BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boëtius: 'Fantastisch dat ik bij Feyenoord een contract mag tekenen'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - dinsdag 15 maart 2011 - 20:20   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/2011/03/15/30120/
--------------------------------------------------------------------------------

Jean-Paul Boëtius heeft zich dinsdagmiddag met het zetten van zijn handtekening voor drie seizoenen verbonden aan Feyenoord. De talentvolle aanvaller van Feyenooord/Excelsior B1 ondertekende de verbintenis die hem in elke geval tot de zomer van 2014 speler van Feyenoord maakt in het bijzijn van zijn trotse ouders en zijn broer. Het is fantastisch dat ik op deze leeftijd al een contract bij Feyenoord mag tekenen, zei de zestienjarige jeugdinternational. Eigenlijk is mijn gevoel niet te beschrijven. Ik ben erg blij dat ik de komende jaren de kans krijg mezelf verder te ontwikkelen bij de club waar ik ooit als F-je ben begonnen.

Namens Feyenoord waren algemeen directeur Eric Gudde en Stanley Brard, hoofd van Feyenoord Academy, aanwezig bij de feestelijke gebeurtenis. Gudde was zeer verheugd met het binden van Boëtius. Met Jean-Paul kiest er weer een groot talent voor een toekomst bij Feyenoord, zei hij. Iedereen kan zien dat talenten de laatste jaren volop de kans krijgen om door te breken in De Kuip. Als je kijkt naar spelers als Stefan de Vrij, Jerson Cabral, Bruno Martins Indi en Luc Castaignos, dan zie je dat die niet eens zo gek veel ouder zijn dan Jean-Paul. Voor hem wordt het een kwestie van een paar jaar gas geven, waarna ook hij in De Kuip zou kunnen spelen.

Boëtius was dinsdagochtend met enige zenuwen opgestaan vanwege de contractondertekening die op het programma stond, maar kon eenmaal in De Kuip volop genieten van de mijlpaal in zijn nog prille voetballeven. De geboren en getogen Rotterdammer luisterde aandachtig naar de woorden van Gudde. Het kan met jeugdspelers inderdaad snel gaan bij Feyenoord, zei hij. Ik hoop natuurlijk ook dat ik op mijn achttiende bij het eerste elftal zit, maar als het iets langer duurt is dat geen probleem. Als je uiteindelijk voor zon mooie club als Feyenoord mag spelen, dan is dat het wachten zeker waard.

Boëtius draagt al sinds de F-pupillen het shirt van Feyenoord, waar hij sinds de D-pupillen voornamelijk als rechtsbuiten in actie komt. Stanley Brard zag de jeugdinternational zich de laatste seizoenen razendsnel ontwikkelen. Jean-Paul is een hele talentvolle aanvaller, zei Brard. Hij is snel, behendig en ziet het spelletje. Dat zijn voorwaarden om te slagen bij Feyenoord. Hij is een echte Feyenoord-jongen. Het zou mooi zijn als hij uiteindelijk het eerste elftal weet te halen. Dat is tegenwoordig geen sprookje meer voor jeugdspelers, maar iets dat ze waar kunnen maken.

Het zetten van zijn handtekening was voor Boëtius een prachtig startschot voor een periode waarin er voor hem nog veel meer moois in het verschiet kan liggen. Met Feyenoord/Excelsior B1 strijdt hij tijdens het restant van het seizoen om het kampioenschap in de Eredivisie voor B-junioren, waarin de Rotterdammers ten opzichte van de concurrenten Ajax en PSV de beste papieren hebben. Het kampioenschap zou iets moois zijn, zei de aanvaller, die daarnaast eind maart met Oranje onder 17 onder meer op Varkenoord tijdens de UEFA Eliteronde strijdt voor een plaats op het Europees kampioenschap.

