|
|
Houben
|
|
|
Boerigter is dit jaar misschien wel de beste speler in de jupiler league. Utrecht schijnt al contact te hebben met de speler. Mijn menig: nu halen en niet over 1/2 jaar 5 miljoen betalen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Houben -- |
|
|
|
|
Thomas vd
|
|
|
gokje jij zag hem een hattrick maken ?
maar Indd erg goeie speler en zal niet heel veel moeten kosten lijkt mij wel een goeie maar is dan wel altijd weer afwachtten hoe die het gaan doen maar zoals jij het al zegt gok waard |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Houben
|
|
|
hij speelt al het hele seizoen erg sterk voor rkc. Ook tegen ajax speelde hij een aardige wedstrijd.
Zo'n speler kost nu hooguit 1 miljoen? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Niet halen, hij speelt niet voor niks daar |
|
|
|
|
Houben
|
|
|
Jupiler league is kweekvijver voor jong talen ik noem een chadli,mertens,strootman
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2011 door Houben -- |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Halen en Mertens mijn zijn 1.64 cm lekker naar Anderslecht laten gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Typische Ajax speler, of hij het niveau aankan, moet de tijd uitwijzen, maar je kan voor maximaal 1 miljoen wel de gok wgen in mijn ogen... |
|
|
|
|
FC ijsselstein
|
|
|
Utrecht heeft hem volgens mij vast gelegd. Hoorde dat ergens voorbij komen, maar kan het ook fout hebben! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 22:32 schreef FC ijsselstein het volgende:Utrecht heeft hem volgens mij vast gelegd. Hoorde dat ergens voorbij komen, maar kan het ook fout hebben! nee ze willen hem halen als mertens vertrekt (naar ajax) of een andere club
boerigter is niet voor niets verhuurd en weggestuurd in 2005 volgens mij dus nee niet halen, haal mertens maar, en het liefst een spits want die hebben we niet. Vleugelspelers zat Jozefzoon Sulejmani Ebicilio Lukoki Lodeiro Elhamdaoui(in mijn ogen meer een vleugelspeler of schaduwspits)
en we hebben maar 1 echte spits Cvitanich die alleen in zuid amerika presteert. (winnen van de cl daar) mounir is ook een 'spits' maar van hem ben ik niet gecharmeerd
Koop huntelaar maar als hij terug wil komen voor het geld wat ze ervoor vragen, die man schopt alles erin. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Spelen die bij Ajax? Is een andere druk, jeugd wordt daar mee opgegroeid. Een Seedorf of Bergkamp of Cruijff komen ook niet uit die bierdivisie. Eigen jeugd opleiden, geen korte termijn denken. Wint Mertens nu voor Utreg alles? Chadli is wel een uitzondering moet ik eerlijk zeggen maar bij Twente spelen is wat anders dan bij Ajax ;) |
|
|
|
|
FC ijsselstein
|
|
|
Derk Boerrigter is zo goed als zeker bezig aan zijn laatste maanden bij RKC Waalwijk. Volgens Johan Derksen is Boerrigter rond met FC Utrecht, dat maakte hij bekend in het programma Voetbal International op RTL7. Bij de Domstedelingen moet de linksbuiten de opvolger worden van Dries Mertens. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Gaan we weer beginnen met dit soort B spelers , lekker eigen jeugd en alleen versterkingen als het echte toppers zijn |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ik moet zo lachen om al die mannen die hier roepen dat Boerrigter niks is. Weten jullie wel dat deze jongen uit de eigen jeugdopleiding van Ajax komt? Net zoals bv Amrabat en Elia. Die waren ook "niet goed genoeg". En wie stonden er op het punt om Elia voor 8 miljoen te kopen toen hij het goed deed bij Twente? En wie waren er van plan Amrabat op te halen bij PSV toen hij niet meer aan spelen toe kwam?
Sommige jongens hebben gewoon tijd nodig om te rijpen. Ook Vertonghen is uitgeleend aan RKC en is 10x sterker terug gekomen.
Een beetje kortzichtig dat je dan gaat roepen dat Boerrigter helemaal niks is terwijl ze die gozer waarschijnlijk nog niet 1x hebben zien spelen.
