BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zo 20-03-2011 , 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Seizoen is voorbij..
sevillana
 sevillana - zondag 20 maart 2011 - 16:21   quote  deeplink  
helaas, 3-0 verlies, nu op naar de volgende wedstrijd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mario behaald een DIKKE ONVOLDOENDE VANDAAG!!!
hoezo Mario nou weer? Eerder Bahia/Meeuwis/Fer/Cabral. Mario heeft een logische opstelling gemaakt en logisch en aanvallend gewisseld. Geen dingen zoeken die er niet zijn.
Quiroz
 Quiroz - zondag 20 maart 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Zucht, dan maar weer de titelrace volgen de overige weken
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:21 schreef MMM het volgende:
Seizoen is voorbij..
Klopt, maar een paar weken geleden waar we nog heel erg blij geweest met die constatering.
Rotterdam-Zuid
 Rotterdam-Zuid - zondag 20 maart 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hoezo Mario nou weer? Eerder Bahia/Meeuwis/Fer/Cabral. Mario heeft een logische opstelling gemaakt en logisch en aanvallend gewisseld. Geen dingen zoeken die er niet zijn.
Mario heeft natuurlijk fouten gemaakt door Bahia en Fer op te stellen
dylan10
 dylan10 - zondag 20 maart 2011 - 16:22   quote  deeplink  
het is thuis tegen AZ, thuis zijn ze wel wat beter.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:22 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:

[..]

Mario heeft natuurlijk fouten gemaakt door Bahia en Fer op te stellen
Alsof Indi en Swerts aantoonbaar beter zijn...
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 15:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

de.fan? . . . ach laat maar!
ja vooral doen. Bedankt he Bahia............ is toch weer eens uit gekomen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hoezo Mario nou weer? Eerder Bahia/Meeuwis/Fer/Cabral. Mario heeft een logische opstelling gemaakt en logisch en aanvallend gewisseld. Geen dingen zoeken die er niet zijn.
Fer voor Leerdam is een misser van je jewelste man...
Wat is die Fer slecht zeg,en Gini ook btw en Meeuwis ook btw...
Ryo zijn vaderland staat in vuur en vlam en is gewoon nog 1 van de betere
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 16:24   quote  deeplink  
opnieuw een onnodige nederlaag!
Quiroz
 Quiroz - zondag 20 maart 2011 - 16:24   quote  deeplink  
als we er van de volgende 6, 4 winnen staan we gewoon in de PO hoor
dylan10
 dylan10 - zondag 20 maart 2011 - 16:25   quote  deeplink  
europees voetbal kunnen we vergeten, we moeten maar concentreren op het volgende seizoen.
Bernardo
 Bernardo - zondag 20 maart 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Eerste helft inzet en goed spel, 2de geen bezieling en vechtlust.
Volgende wedstrijd weer met Swerts op rechts en Leerdam op midden.
Staat veel beter dan hoe het nu stond, en de Vrij geeft een voetballende oplossing achterin, misten we nu
Djee
 Djee - zondag 20 maart 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Vond het wel een schitterend doelpunt van Bies!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:24 schreef Quiroz het volgende:
als we er van de volgende 6, 4 winnen staan we gewoon in de PO hoor
Lukt alleen met een Leerdam op het middenveld, spelend zoals Vorm van Roda zeg maar..
Rotterdam-Zuid
 Rotterdam-Zuid - zondag 20 maart 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Alsof Indi en Swerts aantoonbaar beter zijn...
Gast, heb je vorige weken niet gezien hoe goed leerdam het deed op het middenveld,
niet dat swerts goed is maar had dan fer daar neergezet.
En Indi, die speelt tenminste met passie en lef, als ik naar Bahia kijk, lijkt wel op een klein onzeker meisje
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Alsof Indi en Swerts aantoonbaar beter zijn...
Mario had gewoon niet zoveel wisselingen moeten doen! Simpel houden is voor iedereen ook het makkelijkst. Dus Mulder erin voor van Dijk. Martins indi erin voor de Vrij. Biseswar erin voor Simon!! Dus geen positie verschuivingen en dan verder met Leerdam gewoon op het middenveld en Swerts als rechtsback. Al ben ik niet zo blij met swerts als rechtsback maar er werden wel punten gepakt en daar gaat het om!! NEVER CHANGE AN WINNING TEAM!!

Dus Mario Been een dikke onvoldoende
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Met dank aan Blom en Bahia.
Gini en Fer hoeven van mij ook niet bij te tekenen.

de Vrij HEEL ERG gemist.
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:26 schreef Djee het volgende:
Vond het wel een schitterend doelpunt van Bies!
ja vond ik ook!hij dacht waarschijnlijk het lukt niet aan de juiste kant dan maar aan de andere kant!P:

Over 2 weken thuis tegen az!Die alkmaarse roomjoden wil ik nu wel effe slopen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Conclusie:

Redelijk goede eerste helft, waar je door 2 momenten op 2-0 achter komt, terwijl je eigenlijk op voorsprong de rust in zou moeten gaan. Handsbal bij de vrije trap was uiterst ongelukkig en die penal was belachelijk.

