BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Misplaatste trots vertroebelt werkelijkheid...

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stanley
 Stanley - dinsdag 15 maart 2011 - 12:26   quote  deeplink  
AJAX is een gevoel dat in je los gemaakt wordt en gaat nooit meer weg.

Gevoelens komen onbewust voort uit herinneringen die wij mensen een kwalificatie geven, positief of negatief.

De Ajax herinnering is er een van grootse prestaties als gevolg van mooi en aansprekend teamvoetbal. Positiespel met hoge balcirculatie. Teamwork is hierbij de sleutel!!!

Hoe haal je het dan in je hoofd om dit te saboteren!

En dan dat eeuwige gejank over trots, Marokkaanse trots in dit geval. Ik wordt er doodziek van alsof wij Nederlanders, Surinamers en of Anitillianen geen trots hebben!

Ajax staat voor iets! En als gevolg hiervan hebben ze grote successen behaald. Daar waar Ajax voor staat is toch ook datgene wat het zo aantrekkelijk maakt om voor deze club te spelen...

Laat dan, wanneer je eenmaal het geluk hebt om voor deze club te MOGEN spelen, NIET enige misplaatste trots de werkelijkheid vertroebelen.

En heb zelf nou eens respect, want als je goed gaat kijken en luisteren zijn de types die het hardst roepen respect en begrip te willen feitelijk dezelfde types die helemaal geen begrip en respect voor anderen kunnen opbrengen.

Ophouden met dat softe begripvolle gelulvoor deze types. Jij wilt bij Ajax spelen en dat betekent iets en daar pas JIJ je maar aan aan en heb zelf respect voor de club Ajax die wereldwijd faam heeft gemaakt...

Zijn we nu met zijn allen gek aan het worden of hoe zit het. Het feit dat je niet eens meer voor lul staat wanneer je je zo misdraagt en het dan op trots durft te gooien. 1 miezerig mannetje die in dit mooie land bij deze mooie club zulke mooie kansen krijgt loopt alleen maar te ego-en en te zeiken over trots en dan heb je ook nog van die types die op tv uit durven spreken dat ze dat wel begrijpen..... Wegwezen en snel!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 15 maart 2011 - 12:34   quote  deeplink  
100% eens en prachtig omschreven. Het moet godverdomme een trots en eer wezen om dit prachtige shirt te mogen dragen. Wil je dat niet rot dan snel op bij onze club. Ik heb het helemaal gehad met die gast. Ik wil hem nooit meer zien in ons mooie shirt. Oprotten en snel!!!
Ajaxkampioen
 Ajaxkampioen - dinsdag 15 maart 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Helemaal mee eens. Trots is iets dat je moet hebben op het moment dat je een Ajaxshirt aan mag trekken.
Ik zal trots zijn wanneer hij voorgoed verdwijnt!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 15 maart 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 12:40 schreef Ajaxkampioen het volgende:
Helemaal mee eens. Trots is iets dat je moet hebben op het moment dat je een Ajaxshirt aan mag trekken.
Ik zal trots zijn wanneer hij voorgoed verdwijnt!
Niet alleen trots. De vlag gaat hier dan uit en ik maak er persoonlijk een groot feest van. Oprotten met die gast. Ben helemaal klaar met hem.
remco k
 remco k - dinsdag 15 maart 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Ook helemaal mee eens, alleen zijn er al 400 topics over MOunir, ben er nu wel een beetje klaar mee...
Stanley
 Stanley - dinsdag 15 maart 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Remco, helemaal mee eens. Maar ben gewoon pissig en dat is zachtjes uitgedrukt en wilde toch eens even mijn mening over die paardepenis kwijt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 maart 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 14:34 schreef Stanley het volgende:
Remco, helemaal mee eens. Maar ben gewoon pissig en dat is zachtjes uitgedrukt en wilde toch eens even mijn mening over die paardepenis kwijt.
BEn van plan om een vlag te maken met die rotterdammer erop en dan verbranden in het stadion. Ik maak 1 uitzondering op mijn principes. Ik fluit nooit iemand uit, maar als hij het veld oploopt mag hij best een fluitconcert krijgen
nora
 nora - dinsdag 15 maart 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Beste vrienden ik heb nou al zoveel reacties gezien en gelezen volgens mij hoef je echt die vogel niet uit te fluiten want wat ik gelezen hebt zijn alleen maar zeer negatieve reacties en terecht deze man kan beslist niet meer bij Ajax mee doen die wordt verschrikkelijk uitgefloten er is maar 1 oplossing verkopen en al alten mee trainen bij de nw club niet meer op de toekomst want daar kan hij eingenlijk ook niet meer komen en als ik hem was zou ik naar het buitenland gaan want hier in Nederland scheit iedereen hem uit daar ben ik van overtuigd.Dus Ajax heer v/d Boog dit is de enige oplossing.
Ride
 Ride - dinsdag 15 maart 2011 - 16:27   quote  deeplink  
Heb dit ook nog nooit eerder meegemaakt eigenlijk.
Zo'n speler die zich zo onmogelijk maakt binnen een paar weken.
Gaat nooit meer goed komen, al doet hij misschien nog zo zijn best. En scoort hij alle wedstrijden er een stuk of 3, op het moment dat hij 1x niet scoort in een wedstrijd zal hij volledig afgefikt worden.
Rogier
 Rogier - dinsdag 15 maart 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Daarom mogen we blij zijn met een echte Ajacied als coach...die de rotte appels eruit gooit, Ajax weer laat voetballen als Ajax en bij wie de som groter is als de delen. Ben bang dat hij vrij lang nodig heeft om het team echt Ajax voebal te laten spelen, maar als we hem die tijd gunnen gaan we vanaf 2012 veel plezier beleven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 maart 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 16:27 schreef Ride het volgende:
Gaat nooit meer goed komen, al doet hij misschien nog zo zijn best. En scoort hij alle wedstrijden er een stuk of 3, op het moment dat hij 1x niet scoort in een wedstrijd zal hij volledig afgefikt worden.
Zijn begin was al niet al te best, hij had alles tegen, hierbij een opsomming:

