|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 3 verdedigende middenvelders? We hebben het nog in eigen hand om op 4 punten van Utrecht te komen. Moeten we wel winnen. Wijnaldum en Luc zijn zo'n beetje de enige die er nog een bal in schieten. Fer of Mokotjo in laten schuiven.
Wijnaldum? Ja die intikkers tegen Groningen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:15 schreef de.fan het volgende:[..] Oke Indi is misschien ook onzeker maar heeft zeker meer passie en toekomst. Ik zie het sinds zomer 2009 niet meer in Bahia zitten dus van mij hoeft ie nooit opgesteld te worden Wellicht. Maar het punt is dat de een niet zoveel beter dan de ander is dat hij de voorkeur geniet. En aangezien Bahia vorig jaar met Vlaar 18x de nul heeft gehouden en meer ervaring heeft is de keuze voor hem mijn inziens begrijpelijk. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wellicht. Maar het punt is dat de een niet zoveel beter dan de ander is dat hij de voorkeur geniet. En aangezien Bahia vorig jaar met Vlaar 18x de nul heeft gehouden en meer ervaring heeft is de keuze voor hem mijn inziens begrijpelijk. Al met al vind ik de grootste fout van Mario de vele wijzigingen van posities |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja, maar hij schiet ze er nog wel in. Kan je van de andere Feyenoorders dit seizoen bepaald niet zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:20 schreef de.fan het volgende:[..] Al met al vind ik de grootste fout van Mario de vele wijzigingen van posities Ben ik het wel mee eens, al vraag ik me af of het veel verschil uitgemaakt zou hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:20 schreef de.fan het volgende:[..] Al met al vind ik de grootste fout van Mario de vele wijzigingen van posities Ok. Kan ik inkomen. Maar jij hebt toch ook gezien dat Swerts vrij opzichtig fouten maakte en dat Fer telkens behoorlijk inviel. Dus dan was de keuze die Mario vandaag maakte niet eens heel gek, al ben ik het met je eens dat het wel ongelukkig was dat het de 4de wijziging was tov de wedstrijd tegen NAC. Hoewel die andere 3 noodzalijk waren of gewoon een terugkeer van een basisspeler betekenden.
Desalniettemin kun je met terugwerkende kracht stellen dat Mario wellicht Swerts (en dan vooral Leerdam op het middenveld) had moeten laten staan. Maar achteraf is gemakkelijk praten en deze variant had geen enkele garantie gegeven op een beter resultaat. Bovendien normaal gesproken sta je voor met rust en is er niets aan de hand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja, maar hij schiet ze er nog wel in. Kan je van de andere Feyenoorders dit seizoen bepaald niet zeggen. Speelt het hele seizoen al dramatisch. En zeg zelf, 8 goals (waarvan 4 tegen Groningen) als nummer 10 is wat weinig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:25 schreef MMM het volgende:[..] Speelt het hele seizoen al dramatisch. En zeg zelf, 8 goals (waarvan 4 tegen Groningen) als nummer 10 is wat weinig.. Ja voor Feyenoord in normale doen is het weinig. Maar we staan rechterrijtje en dan is 8 doelpunten redelijk. En nog altijd stukken meer dan de rest. Op Luc na dan natuurlijk.
Bovendien is Wijnaldum ook geen echte 10, itt was hij zelf vind. Hij is veel meer een buitenspeler. Hij mist het overzicht, passing en handelingsnelheid van een 10. Maar we hebben geen betere. Bruins zou het moeten kunnen, maar die heeft al zoveel kansen gehad en is bovendien geblesseerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat van Swerts is onzin idd,maar dat van Leerdam is de waarheid!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:25 schreef MMM het volgende:[..] Speelt het hele seizoen al dramatisch. En zeg zelf, 8 goals (waarvan 4 tegen Groningen) als nummer 10 is wat weinig.. ben je blind ofzo met je Fer op het middenveld,mijn god wat die slecht ... Er is er maar 1 die heerst op het middenveld,zijn naam? Voor jou kindsoldaat ,voor mij Leerdam!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 16:50 schreef de.fan het volgende:[..] ik heb geen plaat nodig om te beoordelen dat Bahia niet geschikt is voor Feyenoord! Dus als er iemand een plaat voor zijn kop heeft ben jij het wel.......... 't is wel een beetje sneu voor je dat Luigi vandaag niet heeft meegespeeld hè . . . . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
dan volgende week maar winnen van GJV en z'n troepen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:47 schreef sevillana het volgende:[..] 't is wel een beetje sneu voor je dat Luigi vandaag niet heeft meegespeeld hè . . . . . . die kan ik missen als een boer met kiespijn................. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: doet me ergens aan denken |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: houden jullie nu maar lekker jullie oogkleppen op |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ja sorry, kheb nu gegeten enzo.. en ik vind niet dat ik dat had moeten zeggen.