2de helft erg gezapig. Het spel opzich was niet eens heel slecht, maar de spelers leken er totaal niet in te geloven. Jammer.

Dan loop je in de counter natuurlijk het risico op een grotere uitslag en dat is gebeurd.

3-0 is geflatteerd, maar de nederlaag is niet onverdiend aangezien Feyenoord de kansen niet heeft benut en de tweede helft niet met de juiste instelling speelde. Hierbij aangetekend dat het geluk dat eindelijk es meezat tegen NAC en Heerenveen vandaag echt totaal ontbrak.

Mario, logische opstelling in mijn ogen. Enige vraagteken wellicht is de keuze om Leerdam op de plek van Swerts te zetten en Fer op het middenveld. Maar Swerts faalde opzichtig de afgelopen weken, dus begrijpelijk. Wissels waren logisch. Aanvallend, maar de spelers deden veel te weinig met de aanvallende mogelijkheden. Er stonden 5 pure aanvallers op het veld, maar van een slotoffensief was geen sprake.

Blom: 2 fouten, die helaas doorslaggevend zijn. Maar eigenlijk heeft ie voor de rest prima gefloten.

De spelers: van de basis was niemand echt matig, al waren Bahia en Meeuwis niet in goede doen. Fer was onnauwkeurig in de passing. En Cabral viel heel matig in. Niemand speelde echt goed, al was Vlaar denk ik de beste aan de kant van Feyenoord.

Jammer van deze verloren wedstrijd, maar een plekkie in de playoffs is met mazzel nog niet helemaal uit het zicht. We hebben het nog in eigen hand om op 4 punten van Utrecht te komen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Wijnaldum was weer VRESELIJK slecht.
Fer OM TE JANKEN

Bahia, laten we die maar gewoon vergeten....

Volgende week gewoon weer de normale opstelling svp, Fer terug naar de bank!
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Conclusie:

Redelijk goede eerste helft, waar je door 2 momenten op 2-0 achter komt, terwijl je eigenlijk op voorsprong de rust in zou moeten gaan. Handsbal bij de vrije trap was uiterst ongelukkig en die penal was belachelijk.

2de helft erg gezapig. Het spel opzich was niet eens heel slecht, maar de spelers leken er totaal niet in te geloven. Jammer.

Dan loop je in de counter natuurlijk het risico op een grotere uitslag en dat is gebeurd.

3-0 is geflatteerd, maar de nederlaag is niet onverdiend aangezien Feyenoord de kansen niet heeft benut en de tweede helft niet met de juiste instelling speelde. Hierbij aangetekend dat het geluk dat eindelijk es meezat tegen NAC en Heerenveen vandaag echt totaal ontbrak.

Mario, logische opstelling in mijn ogen. Enige vraagteken wellicht is de keuze om Leerdam op de plek van Swerts te zetten en Fer op het middenveld. Maar Swerts faalde opzichtig de afgelopen weken, dus begrijpelijk. Wissels waren logisch. Aanvallend, maar de spelers deden veel te weinig met de aanvallende mogelijkheden. Er stonden 5 pure aanvallers op het veld, maar van een slotoffensief was geen sprake.

Blom: 2 fouten, die helaas doorslaggevend zijn. Maar eigenlijk heeft ie voor de rest prima gefloten.

De spelers: van de basis was niemand echt matig, al waren Bahia en Meeuwis niet in goede doen. Fer was onnauwkeurig in de passing. En Cabral viel heel matig in. Niemand speelde echt goed, al was Vlaar denk ik de beste aan de kant van Feyenoord.

Jammer van deze verloren wedstrijd, maar een plekkie in de playoffs is met mazzel nog niet helemaal uit het zicht. We hebben het nog in eigen hand om op 4 punten van Utrecht te komen.
Tja als jij het logisch vind dat Bahia speelt dan hou het op ...........
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Soms win je en soms verlies je jammer.Ik heb wel stiekem even gekeken,, meneer v Geel er zijn wel spelers die je van mij mee mag nemen naar feyenoord.Spitsje misschien en een verdedigertje
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:36 schreef de.fan het volgende:

[..]

Tja als jij het logisch vind dat Bahia speelt dan hou het op ...........
Tsja, als jij die plaat voor je kop niet weghaalt zul je nooit verder kunnen kijken dan je neus lang is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 16:40   quote  deeplink  
beste middenvelder van Feyenoord op dit moment...
leerdam2.jpg

Jammer dat Mario een beetje stom was vandaag!!!
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Conclusie:

Redelijk goede eerste helft, waar je door 2 momenten op 2-0 achter komt, terwijl je eigenlijk op voorsprong de rust in zou moeten gaan. Handsbal bij de vrije trap was uiterst ongelukkig en die penal was belachelijk.