1) Hij is Marokkaan (sorry voor degene die dit zijn, bedoel het niet discriminerend, maar er zijn altijd problemen met dit soort jongens
2) Hij komt uit Rotterdam
3) Hij kreeg het niet uit zijn mond dat dit een droom transfer was om bij zo'n moooir club te mogen voetballen
4) Hij wilde maaar niet tekenen, vanwege de auto die hij zou moeten krijgen, of sportzaak, terwijl Ajax een belangrijke wedstrijd moest voetballen om CL te spelen. Eigen shit ging voor mogelijk ambitie om op het hoogste podium te spelen.
5) Snel ruzie met teamgenoten, door Amsterdamse humor. (zie Suarez die hem naar de wc wijst om zijn plaats in de kleedkamer toe te kennen)
6) Na paar weken vind hij zich groter dan Louis en vonden ze elkaar niet meer
7) De boer komt binnen en meneer is boos en is 3 maanden ziek?? (jaja ik weet het is overdreven 3 maanden maar toch)
8) Komt terug, maar speelt kut en verkloot een hoop kansen
9) Meneer krijgt ruzie met de boer in de kleedkamer, meer mensen ergen zich aan elhamda
10) Meneer snapt het niet en wil alleen nog maar spreken als zaakwaarnemer erbij is

Nee het lag allemaal niet aan elhamda.... het waren altijd anderen...aan hem lag het niet...

Laten we hopen dat hij 1x iets goed doet en dat is voor 10m verkassen naar een andere club.
Ajx
 Ajx - dinsdag 15 maart 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 17:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

1) Hij is Marokkaan (sorry voor degene die dit zijn, bedoel het niet discriminerend, maar er zijn altijd problemen met dit soort jongens
3) Hij kreeg het niet uit zijn mond dat dit een droom transfer was om bij zo'n moooir club te mogen voetballen
4) Hij wilde maaar niet tekenen, vanwege de auto die hij zou moeten krijgen, of sportzaak, terwijl Ajax een belangrijke wedstrijd moest voetballen om CL te spelen. Eigen shit ging voor mogelijk ambitie om op het hoogste podium te spelen.
5) Snel ruzie met teamgenoten, door Amsterdamse humor. (zie Suarez die hem naar de wc wijst om zijn plaats in de kleedkamer toe te kennen)
7) De boer komt binnen en meneer is boos en is 3 maanden ziek?? (jaja ik weet het is overdreven 3 maanden maar toch)
9) Meneer krijgt ruzie met de boer in de kleedkamer, meer mensen ergen zich aan elhamda
10) Meneer snapt het niet en wil alleen nog maar spreken als zaakwaarnemer erbij is

Nee het lag allemaal niet aan elhamda.... het waren altijd anderen...aan hem lag het niet...

