BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het woord Kanker in het Feyenoord stadion

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 maart 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 10:50 schreef raket het volgende:

[..]

Als je maar een beetje mee lult met iedereen is het allemaal prima.Maar iets zeggen wat gewoon klopt en wat niet kan word hier door een paar luitjes niet gewaardeerd en dan ben je niet geliefd,ha,ha.Nou blijven jullie maar lekker elkaar bestoken met allemaal onzin en vooral niet reageren,maar als er iets niet klopt,blijf ik dat schrijven.
moet je ook doen, daar is t een forum voor. Alleen je moet niet doen alsof jouw mening de enige juiste is. Nu weet ik niet zeker of ik jou hier op heb kunnen betrappen nog, maar de andere genoemd in je quote zeker wel.

Hautain en superieur gedrag hoort niet bij deze club/dit forum
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 maart 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 10:50 schreef raket het volgende:

[..]

Als je maar een beetje mee lult met iedereen is het allemaal prima.Maar iets zeggen wat gewoon klopt en wat niet kan word hier door een paar luitjes niet gewaardeerd en dan ben je niet geliefd,ha,ha.Nou blijven jullie maar lekker elkaar bestoken met allemaal onzin en vooral niet reageren,maar als er iets niet klopt,blijf ik dat schrijven.
Het is ook jou goed recht om hier te blijven posten.
Je moet alleen niet raar opkijken dat je veel tegengas krijgt als jou mening op zich zelf staat.

Voor alle duidelijkheid:

Ik ben het 9 van de 10 keer niet met je eens maar ik heb nog nooit een bericht van jou gemeld aan de moderator.
Is overigens bij de.fan wel anders.
Bij hem heb ik het idee dat hij hier alleen kom om te fucken.
Blijf zo dus vooral doorgaan want als echte Rotterdammer moet ik natuurlijk wel wat te zeiken hebben!! (hehehehehehee)
raket
 raket - woensdag 30 maart 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 11:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Het is ook jou goed recht om hier te blijven posten.
Je moet alleen niet raar opkijken dat je veel tegengas krijgt als jou mening op zich zelf staat.

Voor alle duidelijkheid:

Ik ben het 9 van de 10 keer niet met je eens maar ik heb nog nooit een bericht van jou gemeld aan de moderator.
Is overigens bij de.fan wel anders.
Bij hem heb ik het idee dat hij hier alleen kom om te fucken.
Blijf zo dus vooral doorgaan want als echte Rotterdammer moet ik natuurlijk wel wat te zeiken hebben!! (hehehehehehee)
Zou niet weten wat je aan de moderator zou moet melden.Heb het over stenen actie gehad,woord kanker in het Feyenoord stadion,baal van de paar 100 zogenaamde hooligans die het voor ons verpesten,vind dat spelers zoals vlaar en fer gewoon bij moet tekenen.Maar als ik mijn mening geef of reageer op iets wat volgens mij alle normale normen en waarden te boven gaat,word ik voor alles en nog wat uitgemaakt.En dat heeft niets met superieur te maken wat Stylzz zegt,maar met het in mijn ogen soms zo domme goed praten wat gewoon slecht is en dat je het maar moet accepteren wat er allemaal word geroepen en wat er door sommige lui verpest word om normaal een wedstrijd te bezoeken.Ik wil gewoon naar de kuip,zonder dat domme geroep van kanker dit en kanker dat,ik wil dat alle hooligans die zich misdragen,worden opgepakt en een stadion verbod krijgen voor een paar jaar.Wil naar een uitwedstrijd met de trein of m'n auto en een biertje doen op het terras.Ben die onzin helemaal zat dat je als een crimineel word behandeld.Je kan nu best zeggen dat gaat nooit gebeuren,maar ben verleden jaar een paar keer naar Engeland geweest en daar kan het gewoon wel,omdat ze veel harder optreden en als je in het stadion wat roept word je er gewoon uitgehaald.(daar zijn ze meester in het verzinnen van liedjes,die best aankomen,maar zonder de ergste ziekte's)Het loopt nog sporadisch uit de hand.Hier in Nederland zijn we die onzin gewoon normaal gaan vinden en dat moet eruit,we moeten anders gaan doen en denken en als je niet mee wil werken,moet je keihard aangepakt worden.
sevillana
 sevillana - woensdag 30 maart 2011 - 20:19   quote  deeplink  
ben het, in grote lijnen, wel eens
niet zwart-wit, . . . maar er moet ook nog iets in het grijze zijn . . . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door sevillana --
sevillana
 sevillana - woensdag 30 maart 2011 - 20:19   quote  deeplink  
wie volgt?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 maart 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Leuke creatieve liedjes mis ik ook heel erg....
sevillana
 sevillana - woensdag 30 maart 2011 - 20:49   quote  deeplink  
next!
Els
 Els - woensdag 30 maart 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 16:13 schreef raket het volgende:

[..]

