BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het woord Kanker in het Feyenoord stadion

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
raket
 raket - zondag 13 maart 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Er is een topic geopend"Zijn we wel zulke goede supporters"
Ik dacht nou dat moet gaan over waar ik me vanmiddag zo aan gestoord hebt.Maar nee,men ging met elkaar in discussie dat we swerts hadden uitgefloten.Ja dat was jammer.Maar het liedje wat ik vandaag meerdere keren heb gehoord uit een paar vakken."He leonardo,vieze,vuile kanker jood"op het deuntje van pipi langkous vond ik echt schandalig.Sommige vakken helemaal vol met kinderen,actie voor vrienden van Feyenoord.Ik kan nu gaan zeggen,ga eens naar Daniel de hoed,heb je zelf geen familie verloren aan deze vreselijke ziekte,is dit nou echt nodig?Maar dat doe ik maar niet.Maar ik vraag wel aan supporters die dit lezen en vanmiddag hebben meegezongen.Doe dit nou niet,dit is zo erg en gaat door merg en been van mensen die wel kanker hebben gehad of familie er aan hebben verloren.DIT KAN ECHT NIET MEER.STOP HIER MEE.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 13 maart 2011 - 23:01   quote  deeplink  
ik ben geen moraalridder, maar ik ben het zo verschrikkelijk met je eens.
HULDE aan deze topic !
Laten we ons eens als normale mensen gaan gedragen in plaats van een stel randdebielen, dit levert namelijk totaal geen geld op en gaat alleen maar geld kosten.....
hotjumper
 hotjumper - zondag 13 maart 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Ik heb vorig jaar drie vrienden onder de vijftig verloren aan kanker, en daar heb ik geen moment aan gedacht toen dat gezongen werdt. Mensen moeten niet zo overgevoelig zijn, zo kan je alles wel op jezelf betrekken.
Roy15
 Roy15 - zondag 13 maart 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:02 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb vorig jaar drie vrienden onder de vijftig verloren aan kanker, en daar heb ik geen moment aan gedacht toen dat gezongen werdt. Mensen moeten niet zo overgevoelig zijn, zo kan je alles wel op jezelf betrekken.
eens!
raket
 raket - zondag 13 maart 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:02 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb vorig jaar drie vrienden onder de vijftig verloren aan kanker, en daar heb ik geen moment aan gedacht toen dat gezongen werdt. Mensen moeten niet zo overgevoelig zijn, zo kan je alles wel op jezelf betrekken.
Ik ga lekker naar bed.Want als je er zo over denkt is er iets niet goed met je.
Weltrusten en slaap lekker.
"He leonardo vieze vuile kankerjood" Ja ik heb er geen moment aan gedacht toen het werd gezongen en lekker belangrijk al die kinderen in de vakken en de mensen die zich er wel aan storen.Stjonge,stjonge!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door raket --
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 maart 2011 - 23:18   quote  deeplink  
een vriendin van mij. 29 jaar oud en de op een na agresiefste vorm van borstkanker. die kan soms het k woord gebruiken als ze het over de situatie heeft. dat doet ze met een knipoog en een lach. kanjert van een wijf. echt waar. in het begin betrapte ik me er wel eens op dat ik het k woord gebruikte. en dat vond ik kut. schaamde mezelf. maar toen zei ze: doe effe niet zo gek joh. wees lekker jezelf. ik zou gtvr ook gewoon brullen en schelden als het kut is. en zoiezo, als je het k woord in opwinding of frustratie gebruikt, betekend dat niet dat je het een ander ook letterlijk wenst. ik snap jumper wel. iedereen die je enigsinds serieus kan nemen weet dat die ziekte verschrikkelijk is. maar om er zo krampachtig mee om te gaan. dat maakt ziek
Emile
 Emile - zondag 13 maart 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:02 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb vorig jaar drie vrienden onder de vijftig verloren aan kanker, en daar heb ik geen moment aan gedacht toen dat gezongen werdt. Mensen moeten niet zo overgevoelig zijn, zo kan je alles wel op jezelf betrekken.
100% mee eens, ben zelf mn vader verloren aan kanker toen ik 4 was,
Mensen die het zich aantrekken als andere het roepen hebben denk ik meer problemen met hunzelf; ze kunnen hun confrontatie met de ziekte niet afsluiten

boeit me ook geen reet als iemand er mee scheld, het wil bij mij als ik echt echt ergens geirriteerd om ben er ook nog wel is uitvallen

Ik snap dat het niet netjes is dat ze het doen maar ik zou er geen probleem van maken want idd zoals hotjumper al zegt; zo kunnen we alles op ons betrekken

want de 1 die geen kanker zegt zegt wel godverdomme (wat me ook niet boeit)
hotjumper
 hotjumper - zondag 13 maart 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:11 schreef raket het volgende:

[..]