Laten we hopen dat hij 1x iets goed doet en dat is voor 10m verkassen naar een andere club.
mooi verwoord en ook alle dieptepunten verwoord, maar ik vind ook dat hij op moet donderen!! hij verkloot alleen maar kansen en speelt kut en is zo 'trots'. verkopen voor een paar miljoen en strikje eromheen en dan kjh halen!!
remco k
 remco k - dinsdag 15 maart 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Er zijn ook meer dan genoeg goede marrokanen, en verder is 80 % van je post een gevoel en niet op feiten gebaseerd...
Ride
 Ride - dinsdag 15 maart 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

? Wat beweer jij nou, ken meer goede dan slechte. De slechte die jij bedoeld hangen op straat waardoor je ze ziet.
De goede en stille krachten achter onze economie discrimineer je dus hier ontzettend mee.............................
En onterecht.

quote:

Oh, en?
quote:

Eens met bovenstaande feiten

quote:

Voor 3 mag hij van mij ook weg...
Afcarius
 Afcarius - woensdag 16 maart 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:36 schreef Ride het volgende:

[..]

nee, niet voor minder dan de koopprijs en anders straffen we hem door hem tot 2014 aan zijn contract te houden speelt hij lekker niet kan hij lekker nadenken over zijn ego. wat een ontzettende eikel is die vent toch. Laten we hopen dat martin jol snel een club vind waar hij hem mee naartoe kan nemen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 maart 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 00:23 schreef Afcarius het volgende:

[..]

nee, niet voor minder dan de koopprijs en anders straffen we hem door hem tot 2014 aan zijn contract te houden speelt hij lekker niet kan hij lekker nadenken over zijn ego. wat een ontzettende eikel is die vent toch. Laten we hopen dat martin jol snel een club vind waar hij hem mee naartoe kan nemen.
Nee man dan doen we hem een pruik op de kop, 2 tennisballen in zijn t-shirt en noemen we hem de nieuwe Miss Ajax. Zijn gedrag hoeven we niet aan te passen. Dat is al vrouwelijk genoeg ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 maart 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn ook meer dan genoeg goede marrokanen, en verder is 80 % van je post een gevoel en niet op feiten gebaseerd...
Ik zeg ook niet dat alle marokanen zo zijn, daarbij heb ik zelfs vrienden van mij die marokaans zijn. Je moet weten hoe je met ze om moet gaan, maar ze zijn nou eenmaal anders, dat wil niet zeggen dat ze slecht zijn, maar je kan wel heel makkelijk ruzie krijgen met ze. Maargoed ik wil geen discussie voeren over marokanen, want je heb ook Bederlanders die vreselijk zijn, of Surinamers, duitsers, belgen, enz.
Die 80% begrijp ik niet.dat zijn 8 van de 10 punten Remco, oei hier zit je dan flink naast jongen...

Laten we het nog een keer doen
1) Is een feit (hij heeft een Marokaans pasport, dus ben je ook Marokaan??? FEIT!!
2) GEboren in Rotterdam 14 Juli 1984 FEIT!!
dat is al 20% dus de rest lopt niet en is puur een gevoel?? Denk dat je even terug naar de basisschool moet. Geeft niet hoor, ja kan niet altijd scherp zijn. MAar als je gaat antwoorden, zorg dan wel dat je zelf weet wat de feiten zijn...
3) Hij kreeg het niet uit zijn mond om te zeggen dat Ajax een droom transfer voor hem was. FEIT!!! HIj kon het niet uit zijn mond krijgen en zei: HEt is een moie tranfser, waarop de verslaggever zei: "dus een droom transfer? " Mounir, "beetje lachen en nogmaals zeggen nee het is het mooie transfer" dus FEIT!!
4)Dat hij niet wilde tekenen is een feit, de reden is nog steeds duister waarom niet, of had jij dat niet meegekregen. Dit is ook een feit, ook al waren de reden die ik vermelde de geruchten. Dus ja dat was niet op feiten gebasseerd. Toch een feit dat hij niet wilde tekenen na mondeling akkoord te zijn!
5)Amsterdamse humor van Suarez "greep" hij aan met Marokaanse humor.... is een verhaal die uit de kleedkamer is gelekt. Meerdere bronnen bevestigen het, alleen is het een beetje overdreven. Geen gevoel, maar waarschijnlijk viel het allemaal wel mee, deze geef ik aan jou.
6)Zat ij in het stadion of keek je Eredivisie live??? ALs je in het stadion had gezeten had je het gezien. In het begin omhelsen, maar later alleen maar zeiken op Suarez. Feit, en ja het is een gevoel van mij dat meneer zich groter voelde dan wie dan ook. Toch denk ik dat iedereen het met me eens is behalve Mounir.
7) Feit dat Mounir en de Boer ruzie hadden na AC Milan.... Tja je moet soms dingen mooier maken, maar hij heeft echt aangegeven dat hij emotioneel stuk was?? en zich niet kon motiveren. Later is hij echt ziek geworden. FEIT!!
8)Speelt kut en verkloot hoop kansen...... FEIT!!! Tenzij jij naaar Ajax cape town heb gekenen ipv Ajax Amsterdam
9)Meneer kreeg ruzie in kleedkamer ven de boer.... Dezeker ook een gevoel??? Dan heeft hamdi gelijk, waarom wordt hij dan verbannen???? maargoed Remko, zal wel mijn gevoel zijn..
10) Hij heeft gesprek geweigerd, omdat zaakwaarnemer er niet bij kon zijn.... Gevoel??? nee Feit!!!!
Dus Remco voortaan even je huiswerk doen voordat je gaat reageren.. Dit kost me zoveel tijd.
Bedankt

9)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 maart 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:36 schreef Ride het volgende:

[..]

