BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het woord Kanker in het Feyenoord stadion

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 maart 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Volgens mij niet....
oh, nou sorry dan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2011 - 22:05   quote  deeplink  
vandaag me auto gewassen..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 15 maart 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
vandaag me auto gewassen..
is ie mooi vies geworden?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 maart 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
vandaag me auto gewassen..
snel klaar denk?

007.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 maart 2011 door Stylzz --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 15 maart 2011 - 22:11   quote  deeplink  
hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2011 - 22:16   quote  deeplink  
hahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:00 schreef JanM het volgende:
Legendarisch filmpje, in ieder geval rond 2:00

[ filmpje ]
Zo zouden we allemaal eens moeten reageren dan dimmen ze wel eens in!!!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 16 maart 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 12:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Zo zouden we allemaal eens moeten reageren dan dimmen ze wel eens in!!!
denk maar niet dat ik en Youssef voor je aan de kant gaan:)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 18 maart 2011 - 10:26   quote  deeplink  
maak niet uit: Kom op dan, kanker lijer!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2011 door Feyenoord till i die --
Milo
 Milo - vrijdag 18 maart 2011 - 10:30   quote  deeplink  
hahahaha
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 18 maart 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat ik dat filmpje ook heel leuk vond (ik kende deze klassieker allang). Op een of ander manier is hij zo 'over the top' dat het weer kan.
Maar in de kuip hoort het K-woord niet thuis en zeker niet in spreekkoren.
De Spot
 De Spot - vrijdag 18 maart 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 22:53 schreef raket het volgende:
Er is een topic geopend"Zijn we wel zulke goede supporters"
Ik dacht nou dat moet gaan over waar ik me vanmiddag zo aan gestoord hebt.Maar nee,men ging met elkaar in discussie dat we swerts hadden uitgefloten.Ja dat was jammer.Maar het liedje wat ik vandaag meerdere keren heb gehoord uit een paar vakken."He leonardo,vieze,vuile kanker jood"op het deuntje van pipi langkous vond ik echt schandalig.Sommige vakken helemaal vol met kinderen,actie voor vrienden van Feyenoord.Ik kan nu gaan zeggen,ga eens naar Daniel de hoed,heb je zelf geen familie verloren aan deze vreselijke ziekte,is dit nou echt nodig?Maar dat doe ik maar niet.Maar ik vraag wel aan supporters die dit lezen en vanmiddag hebben meegezongen.Doe dit nou niet,dit is zo erg en gaat door merg en been van mensen die wel kanker hebben gehad of familie er aan hebben verloren.DIT KAN ECHT NIET MEER.STOP HIER MEE.
Slaat nergens op deze topic....je gaat wel meer dood aan bepaalde dingen...laat lekker gaan man je moet het in de juiste contex zien..
De Spot
 De Spot - vrijdag 18 maart 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 05:56 schreef de.fan het volgende:
Zijn er toch weer die het 'goed ' willen praten! Belachelijk zooitje.
Normen en waarden die zijn in de kuip helaas ver te zoeken heb ik gisteren zelf gehoord. Elk leedvermaak wordt weer aangepakt. Feyenoord zou eens 'ballen' moeten tonen door de wedstrijd stil te leggen vanwege deze randdebielen
Wat heeft vloeken nou met normen en waarden te maken...je roept allemaal weleens wat maak je niet druk...in Rotterdam is het woord kanker een heel normaal scheldwoord..het is niet anders...
kale co
 kale co - zaterdag 19 maart 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:27 schreef obiku010 het volgende:
moet je is gewoon tv kijken. oh oh tirol, dames in de dop, overal komt het wordje je 20 keer voorbij in een half uur durende uitzending. ik kan me er niet zo druk om maken. steek me energie liever in dingen die haalbaar zijn. dat woordje krijg je er toch niet meer uit in deze maatschappij. dus wat mij betreft mag er een slotje op
nou idd kanker zeg het is een hele nare ziekte krijg dan lekker hiv of zo of dat niet erg is?? hahaha maar ja het ligt niet lekker in de mond he
kale co
 kale co - zaterdag 19 maart 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 18:37 schreef De Spot het volgende:

[..]

