BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbazing en zeer irritant gedrag...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - maandag 14 maart 2011 - 09:57   quote  deeplink  
gisteren in en rond de Kuip van de echt massaal aanwezige politie en ME!!!

Veertig naccers met de bus en meer dan honderd politie agenten te paard en met camera's en foto-toestellen iedereen te registeren!

Waar is dit provocerende gedrag goed voor?

Iedereen was in the mood...overla zag je ouders met kinderen lopen en warom dan zo nadrukkelijk op de voorgrond treden?
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:57 schreef KKL het volgende:
gisteren in en rond de Kuip van de echt massaal aanwezige politie en ME!!!

Veertig naccers met de bus en meer dan honderd politie agenten te paard en met camera's en foto-toestellen iedereen te registeren!

Waar is dit provocerende gedrag goed voor?

Iedereen was in the mood...overla zag je ouders met kinderen lopen en warom dan zo nadrukkelijk op de voorgrond treden?
boehoe wat voelde ik me vreselijk geintimideerd door die boze blauwe meneren

boehoehoehoe
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:00   quote  deeplink  
KKL heeft wel gelijk. Zo'n overmacht van ME wekt veel agressie en is nergens voor nodig.
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:00 schreef Pietje1 het volgende:
KKL heeft wel gelijk. Zo'n overmacht van ME wekt veel agressie en is nergens voor nodig.
nou
toen ik thuis kwam zat ik helemaal vol agressie blablablabla
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:05   quote  deeplink  
jij niet, prima jongen. Erg blij voor je.

Het gaat er om dat, waar dan ook, als iets vreedzaam verloopt het ineens omslaat als de ME zich laat zien. Ik noem een 2002, net na de overwinning van de uefacup bijv. Een vreedzame avond op stadhuisplein werd bruut verstoord door ME-ers die daar niets te zoeken hadden.
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:05 schreef Pietje1 het volgende:
jij niet, prima jongen. Erg blij voor je.

Het gaat er om dat, waar dan ook, als iets vreedzaam verloopt het ineens omslaat als de ME zich laat zien. Ik noem een 2002, net na de overwinning van de uefacup bijv. Een vreedzame avond op stadhuisplein werd bruut verstoord door ME-ers die daar niets te zoeken hadden.
ja we gaan over 2002 beginnen, is pas 9 jaar geleden
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Dus?
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:10 schreef Pietje1 het volgende:
Dus?
Dus als je een vb gaat geven kom je met een of ander schan-da-lig optreden van 9 jaar geleden????

dan valt het allemaal nogal mee

dat gezeik en dat gezever op dit forum

wou dat er hier meer els-en, hotjumpers en stylzzen waren op dit forum en minder van dit jankvolk
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:12 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dus als je een vb gaat geven kom je met een of ander schan-da-lig optreden van 9 jaar geleden????

dan valt het allemaal nogal mee

dat gezeik en dat gezever op dit forum

wou dat er hier meer els-en, hotjumpers en stylzzen waren op dit forum en minder van dit jankvolk
Het spijt me zeer, maar wie jankt er nu?

Ik geef alleen maar aan dat ik het eens ben met KKL en geef een voorbeeld waarom. Als jij dat al janken vindt..

Je moet je eigen posts van de afgelopen maand eens even terug lezen voor de gein...
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:16 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Het spijt me zeer, maar wie jankt er nu?

Ik geef alleen maar aan dat ik het eens ben met KKL en geef een voorbeeld waarom. Als jij dat al janken vindt..

Je moet je eigen posts van de afgelopen maand eens even terug lezen voor de gein...
Zo gedaan, terug gelezen
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 maart 2011 - 10:21   quote  deeplink  
De ME en politie moet er gewoon zijn bij zulke massale bijeenkomsten. Dat kan je niet leuk vinden, maar dat is nu eenmaal een beeld van deze tijd.
Inderdaad in 1960 was t allemaal heel anders. Maar dat heb ik niet mee gemaakt.

Wat wel zo is, is dat ze te veel op de voorgrond treden.