? Wat beweer jij nou, ken meer goede dan slechte. De slechte die jij bedoeld hangen op straat waardoor je ze ziet.
De goede en stille krachten achter onze economie discrimineer je dus hier ontzettend mee.............................
En onterecht.

[..]

Oh, en?

[..]

Eens met bovenstaande feiten

[..]

Kijk deze reactie heeft tenminste inhoud!! 1) Is helemaal waar. Ik scheerde ze even allemaal over 1 kam en dat is niet netjes, bedankt, want je heb gelijk. Excuses voor de goede onder ons.
2) Tja hij komt uit Rotterdam en dan ben je niet echt iemand die van Ajax zal gaan houden in mijn ogen.. Kan me niet voorstellen dat hij van Ajax houdt, daarom schreef ik Rotterdam. Heeft niets te maken met zijn persoonlijkheid, maar maakt het wel iets leuker als je alles op een rijtje zet.

Maar jou reactie was correct!!
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 11:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat alle marokanen zo zijn, daarbij heb ik zelfs vrienden van mij die marokaans zijn. Je moet weten hoe je met ze om moet gaan, maar ze zijn nou eenmaal anders, dat wil niet zeggen dat ze slecht zijn, maar je kan wel heel makkelijk ruzie krijgen met ze. Maargoed ik wil geen discussie voeren over marokanen, want je heb ook Bederlanders die vreselijk zijn, of Surinamers, duitsers, belgen, enz.
Die 80% begrijp ik niet.dat zijn 8 van de 10 punten Remco, oei hier zit je dan flink naast jongen...

Laten we het nog een keer doen
1) Is een feit (hij heeft een Marokaans pasport, dus ben je ook Marokaan??? FEIT!!
2) GEboren in Rotterdam 14 Juli 1984 FEIT!!
dat is al 20% dus de rest lopt niet en is puur een gevoel?? Denk dat je even terug naar de basisschool moet. Geeft niet hoor, ja kan niet altijd scherp zijn. MAar als je gaat antwoorden, zorg dan wel dat je zelf weet wat de feiten zijn...
3) Hij kreeg het niet uit zijn mond om te zeggen dat Ajax een droom transfer voor hem was. FEIT!!! HIj kon het niet uit zijn mond krijgen en zei: HEt is een moie tranfser, waarop de verslaggever zei: "dus een droom transfer? " Mounir, "beetje lachen en nogmaals zeggen nee het is het mooie transfer" dus FEIT!!
4)Dat hij niet wilde tekenen is een feit, de reden is nog steeds duister waarom niet, of had jij dat niet meegekregen. Dit is ook een feit, ook al waren de reden die ik vermelde de geruchten. Dus ja dat was niet op feiten gebasseerd. Toch een feit dat hij niet wilde tekenen na mondeling akkoord te zijn!
5)Amsterdamse humor van Suarez "greep" hij aan met Marokaanse humor.... is een verhaal die uit de kleedkamer is gelekt. Meerdere bronnen bevestigen het, alleen is het een beetje overdreven. Geen gevoel, maar waarschijnlijk viel het allemaal wel mee, deze geef ik aan jou.
6)Zat ij in het stadion of keek je Eredivisie live??? ALs je in het stadion had gezeten had je het gezien. In het begin omhelsen, maar later alleen maar zeiken op Suarez. Feit, en ja het is een gevoel van mij dat meneer zich groter voelde dan wie dan ook. Toch denk ik dat iedereen het met me eens is behalve Mounir.
7) Feit dat Mounir en de Boer ruzie hadden na AC Milan.... Tja je moet soms dingen mooier maken, maar hij heeft echt aangegeven dat hij emotioneel stuk was?? en zich niet kon motiveren. Later is hij echt ziek geworden. FEIT!!
8)Speelt kut en verkloot hoop kansen...... FEIT!!! Tenzij jij naaar Ajax cape town heb gekenen ipv Ajax Amsterdam
9)Meneer kreeg ruzie in kleedkamer ven de boer.... Dezeker ook een gevoel??? Dan heeft hamdi gelijk, waarom wordt hij dan verbannen???? maargoed Remko, zal wel mijn gevoel zijn..
10) Hij heeft gesprek geweigerd, omdat zaakwaarnemer er niet bij kon zijn.... Gevoel??? nee Feit!!!!
Dus Remco voortaan even je huiswerk doen voordat je gaat reageren.. Dit kost me zoveel tijd.
Bedankt

9)
Lezen is ook moeilijk of niet, en bepaalde dingen n de juiste context plaatsen nog veel moeilijker...