Wat heeft vloeken nou met normen en waarden te maken...je roept allemaal weleens wat maak je niet druk...in Rotterdam is het woord kanker een heel normaal scheldwoord..het is niet anders...
en zo leg ut
kale co
 kale co - zaterdag 19 maart 2011 - 16:52   quote  deeplink  
nou das lekker dan voetbalt half rotterdam niet meer krijg lekker de natte loop neus
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 23 maart 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Ik doe nog een laatste poging:
Kijk naar die hele discussie over het zingen van 'we gaan op jodenjacht' door Lex Immers.
Natuurlijk is die gozer geen antisemiet en legt ie helemaal de link niet met de oorlog. Maar veel mensen die dit horen doen dat wel. En die mensen gaat het door merg en been. Daar mag je dus best rekening mee houden. Met het K-woord is het precies hetzelfde. Het gaat veel mensen door merg en been.
En als je overaal schijt aan hebt, dan daar trek je je daar niks van aan. Aso's noemt men dat soort lui.
Els
 Els - woensdag 23 maart 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Kanker bestaat, of we er nou over praten of niet. Zo'n jaar of 30 had iemand ook 'K' ipv kanker. Iets in de taboesfeer houden heeft nog nooit iemand geholpen, of een probleem opgelost. Jodenjacht is net zo'n moeilijk voorbeeld. Als je het aan de ene kant toestaat om het als 'geuzennaam' te hanteren, dat is het ondoenlijk om het aan de andere kant als stigma dan wel scheldwoord te verbieden. Dan kun je de discussie beter breder trekken. Kanker, gebruikt als krachtterm, en Joden, indien niet gebruikt om het Joodse volk te duiden, zijn uitingen van onfatsoen. Ben je van mening dat alle onfatsoen de stadions uitmoet? En stop je dan bij het stadion, of moet gewoon de hele wereld wat vriendelijker en fatsoelijker met elkaar omgaan? En hoe sta je dan tegenover bommen op Tripoli? Door ergens een grens in te stellen, komt een andere grens in zicht. Ik ben altijd vóór, als we de wereld een leukere plek voor iedereen kunnen maken. En als je aan de slag wil als wereldverbeteraar heb je hier je eerste medestander. Maar het is wel een hele grote taak voor maar een heel normaal Nederlandertje. We kunnen er ook met z'n allen naar streven om wat minder snel geraakt en gekwetst te zijn, om begrip te hebben voor de belevingswereld van de ander. Dat houdt in kwetsende uitingen zo veel mogelijk achterwege laten, maar ook minder snel je gekwetst te voelen. Allebei een beetje ruimte. Wordt de wereld ook een stuk leuker van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door Els --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 23 maart 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:00 schreef Els het volgende:
Kanker bestaat, of we er nou over praten of niet. Zo'n jaar of 30 had iemand ook 'K' ipv kanker. Iets in de taboesfeer houden heeft nog nooit iemand geholpen, of een probleem opgelost. Jodenjacht is net zo'n moeilijk voorbeeld. Als je het aan de ene kant toestaat om het als 'geuzennaam' te hanteren, dat is het ondoenlijk om het aan de andere kant als stigma dan wel scheldwoord te verbieden. Dan kun je de discussie beter breder trekken. Kanker, gebruikt als krachtterm, en Joden, indien niet gebruikt om het Joodse volk te duiden, zijn uitingen van onfatsoen. Ben je van mening dat alle onfatsoen de stadions uitmoet? En stop je dan bij het stadion, of moet gewoon de hele wereld wat vriendelijker en fatsoelijker met elkaar omgaan? En hoe sta je dan tegenover bommen op Tripoli? Door ergens een grens in te stellen, komt een andere grens in zicht. Ik ben altijd vóór, als we de wereld een leukere plek voor iedereen kunnen maken. En als je aan de slag wil als wereldverbeteraar heb je hier je eerste medestander. Maar het is wel een hele grote taak voor maar een heel normaal Nederlandertje. We kunnen er ook met z'n allen naar streven om wat minder snel geraakt en gekwetst te zijn, om begrip te hebben voor de belevingswereld van de ander. Dat houdt in kwetsende uitingen zo veel mogelijk achterwege laten, maar ook minder snel je gekwetst te voelen. Allebei een beetje ruimte. Wordt de wereld ook een stuk leuker van.
Dat is het wel zo'n beetje....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 maart 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:00 schreef Els het volgende:
Kanker bestaat, of we er nou over praten of niet. Zo'n jaar of 30 had iemand ook 'K' ipv kanker. Iets in de taboesfeer houden heeft nog nooit iemand geholpen, of een probleem opgelost. Jodenjacht is net zo'n moeilijk voorbeeld. Als je het aan de ene kant toestaat om het als 'geuzennaam' te hanteren, dat is het ondoenlijk om het aan de andere kant als stigma dan wel scheldwoord te verbieden. Dan kun je de discussie beter breder trekken. Kanker, gebruikt als krachtterm, en Joden, indien niet gebruikt om het Joodse volk te duiden, zijn uitingen van onfatsoen. Ben je van mening dat alle onfatsoen de stadions uitmoet? En stop je dan bij het stadion, of moet gewoon de hele wereld wat vriendelijker en fatsoelijker met elkaar omgaan? En hoe sta je dan tegenover bommen op Tripoli? Door ergens een grens in te stellen, komt een andere grens in zicht. Ik ben altijd vóór, als we de wereld een leukere plek voor iedereen kunnen maken. En als je aan de slag wil als wereldverbeteraar heb je hier je eerste medestander. Maar het is wel een hele grote taak voor maar een heel normaal Nederlandertje. We kunnen er ook met z'n allen naar streven om wat minder snel geraakt en gekwetst te zijn, om begrip te hebben voor de belevingswereld van de ander. Dat houdt in kwetsende uitingen zo veel mogelijk achterwege laten, maar ook minder snel je gekwetst te voelen. Allebei een beetje ruimte. Wordt de wereld ook een stuk leuker van.
Ik heb nog nooit iemand zo iets zien schrijven zoals jij dat nu doet.Ik was 31(nu 47) toen mijn vrouw overleed aan kanker.ik heb meters boeken gelezen over de tunnel en het licht,leven na dit leven en noem ze maar op.
Maar zoals jij het nu neer zet ben ik nog nooit tegengekomen,Els van welke planeet kom jij ?
Klasse meid !!!!

