BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De kranten: Ajax houdt titelkansen dankzij arbiter

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
biba1970
 biba1970 - maandag 14 maart 2011 - 13:13   quote  deeplink  
zeiden ze ook tegen psv toen die tegen willem 2 onterecht 2 rode kaarten kregen PSV BLIJFT DE VOORSPRONG HOUDEN DOOR DE SCHEIDSRECHTER ERGER ME DOOD AAN DAT SOORT TEKSTEN
nora
 nora - maandag 14 maart 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk was een hard rode kaart ,en dat heeft niks met Ajax te maken,weer een media hype tegen Ajax zoals het de laatste jaren al gaat.
biba1970
 biba1970 - maandag 14 maart 2011 - 14:42   quote  deeplink  
wij begrijpen elkaar die rode kaart laat ik ff in het midden maar ajax houd titelkansen dankzij scheidsrechter kom op zeg
cvita
 cvita - maandag 14 maart 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Aan al die waardeloze media:,,Lik m'n reet !" en aan Jack van Gelder in het bijzonder, Jack jij bent zelf een mobiele gehaktbal, een volgescheten panty, wandelend anti-lichaam dus hou je muil over Verhoeven.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 14 maart 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Of het rood was laat ik in het midden, was in ieder geval een harde onbesuisde domme overtreding, op dat moment speelde ajax al beter als in de eerste helft en waren ze al gelijk gekomen. Wie zegt dat ze de winnende niet hadden gemaakt als die speler geen rood had gehad!
alibabba
 alibabba - maandag 14 maart 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 14:46 schreef cvita het volgende:
Aan al die waardeloze media:,,Lik m'n reet !" en aan Jack van Gelder in het bijzonder, Jack jij bent zelf een mobiele gehaktbal, een volgescheten panty, wandelend anti-lichaam dus hou je muil over Verhoeven.
Jack is gek. Je had hem moeten horen toen Kluivert de winnende maakte in de CL-finale. Hij heeft teveel kritiek gehad om zijn pro-AJAX en daar is ie op aangesproken. Nu probeert die BAL zoveel mogelijk het negatieve te benaderen omtrent Ajax, zodat ie een wit voetje kan halen bij criticasters. GADVERDAMME JACK!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 14 maart 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Kan me de kritiek op de rode kaart wel degelijk voorstellen, echter gebeuren dit seizoen de scheidrechterlijke dwalingen overal en in iedere wesdtrijd.

Twente heeft voordeel gehad, Ajax heeft voordeel gehad, en PSV heeft voordeel gehad, en de drie clubs hebben ook nadeel ondervonden van de scheidsrechters...

Het scheidsrechtersjkorps is van een dusdanig triest niveau dat dit gewon wekelijks gebeurd...
R!ck
 R!ck - maandag 14 maart 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Iedere club is al genaaid dus deze opmerkingen van de kranten slaan ronduit nergens op natuurlijk.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 maart 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Wat had jack gezegd? Ben lang geleden gestopt met kijken van Die show omdat ik telkens in slaap viel
Afcarius
 Afcarius - maandag 14 maart 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 20:30 schreef R!ck het volgende:
Iedere club is al genaaid dus deze opmerkingen van de kranten slaan ronduit nergens op natuurlijk.
ze zouden moeten opschrijven dat willem 2 het hardst genaaid word van iedereen en dat psv het meeste voordeel krijgt van iedereen met 11(of inmiddels meer) wedstrijden waarin een tegenstander van het veld word gestuurd.
De scheidsrechters presteren niet minder dan vorig jaar, ze presteren nogsteeds even slecht. Niet alleen in Nederland, ook op het wk werd pijnlijk duidelijk dat "de beste scheidsrechter van de wereld" Howard webb ook totaal geen verstand van spelregels heeft en ook een blinde !@#!#%! is. Scheidsrechters presteren al jaren ondermaats, het publiek, de trainers, en spelers accepteren dit niet meer. Lijkt me niet meer dan logisch.
Nou geloof ik niet dat de scheidsrechters opzettelijk clubs naaien of bevoordelen. Maar ik geloof wel dat vorig jaar bij Feyenoord tegen Ajax Pieter Vink het naliet om Ajax een overduidelijke penalty te geven omdat hij bang was. hij had naderhand zelfs een wandeling over het strand nodig om dit recht te zetten. Het is buitengewoon frustrerend voor alle voetbal liefhebbers.
Maar om nou te zeggen dat Ajax door een (on)terechte rode kaart zijn titelkansen behoud is buitengewoon opportunistisch en naief aangezien de beste over dehele competitie (bijna) altijd wint. Je word nooit onverdiend kampioen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 15 maart 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 20:33 schreef Boudewijn het volgende:
Wat had jack gezegd? Ben lang geleden gestopt met kijken van Die show omdat ik telkens in slaap viel
Wat ik er van heb gehoord had hij het over het postuur van onze keeper. Dat hij het onbegrijpelijk vond dat onze keeper na jaren van topsport nog steeds zo'n figuur heeft. En dat hij dat niet vind kunnen.
alibabba
 alibabba - dinsdag 15 maart 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 23:20 schreef Afcarius het volgende:

[..]

ze zouden moeten opschrijven dat willem 2 het hardst genaaid word van iedereen en dat psv het meeste voordeel krijgt van iedereen met 11(of inmiddels meer) wedstrijden waarin een tegenstander van het veld word gestuurd.
De scheidsrechters presteren niet minder dan vorig jaar, ze presteren nogsteeds even slecht. Niet alleen in Nederland, ook op het wk werd pijnlijk duidelijk dat "de beste scheidsrechter van de wereld" Howard webb ook totaal geen verstand van spelregels heeft en ook een blinde !@#!#%! is. Scheidsrechters presteren al jaren ondermaats, het publiek, de trainers, en spelers accepteren dit niet meer. Lijkt me niet meer dan logisch.
Nou geloof ik niet dat de scheidsrechters opzettelijk clubs naaien of bevoordelen. Maar ik geloof wel dat vorig jaar bij Feyenoord tegen Ajax Pieter Vink het naliet om Ajax een overduidelijke penalty te geven omdat hij bang was. hij had naderhand zelfs een wandeling over het strand nodig om dit recht te zetten. Het is buitengewoon frustrerend voor alle voetbal liefhebbers.
Maar om nou te zeggen dat Ajax door een (on)terechte rode kaart zijn titelkansen behoud is buitengewoon opportunistisch en naief aangezien de beste over dehele competitie (bijna) altijd wint. Je word nooit onverdiend kampioen.
Het is in Nederland altijd hetzelfde gesodemieter met één of andere arbiter en daarom loop ik nu richting het AJAX-café voor een halve liter:):)
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 maart 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:28 schreef remco k het volgende:
Kan me de kritiek op de rode kaart wel degelijk voorstellen, echter gebeuren dit seizoen de scheidrechterlijke dwalingen overal en in iedere wesdtrijd.

Twente heeft voordeel gehad, Ajax heeft voordeel gehad, en PSV heeft voordeel gehad, en de drie clubs hebben ook nadeel ondervonden van de scheidsrechters...

Het scheidsrechtersjkorps is van een dusdanig triest niveau dat dit gewon wekelijks gebeurd...
Ik niet. Die WII-er komt als een blinde inglijden dus gewoon terecht rood
remco k
 remco k - dinsdag 15 maart 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 13:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik niet. Die WII-er komt als een blinde inglijden dus gewoon terecht rood
Kijk het maar eens terug, die Willem 2er stond al bijna op deze plek, en komt helemaal niet als een onnozele inglijden...
Ajx
 Ajx - dinsdag 15 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
ik vind het ook een terechte rode kaart, komt erg ongelukkig inglijden en komt met zijn been ook iets omhoog om hem alsnog te raken!!! en iedereen zegt altijd lucky ajax, maar volgens mij heeft psv altijd de meeste geluk daarmee!!!
soccer
 soccer - dinsdag 15 maart 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Opnieuw is er gezeur over de scheidsrechters. Worden weer allemaal oude voorbeelden te voorschijn gehaald. Ik ben het met Remco eens dat iedereen (de top) voordeel en nadeel heeft.De kleinere clubs denk ik hebben over het algemeen meer het nadeel. Over de rode kaart van de speler van willem 2 .De scheidsrechter beslist dus is het zo.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 maart 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 16:28 schreef remco k het volgende:

Dit klopt helemaal. Ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat het niveau van de scheidsrechters echt dramatisch is. Eerst dacht ik nog dat ze anti een bepaalde club waren, maar ze maken dezelfde fouten elke week bij elke club. Ik maak me er niet meer druk om. Ik moet er alleen nog maar om lachen. Maar dit was wel rood. Hij had niet de intentie de bal te raken en ging voor zijn been, kijk maar terug en dat is rood, gebeurde ook bij doedelzak en die willem II-er. Domme overtreding, alleen geven de meeste mensen daar geel voor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De kranten: Ajax houdt titelkansen dankzij arbiter

0.0063309