Nummer 1 en twee ontkracht ik als belangrijke feiten, en die 80% gaat over de rest van je compleet onzinnige post. LEZEN,,,,,LEZEN...

Maar goed.

3.Klopt inderdaad.
4.Mounir wou WEL tekenen, alleen onder zijn voorwaarden, niks meer dan logisch, dat doe ik namelijk ook als ik ergens andes ga werken waar ze mij willen hebben.
5. ben je niet bij geweest, geen beelden gezien, Vertongen zegt dat dit nooit is voorgevallen net als Stekelenburg. EEN GEVOEL DUS..
6.Op ED live zie en hoor je toch echt meer dan in het stadion.. EEN GEVOEL DUS..
7.Ruzie en een woordenswisseling zijn twee verschillende dingen. ook hier ben je niet bij geweest, en baseer jij jou mening op de woorden van anderen... EEN GEVOEL DUS..
8. Klopt inderdaad.
9. Zie punt 7.
10. Wederom niet bevestigd door Ajax, niet door Mounir en de eerste berichtgeving hierom kwam van 1 van de grootste roddelsites...

Daar komt nog bij het verhaal dat je dingen in de juiste context moet plaatsten, en dat begrijpend lezen, jou iets te hoog gegrepen is....

Maar ik weet het goed met je gemaakt, Quote mij niet meer, en reageer niet meer op mij, dat bespeert jou blijkbaar jou "kostbare" tijd...

Oja, en dit is dus mijn mening, weinig hiervan is op feiten gebasseerd, en het intereseerd me geen flikker wat je ervan vind...
sebas79
 sebas79 - woensdag 16 maart 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 16:27 schreef Ride het volgende:
Laatste keer volgens mij met Frank & Ronald de Boer...!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 17 maart 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen is ook moeilijk of niet, en bepaalde dingen n de juiste context plaatsen nog veel moeilijker...

Nummer 1 en twee ontkracht ik als belangrijke feiten, en die 80% gaat over de rest van je compleet onzinnige post. LEZEN,,,,,LEZEN...

Maar goed.

3.Klopt inderdaad.
4.Mounir wou WEL tekenen, alleen onder zijn voorwaarden, niks meer dan logisch, dat doe ik namelijk ook als ik ergens andes ga werken waar ze mij willen hebben.
5. ben je niet bij geweest, geen beelden gezien, Vertongen zegt dat dit nooit is voorgevallen net als Stekelenburg. EEN GEVOEL DUS..
6.Op ED live zie en hoor je toch echt meer dan in het stadion.. EEN GEVOEL DUS..
7.Ruzie en een woordenswisseling zijn twee verschillende dingen. ook hier ben je niet bij geweest, en baseer jij jou mening op de woorden van anderen... EEN GEVOEL DUS..
8. Klopt inderdaad.
9. Zie punt 7.
10. Wederom niet bevestigd door Ajax, niet door Mounir en de eerste berichtgeving hierom kwam van 1 van de grootste roddelsites...

Daar komt nog bij het verhaal dat je dingen in de juiste context moet plaatsten, en dat begrijpend lezen, jou iets te hoog gegrepen is....

Maar ik weet het goed met je gemaakt, Quote mij niet meer, en reageer niet meer op mij, dat bespeert jou blijkbaar jou "kostbare" tijd...

Oja, en dit is dus mijn mening, weinig hiervan is op feiten gebasseerd, en het intereseerd me geen flikker wat je ervan vind...
Jij kan echt niet tegen een beetje kritiek he mister K.

punt 1 en 2 vond jij niet belangrijk als feiten, miss heb je gelijk, maar dat schreef je niet in je eerste reactie van 80%, dus hoe moet ik dat dan LEZEN? Je mag ook best fouten toegeven hoor, het is niet erg om het soms verkeerd te hebben. Het is echt geen schande.
Ik zou het leuk vinden om met jou een beoordelingsgesprek aan te gaan op je werk.
Goed 3 zijn we het over eens.
4) Mounir had mondeling akkoord gegeven, maar kwam achteraf met aanvullende eisen, dat is een feit. Het gaat om wat hij doet elke keer weer. Wat hij doet is irritant en daarom kotsen heel veel mensen hem uit.
punt 5) zei ik toch dat je gelijk had, ik gaf hem aan jou. Idd gevoel, zoals je had kunnen LEZEN. Ik geef mijn fouten toe, iets dat jij af en toe ook mag doen hoor, nogmaals het is geen schande.
6)Ja je ziet meer, je ziet het hele veld??? Je kan iemand de hele tijd volgen met je eigen camera voor de televisie?? Je hoopt dat ze alles in beeld brengen, maar niet alles komt altijd in beeld. Maar zoals je had kunnen LEZEN, ja was het een gevoel.
7)poeh poeh... Nou maak ik maar geen woorden aan vuil, zal dit maar niet vertellen van wie ik dit heb.
8)Eens
9)Gevoel??? Feit is dat daar iets is gebeurd, waarom denk jij dat Elhamda niet speelt dan??? Als hij zich normaal zou gedragen was hij echt niet teruggezet naar de beloften, of is dat ook geen feit, maar een gevoel dat ik heb?
10) Deze laat ik in het midden. Waar rook is is vuur.