Ik zal het word kanker of kakkerlakken nooit in mijn mond nemen,ik heb respect voor alles en iedereen maar vooral voor jou Els,Chapeau
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 maart 2011 - 23:51   quote  deeplink  
Bedankt Els
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 24 maart 2011 - 11:01   quote  deeplink  
nou Els, je hebt er weer een fan bij !
Je hebt het weer heel goed verwoord, dat moet inderdaad gezegd.
craven
 craven - donderdag 24 maart 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Wees de verandering die je zelf wilt zien in de wereld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 maart 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:00 schreef Els het volgende:
Kanker bestaat, of we er nou over praten of niet. Zo'n jaar of 30 had iemand ook 'K' ipv kanker. Iets in de taboesfeer houden heeft nog nooit iemand geholpen, of een probleem opgelost. Jodenjacht is net zo'n moeilijk voorbeeld. Als je het aan de ene kant toestaat om het als 'geuzennaam' te hanteren, dat is het ondoenlijk om het aan de andere kant als stigma dan wel scheldwoord te verbieden. Dan kun je de discussie beter breder trekken. Kanker, gebruikt als krachtterm, en Joden, indien niet gebruikt om het Joodse volk te duiden, zijn uitingen van onfatsoen. Ben je van mening dat alle onfatsoen de stadions uitmoet? En stop je dan bij het stadion, of moet gewoon de hele wereld wat vriendelijker en fatsoelijker met elkaar omgaan? En hoe sta je dan tegenover bommen op Tripoli? Door ergens een grens in te stellen, komt een andere grens in zicht. Ik ben altijd vóór, als we de wereld een leukere plek voor iedereen kunnen maken. En als je aan de slag wil als wereldverbeteraar heb je hier je eerste medestander. Maar het is wel een hele grote taak voor maar een heel normaal Nederlandertje. We kunnen er ook met z'n allen naar streven om wat minder snel geraakt en gekwetst te zijn, om begrip te hebben voor de belevingswereld van de ander. Dat houdt in kwetsende uitingen zo veel mogelijk achterwege laten, maar ook minder snel je gekwetst te voelen. Allebei een beetje ruimte. Wordt de wereld ook een stuk leuker van.
Perfect!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 maart 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Real tearjerker.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 maart 2011 - 08:19   quote  deeplink  
Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood

krijg dus de griep kan ook al niet...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 maart 2011 - 08:35   quote  deeplink  
Krijg goddomme de hoofdprijs!, dan maar.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 25 maart 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Hè leonardo ernstig vervuilde Eeuwig jeukhebbende met te korte armpjes lid van het uitverkoren volk!

Wordt hem volgende keer ook niet.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 maart 2011 - 14:26   quote  deeplink  
Leonardo = druipende eikel.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 25 maart 2011 - 16:02   quote  deeplink  
Maar goed, ff on-topic, ik zou me er meer zorgen om maken dat het 2april ladies night is.
Quiroz
 Quiroz - zondag 27 maart 2011 - 03:30   quote  deeplink  
Gister was overigens de laatste keer dat ik met Kanker heb gescholden... Floepte er op eens uit tegen een tegenstander, blij dat alleen een paar spelers het hoorden maar ik ben me kapot geschrokken.
just-me
 just-me - zondag 27 maart 2011 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 17:46 schreef de kromme2 het volgende:
Ik doe nog een laatste poging:
Kijk naar die hele discussie over het zingen van 'we gaan op jodenjacht' door Lex Immers.
Natuurlijk is die gozer geen antisemiet en legt ie helemaal de link niet met de oorlog. Maar veel mensen die dit horen doen dat wel. En die mensen gaat het door merg en been. Daar mag je dus best rekening mee houden. Met het K-woord is het precies hetzelfde. Het gaat veel mensen door merg en been.
En als je overaal schijt aan hebt, dan daar trek je je daar niks van aan. Aso's noemt men dat soort lui.
+1
de.fan
 de.fan - zondag 27 maart 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 08:19 schreef Stylzz het volgende:
Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood

krijg dus de griep kan ook al niet...
Als jij dat gaat vergelijken met het vergassen van joodse mensen.......dan is het wel heel triest met jou gesteld!!!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 27 maart 2011 - 09:26   quote  deeplink  
voor de morraal ridders, ga effe bidden op de voorste rij van de kerk. die zal zo wel beginnen. pfff, wat een langdurig gezeik deze topic
henkie1969
 henkie1969 - zondag 27 maart 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 09:26 schreef obiku010 het volgende:
voor de morraal ridders, ga effe bidden op de voorste rij van de kerk. die zal zo wel beginnen. pfff, wat een langdurig gezeik deze topic
dus als je het, zoals ik, niet prettig vind dat er constant met diverse ziektes wordt gegooid in het stadion moet je gelijk maar naar de kerk?
kortzichtig mannetje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 maart 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Ik kan mij nog eens een dag herinneren dat de patientjes uit
het Sofio kinderziekenhuis aanwezig waren op uitnodiging van Feyenoord..
Er werd die dag 30.000 euro opgehaald bij de supporters voor het ziekenhuis..
Er was iets met een speler van de tegenpartij waarop het legioen reageerde
met (weet niet de naam van de speler toen) kanker puntje puntje puntje!!!!!!

Het contrast was zo groot maar mijn schaamte ook...
Hoe dom konden ze zijn ??Maar hoe gul waren ze ook geweest...

