BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het woord Kanker in het Feyenoord stadion

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:06 schreef raket het volgende:

[..]

Succes als je ooit een tumor krijgt.
Zo. Jij geeft tenminste het goede voorbeeld.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:01 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Ik weet niet uit welke volksbuurt jij komt, maar hier wordt het echt niet geroepen hoor,
en mijn kinderen zeker niet, maar zegt meer over jouw denkwijze....
Ik kom oorspronkelijk uit Hillesluis. Ik zeg ook niet dat iedereen het zegt en dat het volledig normaal is maar wel dat het voor een groot gedeelte ingeburgerd is! Waar kom jij dan vandaan? Als het bij jou in de wijk nooit geroepen of gezegd word ben ik daar erg benieuwt naar! Overigens mag ik zeggen wat en wanneer ik maar wil. Ik stoor me eigen er niet aan en gebruik het regelmatig zelf. Je kan het twee kanten op zien je kan het niet zeggen of er niet naar luisteren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:07 schreef de flh het volgende:

[..]

doe normaal.. en ja, sukkel is een normaler woord. kanker wordt vooral door jongeren gebruikt en gefrustreerde 30/40'ers.. waar ik er soms zelf één van bent.. geef ik eerlijk toe, maar ook ik moet beter weten.. ik weet dat het niet hoort.
Ik pik het niet als iemand me voor wat dan ook uit maakt. Ik vind kanker lul netzo erg als voor sukkel uitgemaakt worden. Uitgescholden is uitgescholden.
raket
 raket - maandag 14 maart 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik kom oorspronkelijk uit Hillesluis. Ik zeg ook niet dat iedereen het zegt en dat het volledig normaal is maar wel dat het voor een groot gedeelte ingeburgerd is! Waar kom jij dan vandaan? Als het bij jou in de wijk nooit geroepen of gezegd word ben ik daar erg benieuwt naar! Overigens mag ik zeggen wat en wanneer ik maar wil. Ik stoor me eigen er niet aan en gebruik het regelmatig zelf. Je kan het twee kanten op zien je kan het niet zeggen of er niet naar luisteren!
In een vol stadion,Met Feyenoord gaat het op dit moment goed,allemaal kinderen in het stadion,live op eredevisie live,actie vrienden voor feyenoord.En als je dan echt niet verder komt dan He,Leonardo vieze vuile kanker lul.Zit je dan sávonds op de bank en denk je "Zo lekker gedaan vandaag".Nou dan ben je echt een vreselijk mens en echt diep gezakt en snap ik niet dat Feyenoord via camera beelden deze domme gasten uit het stadion verwijderd voor minimaal een jaar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:06 schreef raket het volgende:

[..]

Succes als je ooit een tumor krijgt.
Dank je! Dan nog blijf ik het zeggen. Verdwijnt er echt niet door als ik het dan niet meer zeg! Overigens gedraag je je als een moraalridder die dezelfde fouten maakt! Vind het overigens een groot verschil als iemand "kanker vent" (of zoiets) zegt of hij zegt "krijg jij maar de kanker". Ik zie het maar als een echte succeswens voor als ik het ooit krijg want anders ben je nog veel lager dan de mensen de jij verguist!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:16 schreef raket het volgende:

[..]

In een vol stadion,Met Feyenoord gaat het op dit moment goed,allemaal kinderen in het stadion,live op eredevisie live,actie vrienden voor feyenoord.En als je dan echt niet verder komt dan He,Leonardo vieze vuile kanker lul.Zit je dan sávonds op de bank en denk je "Zo lekker gedaan vandaag".Nou dan ben je echt een vreselijk mens en echt diep gezakt en snap ik niet dat Feyenoord via camera beelden deze domme gasten uit het stadion verwijderd voor minimaal een jaar.
Er is niet gezongen dat hij een lul is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:16 schreef raket het volgende:

[..]