Conclusie, ze zijn noodzakelijk kwaad, maar je zou ze wat minder moeten zien.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 maart 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Ja die irritante gele jassen helpt ook niet, doen zeer aan je ogen. Ik stoor me wel aan dat fotograferen van iederéén, vooral omdat je de foto's nergens na kan bestellen.
MMM
 MMM - maandag 14 maart 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Er was in de rust ook wat gezeik bij de gele zijde, beneden..
MMM
 MMM - maandag 14 maart 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Overigens was het weer een waar feest om naar De Kuip te gaan vandaag: voor de wedstrijd hield de politie weer bizarre razzias rond het stadion en was met name de politie te paard erg druk met het provoceren van supporters. Daarnaast stonden er bij aanvang van de wedstrijd nog lange rijen door de strenge toegangscontroles, waaronder ook het controleren op ID en een rondsnuffelende drugshond. In de rust vond de politie het nodig met pepperspray te spuiten, waardoor naar verluidt een kind behandeld moest worden. En als klap op de vuurpijl vond een cateringmedewerker het nodig om de voor de balie wachtende supporters uit te maken voor kutkakkerlakken.
...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 maart 2011 - 13:39   quote  deeplink  
ME is een noodzakelijk kwaad maar ze moeten lekker in hun bus uit het zicht blijven zitten zolang er niets aan de hand is. Het is een feit dat de gehele politiemacht zich sinds het aantreden van die Aboutaleb zich regelmatig provocerend gedraagd, overmatig en onnodig geweld gebruikt, van een mug een olifant maakt en soms optreden waar het helemaal niet nodig is. (zie het tramhalte verhaal en het stadhuisplein vorig jaar met de uitwedstrijd tegen 020 voor de beker!)
Door deze instelling krijgt de jeugd alleen maar een grotere haat naar de politie toe. Ik raak er soms zelfs opgefokt door!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die --
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 maart 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:12 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dus als je een vb gaat geven kom je met een of ander schan-da-lig optreden van 9 jaar geleden????

dan valt het allemaal nogal mee

dat gezeik en dat gezever op dit forum

wou dat er hier meer els-en, hotjumpers en stylzzen waren op dit forum en minder van dit jankvolk
eens :D
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 maart 2011 - 14:48   quote  deeplink  
en je kan toch ook gewoon langs die ME lopen? die doen echt niets hoor, ze bijten niet :) .... tenminste, mij hebben ze in die 30 jaar nog nooit gebeten (de paarden ook niet trouwens), en die hele fotogalerij die ze van me hebben .... leuk voor de vrouwelijke me-ers :)
craven
 craven - maandag 14 maart 2011 - 14:51   quote  deeplink  
verschil moet er zijn
Els
 Els - maandag 14 maart 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 09:57 schreef KKL het volgende:
gisteren in en rond de Kuip van de echt massaal aanwezige politie en ME!!!

Veertig naccers met de bus en meer dan honderd politie agenten te paard en met camera's en foto-toestellen iedereen te registeren!

Waar is dit provocerende gedrag goed voor?

Iedereen was in the mood...overla zag je ouders met kinderen lopen en warom dan zo nadrukkelijk op de voorgrond treden?
Ik heb geen ME'er gezien. Wel even in de rij gestaan, beetje kletsen met mijn collega wachters, in het zonnetje, niet gefouilleerd, buiten adem toen ik op m'n plekkie gearriveerd was. Prima dag gehad, lekker Studio Sport gekeken, maar een ding te klagen: wanneer leren die scheidsrechters nou eens gewoon na 45 minuten af te fluiten. Was een veel mooiere dag geweest!
de flh
 de flh - maandag 14 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
ik stoor me er ook regelmatig aan.. maar steeds meer heb ik zoiets van: "laat maar gaan ............ "
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 maart 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:46 schreef hotjumper het volgende:
Ja die irritante gele jassen helpt ook niet, doen zeer aan je ogen. Ik stoor me wel aan dat fotograferen van iederéén, vooral omdat je de foto's nergens na kan bestellen.
Er is ook een dvd te bestellen, de hoogtepunten van een seizoen lang mensen filmen die naar de Kuip wandelen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 maart 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 14:48 schreef henkie1969 het volgende:
en je kan toch ook gewoon langs die ME lopen? die doen echt niets hoor, ze bijten niet :) .... tenminste, mij hebben ze in die 30 jaar nog nooit gebeten (de paarden ook niet trouwens), en die hele fotogalerij die ze van me hebben .... leuk voor de vrouwelijke me-ers :)
henkie 1969....daar lopen de vrouwlijke me-ers niet meer warm voor hoor.
MMM
 MMM - maandag 14 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 19:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Er is ook een dvd te bestellen, de hoogtepunten van een seizoen lang mensen filmen die naar de Kuip wandelen.
Komt de DVD van de hoogtepunten van Feyenoord ook nog, dit seizoen?
de.fan
 de.fan - maandag 14 maart 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:05 schreef Pietje1 het volgende:
jij niet, prima jongen. Erg blij voor je.