Zou niet weten wat je aan de moderator zou moet melden.Heb het over stenen actie gehad,woord kanker in het Feyenoord stadion,baal van de paar 100 zogenaamde hooligans die het voor ons verpesten,vind dat spelers zoals vlaar en fer gewoon bij moet tekenen.Maar als ik mijn mening geef of reageer op iets wat volgens mij alle normale normen en waarden te boven gaat,word ik voor alles en nog wat uitgemaakt.En dat heeft niets met superieur te maken wat Stylzz zegt,maar met het in mijn ogen soms zo domme goed praten wat gewoon slecht is en dat je het maar moet accepteren wat er allemaal word geroepen en wat er door sommige lui verpest word om normaal een wedstrijd te bezoeken.Ik wil gewoon naar de kuip,zonder dat domme geroep van kanker dit en kanker dat,ik wil dat alle hooligans die zich misdragen,worden opgepakt en een stadion verbod krijgen voor een paar jaar.Wil naar een uitwedstrijd met de trein of m'n auto en een biertje doen op het terras.Ben die onzin helemaal zat dat je als een crimineel word behandeld.Je kan nu best zeggen dat gaat nooit gebeuren,maar ben verleden jaar een paar keer naar Engeland geweest en daar kan het gewoon wel,omdat ze veel harder optreden en als je in het stadion wat roept word je er gewoon uitgehaald.(daar zijn ze meester in het verzinnen van liedjes,die best aankomen,maar zonder de ergste ziekte's)Het loopt nog sporadisch uit de hand.Hier in Nederland zijn we die onzin gewoon normaal gaan vinden en dat moet eruit,we moeten anders gaan doen en denken en als je niet mee wil werken,moet je keihard aangepakt worden.
In Nederland schelden we met ziektes, in Spanje heeft je moeder een dubieus beroep, in Duitsland schelden ze met wc zaken en in Engeland is het schuttingtaal en slaapkameractiviteiten. Wel eens overwogen te emigreren. En vwb dom geroep, je vond de acties van Khadaffi toch volledig gerechtvaardigd?
raket
 raket - donderdag 31 maart 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 21:09 schreef Els het volgende:

[..]

In Nederland schelden we met ziektes, in Spanje heeft je moeder een dubieus beroep, in Duitsland schelden ze met wc zaken en in Engeland is het schuttingtaal en slaapkameractiviteiten. Wel eens overwogen te emigreren. En vwb dom geroep, je vond de acties van Khadaffi toch volledig gerechtvaardigd?
Ik vind dat je in sommige landen de boel de boel moet laten en ze dat lekker intern op moeten laten lossen.Het kost klauwen vol met geld en je bereikt er toch niks mee.Als Khadaffi daar weg is,moeten al die lui die nou in het nieuws komen het land gaan regeren?Je ziet het in Irak en afghanistan,kinderen van 18 jaar uit nederland worden thuis gebracht in een kist voor een oorlog die je toch niet kan winnen.Voor heel veel mensen in Amerika is het ook een drama voor om te leven.Zwervers,onderdrukking,geen geld voor medische zorg,gewoon armoe voor miljoenen mensen.Maar wat als die mensen in opstand komen?Dan gaat meer Obama ook met een machine geweer erover heen om z'n baan als president te houden.Dus khadaffie doet dat ook.
raket
 raket - donderdag 31 maart 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Succes verder.Ik heb er eventjes geen zin meer in.
Hoop dat het met onze club goed gaat en dat we over een paar jaar gezellig weer met elkaar naar het voetbal kunnen,maar het zal wel een droom blijven.
Misschien dat ik over een tijdje weer terug kom,maar heb het eventjes gehad.
Groetjes Erik Raket

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2011 door raket --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 maart 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 10:37 schreef raket het volgende:

[..]