2de helft erg gezapig. Het spel opzich was niet eens heel slecht, maar de spelers leken er totaal niet in te geloven. Jammer.

Dan loop je in de counter natuurlijk het risico op een grotere uitslag en dat is gebeurd.

3-0 is geflatteerd, maar de nederlaag is niet onverdiend aangezien Feyenoord de kansen niet heeft benut en de tweede helft niet met de juiste instelling speelde. Hierbij aangetekend dat het geluk dat eindelijk es meezat tegen NAC en Heerenveen vandaag echt totaal ontbrak.

Mario, logische opstelling in mijn ogen. Enige vraagteken wellicht is de keuze om Leerdam op de plek van Swerts te zetten en Fer op het middenveld. Maar Swerts faalde opzichtig de afgelopen weken, dus begrijpelijk. Wissels waren logisch. Aanvallend, maar de spelers deden veel te weinig met de aanvallende mogelijkheden. Er stonden 5 pure aanvallers op het veld, maar van een slotoffensief was geen sprake.

Blom: 2 fouten, die helaas doorslaggevend zijn. Maar eigenlijk heeft ie voor de rest prima gefloten.

De spelers: van de basis was niemand echt matig, al waren Bahia en Meeuwis niet in goede doen. Fer was onnauwkeurig in de passing. En Cabral viel heel matig in. Niemand speelde echt goed, al was Vlaar denk ik de beste aan de kant van Feyenoord.

Jammer van deze verloren wedstrijd, maar een plekkie in de playoffs is met mazzel nog niet helemaal uit het zicht. We hebben het nog in eigen hand om op 4 punten van Utrecht te komen.
alle krediets voor roda (met een onterechte overwinning)magoed wil ik wel wat over de scheidsrechter zeggen!blom is een hoerenjong en zijn kinderen zijn bastaards!hehe
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tsja, als jij die plaat voor je kop niet weghaalt zul je nooit verder kunnen kijken dan je neus lang is.
ik heb geen plaat nodig om te beoordelen dat Bahia niet geschikt is voor Feyenoord! Dus als er iemand een plaat voor zijn kop heeft ben jij het wel..........
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
beste middenvelder van Feyenoord op dit moment...
[ afbeelding ]

Jammer dat Mario een beetje stom was vandaag!!!
Tegen AZ gewoon weer op het middenveld.
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:53 schreef Els het volgende:

[..]

Tegen AZ gewoon weer op het middenveld.
Dat hoop ik wel
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Dat hoop ik niet. Mokotjo lekker op het middenveld samen met Meeuwis.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Het is gewoon een stuk minder zonder Swerts en zonder Leerdam op het middenveld.

Jammer dat sommigen mij hierover eerst uitlachen en vervolgens hier weer gaan lopen huilebalken.

Gewoon Zielig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:50 schreef de.fan het volgende:

[..]

ik heb geen plaat nodig om te beoordelen dat Bahia niet geschikt is voor Feyenoord! Dus als er iemand een plaat voor zijn kop heeft ben jij het wel..........
Ik vind Bahia ook niet goed genoeg voor Feyenoord. Daar zijn we het volledig over eens. Vind wel dat op het moment dat of De Vrij of Vlaar wegvalt er geen betere oplossing is. Indi is ook erg onzeker, dan maar liever Bahia die meer ervaring heeft en het vorig jaar met Vlaar toch voor mekaar heeft gekregen 18x de nul te houden.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Vind Bahia meer dan goed genoeg voor Feyenoord. Maar de Vrij doet het met Vlaar gewoon beter op dit moment.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:59 schreef de flh het volgende:
Het is gewoon een stuk minder zonder Swerts en zonder Leerdam op het middenveld.

Jammer dat sommigen mij hierover eerst uitlachen en vervolgens hier weer gaan lopen huilebalken.

