en je ben gewoon weer in staat om play offs te gaan spelen voor Europa Leuque? En hoor je nu al die negatieve, sarcastische, nietsnuttige kut personen wat zeggen? nee. We hebben ze met Strijd, Passie & Inzet, kei en keihard de mond gesnoerd. En nu ben ik, en zo zullen er meer zijn met mij, redelijk optimistisch over volgend seizoen en de seizoenen daarop. Want als we ervoor zorgen, dat we dit team behouden, en als Fer, Wijnaldum, Vlaar bijtekenen, weet ik zeker dat we volgend jaar gewoon weer goed meedraaien om de bovenste plekken. en zo niet? tja. dat zien we dan wel weer. Maar het proces wat we nu door hebben gemaakt, doormaken, wil eigenlijk niemand nog een x meemaken. NEVER SURRENDER , FEYENOORD TILL WE DIE. levend voor me club. Uit eigen kracht voortgebracht.
kan me wel vinden in jouw verhaal. voor het opportunisme dat heerst. sommigen vervallen nogal in uitersten, terwijl de waarheid vaak een stuk genuanceerder ligt.

alleen 0-2 thuis gewonnen? heel knap en welke wedstrijd bedoel je dan? Urecht-thuis was de openingswedstrijd en die werd 3-1.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 17 april 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 23:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

kan me wel vinden in jouw verhaal. voor het opportunisme dat heerst. sommigen vervallen nogal in uitersten, terwijl de waarheid vaak een stuk genuanceerder ligt.

alleen 0-2 thuis gewonnen? heel knap en welke wedstrijd bedoel je dan? Urecht-thuis was de openingswedstrijd en die werd 3-1.
ja sorry, je heb gelijk man! die 0-2 was verkeerd!
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 17 april 2011 - 23:18   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Stefan-FR-08 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 april 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 23:18 schreef Stefan-FR-08 het volgende:
-
ok;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn we wel zulke goede fans ?









0.0071501