Ik vind dat je in sommige landen de boel de boel moet laten en ze dat lekker intern op moeten laten lossen.Het kost klauwen vol met geld en je bereikt er toch niks mee.Als Khadaffi daar weg is,moeten al die lui die nou in het nieuws komen het land gaan regeren?Je ziet het in Irak en afghanistan,kinderen van 18 jaar uit nederland worden thuis gebracht in een kist voor een oorlog die je toch niet kan winnen.Voor heel veel mensen in Amerika is het ook een drama voor om te leven.Zwervers,onderdrukking,geen geld voor medische zorg,gewoon armoe voor miljoenen mensen.Maar wat als die mensen in opstand komen?Dan gaat meer Obama ook met een machine geweer erover heen om z'n baan als president te houden.Dus khadaffie doet dat ook.
Het doel is niet dat Khadaffi weg gaat, maar dat hij stopt met het aanvallen van zijn eigen burgers.
Als dat gerealiseerd is, mogen ze het zelf weer opknappen.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 31 maart 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 11:03 schreef raket het volgende:
Succes verder.Ik heb er eventjes geen zin meer in.
Hoop dat het met onze club goed gaat en dat we over een paar jaar gezellig weer met elkaar naar het voetbal kunnen,maar het zal wel een droom blijven.
Misschien dat ik over een tijdje weer terug kom,maar heb het eventjes gehad.
Groetjes Erik Raket
De mazzel he.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 maart 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 11:03 schreef raket het volgende:
Succes verder.Ik heb er eventjes geen zin meer in.
Hoop dat het met onze club goed gaat en dat we over een paar jaar gezellig weer met elkaar naar het voetbal kunnen,maar het zal wel een droom blijven.
Misschien dat ik over een tijdje weer terug kom,maar heb het eventjes gehad.
Groetjes Erik Raket
Jammer, 1 van de Forumleden die er oprecht een eigen mening op na houdt en niet een Tante Pollewop-houding inneemt of persé anderen als billemaat wil houden.
Verarming van dit Forum.

Gewoon doorgaan man!
raket
 raket - vrijdag 01 april 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 16:17 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

De mazzel he.
Ha,ha 1 april
raket
 raket - vrijdag 01 april 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Bedankt FR-Henk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2011 door raket --
raket
 raket - vrijdag 01 april 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Het Algemeen Dagblad pagina 7 onderaan.Een verhaal van m'n vriend Richard de Mos over de spreekkoren,Vooral de regel de meeste supporters zijn het zat.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 april 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 10:12 schreef raket het volgende:

[..]

Ha,ha 1 april
jammer
raket
 raket - vrijdag 01 april 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 13:26 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

jammer
Ha,Ha. Nu vind ik hem nog leuker,bedankt voor het fijne begin van het weekend pietje bel
Els
 Els - vrijdag 01 april 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 10:12 schreef raket het volgende:

[..]

Ha,ha 1 april
De op één na slechtste.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 april 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 13:48 schreef raket het volgende:

[..]

Ha,Ha. Nu vind ik hem nog leuker,bedankt voor het fijne begin van het weekend pietje bel
Ik ben erg blij voor je dat je veel lol hebt. Zo in je eentje.
JanM
 JanM - vrijdag 01 april 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:31 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ik ben erg blij voor je dat je veel lol hebt. Zo in je eentje.
Een kinderhand is gauw gevuld?
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 april 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Een kinderhand is gauw gevuld?
Dat is toch mooi als iemand zo snel blij is? Hebben meer zwakbegaafden, zijn snel gelukkig. Kan ik wel eens jaloers op zijn.
JanM
 JanM - vrijdag 01 april 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:37 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dat is toch mooi als iemand zo snel blij is? Hebben meer zwakbegaafden, zijn snel gelukkig. Kan ik wel eens jaloers op zijn.
Ik had het over een kinderhand, niet over zwakbegaafd!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 april 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik had het over een kinderhand, niet over zwakbegaafd!
Ik had het over Raketje. Zou beiden kunnen zijn
JanM
 JanM - vrijdag 01 april 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:43 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ik had het over Raketje. Zou beiden kunnen zijn
Dat gaat mij te ver!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 april 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat gaat mij te ver!
mij ook.
de.fan daarentegen...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 april 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mij ook.
de.fan daarentegen...
Die is van een andere gradatie... Daar hebben zo nog geen benaming voor gevonden. Ik denk dat we het "Het Syndroom van De.Fan" kunnen noemen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 10:12 schreef raket het volgende:

[..]