Ik zeg: haal die jongen voor een miljoen voordat FC Utrecht hem oppikt. Want anders zal je zien dat we hem over een jaar weer voor Mertens miljoenen willen kopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 maart 2011 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 10:29 schreef RoodWit81 het volgende:Ik moet zo lachen om al die mannen die hier roepen dat Boerrigter niks is. Weten jullie wel dat deze jongen uit de eigen jeugdopleiding van Ajax komt? Net zoals bv Amrabat en Elia. Die waren ook "niet goed genoeg". En wie stonden er op het punt om Elia voor 8 miljoen te kopen toen hij het goed deed bij Twente? En wie waren er van plan Amrabat op te halen bij PSV toen hij niet meer aan spelen toe kwam? Sommige jongens hebben gewoon tijd nodig om te rijpen. Ook Vertonghen is uitgeleend aan RKC en is 10x sterker terug gekomen. Een beetje kortzichtig dat je dan gaat roepen dat Boerrigter helemaal niks is terwijl ze die gozer waarschijnlijk nog niet 1x hebben zien spelen. Ik zeg: haal die jongen voor een miljoen voordat FC Utrecht hem oppikt. Want anders zal je zien dat we hem over een jaar weer voor Mertens miljoenen willen kopen. Mooi stukje Roodwit81. Ik ben helmaal met je eens. Je kunt beter 5 spelers van 1 miljoen halen, als 1 speler van 5 miljoen. Misschien moet Ajax ook maar eens gaan kijken bij de spits van fc Zwolle. Sjoerd Ars?? Zo'n speler komt wrs. nu nog te kort voor het eerste, maar kan ook nog groeien. Blijkt er naar een jaar geen progressie in te zitten kun je hem altijd weer laten gaan. Zo zijn er wel meerdere spelers in de eerstse divisie die hiervoor in aanmerking kunnen komen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik zal niet zeggen dat Boerrigter niets is, maar ik betwijfel of hij zich in de basis kan spelen. Zoals eerder gezegd is de Jupiler League inderdaad een kweekvijver, echter de clubs waar deze spelers heen gaan, spelen vaak in de middenmoot van de Eredivisie. Er heerst daar veel minder druk dan bij een topclub als Ajax of PSV. Natuurlijk zijn er uitzonderingen qua spelers, maar ik weet niet of ik Boerrigter in die catagorie zie vallen.
Wat mij betreft niet halen dus. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 10:29 schreef RoodWit81 het volgende:Ik moet zo lachen om al die mannen die hier roepen dat Boerrigter niks is. Weten jullie wel dat deze jongen uit de eigen jeugdopleiding van Ajax komt? Net zoals bv Amrabat en Elia. Die waren ook "niet goed genoeg". En wie stonden er op het punt om Elia voor 8 miljoen te kopen toen hij het goed deed bij Twente? En wie waren er van plan Amrabat op te halen bij PSV toen hij niet meer aan spelen toe kwam? Sommige jongens hebben gewoon tijd nodig om te rijpen. Ook Vertonghen is uitgeleend aan RKC en is 10x sterker terug gekomen. Een beetje kortzichtig dat je dan gaat roepen dat Boerrigter helemaal niks is terwijl ze die gozer waarschijnlijk nog niet 1x hebben zien spelen. Ik zeg: haal die jongen voor een miljoen voordat FC Utrecht hem oppikt. Want anders zal je zien dat we hem over een jaar weer voor Mertens miljoenen willen kopen. Ik vind je verhaal goed RoodWit, maar ik denk niet dat je Boerrigter voor 1 miljoen hebt. Ik vind echt dat de scouting veel en veel beter moet. Volgens mij zijn bij Ajax 42 scouts, maar als je ziet wat ze met zoveel scouts binnenhalen... Ik weet zeker dat ik spelers uit de Jupiler League pik of uit een andere competitie, die een meerwaarde zijn voor AJAX en ik ben maar een paardelul.
