BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vriend van feyenoord ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - zondag 13 maart 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Ja vriend! vrienden ben je als je elkaar uit de stront trekt elkaar helpt ja dan heb je een vriend.......

vriend... je bent een vriend als je geld stort...............

Het is toch wat ik zag een alles zeggend spandoek vandaag
leo beenhakker,dick van well,onno jaccobs lekkere vrienden zeg!

zag ze zitten hoor nog bijna omver gereden door een bentley van een van de heren speelde goede band in het maasgebouw volgevreten en gezopen vrienden?????

ooo ja je hebt een heel klein beetje inspraak zei hij tijdens de toespraak!

Pleur op joh bij feyenoord heb je nooit geen inspraak gaat niet gebeuren ook hoor de opvreters blijven zitten en wij blijven betalen

heb veel lol gehad met me vrienden op de tribune en ooo ja die gaan allemaal al bijna 20 jaar trouw naar feyenoord dat zijn pas vrienden!
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 23:43   quote  deeplink  
Een heel, heel, heel klein beetje inspraak zei die inderdaad hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2011 door MMM --
kale co
 kale co - zondag 13 maart 2011 - 23:45   quote  deeplink  
ze doen wat ze zelf willen en houden elkaar lekker warm en met mooie praatjes kan je je geld uit je zak laten kloppen hahaha wat een vrienden zeg
kale co
 kale co - zondag 13 maart 2011 - 23:48   quote  deeplink  
mmm wil jij mijn vriend worden maak ff wat over
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Ik zal m'n rekeningnummer even pm'en hahahahaha
kale co
 kale co - zondag 13 maart 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:48 schreef MMM het volgende:
Ik zal m'n rekeningnummer even pm'en hahahahaha
bedankt vriend
kale co
 kale co - zondag 13 maart 2011 - 23:55   quote  deeplink  
vindt het goed hoor wat pim heeft gedaan maar dit gaat weer gewoon over de bijdragen van de fans die al jaren worden betutteld en de laatste centjes geven! dan ben je een vriend nou me k..t met dt. hufters blijven zitten en wij betalen en binnen feyenoord is nog iedere dag een grote strijd om macht niemand heeft stemrecht geloof dat nou niet. ze houden elkaar lekker op die warme stoel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 maart 2011 - 03:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:55 schreef kale co het volgende:
vindt het goed hoor wat pim heeft gedaan maar dit gaat weer gewoon over de bijdragen van de fans die al jaren worden betutteld en de laatste centjes geven! dan ben je een vriend nou me k..t met dt. hufters blijven zitten en wij betalen en binnen feyenoord is nog iedere dag een grote strijd om macht niemand heeft stemrecht geloof dat nou niet. ze houden elkaar lekker op die warme stoel
tsja die inspraak zal natuurlijk nihil zijn. zeker bij de dagelijkse besluitvorming. maar wees ook eerlijk, is de gemiddelde kuipbezoeker kundig genoeg om grote beslissingen te nemen? natuurlijk om sommige gebieden, bv met betrekking tot het nieuwe stadion, kunnen supporters nauw betrokken worden. En ook sommige organisatorische zaken, maar de echte besluitvorming, het dagelijks bestuur, blijft natuurlijk gewoon in handen van de directie, maar hebben de kennis, ervaring, objectiviteit om tot goede besluitvorming te komen. Tenminste dat zouden ze moeten hebben. Misschien dat we naar het model van een gekozen voorzitter kunnen gaan (zoals Barcelona en Real Madrid), maar dan zit je wel aan de max.
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 23:42 schreef kale co het volgende:
Ja vriend! vrienden ben je als je elkaar uit de stront trekt elkaar helpt ja dan heb je een vriend.......

vriend... je bent een vriend als je geld stort...............