In een vol stadion,Met Feyenoord gaat het op dit moment goed,allemaal kinderen in het stadion,live op eredevisie live,actie vrienden voor feyenoord.En als je dan echt niet verder komt dan He,Leonardo vieze vuile kanker lul.Zit je dan sávonds op de bank en denk je "Zo lekker gedaan vandaag".Nou dan ben je echt een vreselijk mens en echt diep gezakt en snap ik niet dat Feyenoord via camera beelden deze domme gasten uit het stadion verwijderd voor minimaal een jaar.
Zit je mooi met een halfvol stadion! Overigens verheerlijk ik het ook niet maar ik snap niet waarom jij je er zo druk over maakt. Het is een ingeburgerd woord wat jij of wie dan ook niet ineens kan laten verdwijnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
de flh
 de flh - maandag 14 maart 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Laat maar hangen mensen.. we gaan het hier toch nooit over eens worden. Zucht.. helaas.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 maart 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:18 schreef Els het volgende:

[..]

Er is niet gezongen dat hij een lul is.
Oh, Els, dat kun je niet zeggen hoor....
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:22 schreef de flh het volgende:
Laat maar hangen mensen.. we gaan het hier toch nooit over eens worden. Zucht.. helaas.
Kom, kom, niet zo snel opgeven. En dat er over gesproken wordt, is op zich al prima.
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Oh, Els, dat kun je niet zeggen hoor....
Waarom niet?
de flh
 de flh - maandag 14 maart 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:23 schreef Els het volgende:

[..]

En dat er over gesproken wordt, is op zich al prima.
Hmmm, dat wel.. misschien heb je gelijk.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Oh, Els, dat kun je niet zeggen hoor....
idd. els, niet met vleeswares smijten die je nog nooit in je mond hebt gehad ;-)
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

idd. els, niet met vleeswares smijten die je nog nooit in je mond hebt gehad ;-)
Aha, dus ik begrijp dat jij er wel over kunt spreken? ;-)
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:26 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, dus ik begrijp dat jij er wel over kunt spreken? ;-)
haha. ik snap wat je bedoeld. hij is erg lang. maar kan er net niet bij met mijn mond
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:28 schreef obiku010 het volgende:

[..]