Het gaat er om dat, waar dan ook, als iets vreedzaam verloopt het ineens omslaat als de ME zich laat zien. Ik noem een 2002, net na de overwinning van de uefacup bijv. Een vreedzame avond op stadhuisplein werd bruut verstoord door ME-ers die daar niets te zoeken hadden.
Dat zegt toch genoeg over die gasten die dan over de rooie gaan! Met of zonder ME dan moet niks uit maken! Maar schijnbaar werkt dat als een rooie lap en dat is toch triest als je je zo makkelijk laat provoceren........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 maart 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 14:48 schreef henkie1969 het volgende:
en je kan toch ook gewoon langs die ME lopen? die doen echt niets hoor, ze bijten niet :) .... tenminste, mij hebben ze in die 30 jaar nog nooit gebeten (de paarden ook niet trouwens), en die hele fotogalerij die ze van me hebben .... leuk voor de vrouwelijke me-ers :)
Ik had gisteren anders wel bijna een paar hoefen in me nek..
Deze beesten kunnen een hoop hebben maar als na de wedstrijd
de mensen links rechts van achteren en van voren passeren
kunnen ook deze beesten geirriteerd raken,zoals gisteren..
Slaat nergens op zoveel ME tijdens deze wedstrijd,onnodige kosten..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 maart 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:21 schreef Stylzz het volgende:
De ME en politie moet er gewoon zijn bij zulke massale bijeenkomsten. Dat kan je niet leuk vinden, maar dat is nu eenmaal een beeld van deze tijd.
Inderdaad in 1960 was t allemaal heel anders. Maar dat heb ik niet mee gemaakt.

Wat wel zo is, is dat ze te veel op de voorgrond treden.

Conclusie, ze zijn noodzakelijk kwaad, maar je zou ze wat minder moeten zien.
Tuurlijk maar waarom dan niet elke wedstrijd?
Zit toch elke wedstrijd dat aantal toeschouwers ???
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 maart 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 21:25 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat zegt toch genoeg over die gasten die dan over de rooie gaan! Met of zonder ME dan moet niks uit maken!
Wel als ze charges gaan uitvoeren omdat ze vinden dat de groep om 23.30 uur uit elkaar moet... waarom? Niemand weet het. De kroegen zijn tot 00.30 uur open dus volgens mij mag je dan gewoon in de stad zijn waar je wilt. Dat noem ik dan nutteloze agressie opwekking.
De Spot
 De Spot - maandag 14 maart 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:46 schreef hotjumper het volgende:
Ja die irritante gele jassen helpt ook niet, doen zeer aan je ogen. Ik stoor me wel aan dat fotograferen van iederéén, vooral omdat je de foto's nergens na kan bestellen.
hahahaha..als je van DHZ naar de kuip loopt word je gefotografeert..ff lachen altijd!!
De Spot
 De Spot - maandag 14 maart 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Vandaag trouwens een stuk in het AD over de afschaffing van de voetbalbalwet,want zegt deze in mijn ogen mongool...in Engeland kan het ook dus waarom hier niet.
In Engeland gaat het elke week overal nog steeds helemaal los ook pas nog in het Stadion bij Aston Villa-Birmingham City.
Hij denkt dus dat wij naar Amsterdam kunnen gaan en daar een kaartje aan de poort kunnen kopen..hahahaha of andersom..dit gaat gewoon niet...
Geweld rond de stadions zal altijd blijven,alleen wil men harder kunnen straffen...ook dit helpt niet.
Er zal altijd geknokt worden in en rond stadions,ik denk dat je de risico wedstrijden wel met de combi moet doen,en de normale wedstrijden niet...al lijken nu alle wedstrijden wel risico gezien de politie-houding naar supporters toe...ze snappen er geen reet van!!
Rovert
 Rovert - maandag 14 maart 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik had gisteren anders wel bijna een paar hoefen in me nek..

