|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
FTID gefeliciteerd met je verjaardag!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik had het gezien via mijn andere site ;) van harte met je 32ste verjaardag! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En me niet even feliciteren?? Lekkere vent ben je! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heb al enkele dagen mijn hyves niet gecheckt. ik schaam me diep!! maar!!.....
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA, DA KUNDE GIJ WEL ZIEN DA IS FTID!!! EN HEEL LIMBURG VIND DAT ZO PRETTIG JA JA. EN DAAROM ZINGEN WE BLIJ!!! HIJ LEVEN LANG, HOERAAT, HOERAAT, HIJ LEVEN LANG HOERAAT HOERAAT!!!
proost op onze vriend allemaal!! en op Feyenoord natuurlijk!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gefeliciteerd, ftid. Nou niet zeggen dat je morgen óok jarig bent, he? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: sorry man hahahaha en wat heb je gehad van de kids? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wat een feest!!!!! gefeliciteerd FTID!!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Tekeningen, fotolijstjes met een leuke foto (zelfgemaakt natuurlijk), een taart samen met de vrouw gebakken, en zelf gevouwen en geplakte bloemen! mijn dag ken dus niet meer stuk. Ben verwent tot in de afgrond! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: tijd dat ze er van door gaat met een snavel. hahahahahaha.
leuk man. geniet er maar van!! ftid///jarige///joppert///held.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 16:52 schreef obiku010 het volgende:[..] tijd dat ze er van door gaat met een snavel. hahahahahaha. leuk man. geniet er maar van!! ftid///jarige///joppert///held.. Heb ik er al te goed voor afgericht. Als ze nog vreemd gaat zal dat alleen met een Feyenoorder zijn! Overigens is ze anders sowieso de kinderen kwijt want die moeten niks van 020 of 020 supporters hebben! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 16:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Heb ik er al te goed voor afgericht. Als ze nog vreemd gaat zal dat alleen met een Feyenoorder zijn! Overigens is ze anders sowieso de kinderen kwijt want die moeten niks van 020 of 020 supporters hebben! heel goed gozert! zo hoord dat ook! mijn neefje heb ik geleerd, dat ook al krijg je geen compleet voetbalplaatjes boek, je boek beter af is zonder snavel stickers. dus heb ik een keer voor gedaan stekelenburg door de midden te scheuren. daarna zat hij in zijn handjes te wrijven om de rest te versnipperen. was echt trots op hem. op zijn 5e kocht ik al een feyenoord teneu voor hem. die baby blauwe met wit. uit spul. leuk man. kan ik echt van genieten |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
mijn beste maat uit de dienst is een jood. (niet fanatiek) Die gozer is zo gek als een deur dus ik die kinderen opstoken dat ze hem tegen zijn schenen moesten schoppen. Komt hij bij ons binnen geeft die oudste hem toch een schop tegen zijn schenen met de woorden "020 bah". heeft hij een half uur over zijn scheen zitten wrijven. En hij is normaal zo'n vechtersbaas die wel tegen een flink stootje ken. de kinderen wel even duidelijk uitgelegd dat dat niet bij iedereen de bedoeling is, maar dat snappen ze gelukkig. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahah. dat is opvoeding zoals het hoort |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
FTID: Profietsgejat man! (niemand vertelt mij ook iets he! hahaha) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gozer gefeliciteerd, maar hoe de fuck moesten wij dat nou weten!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Van harte, import Limburger! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Er zijn er hier verschillende die op mijn hyves staan! Zo dus! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Sorry vandaag nog niet gekeken. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hier een felicitatie van een rooie linkse rakker.
hiep hiep |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dank u, rooie linkse rakker!! En alle anderen natuurlijk ook bedankt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind dat Obiku een feest moet organiseren met de Baab als gast, de held van FTID en vele anderen! Gewoon omdat het kan!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd Richard,helemaal overt het hoofd gezien.. Maak er wat moois van ,vandaag....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gefeliciteerd mede niet-Nederlander! |
|
|
|
|
supermario13
|
|
|
deze limburger uit Echt zegt ook gefeliciteerd... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Hufters dan, neem me zelf niks kwalijk hahaha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
van harte gefeliciteerd jongen!! Ik heb geen Hyves, dus ik kan het niet zijn ;-) |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Van harte ....... en dat we nog vele jaren van je mogen genieten!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik log bijna nooit meer in op hyves. FB :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: He leuk ik ben niet alleen. Ik ben dan wel een Rotterdammer die in Wijnandsrade woont maar dit doet me erg goed! Samen staan we sterk!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 maart 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: +3
Gefeliciteerd jongen, nog veel wijsheid toegewenst ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 11:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] He leuk ik ben niet alleen. Ik ben dan wel een Rotterdammer die in Wijnandsrade woont maar dit doet me erg goed! Samen staan we sterk!! jullie houden zeker ook van dolfijnen? hahahaha. jumpert? wat vind jij hier nou van? harderwijk legt toch ook in limburg? :-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dolfijnen zijn de Limburgers van de zwemmende zoogdieren. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoelang ben je nog jarig, ftid? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja en daar kijk ik elke dag op??SOEPKIP :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik vind dat er een soort ftid alarm moet komen. dat heeft deze dolfijn liefhebbende top gozert wel verdiend! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat ik hier nooit aan gedacht heb. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bosi hoera ... gefeliciteerd, biertje dan maar en een sappelappie voor die snavelT |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie is hier een snavelt.. |
|
|
|