Het is toch wat ik zag een alles zeggend spandoek vandaag
leo beenhakker,dick van well,onno jaccobs lekkere vrienden zeg!

zag ze zitten hoor nog bijna omver gereden door een bentley van een van de heren speelde goede band in het maasgebouw volgevreten en gezopen vrienden?????

ooo ja je hebt een heel klein beetje inspraak zei hij tijdens de toespraak!

Pleur op joh bij feyenoord heb je nooit geen inspraak gaat niet gebeuren ook hoor de opvreters blijven zitten en wij blijven betalen

heb veel lol gehad met me vrienden op de tribune en ooo ja die gaan allemaal al bijna 20 jaar trouw naar feyenoord dat zijn pas vrienden!
he leuk, een topic over dit onderwerp

dat was er nog niet
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 08:33   quote  deeplink  
Als je goed zoekt is er altijd wel wat mis aan de club...
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 08:33 schreef FR-Henk het volgende:
Als je goed zoekt is er altijd wel wat mis aan de club...
altijd wel wat mis of heel veel mis en nog steeds?
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 03:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja die inspraak zal natuurlijk nihil zijn. zeker bij de dagelijkse besluitvorming. maar wees ook eerlijk, is de gemiddelde kuipbezoeker kundig genoeg om grote beslissingen te nemen? natuurlijk om sommige gebieden, bv met betrekking tot het nieuwe stadion, kunnen supporters nauw betrokken worden. En ook sommige organisatorische zaken, maar de echte besluitvorming, het dagelijks bestuur, blijft natuurlijk gewoon in handen van de directie, maar hebben de kennis, ervaring, objectiviteit om tot goede besluitvorming te komen. Tenminste dat zouden ze moeten hebben. Misschien dat we naar het model van een gekozen voorzitter kunnen gaan (zoals Barcelona en Real Madrid), maar dan zit je wel aan de max.
nee natuurlijk ben ik met je eens maar bijv naar model barcelona het kiezen van een voorzitter, raad van bestuur, dat zou moeten eigenlijk een soort verkiezingen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 08:40 schreef kale co het volgende:

[..]

altijd wel wat mis of heel veel mis en nog steeds?
Vast veel mis, maar de huidige kereltjes aan de top moeten vooral beoordeeld worden op het gezond maken van de club én sportieve opbouw.
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 08:43 schreef kale co het volgende:

[..]

nee natuurlijk ben ik met je eens maar bijv naar model barcelona het kiezen van een voorzitter, raad van bestuur, dat zou moeten eigenlijk een soort verkiezingen
en dan?
worden we dan een betere club?
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 08:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vast veel mis, maar de huidige kereltjes aan de top moeten vooral beoordeeld worden op het gezond maken van de club én sportieve opbouw.
zover ik kan zien denk ik dat gudde heel goed bezig is hoor pim blokland prima maar doet dit bij het bedrijfs leden jacobs gezien verleden geen vertrouwen in net als dhr van well
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 08:46 schreef Rovert het volgende:

[..]

en dan?
worden we dan een betere club?
nee je houd alleen in de gaten welk schorem je binnenhaald en wie niet
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 08:47 schreef kale co het volgende:

[..]

zover ik kan zien denk ik dat gudde heel goed bezig is hoor pim blokland prima maar doet dit bij het bedrijfs leden jacobs gezien verleden geen vertrouwen in net als dhr van well
Feitelijk had Jacobs er al 3 jaar uit moeten liggen. Nu ligt ie aan de leiband, gelukkig...
Van Well is een machtswellusteling.
Die twee worden afgedekt door Gudde cs. Vooralsnog bouwt de club -met die 2- weer op.
Betekent niet dat al die topmannetjes geen hooghartige kwalletjes zouden zijn.
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 08:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Feitelijk had Jacobs er al 3 jaar uit moeten liggen. Nu ligt ie aan de leiband, gelukkig...
Van Well is een machtswellusteling.
Die twee worden afgedekt door Gudde cs. Vooralsnog bouwt de club -met die 2- weer op.
Betekent niet dat al die topmannetjes geen hooghartige kwalletjes zouden zijn.
idd helemaal mee eens zo lang die mensen er zitten verdwijnt voor mijn gevoel het geld in een bodemloze put!
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 08:49 schreef kale co het volgende:

[..]

nee je houd alleen in de gaten welk schorem je binnenhaald en wie niet
Daar ben ik nou juist bang voor
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:23 schreef Rovert het volgende:

[..]