Die wedstrijd was het beste voorbeeld van het gebruik en misbruik van het woord kanker..
FR-Han
 FR-Han - zondag 27 maart 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 09:58 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

dus als je het, zoals ik, niet prettig vind dat er constant met diverse ziektes wordt gegooid in het stadion moet je gelijk maar naar de kerk?
kortzichtig mannetje.
het gaat me er vooral om dat ik vind, dat er veel te veel negatieve aandacht aan geschonken word. schelden en kwetsen, heel naar allemaal, maar sta er gewoon boven. en laat de zondaars lekker in hun sop gaar koken. hang dan een wij zijn tegen kwetsen doek in het stadion. bereik je veel meer mensen mee dan hier op het forum
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 maart 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 10:50 schreef obiku010 het volgende:

[..]

het gaat me er vooral om dat ik vind, dat er veel te veel negatieve aandacht aan geschonken word. schelden en kwetsen, heel naar allemaal, maar sta er gewoon boven. en laat de zondaars lekker in hun sop gaar koken. hang dan een wij zijn tegen kwetsen doek in het stadion. bereik je veel meer mensen mee dan hier op het forum
Dat ook wel weer idd,het blijft een raar woord!!!
Meestal kan ik het wel relativeren!!
Het is maar 1 x voorgekomen bij Feyenoord dat zelfs ik mij
aan het schamen was...

Dat was in een wedstrijd ,ik dacht tegen AZ...
Feyenoord had het Sofia kinder ziekenhuis die dag uitgenodigt...
Er zat een vak vol patientjes....
Het legioen haalde een heel mooi en groot bedrag bij elkaar..
rond de 30.000 euro...
Maar goed in de wedstrijd gebeurde er iets met de Zeeuw..
Waarop een groot gedeelte van het legioen het liedje
kanker de Zeeuw zong,over een duur van een aantal minuten..
Tja dan krijg zelfs ik een gevoel van schaamte over mij...
Niet specifiek voor de Zeeuw maar meer voor onze eigen
patiëntjes die daar zitten op onze uitnodiging..
Waar we juist een mega bedrag voor hebben opgehaald...
Ik vond het heel erg dom overkomen allemaal......

Je kan dan zien dat er een groot hart zit in de mensen door het
behaalde bedrag en de leuke dag voor die kinderen..
Maar je kon ook de groote massale domheid zien!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2011 door Leon FR1908 --
henkie1969
 henkie1969 - zondag 27 maart 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 11:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat ook wel weer idd,het blijft een raar woord!!!
Meestal kan ik het wel relativeren!!
Het is maar 1 x voorgekomen bij Feyenoord dat zelfs ik mij
aan het schamen was...

Dat was in een wedstrijd ,ik dacht tegen AZ...
Feyenoord had het Sofia kinder ziekenhuis die dag uitgenodigt...
Er zat een vak vol patientjes....
Het legioen haalde een heel mooi en groot bedrag bij elkaar..
rond de 30.000 euro...
Maar goed in de wedstrijd gebeurde er iets met de Zeeuw..
Waarop een groot gedeelte van het legioen het liedje
kanker de Zeeuw zong,over een duur van een aantal minuten..
Tja dan krijg zelfs ik een gevoel van schaamte over mij...
Niet specifiek voor de Zeeuw maar meer voor onze eigen
patiëntjes die daar zitten op onze uitnodiging..
Waar we juist een mega bedrag voor hebben opgehaald...
Ik vond het heel erg dom overkomen allemaal......

Je kan dan zien dat er een groot hart zit in de mensen door het
behaalde bedrag en de leuke dag voor die kinderen..
Maar je kon ook de groote massale domheid zien!!!
massale domheid ... mooi gezegd

nogmaals, ook ik vloek wel eens, maar nooit met ziektes
omdat ik nog steeds van mening bent dat er mensen zijn die dat kwetsend
vinden. zo zal ik nooit vloeken met "god" er in omdat er genoeg mensen zijn
die dat niet prettig vinden. (zoals mijn buren)

Het vloeken hou je niet tegen, en ik denk ook dat dat niet hoeft,
maar hou nou eens een klein beetje rekening met elkaar. Ik snap ook wel
dat als mensen iets roepen met "kanker" dat ze niet altijd de ziekte bedoelen,
maar volgens mij kan ieder mens logisch nadenken en een klein beetje rekening
houden met een ander.