Het is gewoon zoveel mogelijk wedstrijden bekijken en dan heb je in één seizoen een goed beeld. Ajax komt er pas achter wanneer ze echt presteren, maar het is zaak om dat al eerder te zien. Het wordt echt tijd voor JOHAN CRUIJFF om er een goeie organisatie neer te zetten met de juiste mensen die niet teveel ouwehoeren, maar gericht op zoek gaan jonge talentvolle spelers die je binnenhaalt voordat je er miljoenen voor moet neertellen!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Halen voor een miljoentje.. Nu handelen..Anders kan je hem straks weer voor 8 miljoen halen bij een utrecht en blijf je aan de gang. Hij heeft het zeker in zich en tuurlijk blijft het altijd een gok.. En in de eigen jeugd zie ik nu niet heel veel beters ofzow.. Ebecilio moet nog heel veel leren. Ozbilliz ook. Die moeten denk ik ook een keertje verhuurd worden een jaartje..Die komen ook nog te kort.. Maar die boerigter zeker halen!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 10:29 schreef RoodWit81 het volgende:Ik moet zo lachen om al die mannen die hier roepen dat Boerrigter niks is. Weten jullie wel dat deze jongen uit de eigen jeugdopleiding van Ajax komt? Net zoals bv Amrabat en Elia. Die waren ook "niet goed genoeg". En wie stonden er op het punt om Elia voor 8 miljoen te kopen toen hij het goed deed bij Twente? En wie waren er van plan Amrabat op te halen bij PSV toen hij niet meer aan spelen toe kwam? Sommige jongens hebben gewoon tijd nodig om te rijpen. Ook Vertonghen is uitgeleend aan RKC en is 10x sterker terug gekomen. Een beetje kortzichtig dat je dan gaat roepen dat Boerrigter helemaal niks is terwijl ze die gozer waarschijnlijk nog niet 1x hebben zien spelen. Ik zeg: haal die jongen voor een miljoen voordat FC Utrecht hem oppikt. Want anders zal je zien dat we hem over een jaar weer voor Mertens miljoenen willen kopen. Tsja, ik persoonlijk zoek talenten uit eigen jeugd die niet ondergebracht hoeven te worden bij die bierdivisieclubs. Sorry maar een Bergkamp of Seedorf of van Basten vind je echt wel weer. En die ga ik niet vergelijken met ene Boerrigter of Elia... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 22:16 schreef remco k het volgende:Typische Ajax speler, of hij het niveau aankan, moet de tijd uitwijzen, maar je kan voor maximaal 1 miljoen wel de gok wgen in mijn ogen... Hij heeft ook altijd bij Ajax gespeeld, dus hij weet hoe het moet, maar toch is jupiler league wel iets anders dan eredivisie. 400k is max voor zo'n jongen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 23:16 schreef Ride het volgende:[..] Spelen die bij Ajax? Is een andere druk, jeugd wordt daar mee opgegroeid. Een Seedorf of Bergkamp of Cruijff komen ook niet uit die bierdivisie. Eigen jeugd opleiden, geen korte termijn denken. Wint Mertens nu voor Utreg alles? Chadli is wel een uitzondering moet ik eerlijk zeggen maar bij Twente spelen is wat anders dan bij Ajax ;) HIj heeft in de jeugd bij Ajax gespeeld en was nioet goed genoeg toen, verder ben ik het wel met je eens |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 13:18 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind je verhaal goed RoodWit, maar ik denk niet dat je Boerrigter voor 1 miljoen hebt. Ik vind echt dat de scouting veel en veel beter moet. Volgens mij zijn bij Ajax 42 scouts, maar als je ziet wat ze met zoveel scouts binnenhalen... Ik weet zeker dat ik spelers uit de Jupiler League pik of uit een andere competitie, die een meerwaarde zijn voor AJAX en ik ben maar een paardelul. Het is gewoon zoveel mogelijk wedstrijden bekijken en dan heb je in één seizoen een goed beeld. Ajax komt er pas achter wanneer ze echt presteren, maar het is zaak om dat al eerder te zien. Het wordt echt tijd voor JOHAN CRUIJFF om er een goeie organisatie neer te zetten met de juiste mensen die niet teveel ouwehoeren, maar gericht op zoek gaan jonge talentvolle spelers die je binnenhaalt voordat je er miljoenen voor moet neertellen!!! hahaha geweldig omschreven... +1, |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 10:29 schreef RoodWit81 het volgende:Ik moet zo lachen om al die mannen die hier roepen dat Boerrigter niks is. Weten jullie wel dat deze jongen uit de eigen jeugdopleiding van Ajax komt? Net zoals bv Amrabat en Elia. Die waren ook "niet goed genoeg". En