|
|
peer 2
|
|
|
Heb de geboden bedragen op de veilingsite op 14 mrt. 16.15 uur opgeteld en tevens 4000 Euro voor shirt Fer hierin opgenomen;
Tussenstand bedraagt 21.714 Euro!!!
Alvast een mooi bedrag.
http://www.veiling.nl/veiling-leveranciers/vrienden-van-feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door peer 2 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als ze onze voetbal plaatjes zouden veilen in amsterdam dan zouden we pas echt geld binnen krijgen. zeker as er adressen bij staan. dus voetbalplaatjes helden? doen we het voor Feyenoord??? |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zet ff een link in je eerste bericht, kan iedereen het zo ff bekijken;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik kom trouwens met die van fer erbij uit op ongeveer €23.500 |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Link in oorspronkelijke bericht gevoegd. Bedrag groeit met de minuut. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jammer dat babovic niet meer bij ons speelt, had zeker al €10.000 op geboden zijn met al die aanbidders hier!!!............... |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Idee voor Blokland; extra shirt Babovic? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
al hadden mmm en ik 3 weken lang ons kontje moeten verkopen op de keilenweg. dan nog hadden we met trots om en om in dat geweldige shirt gelopen. daar heb ik best een anal gape voor overt |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 16:50 schreef obiku010 het volgende:al hadden mmm en ik 3 weken lang ons kontje moeten verkopen op de keilenweg. dan nog hadden we met trots om en om in dat geweldige shirt gelopen. daar heb ik best een anal gape voor overt Dan doe ik met jullie mee natuurlijk. Hand in hand kameraden! BABOVIC//HELD!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 16:48 schreef Jappie_FEY het volgende:jammer dat babovic niet meer bij ons speelt, had zeker al €10.000 op geboden zijn met al die aanbidders hier!!!............... Duidelijk!!!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Wel top van je dat je je bod op Bruins inmiddels verhoogt hebt. Doet me echt goed. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 13:57 schreef Pietje1 het volgende:[..] Wel top van je dat je je bod op Bruins inmiddels verhoogt hebt. Doet me echt goed. en ook op auassar zijn shirt hehehe |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hahaha dat daar nog iemand geld voor geeft.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Doet ie zelf joh... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ja, dat mag ik hopen trouwens. Doet hij nog iets terug voor Feyenoord. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 16:50 schreef obiku010 het volgende:al hadden mmm en ik 3 weken lang ons kontje moeten verkopen op de keilenweg. dan nog hadden we met trots om en om in dat geweldige shirt gelopen. daar heb ik best een anal gape voor overt In het belng van Feyenoord had ik zelfs meegeboden op zo'n shirt, al was het maar om de prijs op te drijven. Mocht ik er dan aan blijven hangen, wat ik natuurlijk niet hoop, zou ik 'm jou cadeau doen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 13:57 schreef Pietje1 het volgende:[..] Wel top van je dat je je bod op Bruins inmiddels verhoogt hebt. Doet me echt goed. En op dat van Schaken en Mulder schijnt 'ie ook al grof geld geboden te hebben !?!?!?!?!? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schaken kan helaas niet.. Dan maar op het shirt van die fantastische Belg bieden. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
over de €25.000 (zonder Fer). Castaignos al 4250,- geboden. Mag de FSV ook wel wat meer gaan neertellen voor het shirt van Fer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
precies, beetje weinig niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Is z'n shirt direct meer waard dan Luc zelf. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha.........bijna
bij de cler gaat dat zeker op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hoeveel biedingen zijn er vandaag ingetrokken? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heb na vandaag op 't shirt van Larsen geboden |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die gaat weer weg aan het einde van 't seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
eindstand: €43.620 + 4000 van Fer
Toch weer leuk. Opvallend hoe impopulair wijnaldum is. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:De veiling van de unieke wedstrijdshirts die de spelers droegen voor de supportersactie Supporters steunen Feyenoord zijn allemaal geveild. Het shirt van Arsenal Ryo Miyaichi is op de laaste dag voor 7250 euro verkocht. Dit is hoger dan het bedrag waarvoor het shirt van Luc Castaignos is verkocht. Castaignos' shirt is uiteindelijk voor 7000 euro verkocht. Het totale bedrag (inclusief het reeds geveilde shirt van Leroy Fer) is 47.620 euro.
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
totale rijtje:
quote:Stefan de Vrij 3.400.- Gill Swerts 2.001.- André Bahia 900.- Tim de Cler 1.100.- Marcel Meeuwis 1.100.- Kostas Lamprou 770.- Luigi Bruins 1.000.- Adil Auassar 1.506.- Kamohelo Mokotjo 1.500.- Darley 951.- Erwin Mulder 1.400.- Rob van Dijk 1.501.- Krisztián Simon 1.025.- Ron Vlaar 3.150.- Diego Biseswar 1.100.- Søren Larsen 1.015.- Georginio Wijnaldum 1.575.- Ricky van Haaren 976.- Kelvin Leerdam 1.200.- Luc Castaignos 7.000.- Jerson Cabral 1.300.- Bruno Martins Indi 900.- Ryo Miyaich 7.250.- Leroy Fer 4.000.-
Totaal 47.620.-
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
welke gek betaald er 1500 voor auassar? en 2000 voor swerts? |
|