Maar ja, dan ben je hier een "moraalridder" ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 maart 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 11:39 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

massale domheid ... mooi gezegd

nogmaals, ook ik vloek wel eens, maar nooit met ziektes
omdat ik nog steeds van mening bent dat er mensen zijn die dat kwetsend
vinden. zo zal ik nooit vloeken met "god" er in omdat er genoeg mensen zijn
die dat niet prettig vinden. (zoals mijn buren)

Het vloeken hou je niet tegen, en ik denk ook dat dat niet hoeft,
maar hou nou eens een klein beetje rekening met elkaar. Ik snap ook wel
dat als mensen iets roepen met "kanker" dat ze niet altijd de ziekte bedoelen,
maar volgens mij kan ieder mens logisch nadenken en een klein beetje rekening
houden met een ander.

Maar ja, dan ben je hier een "moraalridder" ...
Ja Henkie maar bij de woorden massele domheid horen ook de woorden,de supporters met een groot en gul hart!!!
Het contrast is soms zo groot dat ik het alleen maar kan relativeren in de gedachte
dat ze het niet zo bedoelen,of er uberhaut niet over nadenken...

Ik ben zelf ook een scheldkanon,komt toch een beetje voort uit frustratie momenten denk ik?
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 maart 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 09:19 schreef de.fan het volgende:

[..]

Als jij dat gaat vergelijken met het vergassen van joodse mensen.......dan is het wel heel triest met jou gesteld!!!!!
hey, jij snapt t niet! Geeft niet hoor, oranjeclown.
sevillana
 sevillana - zondag 27 maart 2011 - 13:36   quote  deeplink  
ik gebruik 't woord niet als iets me niet zint, ik heb jammer genoeg (te) veel goede mensen de strijd tegen de ziekte zien verliezen.
denk ook dat er zat andere mogelijkheden zijn om je ongenoegen te bevestigen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 maart 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 13:36 schreef sevillana het volgende:
ik gebruik 't woord niet als iets me niet zint, ik heb jammer genoeg (te) veel goede mensen de strijd tegen de ziekte zien verliezen.
denk ook dat er zat andere mogelijkheden zijn om je ongenoegen te bevestigen.
Ik ook bijvoorbeeld me vader,maar hij was zelf het voorbeeld zoals Tini en Lau..
Me eigen altijd kapot aan geergerd,maar eerlijk is eerlijk hij veranderde niet
toen hij ziek werd...hij bleef godveren en tieferietesen ??
Hij kon op het laats niet meer zeggen daar ga ik godveredomme...
Als het wel kon had tie het gedaan!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 28 maart 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 11:39 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

massale domheid ... mooi gezegd

nogmaals, ook ik vloek wel eens, maar nooit met ziektes
omdat ik nog steeds van mening bent dat er mensen zijn die dat kwetsend
vinden. zo zal ik nooit vloeken met "god" er in omdat er genoeg mensen zijn
die dat niet prettig vinden. (zoals mijn buren)

Het vloeken hou je niet tegen, en ik denk ook dat dat niet hoeft,
maar hou nou eens een klein beetje rekening met elkaar. Ik snap ook wel
dat als mensen iets roepen met "kanker" dat ze niet altijd de ziekte bedoelen,
maar volgens mij kan ieder mens logisch nadenken en een klein beetje rekening
houden met een ander.

Maar ja, dan ben je hier een "moraalridder" ...
Woord voor woord perfect!
Jij raakt precies de gevoelige snaar.
Rekening houden met anderen moet je altijd doen maar het kan ook weleens andersom zijn.
Het is niet altijd letterlijk zo bedoelt als iemand iets roept,
dus kan diegene die zich gekrenkt of beledigt voelt ook wel eens denken van "hij bedoelt het zo niet"
Toch zou het mooi zijn als bepaalde scheldwoorden uit de samenleving gingen. (scheldwoorden waar ik me ook schuldig aan maak)

Wat betreft het verhaal moraalridder:

Het hangt er gewoon vanaf wie wat zegt!
de.fan/raket zijn hier bijvoorbeeld sowieso niet geliefd dus wanneer zij zo iets beginnen worden zij direct afgeplast omdat zij altijd wat te zeiken hebben!
Als Leon me zoiets bijv. zou zeggen was er niets aan de hand.