Ik ga lekker naar bed.Want als je er zo over denkt is er iets niet goed met je.
Weltrusten en slaap lekker.
"He leonardo vieze vuile kankerjood" Ja ik heb er geen moment aan gedacht toen het werd gezongen en lekker belangrijk al die kinderen in de vakken en de mensen die zich er wel aan storen.Stjonge,stjonge!!
Er is iets niet goed met je als je overal over loopt te janken, mensen moeten gewoon eens wat dingen langs zich heen laten gaan. Denk je dat de oplossing voor kanker ook maar één stap dichter bij komt door het niet te zeggen? En dacht jij aan die arme mensen in tel aviv die door een raketaanval van Hezbollah om kwamen toen jij je Nick koos. Ga je eens druk maken over belangrijke zaken man.
Els
 Els - zondag 13 maart 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:02 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb vorig jaar drie vrienden onder de vijftig verloren aan kanker, en daar heb ik geen moment aan gedacht toen dat gezongen werdt. Mensen moeten niet zo overgevoelig zijn, zo kan je alles wel op jezelf betrekken.
Eens. Heb ook voldoende mensen in mijn directe omgeving met kanker. Sommigen leven nog, anderen zijn dood. Schelden vind ik in elke vorm taalarmoede en een onvoldoende mogelijkheid om jezelf goed uit te drukken. Maar als een spits voor open doel overschiet, zeg ik ook niet 'wat naar'. Beetje verdraagzaam met elkaar omgaan. Of gaat het volgende topic over het feit dat ik Leonardo soms best een teringventje vind?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door Els --
hotjumper
 hotjumper - zondag 13 maart 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Je beledigd inderdaad wel de mensen die aan de ziekte lijden door hun ziekte in één adem met leonardo te noemen.
Els
 Els - zondag 13 maart 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Ik ben zeer schuldbewust.
Emile
 Emile - zondag 13 maart 2011 - 23:51   quote  deeplink  
allebei +10

als leonardo en lurling zulke problemen hebben hiermee dan hadden ze maar na moeten denken voor ze die fouten maakten en anders hadden ze maar niet moeten gaan voetballen

en zoals je al zegt idd; in elke zin kan wel iets beledigends zitten voor een bepaald persoon ras of ziekte
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 maart 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:51 schreef Emile het volgende:
allebei +10

als leonardo en lurling zulke problemen hebben hiermee dan hadden ze maar na moeten denken voor ze die fouten maakten en anders hadden ze maar niet moeten gaan voetballen

en zoals je al zegt idd; in elke zin kan wel iets beledigends zitten voor een bepaald persoon ras of ziekte
chill dat je het met ons eens bent
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 maart 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:02 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb vorig jaar drie vrienden onder de vijftig verloren aan kanker, en daar heb ik geen moment aan gedacht toen dat gezongen werdt. Mensen moeten niet zo overgevoelig zijn, zo kan je alles wel op jezelf betrekken.
klopt. maar aan de andere kant is het wel vrij lullig als je net iemand kent die kanker heeft of net hebt verloren of je hebt het zelf. ik begrijp het wel dat mensen daar moeite mee hebben en het is ook niet echt een geweldig voorbeeld voor alle kinders in het stadion. aan de andere kant zo is er altijd wel wat.

mijn opa is bijvoorbeeld overleden aan kanker, toen had ik ook effe een tijd dat ik dat woord niet kon aanhoren, maar dat is inmiddels ook al lang weer verleden tijd. opstaan en doorgaan. de betutteling wordt door (oa) de KNVB al gedaan, daar hoeven we zelf niet nog eens een schep bovenop doen. beetje letten op je taalgebruik in gezelschap waarbij dat niet kan, dan ken iedereen wat mij betreft wat meer laten gaan prive en in het stadion. je kan beter je emotie uiten in het stadion op die manier dan door na de wedstrijd een ME'er dubbel te vouwen. Feyenoorders zijn nu eenmaal geen koorknaapjes...
Emile
 Emile - maandag 14 maart 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:55 schreef obiku010 het volgende:

[..]

chill dat je het met ons eens bent
moet ik dat sarcastisch opvatten? :P
de.fan
 de.fan - maandag 14 maart 2011 - 05:56   quote  deeplink  
Zijn er toch weer die het 'goed ' willen praten! Belachelijk zooitje.
Normen en waarden die zijn in de kuip helaas ver te zoeken heb ik gisteren zelf gehoord. Elk leedvermaak wordt weer aangepakt. Feyenoord zou eens 'ballen' moeten tonen door de wedstrijd stil te leggen vanwege deze randdebielen
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 07:45   quote  deeplink  
We zouden tijdens de thuiswedstrijden eens wat meer originaliteit in onze liedjes moeten aanbrengen dan altijd ditzelfde gewauwel op dezelfde saaie melodietjes die we al 105 jaar gebruiken
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 08:39   quote  deeplink  
Opvallend toch dat er mensen zijn die de eigen norm als waarheid nemen en het respect voor een ander oninteressant vinden.

raket heeft een punt.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 maart 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 07:45 schreef Rovert het volgende:
We zouden tijdens de thuiswedstrijden eens wat meer originaliteit in onze liedjes moeten aanbrengen dan altijd ditzelfde gewauwel op dezelfde saaie melodietjes die we al 105 jaar gebruiken
Geeft aan hoe groot het denkvermogen van de meeste grootmuilen op de tribune is. Daarom moeten ze ook kanker gebruiken, hebben een woordentekort.
raket
 raket - maandag 14 maart 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 05:56 schreef de.fan het volgende:
Zijn er toch weer die het 'goed ' willen praten! Belachelijk zooitje.
Normen en waarden die zijn in de kuip helaas ver te zoeken heb ik gisteren zelf gehoord. Elk leedvermaak wordt weer aangepakt. Feyenoord zou eens 'ballen' moeten tonen door de wedstrijd stil te leggen vanwege deze randdebielen
Ik begon bovenaan te lezen en had even alle hoop opgegeven dat er ook nog Feyenoord supporters rondlopen die het woord Kanker in het Feyenoord stadion niet als normaal beschouwden.Maar gelukkig zijn de laatste 4 berichten wel mensen met nog enig besef dat dit gewoon niet normaal is.Spandoeken worden geweigerd,Feyenoord heeft de mooiste verhalen dat ze met camera's alle hoeken van het stadion kunnen bekijken,nou pak er dan een paar op en geef ze een stadion verbod voor een jaar.Spanning,schelden,vloeken.Tot op een bepaalde hoogte prima,maar het woord Kanker gaat me gewoon te ver en daar moeten die een cellige is mee ophouden.Vooral omdat er nog 40.000 mensen in het stadion zitten,waarvan sponsers,kinderen(waar er misschien bij zitten die ook kanker hebben gehad),mensen die zelf kanker hebben gehad of iemand kennen met kanker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door raket --
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 09:27   quote  deeplink  
moet je is gewoon tv kijken. oh oh tirol, dames in de dop, overal komt het wordje je 20 keer voorbij in een half uur durende uitzending. ik kan me er niet zo druk om maken. steek me energie liever in dingen die haalbaar zijn. dat woordje krijg je er toch niet meer uit in deze maatschappij. dus wat mij betreft mag er een slotje op
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 maart 2011 - 09:31   quote  deeplink  
dus omdat een paar randdebielen op tv het ook roepen is het goed.
nou ja, ieder zijn/haar mening, ik vind het van weinig respect getuigen,
maar ja, dat is mijn mening.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 maart 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:27 schreef obiku010 het volgende:
moet je is gewoon tv kijken. oh oh tirol, dames in de dop, overal komt het wordje je 20 keer voorbij in een half uur durende uitzending. ik kan me er niet zo druk om maken. steek me energie liever in dingen die haalbaar zijn. dat woordje krijg je er toch niet meer uit in deze maatschappij. dus wat mij betreft mag er een slotje op
Daarom kijk ik niet naar zulke onozele programma's met van dat achterbuurtenvolk wat gevolgd word een paar weken lang.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Het is iets anders om het woord kanker bewust te gebruiken als uiting naar de ziekte of in een verhitte strijd als scheldwoord. Toen Van Gaal trainer van 020 was en zijn vrouw verloor aan kanker werd er ook door een aantal mensen "kanker Van Gaal" geroepen. Dat vind ik niet kunnen, die moet je er uit werken, maar in dit geval heeft het niks met de ziekte te maken, het is een uiting van disrespect naar Leonardo toe. Er zijn zoveel scheldwoorden waarvan je de eigenlijk betekenis ervan niet als zodanig bedoelt. Hoe drukker je je maakt hierover hoe erger het wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Pietje1 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 maart 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Tsja het woord kanker in die context heeft al lang niets meer met de ziekte zelf te maken. Net als tering en pleuris.
Als je kut roept, bedoel je ook niet serieus vagina.