Verder vind ik het grappig wat je schrijft. Ik voel me helaas niet aangesproken.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 12:20 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Jij kan echt niet tegen een beetje kritiek he mister K.

punt 1 en 2 vond jij niet belangrijk als feiten, miss heb je gelijk, maar dat schreef je niet in je eerste reactie van 80%, dus hoe moet ik dat dan LEZEN? Je mag ook best fouten toegeven hoor, het is niet erg om het soms verkeerd te hebben. Het is echt geen schande.
Ik zou het leuk vinden om met jou een beoordelingsgesprek aan te gaan op je werk.
Goed 3 zijn we het over eens.
4) Mounir had mondeling akkoord gegeven, maar kwam achteraf met aanvullende eisen, dat is een feit. Het gaat om wat hij doet elke keer weer. Wat hij doet is irritant en daarom kotsen heel veel mensen hem uit.
punt 5) zei ik toch dat je gelijk had, ik gaf hem aan jou. Idd gevoel, zoals je had kunnen LEZEN. Ik geef mijn fouten toe, iets dat jij af en toe ook mag doen hoor, nogmaals het is geen schande.
6)Ja je ziet meer, je ziet het hele veld??? Je kan iemand de hele tijd volgen met je eigen camera voor de televisie?? Je hoopt dat ze alles in beeld brengen, maar niet alles komt altijd in beeld. Maar zoals je had kunnen LEZEN, ja was het een gevoel.
7)poeh poeh... Nou maak ik maar geen woorden aan vuil, zal dit maar niet vertellen van wie ik dit heb.
8)Eens
9)Gevoel??? Feit is dat daar iets is gebeurd, waarom denk jij dat Elhamda niet speelt dan??? Als hij zich normaal zou gedragen was hij echt niet teruggezet naar de beloften, of is dat ook geen feit, maar een gevoel dat ik heb?
10) Deze laat ik in het midden. Waar rook is is vuur.

Verder vind ik het grappig wat je schrijft. Ik voel me helaas niet aangesproken.
Lees nu alles nog eens terug, en roep dan nog een keer dat jij je niet voelt aangesproken..... Waarom reageer je dan met 500 woorden per post ( ook dit in juiste contect plaatsen) en zeg je nooi wat....

Zoals ik in een ander topic al zei, reageer niet op me, heb je ook geen last van me..
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Whahaha, en punt 7, ben jij er ook al weer een die denkt mensen binnen Ajax te kennen??? Hou toch een s op met jezelf belachelijk maken man.. Niemand op dit forum moet je, waarom ga je niet naar je Fr vriendjes toe..??

En ja, ik kan prima tegen kritiek, maar dan moet het wel onderbouwd zijn... Jij begint persoonlijk iemand aan te valen, tsjaa, dan kun je dit verwachten natuurlijk..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 17 maart 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 13:40 schreef remco k het volgende:
Whahaha, en punt 7, ben jij er ook al weer een die denkt mensen binnen Ajax te kennen??? Hou toch een s op met jezelf belachelijk maken man.. Niemand op dit forum moet je, waarom ga je niet naar je Fr vriendjes toe..??