haha. ik snap wat je bedoeld. hij is erg lang. maar kan er net niet bij met mijn mond
hahaha.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 15:30   quote  deeplink  
lol
raket
 raket - maandag 14 maart 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Zit je mooi met een halfvol stadion! Overigens verheerlijk ik het ook niet maar ik snap niet waarom jij je er zo druk over maakt. Het is een ingeburgerd woord wat jij of wie dan ook niet ineens kan laten verdwijnen.
Nee dat zie je dan verkeerd.Dan komen er weer mensen naar het stadion die dat domme gedrag van je maten en jou verafschuwen.Maar nou niet durven,omdat zulke nit wits als jij er rondlopen,die denken door zo te praten en te zingen ze helemaal geweldig zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door raket --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Je leest niet goed!! Ik verheerlijk het niet en doe er ook zelden aan mee. (soms laat ik me weleens gaan, meestal tegen een dramascheidsrechter) Overigens praat gebruik ik het in een gesprek nooit. Wel als ik ruzie heb of me eigen pijn doet ofzo. EN NU NOG 1 KEER ZO ANDERS BEGRIJP JE HET SCHIJNBAAR NIET. IK KEUR HET NIET GOED!!!!!!!!!!!!!! MAAR STOOR ME EIGEN ER NIET AAN EN VIND HET AL HELEMAAL NIET GEWELDIG!! HET WERKT VAN TWEE KANTEN JE KAN HET NIET MEER ZEGGEN OF ER NIET MEER NAAR LUISTEREN!!!!
HET IS INGEBURGERD! IS DAT GOED? NEE!! KAN JE ER PER DIRECT WAT AAN DOEN?? NEE!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
Quiroz
 Quiroz - maandag 14 maart 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Ik vind eigenlijk dat het niet kan maar ik zeg het toch? Op dit moment heeft een hele goede kennis het, mijn tante heeft het en mijn oma is er bovenop gekomen, maar ik vind wat Jumper zegt kloppen. Je moet kunnen relativeren anders kun je over alles wel iets bedenken, de meeste mensen die het veroordelen om met kanker te schelden, schelden wel met Tering en Tyfus terwijl dat in feite net zo erg is, maar op dit moment is kanker natuurlijk een bekend fenomeen. Ik zeg overigens niet overeel kanker, als ik bij mensen ben waarvan ik weet dat die er problemen mee hebben probeer ik me in te houden, en waarom ik het dan normaal wel doe? Geen idee.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Inderdaad Quiroz. Dat is minder erg want er gaan geen mensen MEER aan dood in Nederland. Ze zijn wel vergeten dat het in het verleden vele malen meer slachtoffers heeft gemaakt dan kanker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:37 schreef Quiroz het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het niet kan maar ik zeg het toch? Op dit moment heeft een hele goede kennis het, mijn tante heeft het en mijn oma is er bovenop gekomen, maar ik vind wat Jumper zegt kloppen. Je moet kunnen relativeren anders kun je over alles wel iets bedenken, de meeste mensen die het veroordelen om met kanker te schelden, schelden wel met Tering en Tyfus terwijl dat in feite net zo erg is, maar op dit moment is kanker natuurlijk een bekend fenomeen. Ik zeg overigens niet overeel kanker, als ik bij mensen ben waarvan ik weet dat die er problemen mee hebben probeer ik me in te houden, en waarom ik het dan normaal wel doe? Geen idee.
Eens. Mensen gebruiken nu eenmaal krachttermen om aan hun frustratie of woede uiting te geven. En krachttermen zijn nu eenmaal woorden die een aantal toehoorders zal kunnen kwetsen. Wat je kwetst en wat je koud laat, is individueel bepaald. Laten we elkaar daar nou een beetje ruimte in geven. En geef op vriendelijk maar duidelijke wijze aan als iemand je ergens mee kwetst, dat zijn normale omgangsvormen. Het gebruiken van kwetsende woorden of termen is nooit goed, maar wel menselijk. Een paar posters (the usual suspects) zitten te vaak met hun opheven vingertje naar anderen te wijzen, maar laten continu zien bijzonder onverdraagzaam te zijn naar mensen met een ander waarden en normen setje dan hunzelf.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 maart 2011 - 15:46   quote  deeplink  
En wie niet springt is hypocriet.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 15:48   quote  deeplink  
en wie niet springt, die zie het niet..
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Inderdaad Quiroz. Dat is minder erg want er gaan geen mensen MEER aan dood. Ze zijn wel vergeten dat het in het verleden vele malen meer slachtoffers heeft gemaakt dan kanker.
Nou....... niet bij ons. Maar blijkbaar telt het dan niet voor een aantal mensen.

Wikipedia: Nederland had in het jaar 1900 ca. 5 miljoen inwoners, jaarlijks stierven er toen ongeveer 10.000 mensen aan tuberculose. Dit is relatief ongeveer driemaal de huidige sterfte aan longkanker.

De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) schat dat er in 2008 wereldwijd 9.4 miljoen mensen tuberculose hebben gekregen en dat 1,7 miljoen mensen zijn overleden ten gevolge van deze ziekte. Dit zijn circa 5000 tuberculose-doden per dag.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 14 maart 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:01 schreef de flh het volgende:
Kanker is het nieuwe stoere modewoord, maar dat zal dan maar zo zijn.. ik vind het ook niet kunnen.. vind het ook een beetje triest om mensen overgevoeligheid te verwijten, omdat zij niet tegen die idioterie kunnen...