netjes, heh? :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:55 schreef de flh het volgende:[..] ja sorry, kheb nu gegeten enzo.. en ik vind niet dat ik dat had moeten zeggen. netjes, heh? :) Zeker netjes! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
+1 trouwens voor Mulder vandaag. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:14 schreef FR12-1908 het volgende:[..] Hoe dan? Leerdam ging aardig mee naar voren en zag geen dingen waar leerdam wel verschil mee had kunnen maken Passing kameraad, passing. Het bereik van Swerts is veel groter. Hij neemt wel veel risico's, maar Biseswar wordt wel in een eerder stadium en sneller aangespeeld. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:20 schreef de.fan het volgende:[..] Al met al vind ik de grootste fout van Mario de vele wijzigingen van posities Ben ik het ook mee eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +2
Nu maar snel de Vrij terug dan kan Leerdam weer naar voren en Mokotjo erin voor Wijnaldum En Swerts nog maar eens een kans geven want Fer en Wijnaldum hebben die ook in overvloed gehad... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ok. Kan ik inkomen. Maar jij hebt toch ook gezien dat Swerts vrij opzichtig fouten maakte en dat Fer telkens behoorlijk inviel. Dus dan was de keuze die Mario vandaag maakte niet eens heel gek, al ben ik het met je eens dat het wel ongelukkig was dat het de 4de wijziging was tov de wedstrijd tegen NAC. Hoewel die andere 3 noodzalijk waren of gewoon een terugkeer van een basisspeler betekenden. Desalniettemin kun je met terugwerkende kracht stellen dat Mario wellicht Swerts (en dan vooral Leerdam op het middenveld) had moeten laten staan. Maar achteraf is gemakkelijk praten en deze variant had geen enkele garantie gegeven op een beter resultaat. Bovendien normaal gesproken sta je voor met rust en is er niets aan de hand. Ik heb het gelukkig ook van tevoren gezegd.
Het is ook geen krankzinnige keuze, nog best logisch zelfs.. maar wel écht de verkeerde. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] +2 Nu maar snel de Vrij terug dan kan Leerdam weer naar voren en Mokotjo erin voor Wijnaldum En Swerts nog maar eens een kans geven want Fer en Wijnaldum hebben die ook in overvloed gehad... +3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] +2 Nu maar snel de Vrij terug dan kan Leerdam weer naar voren en Mokotjo erin voor Wijnaldum En Swerts nog maar eens een kans geven want Fer en Wijnaldum hebben die ook in overvloed gehad... Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: +8, doen we ff ruig |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: ja mij ook..............zo denk ik ook over jou |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van Dijk mag ook, uiteraard.
Maar verder, eens of oneens? Vooral 't middenveld?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: redelijk Fer mag je ook ruilen voor Leerdam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
alleen als proef. eerst zien dan geloven. volgens mij doen die 2 't als RB zeker niet beter dan Swerts. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 20:57 schreef de flh het volgende:alleen als proef. eerst zien dan geloven. volgens mij doen die 2 't als RB zeker niet beter dan Swerts. Dat denk ik ook! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik heb een leuk voorstel denk ik:waarom laat Been de mensen die het beter weten niet een keer de opstelling maken,als het dan niet goed gaat kunnen we voor altijd zwijgen ik denk dat dat de laatste 2 wedstrijden moet kunnen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 21:41 schreef piet de paler het volgende:ik heb een leuk voorstel denk ik:waarom laat Been de mensen die het beter weten niet een keer de opstelling maken,als het dan niet goed gaat kunnen we voor altijd zwijgen ik denk dat dat de laatste 2 wedstrijden moet kunnen zou het zo werken? mensen die ongelijk krijgen, beweren een paar dagen later gewoon wat anders. kijk dit forum er maar op na. geldt niet voor iedereen natuurlijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: stumper . . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 20:57 schreef de flh het volgende:alleen als proef. eerst zien dan geloven. volgens mij doen die 2 't als RB zeker niet beter dan Swerts. oh ik bedoel eigenlijk Swerts op RB en Leerdam op VM. Fer op de bank, naast zn mattie Gini. JWT. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de.fan