En ja, ik kan prima tegen kritiek, maar dan moet het wel onderbouwd zijn... Jij begint persoonlijk iemand aan te valen, tsjaa, dan kun je dit verwachten natuurlijk..
Dat zeg ik ook niet dat ik mensen ken binnen Ajax, waar heb ik dat geschreven dan? Ik zeg alleen dat ik niet aangeef van wie ik dat heb, is dat zo stom? Ik ken iemand die in de journalistiek, verder ga ik niet in op wie dat is en van wie hij of zij dat heeft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 17 maart 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Maar Remco, ik blijf het zeggen. Ik vind je stukjes wel leuk. Je hebt vaak gelijk. Het is niet de bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen. Alleen dat je voor iedereen gaat spreken, dat doe je wel vaker. Dat kan je beter niet doen. Laat iedereen een eigen mening hebben jongen en praat alleen voor jezelf en niet voor anderen. Je zal veel medestanders hebben, omdat ik iets gezegd heb over bepaalde Ajax fans en wat ik daarvan vind. Verder zal ik nu iets korter proberen te zijn in mijn posts.
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 14:12 schreef Ajax we love you het volgende:
Maar Remco, ik blijf het zeggen. Ik vind je stukjes wel leuk. Je hebt vaak gelijk. Het is niet de bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen. Alleen dat je voor iedereen gaat spreken, dat doe je wel vaker. Dat kan je beter niet doen. Laat iedereen een eigen mening hebben jongen en praat alleen voor jezelf en niet voor anderen. Je zal veel medestanders hebben, omdat ik iets gezegd heb over bepaalde Ajax fans en wat ik daarvan vind. Verder zal ik nu iets korter proberen te zijn in mijn posts.
Ik bepaal zelf wel hoe ik ben en overkom op dit forum, de afgelopen 2 jaar heb ik jou ook niet nodig gehad, en ik denk dat dit de komende twee jaar ook niet nodig zal zijn.

Ik spreek NOOIT voor iedereen, behalve als ik iets zeker weet. Dat het overgrootte deel van dit forum jou niet moet is daar een voorbeeld van..

Het intereseerd me trouwens niet wat je post, zo lang jij je maar niet met mij bemoeit, dat scheelt een hoop ellende...Liever nog voeg jij je bij het feyenoord forum, je bent daar toch zo graag....
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 14:06 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet dat ik mensen ken binnen Ajax, waar heb ik dat geschreven dan? Ik zeg alleen dat ik niet aangeef van wie ik dat heb, is dat zo stom? Ik ken iemand die in de journalistiek, verder ga ik niet in op wie dat is en van wie hij of zij dat heeft.
Ik zeg ook nergens dat jij wel zegt mensen bij Ajax te kennen. Iets suggereren en iets zeggen alsof het feiten zijn, zijn ook weer twee verschillende dingen he... maar goed, dat zul jij wel niet snappen..
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Luis Suárez spreekt met klem tegen dat hij in zijn periode bij Ajax problemen had met Mounir El Hamdaoui. Volgens De Telegraaf was het op de eerste dag van de Marokkaans international bij de Amsterdammers al raak. El Hamdaoui vroeg waar zijn plek in de kleedkamer was, waarop Suárez bij wijze van grap naar de wc zou hebben gewezen. Zijn nieuwe collega pikte dit niet en greep de Uruguayaan bij de keel. "Wát?! Wie heeft dat gezegd? Wat een onzin", zegt Suárez.

"Ik heb nooit ruzie met Mounir gehad", benadrukt Suárez in Sp!ts. "Iedereen zei dat wij niet samen in een elftal konden spelen, maar zowel binnen als buiten het veld kon ik het prima met hem vinden. Ja, natuurlijk haalde ik wel eens grapjes uit, maar dat deed ik bij alle spelers, niet alleen met Mounir. Maar die wc-grap is echt grote onzin. En dat hij zijn hand op mijn keel heeft gezet is net zo'n fabeltje."

De aanvaller van Liverpool geeft een voorbeeld waarmee hij wil bewijzen dat zijn relatie met El Hamdaoui verre van slecht was. Tijdens het competitiedebuut van El Hamdaoui bij FC Groningen was Suárez geschorst. "Maar ik heb hem toen wel een sms gestuurd om hem succes te wensen. Dat zou ik toch niet doen als we ruzie hadden gehad? En vlak voordat ik naar Liverpool ging hadden we het nog over transfers gehad. Hij vond het goed voor mijn ontwikkeling als ik naar een grotere club zou gaan."

Dat El Hamdaoui door Frank de Boer uit de selectie is gezet, betreurt Suárez. "Het is jammer voor Mounir, want het is een goede jongen", benadrukt de Uruguayaans international tot slot. "Maar het is ook jammer voor Ajax, want ik denk dat ze hem goed kunnen gebruiken."
Ride
 Ride - vrijdag 18 maart 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Tsja, geloof hem niet
Ken het verhaal uit 'eerste' hand en direkt na het gebeuren.
Vertelde dat toen al, je zag ook de nep sfeer tussen die 2
Wel netjes van Suarez om geen extra olie op het vuur te gooien
Stanley
 Stanley - vrijdag 18 maart 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Beste mensen, dit topic gaat niet over marokkanen maar over een marokkaan. Tenminste zijn gedrag waarmee hij in feite aantoont geen enkel respect te hebben voor de club Ajax en alles en iedereen wat daar bij hoort. Ik moet heel eerlijk zeggen dat je best enigzins een vergelijking kan maken met deze groep mensen in zijn geheel, alleen is Ajax dan Nederland en wordt ook alles uit de kast gehaald inclusief bergen agressie en geweld om iedereen te laten doen zoals zij het graag zien. Sorry, is wel gewoon feitelijk juist en natuurlijk zijn er ook marokkanen die niet zo zijn maar die hoor ik nooit zeggen dat het tuig aangepakt moet worden, wel het was zo'n lieve jongen....Wright!