Daar ben ik nou juist bang voor
ja alleen door dat stemrecht zijn ze dan ook zo weer buiten . nu zitten we maar mooi in onze maag mat mannen die miljoenen wegsmijten en mooi weer blijven spelen
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 09:44   quote  deeplink  
misschien zijn de fans wel eens moe van al dat gelul over geld! rij je zelf in een mazda van 1996 koop je seizoenkaarten en shirts voor je kinderen ga je niet op vakantie om maar naar je club te komen . niet eens te spreken over die catering met achterlijke flippo,s die je daar voor moet kopen. en dan komt de bentley waarvoor een speciaal plaatsjes is geregeld pionnetjes er omheen en dan komt een of andere dikke mongool eruit met zijn varkens kop nee dat komt fans hun neus uit als je van een k.t loontje alles moet betalen. ik begrijp best dat tegen het zere been is
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 maart 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Wat is het doel van dit topic eigenlijk?
Je staat toch vrij om geld te geven?

Doe je het niet, dan niet. Prima toch?
Ik doe t wel en hoef er niets voor terug. Hoop dat ze er dit keer wat verstandigs mee doen, zo niet en ze komen over 5 jaar weer om geld, ja dan geef ik weer.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Co je ben een verbitterde oude man aan het worden... Nog even en je zit voor het raam in de plaatselijke kroeg een jonge klare te drinken en te schelden op alles wat er lang komt en gebeurt.
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:44 schreef kale co het volgende:
nee dat komt fans hun neus uit als je van een k.t loontje alles moet betalen. ik begrijp best dat tegen het zere been is
nee hoor, dat komt jou je neus uit
mij niet
Fr. Elmo
 Fr. Elmo - maandag 14 maart 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Dat er mensen in het bestuur zitten die er niks van bakken ben ik met jullie eens. Ik vind alleen dat jullie met meer respect mogen praten over die mensen die momenteel zich inzetten om onze club weer gezond te maken (lees de Vrienden van Feyenoord). Dat Pim tijdens de toespraak aangeeft dat de supporters weliswaar een klein beetje inspraak krijgen is niks van gelogen. Hij verteld de waarheid want je bent met 20.000 mensen die mee beslissen. Dat is bij elkaar 1 stem. Ik waardeer die openheid meer als dat het bestuur aan het begin van het seizoen aangeeft dat de supporters inspraak hebben wat betreft de keuze voor het uit-tenue en vervolgens moeten constateren dat dit niet is gebeurd.
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Heb zeker respect voor pim heel knap en goed wat hij doet dat hoor je niemand hier zeggen ! alleen de klaplopers blijven zitten nog steeds
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:54 schreef Stylzz het volgende:
Wat is het doel van dit topic eigenlijk?
Je staat toch vrij om geld te geven?

Doe je het niet, dan niet. Prima toch?
Ik doe t wel en hoef er niets voor terug. Hoop dat ze er dit keer wat verstandigs mee doen, zo niet en ze komen over 5 jaar weer om geld, ja dan geef ik weer.
als je genoeg hebt begrijp ik je anders heb je een bord voor de kop
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:57 schreef Rovert het volgende:

[..]

nee hoor, dat komt jou je neus uit
mij niet
mij wel idd als ik zie wat er mee gebeurt
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:14 schreef kale co het volgende:

[..]

