|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Als Swerts niet speelt, maak ik er 2-1 voor Roda van.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahaha, kappen nou.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: inplaats van 4-1 omdat er 2 fouten minder zijn van swerts? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo kan je het ook zien. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ;) .. nee maar we gaan echt wel zijn aanvallende impulsen, passing en drive missen... op die drie punten is hij beter dan leerdam en fer bij elkaar.
verdediging komt meer onder druk, vanwege gebrek aan aanvallende/opbouwende kracht. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:14 schreef de flh het volgende:[..] ;) .. nee maar we gaan echt wel zijn aanvallende impulsen, passing en drive missen... op die drie punten is hij beter dan leerdam en fer bij elkaar. verdediging komt meer onder druk, vanwege gebrek aan aanvallende/opbouwende kracht. Nou niet meer drinken gozert |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha........begin je wel aan te denken idd |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
.. kzie de humor er ook wel van in, maar Dit meen ik wel.. er is niemand anders die RB kan spelen. Ja hij maakt fouten, maar Swerts wordt zwaaar onderschat. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
jullie hebben gewoon niet door dat de back-positie verschrikkelijk lastig is. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Jij hebt niet door hoe slecht sommige daar presteren.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
jij hebt niet door dat we de over de laatste 5 wedstrijden koploper zijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: jij hebt niet door dat minimaal 2 tegengoals daarvan door swerts komen |
|
|
|
|
HansZ4
|
|
|
Mensen hebben niet door dat Leerdam prima is op het middenveld, maar een drama op RB. Laat bij gebrek aan beter Swerts daar maar staan hoor.. hij wil tenminste vechten voor de club, hij kan het allemaal niet zo heel goed, maar in mijn ogen moet het wel. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gebrek aan beter, ik weet dat het zo is, maar blijft triest.... |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
als we morgen winnen staan we in het linker rijtje yeah |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: dat heeft iedereen door, maar de totaalbalans (=RESULTAAT) is nú wél positief. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: als we morgen winnen staan we 10e (of we moeten met 0-15 winnen, dan zijn we Heracles voorbij)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 maart 2011 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
DY
|
|
|
er moet gewonnen 0 of 1 punt is gewoon te weinig zolang heracles blijft winnen. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 23:12 schreef henkie1969 het volgende:[..] als we morgen winnen staan we 10e (of we moeten met 0-15 winnen, dan zijn we Heracles voorbij) Schrale troost: Als we winnen van Roda, staan we qua punten gelijk met Heracles! Is tóch een gedeelde 9e plek! Hadden we 2 maanden geleden toch niet gedacht?!? En 0-15? tja.........de bal is rond he! hahaha |
|
|
|
|
keeperrkvvheksenberg
|
|
|
1-4 Roda is de laatste tijd uit vorm(ik volg het, ik woon in limburg-zuid) Feyenoord daar in tegen is juist IN vorm, met niet al te mooi voetbal...Vandaag 20-3-11 telt voor feyenoord alleen een overwinning |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ben in ieder geval blij dat je een kalender begrijpt... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 07:51 schreef Djee het volgende:[..] Schrale troost: Als we winnen van Roda, staan we qua punten gelijk met Heracles! Is tóch een gedeelde 9e plek! Hadden we 2 maanden geleden toch niet gedacht?!? En 0-15? tja.........de bal is rond he! hahaha het zal je gebeuren vandaag :) |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Ik zal niet gillen, okee? hihi |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We MOETEN winnen! Anders is het seizoen afgelopen.. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Dat weer wel natuurlijk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel beetje dramatisch verwoord. Laten we zeggen dat daarna veel mee moet zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk 1-3 Ryo gaat loos. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
0-5 Wijnaldum Biseswar Wijnaldum Wijnaldum De Cler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
weet niet iemand ado-020 zit te kijken....maar als die keepert van 020 de bal heeft , die ado-supporters : PIZZA PIZZA OOOOOOOOOOOOH PIZZA :) whahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
verhoeven laat je tieten zien, vind ik leuker! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik hoor het telkens,grappig hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vind de tussenstand grappiger |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zat ff te kijken wat ze op het Ajax forum zeiden over Verhoeven, kom ik onze Feyenoorder Vnny daar tegen met "pizza" opmerkingen :-P
Geweldig!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 14:14 schreef Bosifyable het volgende:Zat ff te kijken wat ze op het Ajax forum zeiden over Verhoeven, kom ik onze Feyenoorder Vnny daar tegen :-P Geweldig! hahahaha wat een thriller zeg!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MMM