Of liet je windjes?
KKL
 KKL - dinsdag 15 maart 2011 - 14:47   quote  deeplink  
Feyenoord Nac is al jarenlang een wedstrijd met zeer beperkt risico. Immers reizen de laatste jaren nog slechts enkele honderden Nac-supporters per verplichte buscombi naar Rotterdam, alwaar ze plaats nemen op het volledig afgeschermde vak GG.

Toch achtte men het zondag jl. noodzakelijk een massale politiemacht -inclusief helicopter (!) en een extra foto- en videoteam- op te laten draven. De dienstdoende agenten zelf waren op hun beurt weer van mening zich zo provocerend en agressief mogelijk op te stellen om maar zo veel mogelijk supporters uit de tent te lokken, voor futiliteiten te kunnen arresteren en hierbij onnodig veel geweld te gebruiken.

FRL heeft op haar website onderstaande oproep met betrekking tot twee schandalige incidenten geplaatst:

Getuigenoproep
Het was een rare dag gisteren. Immens veel en overbodige ME aanwezig, die zwaar opgefokt waren. Dit resulteerde in een tweetal ernstige situaties. Bent u hiervan getuige geweest? Reageer dan op het onderstaande e-mailadres. Mocht u getuige zijn geweest van een ander absurd voorval, zoals de supporter die werd gearresteerd, omdat hij een foto wilde maken of de jongen die net een meter buiten Varkenoord met een beker bier liep en direct hardhandig werd meegenomen, wilt u ook dan reageren?

Voor de eerste zaak zoeken we dringend getuigen
In de rust werd er door een vrouw van de catering ter hoogte van Vak Z, de woede op haar hals gehaald bij enkele fans, omdat deze vrouw het nodig vond om te schelden, met o.a. kutkakkerlakken, kankerkakkerlakken, kutvolk, etc. Deze vrouw werd vriendelijk doch dringend verzocht om te vertrekken, waarna er na enkele seconden politie verscheen, die direct begon met hardhandig optreden. Hierbij werd een 17-jarige jongen dusdanig mishandeld, dat hij er heel veel last van heeft: opgezwollen gezicht, schrammen, blauwe plekken en zware oogklachten i.v.m. het dragen van lenzen. De jongen werd door een agent met wapenstok, dwars onder zijn keel omhoog gehouden en ondertussen door een andere agent met pepperspray bespoten. De jongen hield zijn handen omhoog en vroeg of de agenten in kwestie wilden stoppen, aangezien hij niks had misdaan. Zijn vader, een 52-jarige man, werd erop geattendeerd dat zijn zoon in deze situatie zat, waarop deze man die kant op liep en zei dat dit zijn zoon was. Op dat moment draaide een agent zich om en sloeg de man met een knuppel op zijn hoofd, pakte zijn arm beet en draaide deze om, terwijl de man pepperspray in zijn gezicht gespoten kreeg. De zoon in kwestie begon wild om zich heen te grijpen, om bij zijn vader te komen, welke bewusteloos op de grond lag.

Dit alles was de politie nog niet genoeg, waarna twee vrouwen in het gezicht werden gespoten met pepperspray. Nadat deze vrouwen werd gevraagd om een getuigenverklaring af te leggen, waaraan zij uiteraard wilden meewerken, werden zij zonder reden opgesloten. Eén van de vrouwen werd diezelfde avond pas om 19:30 vrijgelaten en de andere vrouw zelfs pas de volgende dag om 18:00. Dit omdat de vrouw van de catering, oftewel de aanstichtster van dit alles, een valse verklaring heeft afgegeven. Zij beweert namelijk bij de keel te zijn gegrepen, terwijl dit absoluut niet is gebeurd.

De situatie is nu als volgt; de 17-jarige jongen zit, samen met een andere betrokkene, nog steeds vast. Wij vragen namens hen om zo snel mogelijk contact op te nemen via getuigengezocht@live.nl. Ook vragen wij ieder ander die iets heeft meegekregen van dit voorval, zijn/haar verklaring, met daarin zijn/haar waarneming, op te sturen. Uiteraard is beeldmateriaal ook meer dan welkom.