mij wel idd als ik zie wat er mee gebeurt
oke, jou wel, mij niet

stand is 1-1
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:15   quote  deeplink  
maar ik scoorde uit he hahaha
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:57 schreef Pietje1 het volgende:
Co je ben een verbitterde oude man aan het worden... Nog even en je zit voor het raam in de plaatselijke kroeg een jonge klare te drinken en te schelden op alles wat er lang komt en gebeurt.
nee ik zie wat er gebeurd er veranderd niks en dat was ons doel toch???
of sta je dalijk weer voor het maasgebouw te gillen kanker bestuur???
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:13 schreef kale co het volgende:

[..]

als je genoeg hebt begrijp ik je anders heb je een bord voor de kop
Als je het niet hebt geef je niks, prima toch?
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 maart 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:13 schreef kale co het volgende:

[..]

als je genoeg hebt begrijp ik je anders heb je een bord voor de kop
hoezo bord voor mn kop?
Mijn manager rijdt ook in een dikkere auto dan ik en ik weer in een dikkere auto dan de mensen onder mij? Zo werkt dat in t leven.

Wat Feyenoord betreft, onvoorwaardelijke steun, onvoorwaardelijke liefde.
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Beste piet, het gaat niet eens zozeer of je het hebt of niet wat wordt er meegedaan en wie gaat er over dat geld mag onno het weer over de balk gooien ?? of.... ik weet het niet jij??
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hoezo bord voor mn kop?
Mijn manager rijdt ook in een dikkere auto dan ik en ik weer in een dikkere auto dan de mensen onder mij? Zo werkt dat in t leven.

Wat Feyenoord betreft, onvoorwaardelijke steun, onvoorwaardelijke liefde.
stlzz het gaat er nu om hoe het besteed wordt waar gaat het heen werken we samen of net als altijd tegen elkaar binnen feyenoord is het een spel wie blijft het langste zitten?
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 maart 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:21 schreef kale co het volgende:

[..]

stlzz het gaat er nu om hoe het besteed wordt waar gaat het heen werken we samen of net als altijd tegen elkaar binnen feyenoord is het een spel wie blijft het langste zitten?
Ik verwacht nog steeds dat er dingen gaan veranderen op korte termijn.
Mij bevalt de weg die ingezet is, zonder dat ik de details daarvan ken.

Dus, ieder zijn mening, die van ons verschilt in ieder geval :)
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:19 schreef kale co het volgende:
Beste piet, het gaat niet eens zozeer of je het hebt of niet wat wordt er meegedaan en wie gaat er over dat geld mag onno het weer over de balk gooien ?? of.... ik weet het niet jij??
Weet jij wat Onno er mee doet? Ik niet en dat hoef ik niet te weten. Wie zegt dat deze malaise de schuld is van Onno? Was het niet Bosz die veel te veel geld uitgegeven heeft aan spelers waarbij hij zeker wist dat die Feyenoord kampioen zouden maken? Hij heeft een te groot risico genomen en heeft erg slecht uitgepakt.

Ze zijn nu gewoon op de goede weg, zelfs de knjb loofde Feyenoord voor hun hervormingsplan. Dat was voordat het geld van Pim en vrienden er was. Wie zegt dat Onno daar niet de architect van was? Ik weet het niet, ik zit niet dagelijks in het Maasgebouw om dat te controleren.

Wie moet er zitten ipv Onno? Wie is een zekerhied dat hij of zij de finacien zo goed beheerd dat er niets meer verspild wordt?

Als je zelf geen verstand van zaken hebt kun je er gewoon niet over oordelen, als er straks een goed team staatdat prijzen pakt hoor je niemand meer klagen over wat of wie er in het Maasgebouw zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Pietje1 --
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:27 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Weet jij wat Onno er mee doet? Ik niet en dat hoef ik niet te weten. Wie zegt dat deze malaise de schuld is van Onno? Was het niet Bosz die veel te veel geld uitgegeven heeft aan spelers waarbij hij zeker wist dat die Feyenoord kampioen zouden maken? Hij heeft een te groot risico genomen en heeft erg slecht uitgepakt.