Punt is, er zijn gewoon zaken waar je mensen enorm mee kan kwetsen.. kanker is daar één van, holocaust is een andere.. toevallig zaken die echt veel te veel zijn te horen in het stadion én dat gaat gewoon nergens over...

er blijven nog genoeg andere dingen over om te zeggen.
Heel goed verwoord !
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 15:58   quote  deeplink  
@Els
Was inderdaad er vergeten bij te zetten "in Nederland".
Hoeveel mensen die het woord kanker niet gebruiken zeggen er trouwens niet "krijg de pest"? Daar zijn ook vele malen meer mensen aan dood gegaan dan kanker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 16:00   quote  deeplink  
of hoeveel mensen krijgen niet een cd van dries roelvink? minimaal net zo erg..
Quiroz
 Quiroz - maandag 14 maart 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:00 schreef obiku010 het volgende:
of hoeveel mensen krijgen niet een cd van dries roelvink? minimaal net zo erg..
Hahahahahahaha
,

nee maar ik ben het met FTID eens. De meeste mensen die Kanker veroordelen schelden met ziektes die net zo erg zijn geweest.
craven
 craven - maandag 14 maart 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:18 schreef Els het volgende:

[..]

Er is niet gezongen dat hij een lul is.
en dat is ie wel...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 16:11   quote  deeplink  
een lulletje dan!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 maart 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:28 schreef obiku010 het volgende:

[..]

haha. ik snap wat je bedoeld. hij is erg lang. maar kan er net niet bij met mijn mond
En je hebt nog wel zo'n grote bek?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:46 schreef Els het volgende:

[..]

Eens. Mensen gebruiken nu eenmaal krachttermen om aan hun frustratie of woede uiting te geven. En krachttermen zijn nu eenmaal woorden die een aantal toehoorders zal kunnen kwetsen. Wat je kwetst en wat je koud laat, is individueel bepaald. Laten we elkaar daar nou een beetje ruimte in geven. En geef op vriendelijk maar duidelijke wijze aan als iemand je ergens mee kwetst, dat zijn normale omgangsvormen. Het gebruiken van kwetsende woorden of termen is nooit goed, maar wel menselijk. Een paar posters (the usual suspects) zitten te vaak met hun opheven vingertje naar anderen te wijzen, maar laten continu zien bijzonder onverdraagzaam te zijn naar mensen met een ander waarden en normen setje dan hunzelf.
Spiegeltje kopen, joh!
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:22 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

En je hebt nog wel zo'n grote bek?
ja een grote bek. maar geen lange bek slimmert
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dank je! Dan nog blijf ik het zeggen. Verdwijnt er echt niet door als ik het dan niet meer zeg! Overigens gedraag je je als een moraalridder die dezelfde fouten maakt! Vind het overigens een groot verschil als iemand "kanker vent" (of zoiets) zegt of hij zegt "krijg jij maar de kanker". Ik zie het maar als een echte succeswens voor als ik het ooit krijg want anders ben je nog veel lager dan de mensen de jij verguist!
Wacht nog op reactie Raket?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Je leest niet goed!! Ik verheerlijk het niet en doe er ook zelden aan mee. (soms laat ik me weleens gaan, meestal tegen een dramascheidsrechter) Overigens praat gebruik ik het in een gesprek nooit. Wel als ik ruzie heb of me eigen pijn doet ofzo. EN NU NOG 1 KEER ZO ANDERS BEGRIJP JE HET SCHIJNBAAR NIET. IK KEUR HET NIET GOED!!!!!!!!!!!!!! MAAR STOOR ME EIGEN ER NIET AAN EN VIND HET AL HELEMAAL NIET GEWELDIG!! HET WERKT VAN TWEE KANTEN JE KAN HET NIET MEER ZEGGEN OF ER NIET MEER NAAR LUISTEREN!!!!
HET IS INGEBURGERD! IS DAT GOED? NEE!! KAN JE ER PER DIRECT WAT AAN DOEN?? NEE!!
Nu wel duidelijk? Fijn als je dan ook even nog een reactie geeft raket!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 maart 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:27 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ja een grote bek. maar geen lange bek slimmert
en schone teennagels neem ik aan?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:37 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

en schone teennagels neem ik aan?
Hahahaha! Da's een goei!
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 16:41   quote  deeplink  
henk schijnt wel te kunnen lachen.... bizar hoor ;-)
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 16:41   quote  deeplink  
pas op: henk heeft lol...
MMM
 MMM - maandag 14 maart 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Hahaha
raket
 raket - maandag 14 maart 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nu wel duidelijk? Fijn als je dan ook even nog een reactie geeft raket!
Ik vind het ineens allemaal prima.Iedereen moet maar zien wat die doet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:45 schreef raket het volgende:

[..]