Anyway het bericht van Suarez zal wel zo'n charme offensief zijn waar ik niet in geloof. Elham DOEI. Zelfs als dit niet waar zou zijn ben je voor 90% van de tijd bij Ajax respectloos geweest!!! Het resultaat van gisteren had echt met hem niet anders geweest ook al is hij wel een goede voetballer...
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 maart 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 09:59 schreef remco k het volgende:
Luis Suárez spreekt met klem tegen dat hij in zijn periode bij Ajax problemen had met Mounir El Hamdaoui. Volgens De Telegraaf was het op de eerste dag van de Marokkaans international bij de Amsterdammers al raak. El Hamdaoui vroeg waar zijn plek in de kleedkamer was, waarop Suárez bij wijze van grap naar de wc zou hebben gewezen. Zijn nieuwe collega pikte dit niet en greep de Uruguayaan bij de keel. "Wát?! Wie heeft dat gezegd? Wat een onzin", zegt Suárez.

"Ik heb nooit ruzie met Mounir gehad", benadrukt Suárez in Sp!ts. "Iedereen zei dat wij niet samen in een elftal konden spelen, maar zowel binnen als buiten het veld kon ik het prima met hem vinden. Ja, natuurlijk haalde ik wel eens grapjes uit, maar dat deed ik bij alle spelers, niet alleen met Mounir. Maar die wc-grap is echt grote onzin. En dat hij zijn hand op mijn keel heeft gezet is net zo'n fabeltje."

De aanvaller van Liverpool geeft een voorbeeld waarmee hij wil bewijzen dat zijn relatie met El Hamdaoui verre van slecht was. Tijdens het competitiedebuut van El Hamdaoui bij FC Groningen was Suárez geschorst. "Maar ik heb hem toen wel een sms gestuurd om hem succes te wensen. Dat zou ik toch niet doen als we ruzie hadden gehad? En vlak voordat ik naar Liverpool ging hadden we het nog over transfers gehad. Hij vond het goed voor mijn ontwikkeling als ik naar een grotere club zou gaan."

Dat El Hamdaoui door Frank de Boer uit de selectie is gezet, betreurt Suárez. "Het is jammer voor Mounir, want het is een goede jongen", benadrukt de Uruguayaans international tot slot. "Maar het is ook jammer voor Ajax, want ik denk dat ze hem goed kunnen gebruiken."
Ik ben blij dat jij nog in sprookjes geloofd. Maargoed dit ging om punt 5 waarin ik al aangaf dat ik niet zeker wist of dit klopte, want ik was er niet bij en jij ook niet. Je weet niet wat de waarheid is, ook niet wat Suarez aan de pers verteld. Denk dat Ride wel gelijk heeft. Maar volgens mij heb ik al eerder verteld wat ik vond van dit punt. Misschien begrijp je geen Nederlands?? In het veld was het duidelijk te zien hoe het zat tussen die twee. Mij ging het meer om wat er tussen Frank en Hamlap gebeurde en al die andere dingen. Maar jij blijft die jongen liever steunen...Het ligt echt niet aan Elhamlap. Hij is ons Engeltje, maar hij zal nooit zingen "Ajax, Ajax, Ajax!!"
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 11:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij nog in sprookjes geloofd. Maargoed dit ging om punt 5 waarin ik al aangaf dat ik niet zeker wist of dit klopte, want ik was er niet bij en jij ook niet. Je weet niet wat de waarheid is, ook niet wat Suarez aan de pers verteld. Denk dat Ride wel gelijk heeft. Maar volgens mij heb ik al eerder verteld wat ik vond van dit punt. Misschien begrijp je geen Nederlands?? In het veld was het duidelijk te zien hoe het zat tussen die twee. Mij ging het meer om wat er tussen Frank en Hamlap gebeurde en al die andere dingen. Maar jij blijft die jongen liever steunen...Het ligt echt niet aan Elhamlap. Hij is ons Engeltje, maar hij zal nooit zingen "Ajax, Ajax, Ajax!!"
Waar staat in hemelsnaam dat dit bericht aan jou is gericht????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 maart 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat in hemelsnaam dat dit bericht aan jou is gericht????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry, dat was mijn gevoel dit keer. Ik vraag me nu wel af wat de echte waarheid is. In ieder geval hield Suarez wel van een geintje en ik denk dat Elhamda niet van geintjes houdt. Hoe dan ook we zullen het nooit weten, we kunnen alleen speculeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Misplaatste trots vertroebelt werkelijkheid...

0.0116119