Het moet nu een keer afgelopen zijn met het hardhandig, maar vooral onnodig optreden van de politie. Help ons in de strijd tegen betutteling!

Met rood-witte groet en alvast bedankt,

Een mede-supporter

Nogmaals het e-mailadres; getuigengezocht@live.nl
Milo
 Milo - dinsdag 15 maart 2011 - 14:52   quote  deeplink  
IK HAAT ME'ERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
craven
 craven - dinsdag 15 maart 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Goed dat de ME'ers er zijn, vooral om die vervelende mensen een sv aan te smeren :)
Milo
 Milo - dinsdag 15 maart 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 14:54 schreef craven het volgende:
Goed dat de ME'ers er zijn, vooral om die vervelende mensen een sv aan te smeren :)
hehehehe....17 april yeh, baby yeh! maandje and then i'am back!!!!!!!!

mijn vrouwtje wordt alweer gek van me, zing elke dag hand in hand met mijn zoontje!
craven
 craven - dinsdag 15 maart 2011 - 15:00   quote  deeplink  
hehehehe de spanning is te voelen in huize Milo
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 15 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 15:00 schreef craven het volgende:
hehehehe de spanning is te voelen in huize Milo
Tot de volgende SV, op 18 april, dan is het weer rustig in huize Milo ;-)
KKL
 KKL - dinsdag 15 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
CSZ: oproep n.a.v. Feyenoord NAC

De thuiswedstrijd tegen NAC heeft onder supporters het nodige losgemaakt. Uiteraard was er de vreugde vanwege het sportieve resultaat, maar daarnaast was er bij velen ook een vieze nasmaak met betrekking tot het handelen van met name de politie voor, tijdens en na de wedstrijd.

Nadat wij eerder vandaag de oproep van FRL reeds overnamen, doen we dat bij deze ook met de oproep van de Commissie Supporterszaken (CSZ). De CSZ hoopt door alle reacties inzicht te krijgen in wat zich daadwerkelijk heeft afgespeeld rondom de wedstrijd van afgelopen zondag.

Rondom de wedstrijd Feyenoord NAC van zondag 13 maart jl hebben zich een aantal incidenten afgespeeld waarbij Feyenoord-supporters al dan niet terecht en/of onterecht zijn aangehouden. De CSZ wilt inzicht krijgen in wat zich daadwerkelijk heeft afgespeeld en verzoekt de personen die zijn aangehouden, getuigen en/of direct betrokkenen zich te melden via het meldingsformulier of door een email te sturen naar csz@feyenoordnet.nl
Milo
 Milo - dinsdag 15 maart 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 15:05 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Tot de volgende SV, op 18 april, dan is het weer rustig in huize Milo ;-)
als ik er een krijg gaan jullie met mij ten onder!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 17:58 schreef Milo het volgende:

[..]

als ik er een krijg gaan jullie met mij ten onder!
Dan mogen ze wel ME'ers op shetland pony's meenemen om je te arresteren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 18:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan mogen ze wel ME'ers op shetland pony's meenemen om je te arresteren
Die is al gesignaleerd bij de kuip....



Ziet er niet best uit voor Milo............en mij haha
JanM
 JanM - dinsdag 15 maart 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 19:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die is al gesignaleerd bij de kuip....

[ filmpje ]