Ha,ha 1 april
Hahahaha!
Eén van de betere 1 april-grappen, Raket.
Gewoon doorgaan en blijven opschudden die boel. Helpt tegen de zuurgraad in dit Forum.
sevillana
 sevillana - vrijdag 01 april 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:52 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Die is van een andere gradatie... Daar hebben zo nog geen benaming voor gevonden. Ik denk dat we het "Het Syndroom van De.Fan" kunnen noemen.
niet iets te veel eer misschien?
raket
 raket - zaterdag 02 april 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 18:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahahaha!
Eén van de betere 1 april-grappen, Raket.
Gewoon doorgaan en blijven opschudden die boel. Helpt tegen de zuurgraad in dit Forum.
Ik ga als de Feyenoord Johan derksen door deze Feyenoord Headliner site heen.Ik spaar niemand als het denk ik in mijn ogen niet goed is.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 april 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 15:56 schreef raket het volgende:

[..]

Ik ga als de Feyenoord Johan derksen door deze Feyenoord Headliner site heen.Ik spaar niemand als het denk ik in mijn ogen niet goed is.
+1, groot gelijk!
raket
 raket - maandag 04 april 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Een kwartier voor dat de wedstrijd begint,wordt er ingezoomt op de tribune,lachende kinderen met beschilderde gezichten van utrecht,trotse ouders ernaast,helemaal klaar voor een spannende wedstrijd met hun kroost.Begin van de wedstrijd Utrecht-ado.Heel de tijd 'haagse joden,haagse joden"Na een tijdje we gaan op joden jacht van het utrecht publiek,makelie hoeren jong,makelie hoeren jong.Waarom word deze wedstrijd niet gestaakt?Omdat we het normaal zijn gaan vinden.De wedstrijd 020-heracles contstant "joden,joden,joden uit het vak 410.Waarom word er niet ingegrepen?Ik weet het niet,maar wat een vreselijke maatschappij leven we zeg,dat de minderheid de dienst uitmaakt en gewoon de dienst uit kan maken,zonder dat er word ingegrepen.Bah,bah en nog eens BAH.Goed voorbeeld voor de jeugd van tegenwoordig,die denken dat het ook normaal is en dat je dit allemaal kan blijven doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door raket --
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 15:12 schreef raket het volgende:
Waarom word er niet ingegrepen?
Bestuurders zijn bang voor de harde kern.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 15:12 schreef raket het volgende:
Een kwartier voor dat de wedstrijd begint,wordt er ingezoomt op de tribune,lachende kinderen met beschilderde gezichten van utrecht,trotse ouders ernaast,helemaal klaar voor een spannende wedstrijd met hun kroost.Begin van de wedstrijd Utrecht-ado.Heel de tijd 'haagse joden,haagse joden"Na een tijdje we gaan op joden jacht van het utrecht publiek,makelie hoeren jong,makelie hoeren jong.Waarom word deze wedstrijd niet gestaakt?Omdat we het normaal zijn gaan vinden.De wedstrijd 020-heracles contstant "joden,joden,joden uit het vak 410.Waarom word er niet ingegrepen?Ik weet het niet,maar wat een vreselijke maatschappij leven we zeg,dat de minderheid de dienst uitmaakt en gewoon de dienst uit kan maken,zonder dat er word ingegrepen.Bah,bah en nog eens BAH.Goed voorbeeld voor de jeugd van tegenwoordig,die denken dat het ook normaal is en dat je dit allemaal kan blijven doen
Ach joh, een beetje slimme ouder zegt tegen dat kind; "Leuk, he , die malle mensjes mochten ook een keertje buiten spelen."
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 04 april 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Hehehehheheheheeee!
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Een vuvuzela kunnen ze wegfilteren en een spreekkoortje niet? Moet je eens kijken hoe snel het stopt als er geen media aandacht aan wordt besteed.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 april 2011 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 23:21 schreef hotjumper het volgende:
Een vuvuzela kunnen ze wegfilteren en een spreekkoortje niet? Moet je eens kijken hoe snel het stopt als er geen media aandacht aan wordt besteed.
Onzin, die eencelligen kicken net zo graag op de aandacht van de toeschouwers in de rest van het stadion. Imponeren.
Daar is geen camera voor nodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het woord Kanker in het Feyenoord stadion









0.0095188