By the way:

DE.FAN//MORAALRIDDER!
RAKET//MORAALRIDDER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Han
 FR-Han - maandag 28 maart 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2011 - 13:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Woord voor woord perfect!
Jij raakt precies de gevoelige snaar.
Rekening houden met anderen moet je altijd doen maar het kan ook weleens andersom zijn.
Het is niet altijd letterlijk zo bedoelt als iemand iets roept,
dus kan diegene die zich gekrenkt of beledigt voelt ook wel eens denken van "hij bedoelt het zo niet"
Toch zou het mooi zijn als bepaalde scheldwoorden uit de samenleving gingen. (scheldwoorden waar ik me ook schuldig aan maak)

Wat betreft het verhaal moraalridder:

Het hangt er gewoon vanaf wie wat zegt!
de.fan/raket zijn hier bijvoorbeeld sowieso niet geliefd dus wanneer zij zo iets beginnen worden zij direct afgeplast omdat zij altijd wat te zeiken hebben!
Als Leon me zoiets bijv. zou zeggen was er niets aan de hand.

By the way:

DE.FAN//MORAALRIDDER!
RAKET//MORAALRIDDER!
helemaal mee eens!! ftid als president!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 28 maart 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Ik ben het echt 100% met Els en FTID eens.

Al zou ik het liefst niet meer met kanker tering en tyfus schelden, valt wel af te leren
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 28 maart 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Ben niet gek maar ben een vliegtuig!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 maart 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Pfffffffff....

de.fan Moraalridder en Raket Moraalridder.

Effe geen boter op het hoofd: wie durft er nou te beweren dat ie zelf NOOIT moraalridder is???
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 maart 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2011 - 22:16 schreef FR-Henk het volgende:
Pfffffffff....

de.fan Moraalridder en Raket Moraalridder.

Effe geen boter op het hoofd: wie durft er nou te beweren dat ie zelf NOOIT moraalridder is???
boeiend.
t gaat me niet om t moralistische, wat mij betreft mogen ze elk moraal hoog in t vaandel houden.
Wat me stoort is het superieure gedrag. Dat is bloed irritant.
Maar goed, ze zoeken t maar uit, t zal me verder jeuken. Gewoon niet op reageren.
raket
 raket - woensdag 30 maart 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2011 - 13:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Woord voor woord perfect!
Jij raakt precies de gevoelige snaar.
Rekening houden met anderen moet je altijd doen maar het kan ook weleens andersom zijn.
Het is niet altijd letterlijk zo bedoelt als iemand iets roept,
dus kan diegene die zich gekrenkt of beledigt voelt ook wel eens denken van "hij bedoelt het zo niet"
Toch zou het mooi zijn als bepaalde scheldwoorden uit de samenleving gingen. (scheldwoorden waar ik me ook schuldig aan maak)

Wat betreft het verhaal moraalridder:

Het hangt er gewoon vanaf wie wat zegt!
de.fan/raket zijn hier bijvoorbeeld sowieso niet geliefd dus wanneer zij zo iets beginnen worden zij direct afgeplast omdat zij altijd wat te zeiken hebben!
Als Leon me zoiets bijv. zou zeggen was er niets aan de hand.

By the way:

DE.FAN//MORAALRIDDER!
RAKET//MORAALRIDDER!
Als je maar een beetje mee lult met iedereen is het allemaal prima.Maar iets zeggen wat gewoon klopt en wat niet kan word hier door een paar luitjes niet gewaardeerd en dan ben je niet geliefd,ha,ha.Nou blijven jullie maar lekker elkaar bestoken met allemaal onzin en vooral niet reageren,maar als er iets niet klopt,blijf ik dat schrijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het woord Kanker in het Feyenoord stadion









0.0110421