Als we het dan over kwetsen gaan hebben, kan je ook serieus geen godverdomme meer zeggen, aangezien je daat de gelovigen mee kwetst (die zitten ook in het stadion). Je noemt zelf net "randdebielen". Iemand debiel noemen, is dat dan geen kwetsen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Tsja, het woord is niet uit te bannen. Er zit niets anders op om dergelijke roeptoeters op dat moment tot de soort der pantoffeldiertjes te rekenen.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 maart 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:
Tsja het woord kanker in die context heeft al lang niets meer met de ziekte zelf te maken. Net als tering en pleuris.
Als je kut roept, bedoel je ook niet serieus vagina.

Als we het dan over kwetsen gaan hebben, kan je ook serieus geen godverdomme meer zeggen, aangezien je daat de gelovigen mee kwetst (die zitten ook in het stadion). Je noemt zelf net "randdebielen". Iemand debiel noemen, is dat dan geen kwetsen?
het zegt genoeg over de verloedering in de hele maatschappij, en daar hoef ik het toch niet mee eens te zijn?
en inderdaad, debiel had ik niet moeten zeggen, maar naar mijn weten is daar nog nooit iemand aan overleden.
en vloeken in welke vorm dan ook, (dus ook wat ik net zei) is een vorm van zwakte.
en ja, ik zeg ook gvd als ik op mijn vingers sla met een hamer, maar met dodelijke ziektes spotten (want zo zie ik het) doe ik absoluut nooit.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 14 maart 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Het K woord gaat voor heel veel mensen gewoon veel verder dan al die andere scheldwoorden. Dat is het punt. Uitbannen dat woord dus. Ben het helemaal met Raket eens. Mensen die het K woord elke keer achteloos gebruiken en dat nog verdedigen ook, zijn heel diep gezakt...Ik gebruikte vroeger 'kankeren' ook gewoon als synoniem voor mopperen. Ik kan het nu werkelijk niet meer uit mijn strot krijgen. Tijden veranderen.
En Obiku , dat je die randdebielen van OhOh Tirol tot norm verheft, dan houdt alles op.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Ik zou liever zien dat mensen zich eens druk zouden maken over de sociale armoede in Nederland waar hele groepen buiten de boot gaan vallen (bejaarden, zieke mensen e.d.) door het toegenomen egoïsme en materialisme. " kijk mij eens een keurige burger zijn, nooit een onvertogen woord en dat mijn buurman al 3 maanden dood in huis ligt is tenslotte niet mijn schuld" . In oudere buurten hier woonden de zogenaamde "asocialen" die zeiden wel eens een lelijk woord maar daar werdt ten minste wel voor elkaar gezorgd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 22:53 schreef raket het volgende:
Er is een topic geopend"Zijn we wel zulke goede supporters"
Ik dacht nou dat moet gaan over waar ik me vanmiddag zo aan gestoord hebt.Maar nee,men ging met elkaar in discussie dat we swerts hadden uitgefloten.Ja dat was jammer.Maar het liedje wat ik vandaag meerdere keren heb gehoord uit een paar vakken."He leonardo,vieze,vuile kanker jood"op het deuntje van pipi langkous vond ik echt schandalig.Sommige vakken helemaal vol met kinderen,actie voor vrienden van Feyenoord.Ik kan nu gaan zeggen,ga eens naar Daniel de hoed,heb je zelf geen familie verloren aan deze vreselijke ziekte,is dit nou echt nodig?Maar dat doe ik maar niet.Maar ik vraag wel aan supporters die dit lezen en vanmiddag hebben meegezongen.Doe dit nou niet,dit is zo erg en gaat door merg en been van mensen die wel kanker hebben gehad of familie er aan hebben verloren.DIT KAN ECHT NIET MEER.STOP HIER MEE.
Ik denk dat je eens met een psych moet praten want je zit flink met jezelf in de knoop zo te lezen. Jij hebt er persoonlijk veel last van en ik denk dat je bij een flinke minderheid hoort wat dat betreft. Ik heb al zeker tien naasten verloren aan kanker en het doet me niets als ik het hoor uit iemands mond. Ken genoeg mensen die het zelf gehad hebben of nog hebben en het woord zat vaak gebruiken. Ik zou zeggen welkom bij de volksclub van Rotterdam. Is in de volksbuurten een totaal ingeburgerd woord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 11:31 schreef de kromme2 het volgende:
Het K woord gaat voor heel veel mensen gewoon veel verder dan al die andere scheldwoorden. Dat is het punt. Uitbannen dat woord dus. Ben het helemaal met Raket eens. Mensen die het K woord elke keer achteloos gebruiken en dat nog verdedigen ook, zijn heel diep gezakt...Ik gebruikte vroeger 'kankeren' ook gewoon als synoniem voor mopperen. Ik kan het nu werkelijk niet meer uit mijn strot krijgen. Tijden veranderen.
En Obiku , dat je die randdebielen van OhOh Tirol tot norm verheft, dan houdt alles op.
moet je eens horen hoe de jonge lui van 15 16 praten onderling. ik zie hier in de wijk wel eens gassies van 7 die slingeren met het k woord.die gebruiken het al als ze een voetbal plaatje krijgen die ze nog niet hebben. die is echt kk mooi zeggen ze dan. logisch als pa of ma thuis ook loopt te kkeren de hele dag. en ik zeg toch niet dat het normaal is? ik zeg alleen maar dat je het er niet meer uit krijgt tegenwoordig. en dan dus vroeger ook al niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 maart 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:02 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb vorig jaar drie vrienden onder de vijftig verloren aan kanker, en daar heb ik geen moment aan gedacht toen dat gezongen werdt. Mensen moeten niet zo overgevoelig zijn, zo kan je alles wel op jezelf betrekken.
Dan moet jij eens kankerlul tegen iemand zeggen die net zijn vijfde chemo-kuur heeft gehad. Wedden dat hij dan "godverdomme, klootzak" zegt? Nou, dat vindt ik niet kunnen hoor, vloeken tegen je mede-mens...
craven
 craven - maandag 14 maart 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 14:50 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dan moet jij eens kankerlul tegen iemand zeggen die net zijn vijfde chemo-kuur heeft gehad. Wedden dat hij dan "godverdomme, klootzak" zegt? Nou, dat vindt ik niet kunnen hoor, vloeken tegen je mede-mens...
godslastering
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 maart 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 11:41 schreef hotjumper het volgende:
Ik zou liever zien dat mensen zich eens druk zouden maken over de sociale armoede in Nederland waar hele groepen buiten de boot gaan vallen (bejaarden, zieke mensen e.d.) door het toegenomen egoïsme en materialisme. " kijk mij eens een keurige burger zijn, nooit een onvertogen woord en dat mijn buurman al 3 maanden dood in huis ligt is tenslotte niet mijn schuld" . In oudere buurten hier woonden de zogenaamde "asocialen" die zeiden wel eens een lelijk woord maar daar werdt ten minste wel voor elkaar gezorgd.
gaan we nu ook de politiek er nog bij halen?
als we nu gewoon allemaal eens NORMAAL gaan nadenken voor we iets doen en zeggen
dan is het al een stuk socialer. en ik woon in Rotterdam, maar ik weet precies wie mijn
buren zijn, wanneer ze op vakantie zijn, wanneer ze in het ziekenhuis liggen, kwestie van goede afspraken maken.

hoe was het spreekwoord ook alweer ? VERBETER DE WERELD , BEGIN BIJ JEZELF !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door henkie1969 --
craven
 craven - maandag 14 maart 2011 - 14:53   quote  deeplink  
verharding van de maatschappij is nu eenmaal een feit, times are changing
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 maart 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Huh, spreken jullie af wie wanneer in het ziekenhuis mag liggen?
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 maart 2011 - 14:56   quote  deeplink  
humor.... :)
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 11:10 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

