BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff heeft technisch rapport klaar

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 maart 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Johan Cruijff zegt in De Telegraaf dat hij het technische rapport klaar heeft en gaat overhandigen aan algemeen directeur Rik Van den Boog.

'Ik moet eerlijk toegeven dat ik met enorm veel plezier het noodzakelijke graaf- en spitwerk voor het technische platform heb gedaan. Dan is het altijd prettig om te merken, dat bekend zijn zn voordelen heeft. Geen deur blijft er gesloten. Werkelijk iedereen wil nadenken over de vraag die er wordt gesteld', schrijft Cruijff.

'k hoef niet overal verstand van te hebben, zolang ik van de juiste mensen maar het juiste antwoord op een vraag krijg. Inhoudelijk ga ik nu niet op onze bevindingen in, omdat we nog een paar gesprekken moeten voeren. Dan worden het rapport met de leiding van Ajax besproken. Ik ga er vanuit, dat het allemaal positief zal verlopen'.

Cruijff komt vanavond in De Wereld Draait Door en Holland Sport. Maar dit gaat over het 14-jarige bestaan van de Johan Cruijff Foundation.

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/50164/cruijff-heeft-technisch-rapport-klaar.html
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 maart 2011 - 09:54   quote  deeplink  
nou ben benieuwd naar het plan...op welke onderdelen binnen ajax gaat johan druk liggen, de jeugdopleiding lijkt me wel zeker en bestuurlijk?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - maandag 14 maart 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Ben heel benieuwd...
alibabba
 alibabba - maandag 14 maart 2011 - 15:20   quote  deeplink  
Als ze Cruijff gaan tegenwerken, rij ik naar de Arena om ze daar eens de waarheid te zeggen. GEWOON UITVOEREN WAT CRUIJFF WIL EN ALLES KOMT GOED. Cruijff is al een veel te lange tijd genegeerd. Kijk wat dat heeft opgeleverd de laatste jaren!!!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 maart 2011 - 18:34   quote  deeplink  
cruijff net op at5... de jeugd opleiding is HET speerpunt van DIT technisch rapport.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door verbrande harry --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 maart 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 18:34 schreef verbrande harry het volgende:
cruijff net op at5... de jeugd opleiding is HET speerpunt van DIT technisch rapport.
Als je dan TOCH hoofdletters gebruikt, doe dat dan OOK bij de naam van JOHAN CRUIJFF ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Ronald 1960 --
Ride
 Ride - maandag 14 maart 2011 - 23:18   quote  deeplink  
Iemand Holland Sport gezien?
Heerlijke aflevering.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff heeft technisch rapport klaar

0.0053689