BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vervanger Castaignos?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MelvinFR
 MelvinFR - dinsdag 15 maart 2011 - 23:49   quote  deeplink  
Castaignos is verkocht, huren is een optie, alleen verdien je daar weinig mee, je maakt hem beter voor Inter en loopt dus zo veel geld mis !

Ik zat te denken aan Marcus Pedersen (vitesse, 20 jr.) als vervanger voor Castaignos, een prima spits, jong en weinig speeltijd bij Vitesse, vooral na de komst van Bony.

Wat vinden jullie?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 maart 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Ik heb nog niks gevonden.
DY
 DY - woensdag 16 maart 2011 - 00:55   quote  deeplink  
jordy toorenburg.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 16 maart 2011 - 01:00   quote  deeplink  
topic 3248325843254395084353. slotje dus
DY
 DY - woensdag 16 maart 2011 - 01:07   quote  deeplink  
laat die jongen lekker zn topic openenen.
R()b
 R()b - woensdag 16 maart 2011 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 01:07 schreef DY het volgende:
laat die jongen lekker zn topic openenen.
Het is een goede vraag ja!
DY
 DY - woensdag 16 maart 2011 - 01:27   quote  deeplink  
jah zoveel goede antwoorden heb ik nog niet gezien, dus kan er nog gerust over worden gediscusieerd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 maart 2011 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 01:27 schreef DY het volgende:
jah zoveel goede antwoorden heb ik nog niet gezien, dus kan er nog gerust over worden gediscusieerd.
tuurlijk, maar een topic lijkt me wel voldoende. dit is al de zoveelste. ga gewoon verder in al geopend topic.

EDIT staan nog 2 anderen topics met dit precies hetzelfde onderwerp, notabene nog op de eerste pagina.

http://forum.headliner.nl/topic-20691/

http://forum.headliner.nl/topic-20631/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2011 door T-FeYeN00rD --
DY
 DY - woensdag 16 maart 2011 - 01:37   quote  deeplink  
maar dan ga jij daar toch discussieren als je dat wilt?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 maart 2011 - 04:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 01:37 schreef DY het volgende:
maar dan ga jij daar toch discussieren als je dat wilt?
Voor het openen van nieuwe topics geldt het volgende:
- Elk gerucht of nieuwsbericht MOET voorzien te zijn van bronvermelding inclusief een link naar het betreffende artikel, waarbij andere gebruikers deze kunnen aanklikken. Het topic wordt direct gesloten wanneer hier niet aan wordt voldaan. Het Headliner-forum is er om actuele nieuwsberichten uit de verschillende Headliner-secties te bespreken en NIET voor geruchten die nog nergens zichtbaar zijn. Zie verderop hoe een link gemakkelijk geplaatst kan worden.
- Open geen dubbele of semi-dubbele topics. Deze zullen direct worden gesloten. Kijk eerst of er een huidig topic geschikt is voor de nieuwe ontwikkelingen en/of opmerkingen en alleen wanneer dit niet het geval is, mag een nieuw topic geopend worden. Een actueel topic hoeft daarbij NIET op de eerste pagina te staan, dus let daar op.
- Maak een representatieve titel die overeenkomt met de inhoud. Aan de titel dienen gebruikers te kunnen zien wat de inhoud van het topic is. De titels komen ook op de headliner secties te staan, waardoor het ook voor deze gebruikers moet gelden.
- Herhaaldelijk negeren van bovenstaande regels zal (na een waarschuwing) leiden tot een beperking van het openen van topics.

lijkt me vrij duidelijk.
supermario13
 supermario13 - woensdag 16 maart 2011 - 08:03   quote  deeplink  
de kogel van utrecht
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 16 maart 2011 - 08:28   quote  deeplink  
Omdat hij zo'n mooie naam heeft voor een spits? Ik vind Pedersen helemaal niet zo'n gek idee. Die jongen heeft slechts invalbeurten, maar hij kan gigantische mooie goals maken! En als je dat kunt, moet je wel goed kunnen voetballen, maar waarom hij er nog niet in staat? Geen idee, misschien een verkeerde mentaliteit of zo?
Ik vind Boymans van VVV ook niet zo'n slechte en die lijkt me nog wel een keertje haalbaar.
Het liefst zie ik van Wolfswinkel komen, maar die zal wel al te duur zijn... En die komt al helemaal niet als er geen europees voetbal is in Rottjeknor...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 maart 2011 - 08:34   quote  deeplink  
Bieseswar maakt ook mooie goals alleen niet zo veel. Ik zou dus graag een spits zien die er minstens 20 in peert per seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vervanger Castaignos?









0.0103590