Ik vind het ineens allemaal prima.Iedereen moet maar zien wat die doet.
Waarom dit besluit ineens? Jij bent deze discussie begonnen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:41 schreef obiku010 het volgende:
pas op: henk heeft lol...
Ah...Mooi dat ik angst inboezem.....Voelt dat lekker?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Angst? Wat is dat?
Rotterdam nergens bang!!!!
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 maart 2011 - 17:04   quote  deeplink  
angst? voor lol? hahahaha. ik denk je snapt hem. maar helaas. geeft niets. henk///gozert///vriend///nobele///knapert
Emile
 Emile - maandag 14 maart 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:45 schreef raket het volgende:

[..]

Ik vind het ineens allemaal prima.Iedereen moet maar zien wat die doet.
wel bij je standpunt blijven he
de.fan
 de.fan - maandag 14 maart 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 15:08 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en deze uitspraak kan wel? dan snap je het ook niet hoor
Nee dat hoor ook niet maar wat till i die zegt hoort hier ook niet thuis! Wat respect is wel op zijn plaats. En dat iemand zich niet aan het K woord ergert omdat ie een naaste heeft verloren aan K is gewoon een leugenaar! Dat gaat door merg en been............
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Is zo'n overloze discussie iedereen kijkt er op zijn eigen manier tegen aan, blijkbaar heb ik een veel lagere krenkbaarheidsfactor als andere mensen, het zij zo, ik maak me al niet eens druk als iemand mij persoonlijk onheus bejegend, zolang het bij woorden blijft heb ik er nooit onder geleden. Ik kan prima met iemand een biertje drinken die wat groffer in de bek in de bek is net zoals ik ook met wat fijnbesnaardere mensen door één deur kan. Ik weet van mezelf dat ik me in een stadion onder invloed van emoties anders gedraag dan in het dagelijkse leven, zou ook niet best zijn als ik me over alles zo druk zou maken als over Feyenoord tijdens een wedstrijd. Maarja ik weet niet beter, ben dan ook maar een laagbegaafde asociaal.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 17:45 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee dat hoor ook niet maar wat till i die zegt hoort hier ook niet thuis! Wat respect is wel op zijn plaats. En dat iemand zich niet aan het K woord ergert omdat ie een naaste heeft verloren aan K is gewoon een leugenaar! Dat gaat door merg en been............
Ik kan je verzekeren dat ik geen leugenaar ben.
1 vriend van in de 20, 1 van in de 30, mijn neef van in de 20 (was een grote broer voor me), 2 opa's, 1 oma en 1 tante overleden aan kanker!
1 oma gelukkig genezen en 1 oom genezen!
Je hebt gelijk dat ik dat niet had moeten doen (meer respect zeker op zijn plaats) maar ik hoef me ook niet voor sukkel uit te laten maken.
Ik hoop in het kader van respect dat jij je woorden van leugenaar dan ook terug neemt want dat raakt me dus wel! Ik heb je zelf nu een lijstje gegeven van de dierbaarste mensen. (zijn er meer)

Ik zal je uitleggen waarom het woord kanker me niet raakt.
Ik heb ook twee vrienden in een auto-ongeluk verloren maar daarom raakt het woord "auto" me nog niet! Het zijn maar een paar letters. Wel of niet gebruiken krijg je ze niet mee terug! Vind wel dat je er gepast mee om moet gaan en het zoveel mogelijk moet beperken voor mensen die daar wel last van hebben. Probleem is dat het nu een modewoord is dat er snel uit vliegt. Daarom zeg ik dat je kan vragen aan anderen om het niet te zeggen maar je kan er ook zelf niet naar luisteren! Oost-Indisch doof!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het woord Kanker in het Feyenoord stadion









0.0070822