(Bron: feyenoord.nl .)
MMM
 MMM - dinsdag 15 maart 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Zo hoort het!
de flh
 de flh - dinsdag 15 maart 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Flh: 'Fantastisch dat de volgende lichting toptalenten alweer staan te trappelen'
de flh
 de flh - dinsdag 15 maart 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 20:21 schreef MMM het volgende:
Zo hoort het!
Snap je?!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 15 maart 2011 - 20:23   quote  deeplink  
betert!!
el-loco
 el-loco - dinsdag 15 maart 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Ik hoop dat de jongens die twijfelen even kijken naar la para,bruma. En dan serieus nadenken om net als deze jongen bij te tekenen bij Feyenoord!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2011 - 20:44   quote  deeplink  
2de keus blijkt schijnbaar te blijven?
el-loco
 el-loco - dinsdag 15 maart 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Hij heeft meer klasse dan die gasten die feyenoord in de stront laten zakken voor een zak geld!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 15 maart 2011 - 21:14   quote  deeplink  
op zich natuurlijk mooi om te lezen, maar ik vraag me dan ook wel weer af; (en ik wil niet negatief zijn!) hoe denkt en praat zo'n jongen tegen de tijd dat die 3 seizoenen voorbij zijn en er interesse in hem is van andere clubs?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 maart 2011 - 21:17   quote  deeplink  
uhhhh ik ben niet negatief hoor,maar zei Vlaar en andere talenten dit ook niet in den beginne??????????????????????????????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:14 schreef sevillana het volgende:
op zich natuurlijk mooi om te lezen, maar ik vraag me dan ook wel weer af; (en ik wil niet negatief zijn!) hoe denkt en praat zo'n jongen tegen de tijd dat die 3 seizoenen voorbij zijn en er interesse in hem is van andere clubs?
klopt,die 1 na laatste zei toch ook al via zijn zaakwaarnemer dat hij zelfs misschien wel een jaartje in de KUIP ging ballen en dan te hopen op een mooie club...
Die gassie`s zijn allemaal geestelijk doorgedraaid en gek gemaakt...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 maart 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Wie stuurt dit artikel even naar de Daltons van Feyenoord? (Vlaar - Fer - de Vrij en Wijnaldum)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 maart 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:
Wie stuurt dit artikel even naar de Daltons van Feyenoord? (Vlaar - Fer - de Vrij en Wijnaldum)
Is link: gaan ze hem adviseren voor de toekomst...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 15 maart 2011 - 21:57   quote  deeplink  
iemand een idee of ie een beetje trefzeker is?
sevillana
 sevillana - dinsdag 15 maart 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt,die 1 na laatste zei toch ook al via zijn zaakwaarnemer dat hij zelfs misschien wel een jaartje in de KUIP ging ballen en dan te hopen op een mooie club...
Die gassie`s zijn allemaal geestelijk doorgedraaid en gek gemaakt...
betaald voetbal: . . . een financieel gedrocht?
de flh
 de flh - woensdag 16 maart 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
2de keus blijkt schijnbaar te blijven?
2e keus?

B1, Oranje-international.. in alle opzichten een toptalent!!

quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:14 schreef sevillana het volgende:
op zich natuurlijk mooi om te lezen, maar ik vraag me dan ook wel weer af; (en ik wil niet negatief zijn!) hoe denkt en praat zo'n jongen tegen de tijd dat die 3 seizoenen voorbij zijn en er interesse in hem is van andere clubs?
Het mooie is dat ze gerechtigd zijn om lange contracten aan te gaan op hun 18, dan loopt hun huidige contract nog een jaar door..

dus in 2013 is er zowiezo een meetmoment: bijteken of verkopen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 - 21:11 schreef el-loco het volgende:
Hij heeft meer klasse dan die gasten die feyenoord in de stront laten zakken voor een zak geld!!
+1
Quiroz
 Quiroz - woensdag 16 maart 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Ben er nog steeds boos over dat de lichting Janota/Pedro afgeserveerd werd, dus dit is goed nieuws!
craven
 craven - woensdag 16 maart 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 14:51 schreef Quiroz het volgende:
Ben er nog steeds boos over dat de lichting Janota/Pedro afgeserveerd werd, dus dit is goed nieuws!
ja die hebben het ook ver geschopt...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 maart 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 14:55 schreef craven het volgende:

[..]

ja die hebben het ook ver geschopt...
haha inderdaad,toppers.
aad 64
 aad 64 - woensdag 16 maart 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Zo een jong ventje en al meer ballen dan Vlaar, Wijnaldum enz.
demy44
 demy44 - woensdag 16 maart 2011 - 16:47   quote  deeplink  
CLUBliefde bestaat nog dus
Quiroz
 Quiroz - woensdag 16 maart 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 14:55 schreef craven het volgende:

[..]

ja die hebben het ook ver geschopt...
Pedro is volgens mij topscorer van Go Ahead Eagles op zn 19de en Janota speelt daar dacht ik ook, zie jij maar is een club te vinden als je je nooit op het hoogste niveau heb mogen bewijzen. Als je in alle elftallen op Varkenoord seizoenstopsccorer bent geweest kun je echt wel wat lijkt me.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 16 maart 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 16:47 schreef demy44 het volgende:
CLUBliefde bestaat nog dus
Nou dat weet ik niet, als Liverpool komt zijn ze over 3 minuten weer weg
demy44
 demy44 - woensdag 16 maart 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 16:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Pedro is volgens mij topscorer van Go Ahead Eagles op zn 19de en Janota speelt daar dacht ik ook, zie jij maar is een club te vinden als je je nooit op het hoogste niveau heb mogen bewijzen. Als je in alle elftallen op Varkenoord seizoenstopsccorer bent geweest kun je echt wel wat lijkt me.
pedro is ind goed . janota niet voor feyenoord
demy44
 demy44 - woensdag 16 maart 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 16:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet, als Liverpool komt zijn ze over 3 minuten weer weg
bruma . ake . die hebben het niet
craven
 craven - woensdag 16 maart 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 16:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Pedro is volgens mij topscorer van Go Ahead Eagles op zn 19de en Janota speelt daar dacht ik ook, zie jij maar is een club te vinden als je je nooit op het hoogste niveau heb mogen bewijzen. Als je in alle elftallen op Varkenoord seizoenstopsccorer bent geweest kun je echt wel wat lijkt me.
als je zoveel talent heb komt het vanzelf wel boven drijven, maar om pedro als topscorer van Go ahead eagles nou een gemiste kans te noemen...neh
Edit: pedro is niet de topscorer maar de wereldberoemde Koen van den Biezen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2011 door craven --
de flh
 de flh - woensdag 16 maart 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Bron: http://www.soccernews.nl/news/117107/Feyenoord_bindt_opnieuw_een_talent_aan_zich#ixzz1GmrXoSA7

Feyenoord bindt opnieuw een talent aan zich
16 Mar 2011 om 17:21 | Reageer nu | Wedden?
Feyenoord gaat opnieuw een talent aan zich binden. De Rotterdammers hebben een principeakkoord bereikt met jeugdspeler Tonny Trindade De Vilhena. Het contract gaat op 1 juli 2011 in en zal de zestienjarige middenvelder drie jaar aan de Stadionclub binden, zo meldt het digitale thuis van de club.

Trindade De Vilhena is de vierde jeugdspeler, die in korte tijd een contract tekent in De Kuip. Joey Sleegers, Terence Kongolo en Jean-Paul Boëtius gingen de Maassluizer voor.

Eerder meldde het Algemeen Dagblad dat de talenten van Varkenoord zouden worden weggekaapt door buitenlandse clubs, maar Feyenoord lijkt de slag hebben gewonnen. De Rotterdammers willen ook Anass Achabar en Karim Rekik, die in de belangstelling van Manchester City, Internazionale en Juventus staat, een contract aanbieden. Nathan Aké, die samenspeelt met de bovengenoemd spelers bij Feyenoord/Excelsior onder de zeventien, vertrekt naar Chelsea.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2011 door de flh --
de flh
 de flh - woensdag 16 maart 2011 - 19:11   quote  deeplink  
Gaat echt de goede kant op!! Als de laatsten nou niet de eigenwijze sukkels uit gaan hangen.. Staat er weer een fantastische generatie klaar!!!!
craven
 craven - woensdag 16 maart 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 19:11 schreef de flh het volgende:
Gaat echt de goede kant op!! Als de laatsten nou niet de eigenwijze sukkels uit gaan hangen.. Staat er weer een fantastische generatie klaar!!!!
was al nieuws over
http://forum.headliner.nl/topic-20729/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2011 door craven --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boëtius: 'Fantastisch dat ik bij Feyenoord een contract mag tekenen'









0.0084130