Ziet er niet best uit voor Milo............en mij haha
Whahahahahaha Bud Spencer in het klein, alleen sloeg die met de vlakke hand!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 maart 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Ja maar als het fout gaat hebben we ook weer wat.en als je jezelf normaal gedraagt gebeurt er ook niets.Wat ik wel vreemd vindt dat 500 meter verder op mijn huis al 2keer is leeg geroofd dus er is wel genoeg politie op zuid alleen niet voor de simpele boerenlul.En in de straat bij een vechtpartij durven ze niet te komen en rijden ze om
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:22 schreef piet de paler het volgende:
Ja maar als het fout gaat hebben we ook weer wat.en als je jezelf normaal gedraagt gebeurt er ook niets.Wat ik wel vreemd vindt dat 500 meter verder op mijn huis al 2keer is leeg geroofd dus er is wel genoeg politie op zuid alleen niet voor de simpele boerenlul.En in de straat bij een vechtpartij durven ze niet te komen en rijden ze om
Herkenbaar,met z`n driën voor een huis staan in Pernis waar
een gozer dood gemarteld werd.Het geluid was te angstaanjagend
om naar binnen te gaan.Een half uur lang stonden buurtbewoners
samen met die 3 agenten te wachten op versterking???
de helft hoort niet bij het politiekorps thuis....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 maart 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Milo krijgt gewoon paddestoelarrest van zn vrouw hoor.
Die mag echt niet naar de kuip.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 maart 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:
Milo krijgt gewoon paddestoelarrest van zn vrouw hoor.
Die mag echt niet naar de kuip.
Is z'n Plopsaland verbod al opgeheven?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 maart 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Is z'n Plopsaland verbod al opgeheven?
Geen idee, schijnt wel vaak gesignaleerd te zijn in slagharen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 maart 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Hoorde wel dat ie ruzie had met Leon.

plannetje
 plannetje - woensdag 16 maart 2011 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:05 schreef Pietje1 het volgende:
jij niet, prima jongen. Erg blij voor je.

Het gaat er om dat, waar dan ook, als iets vreedzaam verloopt het ineens omslaat als de ME zich laat zien. Ik noem een 2002, net na de overwinning van de uefacup bijv. Een vreedzame avond op stadhuisplein werd bruut verstoord door ME-ers die daar niets te zoeken hadden.
vreedzaam?? mensen van noordafrikaanse afkomst begonnen winkels te plunderen....
legrande
 legrande - woensdag 16 maart 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 10:58 schreef MMM het volgende:

[..]

...
Helaas moet het zo zijn. Maar hoe is dit gekomen? door een paar klootzakken die zich supporter van feijenoord noemen die zich steeds weer de laatste jaren te buiten zijn gegaan. Bijv maakt den Haag gelijk wordt het hele vak gesloopt. Dat bedoel ik nou. Ik 1960 had je ook vaak vechten maar nu zijn er nog steeds idioten die van die achterlijke zware bommen gooien(vandaar die fouilleeracties). Wanneer wij ons allemaal als normaal denkende en handelende mensen gedragen komt er steeds minder ME. Nogmaals een paar idioten van de laatste jaren hebben hiervoor gezorgd. Ben zelf al 40 jaar trouwe supporter maar ik erger me en schaam me vaak voor die paar idioten op 45000 maar een paar maar zij verzieken onze club. Ga nu niet de ME de schuld geven. We weten allemaal die zaken die gebeurd zijn. Ik geef toe de ME maakt ook blunders. Maar in godsnaam doe normaal ook bij een nederlaag. Ik baal ook als ze verliezen maar maak hert dan niet nog erger.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 maart 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 10:30 schreef legrande het volgende:

[..]

Helaas moet het zo zijn. Maar hoe is dit gekomen? door een paar klootzakken die zich supporter van feijenoord noemen die zich steeds weer de laatste jaren te buiten zijn gegaan. Bijv maakt den Haag gelijk wordt het hele vak gesloopt. Dat bedoel ik nou. Ik 1960 had je ook vaak vechten maar nu zijn er nog steeds idioten die van die achterlijke zware bommen gooien(vandaar die fouilleeracties). Wanneer wij ons allemaal als normaal denkende en handelende mensen gedragen komt er steeds minder ME. Nogmaals een paar idioten van de laatste jaren hebben hiervoor gezorgd. Ben zelf al 40 jaar trouwe supporter maar ik erger me en schaam me vaak voor die paar idioten op 45000 maar een paar maar zij verzieken onze club. Ga nu niet de ME de schuld geven. We weten allemaal die zaken die gebeurd zijn. Ik geef toe de ME maakt ook blunders. Maar in godsnaam doe normaal ook bij een nederlaag. Ik baal ook als ze verliezen maar maak hert dan niet nog erger.
We leven nu eenmaal niet meer in de jaren 60/70
Dit is de tijdsgeest. Helaas. Deal with it.
Veranderen zal t niet meer, hooguit verergeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbazing en zeer irritant gedrag...









0.0098218