Ze zijn nu gewoon op de goede weg, zelfs de knjb loofde Feyenoord voor hun hervormingsplan. Dat was voordat het geld van Pim en vrienden er was. Wie zegt dat Onno daar niet de architect van was? Ik weet het niet, ik zit niet dagelijks in het Maasgebouw om dat te controleren.

Wie moet er zitten ipv Onno? Wie is een zekerhied dat hij of zij de finacien zo goed beheerd dat er niets meer verspild wordt?

Als je zelf geen verstand van zaken hebt kun je er gewoon niet over oordelen, als er straks een goed team staatdat prijzen pakt hoor je niemand meer klagen over wat of wie er in het Maasgebouw zitten.
ik zou zeggen verdiep je er eens in en reageer dan nog eens
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:28 schreef kale co het volgende:

[..]

ik zou zeggen verdiep je er eens in en reageer dan nog eens
Als jij dat al gedaan hebt, vertel mij het eens dan.
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:31   quote  deeplink  
als je als finacieele man een schuld mag opbouwen van ruim 40 miljoen mag je dan blijven zitten in het bedrijfs leven of niet? dus dan heb je er niks van gebakken hoor of ben ik blind
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:34   quote  deeplink  
jan willem van dop had ik graag terug gezien in de kuip was pas een goeie
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hoezo bord voor mn kop?
Mijn manager rijdt ook in een dikkere auto dan ik en ik weer in een dikkere auto dan de mensen onder mij? Zo werkt dat in t leven.

Wat Feyenoord betreft, onvoorwaardelijke steun, onvoorwaardelijke liefde.
Ik had een groter auto dan jouw manager! Nu weer trouwens
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:36   quote  deeplink  
en nogmaals ik heb respect voor pim blokland maar een heel groot wantrouwen richting bestuur wat er zit!
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 maart 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik had een groter auto dan jouw manager! Nu weer trouwens
haha en ook een grotere auto dan ik, je weet dat dat compensatie drang is he :)
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:31 schreef kale co het volgende:
als je als finacieele man een schuld mag opbouwen van ruim 40 miljoen mag je dan blijven zitten in het bedrijfs leven of niet? dus dan heb je er niks van gebakken hoor of ben ik blind
Als je leidinggevende, je directeur, die schuld goedkeurt, waarom zou je niet mogen blijven zitten?
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik had een groter auto dan jouw manager! Nu weer trouwens
verkopen dat ding en storten..........
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 10:39   quote  deeplink  
De gemiddelde bestuurder van een voetbalclub, of dat nou een 5de klasser is of een eredivieclub, is vaak van een bedenkelijk allooi, egotrippertjes en machtswellustelingen.
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:39 schreef hotjumper het volgende:
De gemiddelde bestuurder van een voetbalclub, of dat nou een 5de klasser is of een eredivieclub, is vaak van een bedenkelijk allooi, egotrippertjes en machtswellustelingen.
en das waar
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:40 schreef kale co het volgende:

[..]

en das waar
En dat is waar ik naar toe wilde, het maakt niet uit wie je daar neer zet. Het zal nooit beter worden, dus heeft het zo weinig zin om nu mensen de laan uit te sturen en opnieuw onrust te creeren.
kale co
 kale co - maandag 14 maart 2011 - 10:46   quote  deeplink  
nee zeker geen onrust maar wel aan de kaak blijven stellen wat er nu gebeurt! we willen omhoog als je bedenkt dat de huursom voor swerts betaalt is door de sportclub dan maak ik me zorgen vooral omdat die fouten al 10 keer gemaakt zijn. speler als danny buijs was op die plaats niet slechter maar onder tussen zijn er miljoenen uitgegeven alleen al aan die positie en zit er geen verbetering in dit is maar een klein voorbeeld.. timothy de rijk kwam als 17 jarige binnen bij feyenoord nu 3 jaar later blijkt pas wat ie kan te vroeg afscheid genomen ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vriend van feyenoord ???









0.0068669