en inderdaad, debiel had ik niet moeten zeggen, maar naar mijn weten is daar nog nooit iemand aan overleden.
Doe eens een rondje langs de abortusklinieken, en vraag je het dan nog eens een keer af.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 maart 2011 - 14:58   quote  deeplink  
zo zie je dat niemand te oud is om te leren
raket
 raket - maandag 14 maart 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 13:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik denk dat je eens met een psych moet praten want je zit flink met jezelf in de knoop zo te lezen. Jij hebt er persoonlijk veel last van en ik denk dat je bij een flinke minderheid hoort wat dat betreft. Ik heb al zeker tien naasten verloren aan kanker en het doet me niets als ik het hoor uit iemands mond. Ken genoeg mensen die het zelf gehad hebben of nog hebben en het woord zat vaak gebruiken. Ik zou zeggen welkom bij de volksclub van Rotterdam. Is in de volksbuurten een totaal ingeburgerd woord.
Nog een fijn leven in je volksbuurt.Voor mij ben je een sukkel.
Misschien kan je wel eens gaan praten in Daniel de hoed,bij dat ventje van 14 dat gisteren Feyenoord-Nac op eredivisie live heeft zitten kijken en dat prachtige gezang over leonardo heeft gehoord van je volksbuurtvriendjes.Kijken of je dan nog zoveel praatjes hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door raket --
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 maart 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 13:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik zou zeggen welkom bij de volksclub van Rotterdam. Is in de volksbuurten een totaal ingeburgerd woord.
Ik weet niet uit welke volksbuurt jij komt, maar hier wordt het echt niet geroepen hoor,
en mijn kinderen zeker niet, maar zegt meer over jouw denkwijze....
de flh
 de flh - maandag 14 maart 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Kanker is het nieuwe stoere modewoord, maar dat zal dan maar zo zijn.. ik vind het ook niet kunnen.. vind het ook een beetje triest om mensen overgevoeligheid te verwijten, omdat zij niet tegen die idioterie kunnen...

Punt is, er zijn gewoon zaken waar je mensen enorm mee kan kwetsen.. kanker is daar één van, holocaust is een andere.. toevallig zaken die echt veel te veel zijn te horen in het stadion én dat gaat gewoon nergens over...

er blijven nog genoeg andere dingen over om te zeggen.
craven
 craven - maandag 14 maart 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 14:57 schreef Els het volgende:

[..]

Doe eens een rondje langs de abortusklinieken, en vraag je het dan nog eens een keer af.
yep, ps. je bent toch niet roomser dan de paus he ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 maart 2011 - 15:03   quote  deeplink  
De maatschappij dat ben jij. Het wordt tijd dat men in de volksbuurten dan eens weer rekening met anderen gaat houden. Het doet jou misschien niets, maar jouw buurman misschien wel, maar daar denken jullie natuurlijk niet aan... Of is het een kwestie van willen? Is toch een kleine moeite?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 15:04   quote  deeplink  
@raket
Ik woon helemaal niet meer in een volksbuurt. Is het wel normaal om iemand voor een sukkel uit te maken? Zo ja, vind ik jou bij deze een K sukkel!! (zou het het liefst voluit schrijven maar dan word dit zeker verwijderd) Word tijd dat je je motor aan zet en de atmosfeer in vliegt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:01 schreef craven het volgende:

[..]

yep, ps. je bent toch niet roomser dan de paus he ;)
Nee, niet roomser. Ben van die andere stroming.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 15:06   quote  deeplink  
aha!! els is romiger!
raket
 raket - maandag 14 maart 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@raket
Ik woon helemaal niet meer in een volksbuurt. Is het wel normaal om iemand voor een sukkel uit te maken? Zo ja, vind ik jou bij deze een K sukkel!! (zou het het liefst voluit schrijven maar dan word dit zeker verwijderd) Word tijd dat je je motor aan zet en de atmosfeer in vliegt!!
Succes als je ooit een tumor krijgt.
de flh
 de flh - maandag 14 maart 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@raket
Ik woon helemaal niet meer in een volksbuurt. Is het wel normaal om iemand voor een sukkel uit te maken? Zo ja, vind ik jou bij deze een K sukkel!! (zou het het liefst voluit schrijven maar dan word dit zeker verwijderd) Word tijd dat je je motor aan zet en de atmosfeer in vliegt!!
doe normaal.. en ja, sukkel is een normaler woord. kanker wordt vooral door jongeren gebruikt en gefrustreerde 30/40'ers.. waar ik er soms zelf één van bent.. geef ik eerlijk toe, maar ook ik moet beter weten.. ik weet dat het niet hoort.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:06 schreef raket het volgende:

[..]

Succes als je ooit een tumor krijgt.
en deze uitspraak kan wel? dan snap je het ook niet hoor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het woord Kanker in het Feyenoord stadion









0.0064518