Gewoon Zielig.
Eerste helft hebben we beter gespeeld dan tegen Heerenveen. En minstens vergelijkbaar met de wedstrijd tegen NAC. Momenten doen ons de das om en we spelen een matige tweede helft. Gaat wel erg ver omdat aan 2 spelers op te hangen, waarvan eentje al wekelijks niet goed speelt. Ik zie Leerdam ook veel liever op het middenveld. Maar op een gegeven moment moet je ook ingrijpen als je trainer bent. Fer deed het bovendien goed in de invalbeurten en verdiende een kans in de basis.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:02 schreef de flh het volgende:
Vind Bahia meer dan goed genoeg voor Feyenoord. Maar de Vrij doet het met Vlaar gewoon beter op dit moment.
Als backup hoogstens. Voor de basis vind ik Bahia persoonlijk niet goed genoeg.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 17:05   quote  deeplink  
het glas is halfvol dat wil zeggen we degraderen niet.En we maken nog een kans op het linkerrijtje.En we hebben met dit team niets te zoeken in welke leage dan ook dus geen frustraties als je door een nobody club wordt uitgeschakeld.
Op naar het nieuwe seizoen.En dan zien we wel weer
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 20 maart 2011 - 17:07   quote  deeplink  
ongelovelijk, we hebben niet verloren omdat Been leerdam van het middenveld haalt!
een vrije trap en een corner hebben de wedstrijd bepaald, in aanvallend opzicht was het drama! dat had leerdam niet beter gedaan of iemand anders!
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eerste helft hebben we beter gespeeld dan tegen Heerenveen. En minstens vergelijkbaar met de wedstrijd tegen NAC. Momenten doen ons de das om en we spelen een matige tweede helft. Gaat wel erg ver omdat aan 2 spelers op te hangen, waarvan eentje al wekelijks niet goed speelt. Ik zie Leerdam ook veel liever op het middenveld. Maar op een gegeven moment moet je ook ingrijpen als je trainer bent. Fer deed het bovendien goed in de invalbeurten en verdiende een kans in de basis.
De teambalans is beter met Swerts en Leerdam op de juiste plek.
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:07 schreef de flh het volgende:

[..]

De teambalans is beter met Swerts en Leerdam op de juiste plek.
Schei uit man..
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als backup hoogstens. Voor de basis vind ik Bahia persoonlijk niet goed genoeg.
Vorig seizoen heeft ie anders altijd in de basis gestaan met fantastische cijfers.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Schei uit man..
Net of wij het ooit over iets eens zijn. Ga lekker Babo pijpen ofzo.
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:09 schreef de flh het volgende:

[..]

Net of wij het ooit over iets eens zijn. Ga lekker Babo pijpen ofzo.
Oeh meneertje word boos hoor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door MMM --
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:07 schreef FR12-1908 het volgende:
ongelovelijk, we hebben niet verloren omdat Been leerdam van het middenveld haalt!
een vrije trap en een corner hebben de wedstrijd bepaald, in aanvallend opzicht was het drama! dat had leerdam niet beter gedaan of iemand anders!
Met Swerts komt het team veel beter aan voetballen toe dan met leerdam als RB.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:10 schreef de flh het volgende:

[..]

Met Swerts komt het team veel beter aan voetballen toe dan met leerdam als RB.
Ik denk het ook ,je hoeft geen topper te zijn om voor balans te zorgen
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Mulder; Leerdam, de Vrij, Vlaar, de Cler; Meeuwis, Fer, Mokotjo;Biseswar, Luc, Ryo
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 20 maart 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:10 schreef de flh het volgende:

[..]

Met Swerts komt het team veel beter aan voetballen toe dan met leerdam als RB.
Hoe dan?
Leerdam ging aardig mee naar voren en zag geen dingen waar leerdam wel verschil mee had kunnen maken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:08 schreef de flh het volgende:

[..]

Vorig seizoen heeft ie anders altijd in de basis gestaan met fantastische cijfers.
Klopt, maar in al die andere seizoenen heeft hij onvoldoende gepresteerd. Bahia is een aardig mandekker, maar maakt voor een pure verdediger teveel fouten. En hij heeft weinig opbouwend vermogen, wat gewoon een handicap is bij een club als Feyenoord die vaak het spel moet maken en van achteruit opbouwd. Vind zowel Vlaar als De Vrij verdedigend én aanvallend sterker.
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik vind Bahia ook niet goed genoeg voor Feyenoord. Daar zijn we het volledig over eens. Vind wel dat op het moment dat of De Vrij of Vlaar wegvalt er geen betere oplossing is. Indi is ook erg onzeker, dan maar liever Bahia die meer ervaring heeft en het vorig jaar met Vlaar toch voor mekaar heeft gekregen 18x de nul te houden.
Oke Indi is misschien ook onzeker maar heeft zeker meer passie en toekomst. Ik zie het sinds zomer 2009 niet meer in Bahia zitten dus van mij hoeft ie nooit opgesteld te worden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:12 schreef MMM het volgende:
Mulder; Leerdam, de Vrij, Vlaar, de Cler; Meeuwis, Fer, Mokotjo;Biseswar, Luc, Ryo
3 verdedigende middenvelders? We hebben het nog in eigen hand om op 4 punten van Utrecht te komen. Moeten we wel winnen. Wijnaldum en Luc zijn zo'n beetje de enige die er nog een bal in schieten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zo 20-03-2011 , 14:30)









0.0117449