wie stonden er op het punt om Elia voor 8 miljoen te kopen toen hij het goed deed bij Twente? En wie waren er van plan Amrabat op te halen bij PSV toen hij niet meer aan spelen toe kwam? Sommige jongens hebben gewoon tijd nodig om te rijpen. Ook Vertonghen is uitgeleend aan RKC en is 10x sterker terug gekomen. Een beetje kortzichtig dat je dan gaat roepen dat Boerrigter helemaal niks is terwijl ze die gozer waarschijnlijk nog niet 1x hebben zien spelen. Ik zeg: haal die jongen voor een miljoen voordat FC Utrecht hem oppikt. Want anders zal je zien dat we hem over een jaar weer voor Mertens miljoenen willen kopen. Sorry hoor maar deze jongen heeft Ajax bij Twente opgepikt en heeft maar 2 jaar bij Ajax onder contract gestaan. Mensen doen net alsof hij altijd al bij Ajax heeft gespeeld. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 15:55 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hij heeft ook altijd bij Ajax gespeeld, dus hij weet hoe het moet, maar toch is jupiler league wel iets anders dan eredivisie. 400k is max voor zo'n jongen Hij heeft anderhalf jaar bij Ajax in de jeugd gespeeld en is toen uitgeleend. 2005 gekomen en is in 2007 weer vertrokken. Dus dat altijd bij Ajax gespeeld gaat dus niet op |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 16:16 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Hij heeft anderhalf jaar bij Ajax in de jeugd gespeeld en is toen uitgeleend. 2005 gekomen en is in 2007 weer vertrokken. Dus dat altijd bij Ajax gespeeld gaat dus niet op sorry had altijd idd weg moeten late, maar zit in een meeting. Je hebt gelijk, ik bedoelde ook te zeggen dat hij ook in de Ajax jeugd heeft gespeeld. Wet niet waar ik altijd vandaan had gehaald, maar bedankt voor de informatie. 2de post was wel juist van mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 maart 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 13:18 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind je verhaal goed RoodWit, maar ik denk niet dat je Boerrigter voor 1 miljoen hebt. Ik vind echt dat de scouting veel en veel beter moet. Volgens mij zijn bij Ajax 42 scouts, maar als je ziet wat ze met zoveel scouts binnenhalen... Ik weet zeker dat ik spelers uit de Jupiler League pik of uit een andere competitie, die een meerwaarde zijn voor AJAX en ik ben maar een paardelul. Ik zou het als ik Ajax was gewoon proberen. Als we moeten bieden met FC Utrecht dan wint Ajax sowieso. De vraag blijft natuurlijk hoe ver je wil gaan. Ik vind 1 miljoen voor een speler uit de Jupiler League gewoon bizar veel. Nacer Chadli is voor iets meer dan 500.000 euro opgepikt bij AGOVV door Twente. Ik denk dat ze voor hetzelfde geld Boerrigter wel kunnen halen. Het is niet veel geld voor een speler die al met de basis principes van het Ajax systeem in het achterhoofd speelt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 13:18 schreef alibabba het volgende:Het is gewoon zoveel mogelijk wedstrijden bekijken en dan heb je in één seizoen een goed beeld. Ajax komt er pas achter wanneer ze echt presteren, maar het is zaak om dat al eerder te zien. Het wordt echt tijd voor JOHAN CRUIJFF om er een goeie organisatie neer te zetten met de juiste mensen die niet teveel ouwehoeren, maar gericht op zoek gaan jonge talentvolle spelers die je binnenhaalt voordat je er miljoenen voor moet neertellen!!! Hopelijk gaat het nu Johan zich er weer mee bemoeit weer een de goede kant op. Ik ben er in iedergeval van overtuigd dat als ze zijn advies opvolgen, we er in alle facetten beter voorstaan straks! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 19:04 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Hopelijk gaat het nu Johan zich er weer mee bemoeit weer een de goede kant op. Ik ben er in iedergeval van overtuigd dat als ze zijn advies opvolgen, we er in alle facetten beter voorstaan straks! EENS |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ik denk dat je niet mertens moet halen, maar dat je gewoon gelijk boerigter moet halen!! en johan cruijff moet iets in de echte organisatie( technische man in de rvc???) gaan doen en gewoon lekker zijn eigen gang gaan, iemand met zoveel verstand is natuurlijk nooit slecht. en hij neemt ook mensen als van basten enz. mee(die hebben ook meegewerkt aan dit rapport heh!!) |
|
|
|